Ik denk steeds vaker: 'oh die is wel schattig.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]de hoop is nog niet vervlogen voor je blijkbaar
![]()
Hier niets hoor.. doodse stilte
Ja, het is een beetje een gekke zin.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:16 schreef minilot het volgende:
Juist beter omgaan dan slechter toch dan, Lonaa?
Leuk zo'n spaniel. Waar ligt al die sneeuw?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een sneeuwmonster:
[ afbeelding ]
Hier om de hoek... een jaar of 2 geledenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:20 schreef Bramito het volgende:
[..]
Leuk zo'n spaniel. Waar ligt al die sneeuw?
Utrecht by night was de sterke voorkeur van de damequote:Op woensdag 19 november 2014 07:41 schreef minilot het volgende:
Pee, hoi vanuit bed. Goed te horen dat het leuk was! Waar gaat de volgende date naartoe?
Fijn dat het leuk was Pee!! Was het eten ook lekker??quote:Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Utrecht by night was de sterke voorkeur van de dame
Neequote:Op woensdag 19 november 2014 09:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk was Pee!! Was het eten ook lekker??
Ow shit, ja dat is het risico met zalm..quote:Op woensdag 19 november 2014 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neenou ja...alles behalve de zalm
Gortdroog uit de oven. WTF is er verkeerd gegaan. Maar goed....stoofpeertjes maakte alles goed
Toen ik ff zocht naar Damesmeisje (Uit Herenleed, " een Damesmeisje? " ) kwam ik dit tegenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Spanielen zijn erg leuk, vooral de mijnequote:Op woensdag 19 november 2014 09:25 schreef Bramito het volgende:
Ah, ik dacht dat ik iets gemist had. Ideale maar ook zo'n spaniel.
Volgende keer ga ik gewoon biokip verdrinken in wijn. Lekker makkelijk en veiligquote:Op woensdag 19 november 2014 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ow shit, ja dat is het risico met zalm..
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik gewoon biokip verdrinken in wijn. Lekker makkelijk en veilig
Concentratie lag elders....quote:Op woensdag 19 november 2014 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gortdroog uit de oven. WTF is er verkeerd gegaan. Maar goed....stoofpeertjes maakte alles goed
Ik vind haar nu al leukquote:Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Coq au vin bedoelde ikquote:Op woensdag 19 november 2014 09:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]altijd goed. Of een lekkere stoofpot of zo (het is immers winter aan het worden en zo
)
Ja snap ik, ik beschouw dan om een of andere reden nooit als échte stoofpot. Stom misschien maar stoofpotten bestaan voor mij uit iets met rund of lamsvleesquote:Op woensdag 19 november 2014 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Coq au vin bedoelde ikMaiskippenbouten in 1-2 flessen wijn op het vuur met wortel, champignons en krieltjes
En dan een paar uur laten stoven
Ik snap deze gedachtegang wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik beschouw dan om een of andere reden nooit als échte stoofpot. Stom misschien maar stoofpotten bestaan voor mij uit iets met rund of lamsvlees
Al lang joh!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, de CUL-SC ballotage is ze doorheen gekomen geloof ik
Bevroren in de oven gooien helpt bij mij, vooral als ik t in bladerdeeg rol.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen uitjes en knoflook?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Coq au vin bedoelde ikMaiskippenbouten in 1-2 flessen wijn op het vuur met wortel, champignons en krieltjes
En dan een paar uur laten stoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |