Mensen die niet weten waar mijn naam vandaan komt...quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik. Zeg 'Barbusse' op een Pokemonachtige Balbasar (of hoe heet 'ie?!) manier en bedenk er je avatar bij. En dan nog je semichagerijnige uitspraken.
Ik had daar nooit een foto van mij met kuif.quote:
Sowieso!quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is wel 16+ hoor, staat op de doos
Welquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik had daar nooit een foto van mij net kuif.
Ik weet wel waar je naam vandaan komt, ik vind je gewoon eng.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die niet weten waar mijn naam vandaan komt...
Waarom in godsnaam, je hebt me nooit ontmoetquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je naam vandaan komt, ik vind je gewoon eng.
Is ook wel een zielig nummer.quote:
Nee gelukkig niet!quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam, je hebt me nooit ontmoet
You're so cool. You're so cool. You're so coolquote:
Is het een nummer? :$quote:
Mag ik het lezen na afloopquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
Mijn erotische proza voelt bijna als huiswerk. Het wil niet lukken (hahahahaha)
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You're so cool. You're so cool. You're so cool![]()
Van Coldplay. Maar daar houd je toch niet van.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een nummer? :$
Was gewoon even emo aan het doen.
Heteropropaganda.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You're so cool. You're so cool. You're so cool![]()
Ken het niet. Zal wel van die nieuwe shit van hun zijn danquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Van Coldplay. Maar daar houd je toch niet van.
Boys never grow up, the toys just get more expensive..quote:
Ik ben soms ook arrogantquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!
Nee, serieus weet ik niet. Je reageert soms een beetje uhm, arrogant? Ik bedoel het niet verkeerd hoor.
I'm offended.quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Van Coldplay. Maar daar houd je toch niet van.
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:51 schreef Faxie het volgende:
Wtf, krijg een 'Koos Klust Het' reclame op Youtube
Ja. Maar Ghost Stories is geen shit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ken het niet. Zal wel van die nieuwe shit van hun zijn dan
Barb is niet arrogant, hij heeft een duidelijke mening die soms wat bot kan overkomen. Maar meestal heeft hij ergens ook wel gelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!
Nee, serieus weet ik niet. Je reageert soms een beetje uhm, arrogant? Ik bedoel het niet verkeerd hoor.
Ik ga het posten ergens. Maar het is in het Engels. Ben bang dat ik het verkloot en dat het verhaaltje niet leuk is om te lezen. Of dat het steenkolen Engels is.quote:
Oh. Dan ben ik niet meer bang, dankje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben soms ook arrogantMaar niet altijd. Meestal ben ik een heul aardige kerel hoor
En een mening kun je niet verkeerd bedoelen
Ga je het posten op F okquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga het posten ergens. Maar het is in het Engels. Ben bang dat ik het verkloot en dat het verhaaltje niet leuk is om te lezen. Of dat het steenkolen Engels is.
Toen zat ik niet op FOK, nee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
Trouwens Kaneel, wat er gebeurd was met die hond was begin 2011. Volgens mij was je toen even niet op FOK!, kan dat?
Tr gedaan.quote:
Dus je hebt het gewoon verzonnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen zat ik niet op FOK, nee.
Sorryquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Barb is niet arrogant, hij heeft een duidelijke mening die soms wat bot kan overkomen. Maar meestal heeft hij ergens ook wel gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |