Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Brugge schijnt toch ook mooi te zijn... "Het Venetie van Belgie"
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Brugge schijnt toch ook mooi te zijn... "Het Venetie van Belgie"
Dat land is dan ook echt helemaal geweldig. Iedere keer als ik weer in een ander land kom denk ik 'was ik maar weer in België' . Prachtvolk, prachtvrouwen, prachtwegen, simpelweg hemel op aardequote:Op dinsdag 25 november 2014 19:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat we daar niet aan gedacht hebbenEn iemand met zo´n nick, die moet het toch wel weten
quote:
Wat is zo anders aan Belgie dan Nederland? Die vrouwen hebben ja ook precies dezelfde uiterlijke kenmerken als Nederlanders, en voor de rest lijkt het zowel op Nederland ( Vlaanderen ) en Frankrijk ( Wallonië ).quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:10 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat land is dan ook echt helemaal geweldig. Iedere keer als ik weer in een ander land kom denk ik 'was ik maar weer in België' . Prachtvolk, prachtvrouwen, prachtwegen, simpelweg hemel op aarde
Ik heb veel gewerkt met Chinezen en Japanners en heb beide landen meerdere keren bezocht (in China zelfs gewoond). Mijn conclusie is dat Japanners veel verder van ons af staan dan Chinezen. De Chinese manier van denken is niet heel veel anders dan de onze, maar de Japanse is echt heel anders. Echt rare jongens die Japanners (en daarom is dat land zo tof!).quote:Op woensdag 19 november 2014 18:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben van die landen alleen in Japan en China geweest, maar die culturen zijn naar mijn idee echt zo verschillend als maar kan.
Iemand die het met me eens isquote:Op woensdag 26 november 2014 12:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb veel gewerkt met Chinezen en Japanners en heb beide landen meerdere keren bezocht (in China zelfs gewoond). Mijn conclusie is dat Japanners veel verder van ons af staan dan Chinezen. De Chinese manier van denken is niet heel veel anders dan de onze, maar de Japanse is echt heel anders. Echt rare jongens die Japanners (en daarom is dat land zo tof!).
Kun je ook ongeorganiseerd naar Noord-Korea dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:37 schreef SeLang het volgende:
Ontopic:
Het gaat natuurlijk niet om de bestemming maar om de manier waarop je reist. Een onafhankelijke reiziger die minder bezochte delen van een "platgetreden" land als Thailand bezoekt is oneindig veel "cooler" dan iemand die op een georganiseerde reis Noord-Korea of dat postkantoortje op Antarctica bezoekt.
En ook ontopic:quote:
Ik ga in mijn uppie naar Pattaya, dus ik ben hipquote:Op woensdag 26 november 2014 12:37 schreef SeLang het volgende:
Ontopic:
Het gaat natuurlijk niet om de bestemming maar om de manier waarop je reist. Een onafhankelijke reiziger die minder bezochte delen van een "platgetreden" land als Thailand bezoekt is oneindig veel "cooler" dan iemand die op een georganiseerde reis Noord-Korea of dat postkantoortje op Antarctica bezoekt.
Inclusief ticket?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
spotgoedkoop (inclusief visa minder dan 1000 euro uitgegeven in 8 weken).
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Kun je ook ongeorganiseerd naar Noord-Korea dan?
Pattayaquote:Op woensdag 26 november 2014 12:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik ga in mijn uppie naar Pattaya, dus ik ben hip
Wat heb je daar te zoeken? Pattaya staat vooral bekend vanwege de Thaise prostitueesquote:Op woensdag 26 november 2014 12:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik ga in mijn uppie naar Pattaya, dus ik ben hip
Je kan ook ongeorganiseerd reizen daar. Je hebt wel iemand bij voor als je de weg kwijt raaktquote:Op woensdag 26 november 2014 22:17 schreef Individual het volgende:
[..]
Het zal best kunnen, maar het mag eigenlijk niet. Kan een avontuurlijke trip worden!
Visvakantie in Pattayaquote:Op woensdag 26 november 2014 22:20 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wat heb je daar te zoeken? Pattaya staat vooral bekend vanwege de Thaise prostituees
Het is dus wel erg verdacht als je in je eentje naar Pattaya gaat.
Ik ga uiteraard zeevissen.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:20 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wat heb je daar te zoeken? Pattaya staat vooral bekend vanwege de Thaise prostituees
Het is dus wel erg verdacht als je in je eentje naar Pattaya gaat.
"dame"quote:Op donderdag 27 november 2014 17:24 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jaja geef nou maar gewoon toe dat je graag een Aziatische dame wilt scoren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |