6 is de kleur van een ingekwaste blanke... weet je nu helemaal niks?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:11 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom staat die van 6 zo laag? Dat is toch veel donkerder dan alles onder de 17.
Vind het geen prettige kleur. Weg ermee, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:15 schreef Questular het volgende:
[..]
6 is de kleur van een ingekwaste blanke... weet je nu helemaal niks?
Leverziekte ?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:10 schreef Klokov het volgende:
20 komt het dichste in de buurt volgens mij
Je mag 6 december met de boot mee terugquote:
lol, nou het was leuk jullie te leren kennenquote:Op woensdag 19 november 2014 13:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tijd voor een etnische zuivering in deze reeks.
Iedereen z'n arm hier bij houden
[ afbeelding ]
Kom je boven de 10 dan mag je oprotten.
naar Smyrna?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Je mag 6 december met de boot mee terug
Dat hele kleurenschema slaat nergens op vriendquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat hele kleurenschema slaat nergens op vriend
1t/m 15 is allemaal lijkbleek manquote:
Begint bij dood idd en wordt heeeeeel langzaam rozequote:Op woensdag 19 november 2014 14:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
1t/m 15 is allemaal lijkbleek man
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
1t/m 15 is allemaal lijkbleek man
Done. Ruik je naar geit, of noem je om de 5 woorden allah, dan lig je er uit.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef Questular het volgende:
Kunnen we 34,35,36 ook toelaten? Onder het mom van het multicultureel zijn maar wel zelf kiezen welke andere culturen?
Geert Wilders would like a word with youquote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef Questular het volgende:
Kunnen we 34,35,36 ook toelaten? Onder het mom van het multicultureel zijn maar wel zelf kiezen welke andere culturen?
Alleen 36 dan. Als excuuseger.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:36 schreef Questular het volgende:
Kom je uit de grote stad of uit het berggebied?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN DAT IK DIE GENEN HEB MEEGEKREGEN..
Ik ben m'n Turkse paspoort kwijt en heb niet de behoefte een nieuwe aan te vragen, telt dat ook?
Geboren in Rotterdam Zuid. Berggebied dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Kom je uit de grote stad of uit het berggebied?
Dan ben ik de plattelander.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geboren in Rotterdam Zuid. Berggebied dus.
zo'n typische dobberneger. Meteen dat paspoort wegdonderenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN DAT IK DIE GENEN HEB MEEGEKREGEN..
Ik ben m'n Turkse paspoort kwijt en heb niet de behoefte een nieuwe aan te vragen, telt dat ook?
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, nou het was leuk jullie te leren kennen
Je komt niet zomaar van je Turkse nationaliteit af. Officieel ben ik wel alleen maar Nederlander.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
zo'n typische dobberneger. Meteen dat paspoort wegdonderen
Hey cc ken jij de koolmees hier in rotterdam?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar van je Turkse nationaliteit af. Officieel ben ik wel alleen maar Nederlander.
Anyway. Is Thor, de film, wat?
Volgens een paar druktemakers ben ik een racist omdat ik pro-zwarte piet ben.quote:
Kipding bedoel je? Fiets ik langs onderweg naar het grote ziekenhuis ernaastquote:Op woensdag 19 november 2014 18:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey cc ken jij de koolmees hier in rotterdam?
gewoon de subsidie kraan dicht. Kunnen ze gaan werken, net als vroeger. Houden ze wel op met zeikenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens een paar druktemakers ben ik een racist omdat ik pro-zwarte piet ben.
Terug naar de plantagesquote:Op woensdag 19 november 2014 18:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon de subsidie kraan dicht. Kunnen ze gaan werken, net als vroeger. Houden ze wel op met zeiken
MIddellandstraat staat er 1, die staat al jaren hoog (1ste/2de) aangeschreven volgens ad test.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Er staat hier in de stad een enorme oliebollenkraam, met een enorme neger erin. Om één of andere reden klopt dat beeld niet, van die neger in z'n witte pakkie.
Richard Visser is dat toch? Daar gaat m'n beste vriend elk jaar op oudejaarsdag ruim een uur in de rij staan, voor oliebollenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
MIddellandstraat staat er 1, die staat al jaren hoog (1ste/2de) aangeschreven volgens ad test.
Ja die idd, echt tientallen meters rijquote:Op woensdag 19 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Richard Visser is dat toch? Daar gaat m'n beste vriend elk jaar op oudejaarsdag ruim een uur in de rij staan, voor oliebollen. Idioot. Hij neemt dan wel altijd een zak voor mij mee ook, dus win-win
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op woensdag 19 november 2014 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja die idd, echt tientallen meters rijJe zou me blijer maken met een zak van die kip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb net een halfje op, piri piri, met wedgesquote:Op woensdag 19 november 2014 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou me blijer maken met een zak van die kip.
Nu powernappen? Zou echt niet meer wakker kunnen worden nu.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb net een halfje op, piri piri, met wedgesTijd voor een powernap
is die koolmees relax ben daar nooit geweest wel 10.000.000x langsgereden.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb net een halfje op, piri piri, met wedgesTijd voor een powernap
Oh fijn, die theedoek is ook weer terug.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu powernappen? Zou echt niet meer wakker kunnen worden nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |