abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2014 @ 16:41:38 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146812907
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:38 schreef borisz het volgende:

Een rechter zegt dan zeer waarschijnlijk: je bent bij de RR geweest en daar is een uitspraak gedaan. Bekijk het maar.

Heeft ie mooi pech als ze zouden zeggen. Terecht toch hij is bij de Rijdende Rechter geweest.
  woensdag 19 november 2014 @ 16:42:26 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146812929
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:37 schreef DestroyerPiet het volgende:

die reactie van die mevrouw daarop sprak ook boekdelen.
Wat bedoel je precies?
  woensdag 19 november 2014 @ 16:44:20 #93
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_146812983
quote:

[..]

Een rechter zegt dan zeer waarschijnlijk: je bent bij de RR geweest en daar is een uitspraak gedaan. Bekijk het maar.

Nee nee, gewoon 6000 euro opleggen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_146812988
quote:
5s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
toen hij zij dat hij nu naar een echte advocaat ging stappen (de zogenaamde troef) zag je haar in elkaar zakken. zij had volgens mij gehoopt dat het hiermee klaar zou zijn maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_146813153
quote:

[..]

Precies. Zo is het juridisch ook geregeld. De RR geeft een "bindend advies" en daar kun je niet tegen in hoger beroep. Het advies hoeft ook helemaal niet juridisch correct te zijn, als het maar een beetje redelijk afgewogen en onderbouwd is. Daar zet je ook zelf je handtekening onder bij het begin van de bindend-advies-procedure.
  woensdag 19 november 2014 @ 16:51:09 #96
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146813195
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:44 schreef DestroyerPiet het volgende:

toen hij zij dat hij nu naar een echte advocaat ging stappen (de zogenaamde troef) zag je haar in elkaar zakken. zij had volgens mij gehoopt dat het hiermee klaar zou zijn maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Ja dat klopt dat ze in elkaar zakte van terleurstelling omdat hij verder ga. Is ook geen pretje voor haar dat hij verder ga.
pi_146813924
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat het illegaal is?
Geen idee.. vooroordeeltje... :)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_146816067
Wat een smerig figuur :') Zum kotsen :r

En dan een aantal van die neppe jury het nog eens met hem zijn ook :') :') Maargoed, dat die niet allemaal spoorden was ook al bekend natuurlijk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_146817176
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

En dan een aantal van die neppe jury het nog eens met hem zijn ook :') :') Maargoed, dat die niet allemaal spoorden was ook al bekend natuurlijk
Die zogenaamde jury dat zijn sowieso allemaal Aandachtshoeren 6.0. Je ziet ze gewoon gaan glimmen van trots als de camera op hun gericht staat als ze weer hun 'mening' mogen geven en dat is hun doel op zich. Zulke trieste mafkezen daar wil je toch niet tussen gezien worden. :')
pi_146817281
Ik snap werkelijk niet waarom ze de jury er in houden. Die voegen toch werkelijk niets toe? En ze leren al helemaal niet, want je kon van verre aan zien komen dat dit een verjaarde zaak was.

Verder hoop ik dat alles goed gaat met mevrouw. Wat een intimiderende, nare man was dat zeg. Met zijn troef, geschreeuw en gedreig. Bah. Aggressief gedoe. :r
pi_146817332
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

En dan een aantal van die neppe jury het nog eens met hem zijn ook :') :')
Wel opvallend dat na een tijdje aan het woord te zijn geweest er nog maar twee van die juryleden aan zijn kant stonden, en laten dat nou net de twee juryleden van, laten we zeggen, niet-westerse komaf zijn.

Waarmee maar weer is aangetoond dat racisme geen blank privilege is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 19 november 2014 @ 19:14:10 #102
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_146817333
Wat een nare, arrogante, intimiderende, vreselijke kwal van een etter die buurman. Die zal vaak op straat herkend worden nu, en dat zal hem niet ten goede komen, en terecht!!

En wat jammer dat die mevrouw niet wat mondiger is naar hem toe, en wat terugblaft. Jammer ook dat ze blijkbaar niemand heeft die dat voor haar kan doen. Vreselijk dat ze wordt weggepest.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_146817462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wel opvallend dat na een tijdje aan het woord te zijn geweest er nog maar twee van die juryleden aan zijn kant stonden, en laten dat nou net de twee juryleden van, laten we zeggen, niet-westerse komaf zijn.

Waarmee maar weer is aangetoond dat racisme geen blank privilege is.
Ik weet niet precies waarom je opeens over racisme begint, maar dat viel me stiekem ook op inderdaad
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_146817609
Een verschrikkelijke kwal. Ook hoe hij stond te pochen dat hij diverse pandjes had, die hij allemaal bij executieverkopen voor een habbekrats had kunnen kopen. Nu krijg ik sowieso al jeuk van mensen die woningen aanduiden als "pandjes", maar je zou eens moeten weten hoeveel leed er vaak schuil gaat achter een executieverkoop. Mensen die gedwongen hun huis moeten verkopen, en die er dan door toedoen van dergelijke opkopers (die niet zelden al van tevoren onderling afspraken hebben gemaakt) veel minder dan de marktwaarde voor krijgen, en dan achterblijven zonder dak boven hun hoofd, en nog een flinke restschuld. En die Selim maar gnuivend in z'n handen wrijven. En vervolgens natuurlijk de boel tegen woekerprijzen verhuren. Die vent had echt zo uit een Disneyfilm kunnen komen, als een of andere boosaardige fakir. Met z'n enge lachje.

George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_146817627
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik weet niet precies waarom je opeens over racisme begint, maar dat viel me stiekem ook op inderdaad
Een soort omgekeerd racisme is het in feite. De ene allochtoon trekt partij voor de ander.
pi_146818486
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Een soort omgekeerd racisme is het in feite. De ene allochtoon trekt partij voor de ander.
Was opvallend inderdaad.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_146819586
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat klopt dat ze in elkaar zakte van terleurstelling omdat hij verder ga. Is ook geen pretje voor haar dat hij verder ga.
ga :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_146820069
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik denk dat de persoonlijkheid van de nare huisjesmelker niet zo veel met zijn afkomst te maken heeft
Denk 't ook niet, had 'n Nederlandse huisjesmelker die 'n keer bij een huurder dreigde z'n contacten bij de Joegoslavische mafia op 'm af te sturen als ie niet ophield met zeiken, tsja. :')
Hallon!
pi_146820853
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:14 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een nare, arrogante, intimiderende, vreselijke kwal van een etter die buurman. Die zal vaak op straat herkend worden nu, en dat zal hem niet ten goede komen, en terecht!!

En wat jammer dat die mevrouw niet wat mondiger is naar hem toe, en wat terugblaft. Jammer ook dat ze blijkbaar niemand heeft die dat voor haar kan doen. Vreselijk dat ze wordt weggepest.
Je ziet toch dat hij verbaal gewoon over haar heen gaat staan blaffen met die onbeschofte grote bek van hem, die vrouw kent hem inmiddels wel en was duidelijk doodmoe en op door die stinkturk. Ik mag lijen dat die hond door dat programma eens finaal in elkaar wordt gemept waarbij het licht uit z'n ogen verdwijnt.
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 20:55:44 #110
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_146821512
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

Je ziet toch dat hij verbaal gewoon over haar heen gaat staan blaffen met die onbeschofte grote bek van hem, die vrouw kent hem inmiddels wel en was duidelijk doodmoe en op door die stinkturk. Ik mag lijen dat die hond door dat programma eens finaal in elkaar wordt gemept waarbij het licht uit z'n ogen verdwijnt.
Kan je dat woord stinkturk niet even achterwege laten. Het gaat volgens mij om zijn gedrag en niet om zijn afkomst. Ja ik vind het ook een eikel, net als jij. Maar afkomst heeft daar niets mee te maken :{
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_146822008
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:22 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Denk 't ook niet, had 'n Nederlandse huisjesmelker die 'n keer bij een huurder dreigde z'n contacten bij de Joegoslavische mafia op 'm af te sturen als ie niet ophield met zeiken, tsja. :')
In Leeuwarden?
pi_146823152
quote:
5s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

In Leeuwarden?
Nee je moet dit verhaal in 'n totaal andere regio zoeken. :D (Venlo)
Hallon!
pi_146823216
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:31 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nee je moet dit verhaal in 'n totaal andere regio zoeken. :D (Venlo)
Ah, in Leeuwarden is er een met dezelfde trucjes _O- vrij standaard eigenlijk voor dat soort volk ja :P
pi_146825470
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Een verschrikkelijke kwal. Ook hoe hij stond te pochen dat hij diverse pandjes had, die hij allemaal bij executieverkopen voor een habbekrats had kunnen kopen. Nu krijg ik sowieso al jeuk van mensen die woningen aanduiden als "pandjes", maar je zou eens moeten weten hoeveel leed er vaak schuil gaat achter een executieverkoop. Mensen die gedwongen hun huis moeten verkopen, en die er dan door toedoen van dergelijke opkopers (die niet zelden al van tevoren onderling afspraken hebben gemaakt) veel minder dan de marktwaarde voor krijgen, en dan achterblijven zonder dak boven hun hoofd, en nog een flinke restschuld. En die Selim maar gnuivend in z'n handen wrijven. En vervolgens natuurlijk de boel tegen woekerprijzen verhuren. Die vent had echt zo uit een Disneyfilm kunnen komen, als een of andere boosaardige fakir. Met z'n enge lachje.

[ afbeelding ]
Vandaar " De Sultan van Deventer"
pi_146826796
quote:

[ afbeelding ]
Zo had ik het nog eens bekeken idd.. wat een verschrikkelijke vent :{
pi_146829345
Wat een walgelijke kerel zeg. Gatverdamme! -O-
pi_146829942
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

heb je zelf wel eens een allochtoon in het echt ontmoet, of ken je het fenomeen alleen van de telegraaf?
_O-
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_146830024
Ik heb af en toe klanten aan de telefoon die een zelfde soort toontje aanslaan als deze meneer. Weerzinwekkende houding. Echt heel naar en ik kan mij heel goed voorstellen hoe die mevrouw zich voelt.
pi_146832892
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

heb je zelf wel eens een allochtoon in het echt ontmoet, of ken je het fenomeen alleen van de telegraaf?
Zit nog eens terug te lezen maar hoe kom je erbij om zo'n vraag te stellen? Is dat omdat je je eigen kennis op anderen projecteert ofzo? Overigens verwacht je dit soort dingen niet in het oosten van het land, helemaal in Deventer.

En dan reageer ik nog serieus ook. :D
pi_146832925
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:50 schreef incoherent het volgende:

[..]

Zit nog eens terug te lezen maar hoe kom je erbij om zo'n vraag te stellen? Is dat omdat je je eigen kennis op anderen projecteert ofzo?

En dan reageer ik nog serieus ook. :D
omdat soms mensen die eigenlijk nooit met allochtonen in contact komen een minder genuanceerd beeld hebben op basis van 'horen zeggen'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')