Ik heb dezequote:Op dinsdag 18 november 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gevulde speculaas, alleen de eckte van de bakkert. Dat is eckte amandelspijs, supermarktshit wordt gemaakt met witte bonen
Nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hebt gewoon een matige smaak david
Ja als je het zelf maakt okay, maar de voorverpakte kant en klaar shit nietquote:
Niet perongeluk topics weg gaan gooien hequote:
Ik ben geen Mod hier.quote:
Pussyquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben geen Mod hier.
Krijgen weer allemaal boos gedoe achter de schermen.
Nee, daarom mag ik dit soort dingen ook niet meer aanpassen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet perongeluk topics weg gaan gooien he![]()
Dit is zeer hoge noodquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, daarom mag ik dit soort dingen ook niet meer aanpassen.
Alleen bij zeer hoge nood.
Maak even een poll. Bij 10 stemmen ''dit is hoge nood'' mag ik het aanpassen.quote:
Huilenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:08 schreef badschaap het volgende:
En er komt nog een patch bij van zo'n 3 gb
Uplayquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:08 schreef badschaap het volgende:
Uplay ziet er sws wel gelikter uit dan steam
uPlayquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:08 schreef badschaap het volgende:
Nee, die moet je dan gewoon verbranden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
Tja zal het toch moeten gebruiken he , als er een uPlay activation code bijzit
Bij tien pas? Ik al bij drie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maak even een poll. Bij 10 stemmen ''dit is hoge nood'' mag ik het aanpassen.
ritueel?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, die moet je dan gewoon verbranden.
Ja, na de vorige verdwenen topics kreeg ik sancties opgelegd.quote:
Je moet ze ook gewoon uit de database verwijderen, dan weet niemand het meer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, na de vorige verdwenen topics kreeg ik sancties opgelegd.
Wil jij het een keer voor doen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ze ook gewoon uit de database verwijderen, dan weet niemand het meer.
drop table topicsquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
word dat niet gelogd dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
uPlay is de grootste aids die er bestaatquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:08 schreef badschaap het volgende:
Personal highscore: 17quote:
8 gevonden inmiddelsquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.findtheinvisiblecow.com/
Ga dit spelen. Doe ik nu ook.
tip: wel geluid.
PR?quote:
W a t s p e l j e ?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Voel me een downie als ik dit spel
Oquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.findtheinvisiblecow.com/
Ga dit spelen. Doe ik nu ook.
tip: wel geluid.
Zijn we het iig samen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Voel me een downie als ik dit spel
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
cow cow cow cow COW COW COW COW
Speel*quote:
Veel plezierquote:
Tsss, echte pro's spelen dat met het geluid uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
cow cow cow cow COW COW COW COW
Die is irritantquote:
Cookieclickerquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:51 schreef KitKatChunky het volgende:
http://candybox2.net/
Voor de echte bazen
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het is november, niet scheren dus
http://orteil.dashnet.org/experiments/cookie/quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]dat is wat anders. Hier moet je echt op quests!
Die heb ik al 1 jaar en 2 maandenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
en dan steeds die 'dudun' dramatischer als de haai dichterbij isquote:
Ik zie de mensen al door hun scherm heen slaan omdat er opeens mega groot een haai in je face staat danquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
en dan steeds die 'dudun' dramatischer als de haai dichterbij iskan een leuke flash game worden
Of een parcour afleggen met de muis, en dan heb je af en toe een obstakel, maar als je die de verkeerde kant langs gaat dan komt die haai ineens, als je wacht kan de haai ook weg zwemmen ( je beste tijd voor het level gaat dan wel naar de haaien). Maar dan soms als je ingespannen bezig bent met het level ( doolhof achtig iets) ineens "WHAM HAP"quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zie de mensen al door hun scherm heen slaan omdat er opeens mega groot een haai in je face staat dan
quote:
hier ben ik mee opgevoedquote:
quote:
quote:
Zeker een goed jaar want toen werd ik geboren.quote:
Slammers.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sterke energydrank zeker hahahahahahah
roald heeft 5 letters 5x5 = 25 25-9 = 16quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:38 schreef Ro-ald het volgende:
Hamerhaaitje > afgekort HH > HH > Heil Hitler.
Ik vind jouw username niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |