De problemen met je huisbaas oplossen.Dat is waar het misging en dus de wortel van je probleem.quote:
Het is niet zozeer dat ik hem aan het lijntje wil houden. Ik ben niet voor niks gisteren naar hem toe gegaan. Ik zag dat hij brak toen ik zei dat ik zo niet verder wilde, en toen kon ik het niet meer.quote:Gewoon uitmaken, loop dat joch niet aan het lijntje te houden omdat je bang bent niets beters te kunnen vinden in de toekomst. Dat is aso.
Oh ja, en natuurlijk dit. Gewoon alle vervelende wortelen uit de grond trekken tot er niets meer over is om op te staan en het dan alsnog uitmaken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De problemen met je huisbaas oplossen.Dat is waar het misging en dus de wortel van je probleem.
Daarna wordt je relatie weer net zo leuk als dat het altijd was.
Succes.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De problemen met je huisbaas oplossen.Dat is waar het misging en dus de wortel van je probleem.
Daarna wordt je relatie weer net zo leuk als dat het altijd was.
Succes.
Ik ben 22, hard aan het studeren om arts te worden.quote:Hoe oud ben jezelf en misschien hou je jezelf ook wel voor de gek met je absolute carrierewens.
quote:In mijn achterhoofd denk ik ook aan een andere man. Een man die ik ken van mijn vereniging. Ik ken hem helemaal niet zo goed, maar ik denk dat ik gevoelens voor hem heb. Ik wil mijn vriend niet kwetsen door tijdens onze relatie gevoelens voor die ander te ontwikkelen, maar ik besef me ook dat het een bevlieging kan zijn. Ik besef me dat ik de ander romantiseer en in mijn hoofd heeft hij alles wat mijn huidige vriend mij niet kan bieden.
Duidelijker kun je niet zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:35 schreef RRockOn het volgende:
Ik heb er geen behoefte aan om hem te spreken, en dat hoor niet in een relatie toch?
wauwquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik wist 't! Toen ik aan 't verhaal begon dacht ik van, er is iemand anders, en dan helemaal onderaan, de laatste alinea, komt de aap uit de mouw. Die andere excusen die je opvoert zijn alleen maar om zachter te laten landen dat je iemand anders leuk vindt.
Iemand waar je over fantaseert, iemand die je verder helemaal niet kent (claim je, ik geloof dat niet helemaal) maar waar je wel 'verliefd' op bent. Hoe kan dat als je iemand niet kent? Je krijgt hoogstens een natte groef van 'm, en het is makkelijk te fantaseren want alles is open, dus hij kan de perfecte man zijn in je fantasie.
En tegen een fantasie legt je vriend het altijd af. TOT ik bij de alinea over die andere gast vroeg ik me af waarom je roept dat híj zichzelf voor de gek houdt. Volgens mij hou JIJ jezelf voor de gek, op meer dan 1 manier. En dan wil je het nog een keer proberen maar alleen als hij ALLES zegt wat op zijn hart ligt.
Jaja, dus je wil eigenlijk dat hij doet wat jij zelf in ieder geval niet doet? Want jij zegt hem toch ook niet dat je aan een ander denkt? En ook al zou hij nou ineens alles gaan vertellen wat op zijn hart ligt, lost dat op dat hij dik is? dat hij nauwelijks klaar komt? Je verhaal klopt gewoon niet. En als hij dan een keer iets niet vertelt dan kun je makkelijk roepen 'we hadden afgesproken dat je alles vertelt maar dat heb je niet gedaan, ik ben er klaar mee!' en dan kun je vertrekken met een zogenaamd schoon geweten.
Als je er klaar mee bent moet je het uitmaken, want je vriend heeft sowieso recht op de waarheid EN op een meid die 100% voor hem gaat, niet eentje die komt om het uit te maken, en dat dan niet doet onder de voorwaarde dat hij alles gaat vertellen vanaf nu, terwijl ze zelf even fijntjes verzwijgt dat ze een natte mossel van een ander krijgt.
Daarbij geloof ik ook niet dat jij je van enig contact met die andere gast gaat onthouden. Dat gaat er wel komen, waarna je het ineens wel uitmaakt (wederom met gebruik van het excuus dat hij toch niet alles wat op zn hart ligt uitgesproken heeft). Wat een kulverhaal.
Maak het uit. Dat is toch wat je wil. Het enige wat je tegenhoudt is dat je nog niet echt nieuwe schoenen hebt en dus de oude nog niet wil weg gooien.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik wist 't! Toen ik aan 't verhaal begon dacht ik van, er is iemand anders, en dan helemaal onderaan, de laatste alinea, komt de aap uit de mouw. Die andere excusen die je opvoert zijn alleen maar om zachter te laten landen dat je iemand anders leuk vindt.
Iemand waar je over fantaseert, iemand die je verder helemaal niet kent (claim je, ik geloof dat niet helemaal) maar waar je wel 'verliefd' op bent. Hoe kan dat als je iemand niet kent? Je krijgt hoogstens een natte groef van 'm, en het is makkelijk te fantaseren want alles is open, dus hij kan de perfecte man zijn in je fantasie.
En tegen een fantasie legt je vriend het altijd af. TOT ik bij de alinea over die andere gast vroeg ik me af waarom je roept dat híj zichzelf voor de gek houdt. Volgens mij hou JIJ jezelf voor de gek, op meer dan 1 manier. En dan wil je het nog een keer proberen maar alleen als hij ALLES zegt wat op zijn hart ligt.
Jaja, dus je wil eigenlijk dat hij doet wat jij zelf in ieder geval niet doet? Want jij zegt hem toch ook niet dat je aan een ander denkt? En ook al zou hij nou ineens alles gaan vertellen wat op zijn hart ligt, lost dat op dat hij dik is? dat hij nauwelijks klaar komt? Je verhaal klopt gewoon niet. En als hij dan een keer iets niet vertelt dan kun je makkelijk roepen 'we hadden afgesproken dat je alles vertelt maar dat heb je niet gedaan, ik ben er klaar mee!' en dan kun je vertrekken met een zogenaamd schoon geweten.
Als je er klaar mee bent moet je het uitmaken, want je vriend heeft sowieso recht op de waarheid EN op een meid die 100% voor hem gaat, niet eentje die komt om het uit te maken, en dat dan niet doet onder de voorwaarde dat hij alles gaat vertellen vanaf nu, terwijl ze zelf even fijntjes verzwijgt dat ze een natte mossel van een ander krijgt.
Daarbij geloof ik ook niet dat jij je van enig contact met die andere gast gaat onthouden. Dat gaat er wel komen, waarna je het ineens wel uitmaakt (wederom met gebruik van het excuus dat hij toch niet alles wat op zn hart ligt uitgesproken heeft). Wat een kulverhaal.
Maak het uit. Dat is toch wat je wil. Het enige wat je tegenhoudt is dat je nog niet echt nieuwe schoenen hebt en dus de oude nog niet wil weg gooien.
Wat is er mis mee als je niet gelukkig bent met je relatie, dat je gevoelens voor een ander ontwikkelt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik wist 't! Toen ik aan 't verhaal begon dacht ik van, er is iemand anders, en dan helemaal onderaan, de laatste alinea, komt de aap uit de mouw. - knip -
Bijna iedereen heeft dat wel eens moeten doen. En nee, dat is niet leuk, en ja, iedereen stelt dat liever uit. Dat is wat je nu aan het doen bent. Daar wordt niemand gelukkig van.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:53 schreef RRockOn het volgende:
Ik begrijp hieruit dat jullie nog nooit iemands hart hebben moeten breken?
Maakt hij nog een kans dan? Als jij al weet wat de uiteindelijke conclusie gaat zijn (einde relatie) waarom laat je hem dan nog energie steken in jullie relatie? Dat is pas aso.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:49 schreef RRockOn het volgende:
Het stomme is dat we gisteren hebben afgesproken dat hij eraan gaat werken om te zeggen wat hij wil, maar ik voel het gewoon niet meer. Ik vind het juist aso om nu te zeggen "ik stop", terwijl hij nog helemaal geen tijd heeft gehad om eraan te werken.
Helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als je niet gelukkig bent met je relatie, dat je gevoelens voor een ander ontwikkelt?
waarom iets vragen, waarop je het antwoord zelf best weet?quote:
TS schrijft toch zelf dat ze niet weet of het een bevlieging is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Waar wél wat mis mee is is dat je de ander laat geloven dat het nog kan werken als hij X doet, terwijl dat niet zo is.
Waar wel wat mis mee is is verzwijgen dat je iemand anders leuk vindt.
Waar wel wat mis mee is is dat alle redenen die ze aanvoerde TOT de alinea over die ander prima redenen zijn om het uit te maken, maar ze dat niet heeft gedaan.
Nog meer?
Je kunt dat opvatten als oneerlijk of zoiets. Ik vat dit op als dat TS het zó moeilijk vindt om haar vriend pijn te doen, dat ze het zó aanpakt. Omdat ze weet dat het alternatief uitmaken is. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zo vat ik dat op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Waar wél wat mis mee is is dat je de ander laat geloven dat het nog kan werken als hij X doet, terwijl dat niet zo is.
Waar wel wat mis mee is is dat alle redenen die ze aanvoerde TOT de alinea over die ander prima redenen zijn om het uit te maken, maar ze dat niet heeft gedaan.
Nog meer?
Mwah.. Als ze het toch uitmaakt hoeft ze dat niet perse te vertellen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:57 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je laat hem liever nog even ploeteren terwijl je zelf al weet dat het toch op uitmaken uitdraait?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:49 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik hem aan het lijntje wil houden. Ik ben niet voor niks gisteren naar hem toe gegaan. Ik zag dat hij brak toen ik zei dat ik zo niet verder wilde, en toen kon ik het niet meer.
Het stomme is dat we gisteren hebben afgesproken dat hij eraan gaat werken om te zeggen wat hij wil, maar ik voel het gewoon niet meer. Ik vind het juist aso om nu te zeggen "ik stop", terwijl hij nog helemaal geen tijd heeft gehad om eraan te werken.
Het doet er niet toe of die andere gozer een bevlieging is. De andere redenen die ze opnoemt zijn ook redenen om het uit te willen maken, maar dát doet ze niet. Er was geen topic over alleen die redenen vóór dat ze die ander leerde kennen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:58 schreef Koral het volgende:
[..]
TS schrijft toch zelf dat ze niet weet of het een bevlieging is.
Dit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:38 schreef Myrr het volgende:
Uitmaken met gast 1
Helemaal niets met gast 2
Tuurlijk. Tuurlijk wil ze de boeman niet zijn en hem geen pijn doen. Maar daar schiet zowel zij als hij niets mee op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je kunt dat opvatten als oneerlijk of zoiets. Ik vat dit op als dat TS het zó moeilijk vindt om haar vriend pijn te doen, dat ze het zó aanpakt. Omdat ze weet dat het alternatief uitmaken is. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zo vat ik dat op.
Maar dat doet ze dus niet. De relatie bestaat nog en die jongen denkt nu dat ie nog kans maakt als hij maar alles gaat zeggen, wat gewoon niet zo is. Als hij nu had gehoord dat zij iemand anders leuk vindt dan had hij een eerlijke overweging kunnen maken over of hij de energie er insteken nog wel de moeite waard vindt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mwah.. Als ze het toch uitmaakt hoeft ze dat niet perse te vertellen.
Dit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:59 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dus je laat hem liever nog even ploeteren terwijl je zelf al weet dat het toch op uitmaken uitdraait?
Iemands hart breken is nooit leuk, maar uitstel van executie maakt het voor niemand beter. Je hebt gisteren een afspraak gemaakt omdat je niet door durfde zetten, niet omdat je achter die afspraak stond. Het meest eerlijke wat je nu kunt doen, is dat rechtzetten.
Klopt. Maar daarom zit ze nu ook klem. Ja, zo gek is dat niet! Als die vriend zowat instort als ze een poging doet het uit te maken, nou, begin daar maar eens aan. Makkelijk praten hoor hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tuurlijk wil ze de boeman niet zijn en hem geen pijn doen. Maar daar schiet zowel zij als hij niets mee op.
Omdat je niet eerst naar een vervanging zoekt en je huidige maar aan het lijntje houdt, normaal gezien dan toch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als je niet gelukkig bent met je relatie, dat je gevoelens voor een ander ontwikkelt?
Je kunt in dat zelfde voorbeeld net zo goed lezen dat ze twijfelt, niet weet wat wijsheid is, en zorgvuldigheid betreft ipv als een lompe hork het uitmaken. Natuurlijk zij er dingen in een persoon waarop je ooit verliefd bent geworden, alleen als een person zich krampachtig gaat gedragen omdat hij bang is haar te verliezen werkt hij op haar schuldgevoel. Hij kan toch zelf ook inzien dat dit niet goed gaat. Maar jij legt de schuld volledig bij TS neerquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het doet er niet toe of die andere gozer een bevlieging is. De andere redenen die ze opnoemt zijn ook redenen om het uit te willen maken, maar dát doet ze niet. Er was geen topic over alleen die redenen vóór dat ze die ander leerde kennen.
Nu is die ander in beeld en ineens is dit topic er. Oftewel, die redenen die ze aanvoert zijn excusen, want als dat daadwerkelijk zwaarwegende redenen waren geweest had ze of eerder een topic geopend of simpelweg de relatie verbroken.
Feit is dat er NU pas een topic komt, nu dat die ander wel in the picture is. Oftewel, die ander is dé reden waarom ze nu wel serieus overweegt om de relatie te beëindigen. Ben daar dan ook gewoon eerlijk over.
Aan het lijntje houden, ja, inderdaad, eigenlijk wel. Maar niet zozeer uit gemakzucht maar ook uit angst voor zijn pijn. Dat kan ook! Maar inderdaad: hier moet snel een eind aan komen, dit heeft geen toekomst.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Omdat je niet eerst naar een vervanging zoekt en je huidige maar aan het lijntje houdt, normaal gezien dan toch.
Plus dat het feit dat je gevoelsn voor een ander pas kunt ontwikkelen als je die ander leert kennen. Actief met hem om gaat om hem te leren kennen, om te kijken of er ergens iets zit...terwijl je thuis nog iemand op de bank hebt zitten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Omdat je niet eerst naar een vervanging zoekt en je huidige maar aan het lijntje houdt, normaal gezien dan toch.
Mee eens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Je kunt in dat zelfde voorbeeld net zo goed lezen dat ze twijfelt, niet weet wat wijsheid is, en zorgvuldigheid betreft ipv als een lompe hork het uitmaken. Natuurlijk zij er dingen in een persoon waarop je ooit verliefd bent geworden, alleen als een person zich krampachtig gaat gedragen omdat hij bang is haar te verliezen werkt hij op haar schuldgevoel. Hij kan toch zelf ook inzien dat dit niet goed gaat. Maar jij legt de schuld volledig bij TS neer
Moah, dat niet echt, ze romantiseerd die gast in haar verbeelding (zegt ze) omdat ze hem niet kent (zegt ze). Lijkt meer op een fantasie dan en verliefdheid.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Plus dat het feit dat je gevoelsn voor een ander pas kunt ontwikkelen als je die ander leert kennen. Actief met hem om gaat om hem te leren kennen, om te kijken of er ergens iets zit...terwijl je thuis nog iemand op de bank hebt zitten.
Maak het dan gewoon uit en ga dan kijken of die nieuwe persoon iets is of niet. Kan zijn van wel, mooi, kan ook zijn van niet, das dan jammer, maar dat laatste is nou net waar de schoen wringt, wnat dan staat ze met lege handen.
Zij vraagt hem dat toch? Ik maak het nu niet uit maar dit kan alleen werken als jij ALLES zegt wat je op je hart hebt. En zelfs al DOET hij dat, dan is er nog dat issue van dat ze iemand anders leuk vindt, waar hij geen weet van heeft. Daar kan hij niks aan doen, zij wel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Je kunt in dat zelfde voorbeeld net zo goed lezen dat ze twijfelt, niet weet wat wijsheid is, en zorgvuldigheid betreft ipv als een lompe hork het uitmaken. Natuurlijk zij er dingen in een persoon waarop je ooit verliefd bent geworden, alleen als een person zich krampachtig gaat gedragen omdat hij bang is haar te verliezen werkt hij op haar schuldgevoel. Hij kan toch zelf ook inzien dat dit niet goed gaat. Maar jij legt de schuld volledig bij TS neer
Oh ja, nou die vriend staat op instorten dus zó werkt dat niet altijd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef CoolGuy het volgende:
Maak het dan gewoon uit en ga dan kijken of die nieuwe persoon iets is of niet.
Dat is wel een beetje waar denk ik ja. Ze had niet echt een reden om het uit te maken. Ze zag zichzelf al niet oud worden met haar vriend, maarja, hij is lief en zat verder niet in de weg ofzo. Nu zit de relatie in de weg bij het eventueel beter leren kennen van die andere gast.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het doet er niet toe of die andere gozer een bevlieging is. De andere redenen die ze opnoemt zijn ook redenen om het uit te willen maken, maar dát doet ze niet. Er was geen topic over alleen die redenen vóór dat ze die ander leerde kennen.
Nu is die ander in beeld en ineens is dit topic er. Oftewel, die redenen die ze aanvoert zijn excusen, want als dat daadwerkelijk zwaarwegende redenen waren geweest had ze of eerder een topic geopend of simpelweg de relatie verbroken.
Feit is dat er NU pas een topic komt, nu dat die ander wel in the picture is. Oftewel, die ander is dé reden waarom ze nu wel serieus overweegt om de relatie te beëindigen. Ben daar dan ook gewoon eerlijk over.
Dit.quote:dat ze twijfelt
De "schuld" dat ze het niet uit maakt en hem een kans geeft terwijl ze de uitkomst al weet ? Ja dat is wel volledig bij TS.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Je praat niet graag met 'm.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Dit.
Als ik er een punt achter zet, kan ik niet meer terug. Ik zie dat zijn hart breekt als ik het uit wil maken, dat is één. Daar kan ik mee akkoord gaan al is het heel heel moeilijk. Dat heb ik eerder moeten doen. Het verschil is dat ik toen zeker wist dat die relatie niks meer werd. Nu heb ik te maken met een verschrikkelijk lieve jongen en weet ik het gewoon niet.
Als ik het uitmaak en ik krijg spijt, zijn we allebei ongelukkig.
Dat klopt, die gevoelens heeft ze NU nog niet. Maar denk jij, dat als zij dr vriend niet hoeft te spreken, ze die ander wel regelmatig ziet, dat de situatie zoa blijft als ie nu is, of zal er op een gegeven moment wel sprake zijn van contact met die ander?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Moah, dat niet echt, ze romantiseerd die gast in haar verbeelding (zegt ze) omdat ze hem niet kent (zegt ze). Lijkt meer op een fantasie dan en verliefdheid.
Maar je hebt wel gelijk, zo iets doe je niet als je gelukkig bent met een ander.
Als je ongelukkig bent met een ander moet je er al weg zijn. Of samen aan werken.
Hij is een heel goede vriend van iemand uit mijn vriendengroep, dus contact hebben gaat vanzelf.quote:Mijn punt was dat je iemand alleen maar leuk gaat vinden (oprecht obv daadwerkelijk info) als je contact met diegene hebt, wat je niet doet als alles goed zit in je relatie, en als je op dat punt bent aanbelandt had je je huidige relatie al lang moeten beeindigen.
Zie uitmaken als een goede oefening dan, want als arts zal je ook kut gesprekken moeten voeren zonder er bij te twijfelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:51 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Ik ben 22, hard aan het studeren om arts te worden.
Het is heel erg niet makkelijk. Veel vervelendere momenten zijn er niet in je leven. Maar dat is geen excuus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarom zit ze nu ook klem. Ja, zo gek is dat niet! Als die vriend zowat instort als ze een poging doet het uit te maken, nou, begin daar maar eens aan. Makkelijk praten hoor hier.
Ja, shit happens. Je kiest de actie, dan kies je ook de gevolgen van die actie. Dat klopt ja, je kunt niet kijken of het gras groener is ergens anders en als je dan concludeert dat dat niet zo is je ex opbellen en zeggen dat je een fout hebt gemaakt....tenminste, niet als hij enig gevoel voor eigenwaarde heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Dit.
Als ik er een punt achter zet, kan ik niet meer terug. Ik zie dat zijn hart breekt als ik het uit wil maken, dat is één. Daar kan ik mee akkoord gaan al is het heel heel moeilijk. Dat heb ik eerder moeten doen. Het verschil is dat ik toen zeker wist dat die relatie niks meer werd. Nu heb ik te maken met een verschrikkelijk lieve jongen en weet ik het gewoon niet.
Dat zeg ik de hele tijd al. Ze heeft nog geen nieuwe schoenen dus dr ouded moeten nog even voldoen. Op blote voeten staan wil ze niet, en als blijkt dat de nieuwe schoenen toch niet zo lekker zitten dan wil ze niet spijt hebben van dat ze dr oude schoenen bij het grof vuil heeft gezet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:10 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, jij bent net zo bang als je vriend, om alleen te komen staan. Dat is wel duidelijk.
Ja! Ik hoop dat je hiermee gelijk hebt, dat hij zelf ook ziet dat dit niet werkt. Gisteren was hij er namelijk erg van overtuigd dat we voor altijd samen blijven en zo.quote:TS, jij bent net zo bang als je vriend, om alleen te komen staan. Dat is wel duidelijk.
Als je rechtsboven een post op dit kliktquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:08 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Hij is een heel goede vriend van iemand uit mijn vriendengroep, dus contact hebben gaat vanzelf.
Het is niet zo dat ik zelf contact ben gaan zoeken. We hebben geen dates ofzo. Zoals ik al zei: ik ken hem alleen oppervlakkig.
AHhh, je wil graag dat hij dat zelf ontcijfert omdat je zelf te laf bent om de knoop door te hakken. Dus als hij maar genoeg input krijgt van je dat ie er zelf een einde aan maakt en dan ben jij 'gedumpt' en is jouw geweten schoon.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:11 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Ja! Ik hoop dat je hiermee gelijk hebt, dat hij zelf ook ziet dat dit niet werkt. Gisteren was hij er namelijk erg van overtuigd dat we voor altijd samen blijven en zo.
Ik dacht namelijk toen ik naar hem toe ging dat hij ook zou inzien wat er mis is, dat dit niet werkt. Hij ontkende alles wat ik zei...
Uit je teksten hier blijkt nergens een reden waarom je spijt zou kunnen krijgen. Het enige positieve over je vriend is dat hij alles voor je doet en niet jaloers is. Het klinkt eerder alsof je het eng vindt om alleen te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Dit.
CoolGuy, ik snap je heftige reactie niet. TS heeft er grote moeite mee het uit te maken en haar vriend wil er ook al niets van weten. Als je bang bent om alleen te komen staan dan rek je de boel, ook al is dat niet zo verstandig of slim.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
AHhh, je wil graag dat hij dat zelf ontcijfert omdat je zelf te laf bent om de knoop door te hakken. Dus als hij maar genoeg input krijgt van je dat ie er zelf een einde aan maakt en dan ben jij 'gedumpt' en is jouw geweten schoon.
Bah bah, wat een kutwijf ben je.
That's it. Ik ben er klaar mee. Hoe DURF je te zo oordelen over iemand waarvan je één post ziet op een forum?!quote:AHhh, je wil graag dat hij dat zelf ontcijfert omdat je zelf te laf bent om de knoop door te hakken. Dus als hij maar genoeg input krijgt van je dat ie er zelf een einde aan maakt en dan ben jij 'gedumpt' en is jouw geweten schoon.
Bah bah, wat een kutwijf ben je.
Ik denk dat CoolGuy uit ervaring spreekt, en dan van de kant van je vriend. Dan valt e.e.a. wat heftig denk ik. Anders weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef RRockOn het volgende:
[..]
That's it. Ik ben er klaar mee. Hoe DURF je te zo oordelen over iemand waarvan je één post ziet op een forum?!
Alles lijkt voor jou misschien zwart-wit, maar jij kent hem niet. Hij doet alles voor iedereen en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem zo te kwetsen? Ben ik dan een kutwijf, of onzeker, bang dat hij in een gat valt zonder mij??
Dan had je misschien wat duidelijker moeten zijn? En anders kan het ook zo zijn dat hij, wellicht wat lomp verwoord, jou gewoon de waarheid zegt. Dat je die niet graag wilt horen is een tweede.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef RRockOn het volgende:
[..]
That's it. Ik ben er klaar mee. Hoe DURF je te zo oordelen over iemand waarvan je één post ziet op een forum?!
Alles lijkt voor jou misschien zwart-wit, maar jij kent hem niet. Hij doet alles voor iedereen en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem zo te kwetsen? Ben ik dan een kutwijf, of onzeker, bang dat hij in een gat valt zonder mij??
Dat bedoelt Boca_Raton volgens mij helemaal niet. Jij bent bang om het uit te maken omdat je bang bent om alleen te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:11 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Ja! Ik hoop dat je hiermee gelijk hebt, dat hij zelf ook ziet dat dit niet werkt. Gisteren was hij er namelijk erg van overtuigd dat we voor altijd samen blijven en zo.
Ik dacht namelijk toen ik naar hem toe ging dat hij ook zou inzien wat er mis is, dat dit niet werkt. Hij ontkende alles wat ik zei...
We moeten niet doen alsof dit rocket science is. TS heeft er moeite mee ja, maar om de verkeerde redenen. Ze blijft ook in de relatie om de verkeerde redenen en haar ECHTE reden om het uit te willen maken is ook verkeerd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
CoolGuy, ik snap je heftige reactie niet. TS heeft er grote moeite mee het uit te maken en haar vriend wil er ook al niets van weten. Als je bang bent om alleen te komen staan dan rek je de boel, ook al is dat niet zo verstandig of slim.
Dit dus. Sneaky van je ts.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
Even later schrijft TS over wat hij zelf (in haar ogen) wil, i.p.v. al zijn dromen opgeven voor haar. Daar kan hij dus heel veel aan doen. Maar het ligt aan de ander die in jouw ogen niet eerlijk is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zij vraagt hem dat toch? Ik maak het nu niet uit maar dit kan alleen werken als jij ALLES zegt wat je op je hart hebt. En zelfs al DOET hij dat, dan is er nog dat issue van dat ze iemand anders leuk vindt, waar hij geen weet van heeft. Daar kan hij niks aan doen, zij wel.
Ze verzwijgt een deel van het verhaal. Kun je praten tot morgenvroeg, maar dat is niet eerlijk.
Het is heel bot wat hij zegt, maar zit er niet een kern van waarheid in? Jij wil hem niet kwetsen maar wil wel stoppen met de relatie. Je wil dus dat hij inziet dat de relatie niet goed voor hem is. Dat gaat niet gebeuren, want hij is het daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Nee, je bent een kutwijf omdat je wil dat hij het zelf ontcijfert ipv dat jij hem gewoon, -omwille van jullie relatie en hoe goed hij is voor je- vertelt waar het op staat, want daar heeft ie op de lange termijn het meeste aan. Maar dat doe je niet, niet vanwege hem, maar vanwege jezelf. JIJ vindt dat moeilijk, daarom doe je dat niet, je doet t niet niet omdat hij zo lief is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef RRockOn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is heel bot wat hij zegt, maar zit er niet een kern van waarheid in? Jij wil hem niet kwetsen maar wil wel stoppen met de relatie. Je wil dus dat hij inziet dat de relatie niet goed voor hem is. Dat gaat niet gebeuren, want hij is het daar niet mee eens.
Ik zat te wachten op deze alinea. Je stelt niet teleur.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:35 schreef RRockOn het volgende:
In mijn achterhoofd denk ik ook aan een andere man. Een man die ik ken van mijn vereniging. Ik ken hem helemaal niet zo goed, maar ik denk dat ik gevoelens voor hem heb. Ik wil mijn vriend niet kwetsen door tijdens onze relatie gevoelens voor die ander te ontwikkelen, maar ik besef me ook dat het een bevlieging kan zijn. Ik besef me dat ik de ander romantiseer en in mijn hoofd heeft hij alles wat mijn huidige vriend mij niet kan bieden.
Het is geen baby die je moet beschermen voor alle ellende in de wereld.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je hem kwetsen want zo te zien ben je klaar met deze relatie. En dan is het in ieder geval wel zo netjes als jij zelf zo snel mogelijk de knoop doorhakt. Want denk je nu echt dat hij minder gekwetst is als je alsnog over 2 maanden de relatie verbreekt. Dus zolang je hem het idee geeft dat er iets is waarvoor hij kan vechten dan ben je een "kutwijf".quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef RRockOn het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Die vriend heeft helemaal geen problemen. Die is gelukkig met haar en wil zelfs zijn kinderwens voor haar opgeven. Vervolgens komt zij met haar problemen een geeft hij aan mee te werken aan een oplossing. Hoezo heeft hij een bord voor zijn kop? Omdat hij niet doorheeft dat het voor TS al einde oefening is?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:19 schreef Boca_Raton het volgende:
En die vriend heeft een groot bord voor z'n hoofd want die wil geen problemen zien. Die er wél zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |