Ik heb dezequote:Op dinsdag 18 november 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gevulde speculaas, alleen de eckte van de bakkert. Dat is eckte amandelspijs, supermarktshit wordt gemaakt met witte bonen
Nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hebt gewoon een matige smaak david
Ja als je het zelf maakt okay, maar de voorverpakte kant en klaar shit nietquote:
Niet perongeluk topics weg gaan gooien hequote:
Ik ben geen Mod hier.quote:
Pussyquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben geen Mod hier.
Krijgen weer allemaal boos gedoe achter de schermen.
Nee, daarom mag ik dit soort dingen ook niet meer aanpassen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet perongeluk topics weg gaan gooien he![]()
Dit is zeer hoge noodquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, daarom mag ik dit soort dingen ook niet meer aanpassen.
Alleen bij zeer hoge nood.
Maak even een poll. Bij 10 stemmen ''dit is hoge nood'' mag ik het aanpassen.quote:
Huilenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:08 schreef badschaap het volgende:
En er komt nog een patch bij van zo'n 3 gb
Uplayquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:08 schreef badschaap het volgende:
Uplay ziet er sws wel gelikter uit dan steam
uPlayquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:08 schreef badschaap het volgende:
Nee, die moet je dan gewoon verbranden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
Tja zal het toch moeten gebruiken he , als er een uPlay activation code bijzit
Bij tien pas? Ik al bij drie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maak even een poll. Bij 10 stemmen ''dit is hoge nood'' mag ik het aanpassen.
ritueel?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, die moet je dan gewoon verbranden.
Ja, na de vorige verdwenen topics kreeg ik sancties opgelegd.quote:
Je moet ze ook gewoon uit de database verwijderen, dan weet niemand het meer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, na de vorige verdwenen topics kreeg ik sancties opgelegd.
Wil jij het een keer voor doen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ze ook gewoon uit de database verwijderen, dan weet niemand het meer.
drop table topicsquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
word dat niet gelogd dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
uPlay is de grootste aids die er bestaatquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:08 schreef badschaap het volgende:
Personal highscore: 17quote:
8 gevonden inmiddelsquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.findtheinvisiblecow.com/
Ga dit spelen. Doe ik nu ook.
tip: wel geluid.
PR?quote:
W a t s p e l j e ?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Voel me een downie als ik dit spel
Oquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.findtheinvisiblecow.com/
Ga dit spelen. Doe ik nu ook.
tip: wel geluid.
Zijn we het iig samen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Voel me een downie als ik dit spel
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
cow cow cow cow COW COW COW COW
Speel*quote:
Veel plezierquote:
Tsss, echte pro's spelen dat met het geluid uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
cow cow cow cow COW COW COW COW
Die is irritantquote:
Cookieclickerquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:51 schreef KitKatChunky het volgende:
http://candybox2.net/
Voor de echte bazen
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het is november, niet scheren dus
http://orteil.dashnet.org/experiments/cookie/quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]dat is wat anders. Hier moet je echt op quests!
Die heb ik al 1 jaar en 2 maandenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
en dan steeds die 'dudun' dramatischer als de haai dichterbij isquote:
Ik zie de mensen al door hun scherm heen slaan omdat er opeens mega groot een haai in je face staat danquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
en dan steeds die 'dudun' dramatischer als de haai dichterbij iskan een leuke flash game worden
Of een parcour afleggen met de muis, en dan heb je af en toe een obstakel, maar als je die de verkeerde kant langs gaat dan komt die haai ineens, als je wacht kan de haai ook weg zwemmen ( je beste tijd voor het level gaat dan wel naar de haaien). Maar dan soms als je ingespannen bezig bent met het level ( doolhof achtig iets) ineens "WHAM HAP"quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zie de mensen al door hun scherm heen slaan omdat er opeens mega groot een haai in je face staat dan
quote:
hier ben ik mee opgevoedquote:
quote:
quote:
Zeker een goed jaar want toen werd ik geboren.quote:
Slammers.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sterke energydrank zeker hahahahahahah
roald heeft 5 letters 5x5 = 25 25-9 = 16quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:38 schreef Ro-ald het volgende:
Hamerhaaitje > afgekort HH > HH > Heil Hitler.
Ik vind jouw username niet kunnen.
okequote:Op dinsdag 18 november 2014 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Zou het wel zwaar matig vinden als mijn gewone kies eruit moet zodat die er door kan, heb namelijk nog geen maand geleden dat laten vullen en borenHad ik dat geld net zo goed meteen in een put kunnen gooien
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
roald heeft 5 letters 5x5 = 25 25-9 = 16
2x8 = 16
H is de achtste letter van het alfabet
roald's usernaam bestaat uit minstens 2 achten
HH heil hitler
jammer maar ik vind jouw usernaam nog veel erger, en dat je het zo wilt verbergen bevalt me ook niet
wutquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
Goede aanrader WPheb ze alle 5 al gezien.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is zeker irritand haha irritant expres fout getypt
Broroquote:
Daar had ik ook wel zin in.. maar dat ga ik denk ik morgen doen, al ben ik er nog niet uit of ik spaghetti of macaroni wilquote:
Bonobo tourt niet in NLquote:
Ik ga pasta maken met kipfilet, spinazie en pesto.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar had ik ook wel zin in.. maar dat ga ik denk ik morgen doen, al ben ik er nog niet uit of ik spaghetti of macaroni wilmaar heb het gehakt vast meegenomen.
Vanavond kipfilet met rijst met broccolli en boontjes
Morgen of 28 Nov?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
#YOLO
Vakantie plannen rond om een concert.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga pasta maken met kipfilet, spinazie en pesto.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ken alleen dit nummer trouwens, wel een goede
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Ziggo is best relax. Ik moest ze bellen met de mededeling dat bij een partijtje mijn AB is gesneuveld afgelopen weekend. Het valt binnen de garantie en binnen 5 werkdagen krijg ik kosteloos een nieuwe
[ afbeelding ]
Opzich netjes maar 5 werkdagen is wel langquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Ziggo is best relax. Ik moest ze bellen met de mededeling dat bij een partijtje mijn AB is gesneuveld afgelopen weekend. Het valt binnen de garantie en binnen 5 werkdagen krijg ik kosteloos een nieuwe
[ afbeelding ]
Rode pesto bedoel je?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik had laatst bruine pesto, die vond ik niet zo.. de groene is wel lekker. Had ik eens bij bakker bart met rucola sla en nog wat zakenboh
quote:
Smaakte het naar tomaat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen.. geen ideehet was meer bruin dan rood het spul zelf.
Wellicht is het gewoon een uiterste en heb ik hem overmorgen al in huis. Snap wel dat ze zich aan termijnen moeten houden etc.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opzich netjes maar 5 werkdagen is wel lang
Ohquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, hoe smaakte gewoon raar
die afstandsbediening hebben wij ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, want als je jezelf 4/20 geeft is wel wat laag hoor
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, want als je jezelf 4/20 geeft is wel wat laag hoor
Serieus?quote:
20 aprilquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja? 4/20.. is dat ook iets van FOK! net als 450 echt fantastisch?
Nee, het is ongeveer 0,2.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja? 4/20.. is dat ook iets van FOK! net als 450 echt fantastisch?
http://420.moequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
About
“420 Blaze it” is an expression which orders someone to smoke marijuana. The phrase is often used ironically to mock cannabis enthusiasts and members of the “stoner” subculture.
Origin
On October 20th, 2011 the website for the Belgian magazine Humo[2] posted a single panel comic in which a father tells his daughter that she cannot contract the AIDS virus from a mosquito bite but replies “that changes everything” when asked what would happen if the mosquito was a homosexual (shown below).
ah oke
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En nu rechtsonderin op "songs" klikken. Mijn favorieten zijn SMOKEWEED en #420FGT
Wie of wat is mockingjay? Of is dat die met Katnis.. hoe heet die bout film ook alweerquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt iedereen en zn moeder op mijn timeline is naar Mockingjay
De wiequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt iedereen en zn moeder op mijn timeline is naar Mockingjay
Hunger Games ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie of wat is mockingjay? Of is dat die met Katnis.. hoe heet die bout film ook alweer
Because I Got High.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Maar onder de wietliefhebbers is Afroman toch wel een van mijn favorieten
tweede film was wel wat beter jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk altijd aan catnip bij Katnis. Leuk vrouwke maar die eerste film was waardeloos.. Lenny Kravitz moet ook maar eens uit de kast komen, het staat nog net niet op zijn voorhoofd maar verder..
Nou ja zeg. En ik danquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Maar onder de wietliefhebbers is Afroman toch wel een van mijn favorieten
Ja die kent iedereen en de meeste ook nog Colt 45.. maar de man heeft meer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Because I Got High.
Ik weet nog toen dat vaak op MTV draaide toen het net uit was.
Ten eerste zei ik "een van". Dus hiermee kan ik mijzelf hieruit lullen maar verder.. zo goed ken ik je niet om te zeggen dat jij een van mijn favorieten bent. Misschien dat je nog ergens in de top25 zou kunnen staan maar dat weet ik niet, ik houd geen lijst bij.quote:
Okequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik heb er meestal geen geduld voor
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAAAAAAAAAAA ALLEMAAL EVEN LACHEN
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
Oh ja nu krijgen we steeds dat gezeik of er een Elfstedentocht komt
NEE!
laat jij je deur open ja?quote:
Zo. Die is diep gegaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dan meestal als het kouder wordt zoals nu dan hou ik wel mijn sokken aan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef Ro-ald het volgende:
Geo poep je ook naakt als het zo koud is?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar dan meestal als het kouder wordt zoals nu dan hou ik wel mijn sokken aan.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef Ro-ald het volgende:
Geo poep je ook naakt als het zo koud is?
quote:
Ja klopt. Dus? Ik schaam mij er niet voor ofsoquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben vanochtend stil staand van mijn fiets gevallen![]()
Echt lang uit ook
How that so?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben vanochtend stil staand van mijn fiets gevallen![]()
Echt lang uit ook
Ja geen idee, het was fucked up vroeg misschien was ik nog niet helemaal wakkerquote:
Ik ben wel eens vaker gewoon uit het niets gevallenquote:
Dat moet haast wel ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee, het was fucked up vroeg misschien was ik nog niet helemaal wakker
#Geopoeptnaaktquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja klopt. Dus? Ik schaam mij er niet voor ofsoieder zijn voorkeur. Ik zal vast niet de enige zijn in de wereld.
Meeste mensen hebben wel iets apart maar durven het nooit te zeggen.
Wutquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens vaker gewoon uit het niets gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
I'll give you diamants, give you pearls.. i'll give you anything you want.. hundred dollars bills. I'll do anything.. anything.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wutbende gij unne mongol ofwa?
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had echt geen evenwicht
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
diamonds*quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
I'll give you diamants, give you pearls.. i'll give you anything you want.. hundred dollars bills. I'll do anything.. anything.
Best knap je evenwicht verliezen als je zo dicht op de grond zit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NopeIk had echt geen evenwicht
huehuequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best knap je evenwicht verliezen als je zo dicht op de grond zit.
Pas op hoorquote:
Ik ga alquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=tmqsrh8rmo surge
Die is nog best tof!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=tmqsrh8rmo surge
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:38 schreef DrNick het volgende:
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=mqesrhbr1a
quote:
Nice!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:38 schreef DrNick het volgende:
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=mqesrhbr1a
Ja, een paddenstoel met aarde op z'n wortels.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
surge je zag wat ik had gemaakt toch![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, een paddenstoel met aarde op z'n wortels.
Zeer mooie details!
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, een paddenstoel met aarde op z'n wortels.
Zeer mooie details!
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
zunne grote vuurbal jonge!
Zelfde als met Lost zeker?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht maar tot de latere seizoenen. Mijn god wat kut.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht maar tot de latere seizoenen. Mijn god wat kut.
Lost, man man man wat werd dat kutquote:
Laat ik het zo zeggen, JJ Abrams heeft een concentratieprobleem. Ergens halverwege een reeks vergeet hij waar hij mee bezig was en dan moet hij ineens een kuteinde schrijven of weglopen en Star Wars gaan regisseren na twee Trek films.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja, dat heb ik ook met Lost dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, JJ Abrams heeft een concentratieprobleem. Ergens halverwege een reeks vergeet hij waar hij mee bezig was en dan moet hij ineens een kuteinde schrijven of weglopen en Star Wars gaan regisseren na twee Trek films.
Ik heb de laatste paar afleveringen van Fringe niet eens gekeken. Moet het nog steeds doen, maar het werd zoveel slechter steeds dat ik het eigenlijk niet aandurf.
Ah, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, JJ Abrams heeft een concentratieprobleem. Ergens halverwege een reeks vergeet hij waar hij mee bezig was en dan moet hij ineens een kuteinde schrijven of weglopen en Star Wars gaan regisseren na twee Trek films.
Ik heb de laatste paar afleveringen van Fringe niet eens gekeken. Moet het nog steeds doen, maar het werd zoveel slechter steeds dat ik het eigenlijk niet aandurf.
die logs verwijder je dan ook gewoon.quote:
Oh ja thanksquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
LB zo weer Love At First Kiss op npo3.
SVquote:
closequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |