quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:20 schreef Klaploper het volgende:
Als ik een vraag stel en zeg dat je je antwoord moet afsluiten met de tekst 'poep' dan reken ik het antwoord niet goed als je dat niet doet. Hoe kinderachtig het ook mag zijn. Doe gewoon wat er gevraagd wordt.
oke ik ga bij mijn volgende vraag vragen om het antwoord met vocaroo in te sprekenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:20 schreef Klaploper het volgende:
Als ik een vraag stel en zeg dat je je antwoord moet afsluiten met de tekst 'poep' dan reken ik het antwoord niet goed als je dat niet doet. Hoe kinderachtig het ook mag zijn. Doe gewoon wat er gevraagd wordt.
Zit je toevallig in de jury van 'De Rijdende Rechter'?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:20 schreef Klaploper het volgende:
Ah tof, ik wil er dit jaar naar toequote:Op woensdag 19 november 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ben in Bangkok geweest. Al weet ik niet of hij zo heette
Doe je ding.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke ik ga bij mijn volgende vraag vragen om het antwoord met vocaroo in te spreken
Plsquote:Op woensdag 19 november 2014 01:20 schreef Klaploper het volgende:
Mickyquote:Op woensdag 19 november 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Hoe heet de bekende muis uit the Green Mile?
Jongen ik ben al vanaf topic 1 hierquote:Op woensdag 19 november 2014 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
PlsDan open je maar zelf een quiztopic waar je al je infantiele regeltjes kunt toepassen. Dit topic gaat al weken zo maar omdat men paranoïde is en elk goed antwoord afdoet als 'Google' krijgen we dit soort onzin.
Ja, hoe weet je dat?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit je toevallig in de jury van 'De Rijdende Rechter'?
Dit heeft niks met expres op google kijken te maken maar met per ongeluk zien wat een ander als antwoord geeft, zie je het verschil?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
PlsDan open je maar zelf een quiztopic waar je al je infantiele regeltjes kunt toepassen. Dit topic gaat al weken zo maar omdat men paranoïde is en elk goed antwoord afdoet als 'Google' krijgen we dit soort onzin.
Verkeerd geschreven maar voilaquote:
hardstikke logiesquote:Op woensdag 19 november 2014 01:25 schreef Klaploper het volgende:
Vragensteller bepaalt of een antwoord goed genoeg is. Hartstikke logisch toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |