De twee Nederlandse jongens waarmee Kris en Lisanne optrokken in Bocas del Toro, Edwin en Bart zijn wel gehoord.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:44 schreef Grijzemassa het volgende:
Er is geen enkele getuige gehoord door politie en justitie.
Misschien zouden de ouders van Kris een beloning kunnen uitloven voor degene die naar voren komt met info over de ware toedracht. Bij mijn weten is een dergelijke beloning er op dit moment niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:42 schreef Gorraay het volgende:
Als de meiden het slachtoffer zijn geworden van een misdrijf, waarvoor overigens geen aanwijzingen bestaan, dan is er altijd een kans dat de zaak wordt opgehelderd.
O ja, die zijn in Nederland verhoord door de Nederlandse politiequote:Op woensdag 19 november 2014 19:51 schreef Za het volgende:
[..]
De twee Nederlandse jongens waarmee Kris en Lisanne optrokken in Bocas del Toro, Edwin en Bart zijn wel gehoord.
Zonder flauw te willen doen denk ik dat mijn (misdrijf)scenario een hele logische en aannemelijke is die iig antwoorden geeft op alle vragen.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:21 schreef ToniB het volgende:
Het is een hersenkraker dit mysterie. We hebben alleen de puzzelstukjes die bekend zijn. We missen echt nog een paar stukjes om tot een zeer aannemelijk scenario te komen. Inmiddels probeer ik voor mezelf alles op een rijtje te zetten en ben een scenario aan het opbouwen.
Denk je dan ook aan orgaanhandel of meer een ander soort misdaad?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Zonder flauw te willen doen denk ik dat mijn (misdrijf)scenario een hele logische en aannemelijke is die iig antwoorden geeft op alle vragen.
Heb nog geen 1 verdwaalscenario gelezen die dat ook doet.
Met de 2 jongens waarmee ze bij Nelvis zouden hebben ontbeten of geluncht is nog geen contact geweest hè?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
O ja, die zijn in Nederland verhoord door de Nederlandse politie
Ik denk aan een spontane lustmoord/uit de hand gelopen ouwehoerderij mogelijk mede door invloed van drugs.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dan ook aan orgaanhandel of meer een ander soort misdaad?
Zou kunnen. We weten het niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk aan een spontane lustmoord/uit de hand gelopen ouwehoerderij mogelijk mede door invloed van drugs.
Ik herinner me een levendige discussie over getuigen, een tijdstip en een wellicht verkeerde dag. En een gids, die meldde ze gezien te hebben. Dit zo even uit het hoofd.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
O ja, die zijn in Nederland verhoord door de Nederlandse politie
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Zonder flauw te willen doen denk ik dat mijn (misdrijf)scenario een hele logische en aannemelijke is die iig antwoorden geeft op alle vragen.
Heb nog geen 1 verdwaalscenario gelezen die dat ook doet.
Drugs, tja, daar kun je onlogische dingen van gaan doen. Van een overmaat hormonen kan het ook. Maar dan heb je geen logisch scenario neergezet, je hebt gewoon de voorwaarde geschrapt dat het een logisch verloop moet hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk aan een spontane lustmoord/uit de hand gelopen ouwehoerderij mogelijk mede door invloed van drugs.
Er is in ieder geval niets over naar buiten gekomen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:01 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Met de 2 jongens waarmee ze bij Nelvis zouden hebben ontbeten of geluncht is nog geen contact geweest hè?
Begrijp ik het goed: al die verbazing over geen foto's na tijdstip zoveel op dag 1, over geen afscheidsbericht, geen belpogingen of sms/whatsapp, allemaal zo onlogisch dat er onlogische criminelen aan te pas moeten komen... dat is allemaal voorbarig?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:56 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan alleen een verzoek om inzage in de telefoongegevens gedaan worden als er sprake is van het vermoeden van een misdrijf. Ik schat dus in dat de telefoongegevens niet bekend zijn, alleen de noodoproepen want die vallen niet onder de privacy wet voor personen.
Wat er wel of niet gebeurd is ligt voor het oprapen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou kunnen. We weten het niet.
Behalve Edwin, Bas (niet Bart) en Mart, is ook forumlid MeloD door de politie gehoord:quote:Op woensdag 19 november 2014 19:51 schreef Za het volgende:
De twee Nederlandse jongens waarmee Kris en Lisanne optrokken in Bocas del Toro, Edwin en Bart zijn wel gehoord.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef MeloD het volgende:
Ik heb de politie over de vloer gehad in verband met deze zaak omdat ik er zelf vlak voor de verdwijning geweest ben, en zij gingen toen juist wél van een misdrijf uit..
Niets is zo makkelijk als antwoorden met een quotequote:Op woensdag 19 november 2014 23:12 schreef Lutalo het volgende:
Maar @MeloD weet natuurlijk niet wat de aanwijzingen daarvoor waren....?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef MeloD het volgende:
daar hebben ze verder geen mededelingen over gedaan. Alleen dat het onderzoek zich in eerste instantie focuste op de rode jeep omdat verdwalen niet voor de hand lag.
Thanksquote:Op woensdag 19 november 2014 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niets is zo makkelijk als antwoorden met een quote
[..]
Uit mijn blote hoofd:quote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Perico het volgende:
Lutalo, kun je nog eens precies verhalen wat de heisa was rond de rode truck.. kwam die op 1 april de berg af, of wat was er allemaal precies mee.. weten we ook het merk.. Japanner?
De rugzak lag dan ook het dichtst bij de eerste finca's van Alto Romero, zo'n 4 kilometer ervandaan.. wel handig ja... was ook nog even door de wasmachine gegaanquote:Op woensdag 19 november 2014 23:35 schreef Lutalo het volgende:
Wel 'handig' trouwens dat als eerste de rugzak gevonden is.
Controleerbare info, dat lijkt me het probleem. En extra menskracht om de tips te schiften op katten in zakken, aangeboden door graantjesmeepikkers. Ik denk niet dat de Panamese politie van iedere na het instellen van zo'n beloning genoemde 'dader' diens handel en wandel wil nagaan, de telefoon aftappen enz.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:57 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien zouden de ouders van Kris een beloning kunnen uitloven voor degene die naar voren komt met info over de ware toedracht. Bij mijn weten is een dergelijke beloning er op dit moment niet.
Als er betrokkenheid van derden was, bedoel je?quote:Maar ook zonder beloning kan er altijd iemand gaan praten, soms zelfs na jaren, mocht er geen sprake van een verdwaling zijn dan.
De getuigen zijn gehoord door een expat, Lee Z. en door een door de anti misdaadorganisatie Alto Crimen ( ook opgericht door expats en in het speciaal Lee Z.) ingehuurde prive detective.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik herinner me een levendige discussie over getuigen, een tijdstip en een wellicht verkeerde dag. En een gids, die meldde ze gezien te hebben. Dit zo even uit het hoofd.
[..]
[..]
Drugs, tja, daar kun je onlogische dingen van gaan doen. Van een overmaat hormonen kan het ook. Maar dan heb je geen logisch scenario neergezet, je hebt gewoon de voorwaarde geschrapt dat het een logisch verloop moet hebben.
Ja, dat was allemaal in Nederland en een Nederlands initiatief toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Behalve Edwin, Bas (niet Bart) en Mart, is ook forumlid MeloD door de politie gehoord:
[..]
En het initiatief van MeloD, om het te melden. Zou dat in Panama ook zo gaan?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:53 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja, dat was allemaal in Nederland en een Nederlands initiatief toch?
Mevrouw Betzaida heeft meerdere malen verklaard dat er nooit derden gehoord zijn in de zaak.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:57 schreef JustinCase het volgende:
[..]
En het initiatief van MeloD, om het te melden. Zou dat in Panama ook zo gaan? Dat de politie niet alles aan de grote klok hangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |