SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Taksit taksit sorma.. wat wil je weten?
MER bedrijfs/organisatiekunde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Haha, je hebt gelijkGewoon informatie. Welke opleiding doe je, hoelang duurt de opleiding, hoeveel tijd moet je in je opleiding stoppen buiten de lessen, etc
neequote:Op dinsdag 18 november 2014 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeee beach doet je WhatsApp het weer?
Lekker selfies maken en je instagram updaten haha ja tog.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan jij fokken en sporten tegelijk? Ik ga altijd 'all in' dus heb nooit energy en tijd voor zulke dingen.
Zo ervaar ik het ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben ook introvert (met af en toe extrovert uitspattingen), maar ik zie zelden 'happy peepz' bij de sportschool. Iedereen doet z'n ding, niemand bemoeit zich met elkaar en je hebt eigenlijk bijna geen contact met mensen.
Hey Beach.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef Beach het volgende:
he KB
he Montelly
he zG
he Deuce
He stimorol
he msmessy
huh waar?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heeft je studio een eigen bathroom vroeg ik je net.
Shittt nu ben ben ik echt op dat punt van afgunst beland.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huh waar?
En it does yes. Ga niet delen, ieeeuw.
doe normaaaaalquote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Shittt nu ben ben ik echt op dat punt van afgunst beland.
Natuurlijk bebe. Ik gun je al het geluk van de wereld.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe normaaaaalik heb dit verdiend toch? Je mag altijd komen crashen.
He beach ik sport nu ook, samen keer crunchen ? Xxquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef Beach het volgende:
he KB
he Montelly
he zG
he Deuce
He stimorol
he msmessy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |