een glitterpandaquote:Op donderdag 20 november 2014 00:03 schreef Nikooos het volgende:
Jaaaaaa vlindur 16 weken!!!
[ afbeelding ]
Zou het goede slapen niet komen, omdat er nu eindelijk naar jouw klachten is geluisterd en er iets gedaan wordt. Zoiets kan voor zoveel rust zorgen lijkt mequote:Op donderdag 20 november 2014 08:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou sliep ik zo lekker!voor het eerst sinds. 5 oktober
en nu moet ik er uit voor die afspraak.
Het is niet eerlijk!!!
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Alleen al vanwege die glitterstickers is t jammer dat ik al bevallen was toen nikoos actief ging posten.
Verder hoop ik de llm's snel in t babytopic te zien.
Ik dacht al dat je die panda kon waarderenquote:Op donderdag 20 november 2014 08:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
een glitterpanda
Dank je wel!
Goeiemorgen allemaal!
Ja, we hebben nu een punto met 275 liter kofferbak. We twijfelden toen tussen Een punto en een bravo. Bravo heeft 400 liter kofferbak. Hadden we die maar gedaan!quote:Op donderdag 20 november 2014 07:51 schreef Heliotrope het volgende:
[..]![]()
Shop, lastig dat jullie net een nieuwe auto hadden!
Ehm, meld (). Geen weeën vannacht, wel heel lekker geslapen
dat zou mooi zijn! want ik heb 3 vk's en die ik gister had, heb ik meestal... en ik heb nooit het gevoel of ze echt aan het luisteren is. Ze ja't al heel snel door me heen en gaat dan typen op de computer... en ze haakt snel in met zuchtige '' ja, joh, de laatste loodjes, ja zwaar he''quote:Op donderdag 20 november 2014 08:20 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Zou het goede slapen niet komen, omdat er nu eindelijk naar jouw klachten is geluisterd en er iets gedaan wordt. Zoiets kan voor zoveel rust zorgen lijkt me
Succes vandaag
Goed van je dat je nu door haar hebt gepraatquote:Op donderdag 20 november 2014 09:12 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Thnxen inderdaad. Mn moeder en al mijn zussen waren er ook heel blij mee. Die zien mij natuurlijk veel vaker en vooral wanneer ik me niet groothoud en dingen moet doen, leef, en wanneer ik niet op of neer kan. Dat ziet een vk misschien minder/ niet. behalve als je daar op een afspraak komt. Ik vind woorden dan soms niet echt de lading dekken of zo. En vooral niet bij mij, want ik ben heel nuchter
Spannend joh! Succes zometeenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:03 schreef Sicilia het volgende:
Goeiemorgen![]()
Lt succes zo! Fijn dat je lekker hebt geslapen.
Ik heb tot 2 uur wakker gelegen, en toen nog 3 uur geslapen. Om 8 uur poging 2 tot slapen en toen nog tot nu geslapen dus in etappes, maar wel genoeg nu denk ik
Zodra ik op mijn zij ga liggen krijg ik buik- en rugpijn maar er zet nog niks door. Vannacht nog wel weer meer bloed en slijm dus er gebeurd iig iets. Zo naar de vk, ben benieuwd! Vandaag officieel langer zwanger dan bij dochter, benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
Gewoon vragen hoor! En egoposten snappen we allemaalquote:Op donderdag 20 november 2014 10:47 schreef Sicilia het volgende:
Ik denk dat ik zo maar ga vragen of ze willen kijken of ik al stripbaar ben. Maandag had ik een deels verstreken baarmoedermond en 1 cm ontsluiting en na al die pijnlijke weeën van gister en het verliezen van de slijnmprop verwacht ik eigenlijk wel dat dat inmiddels al wat meer is. Ben nu 38 weken en 5 dagen en dat gerommel breekt me echt heel erg opIs dat een slecht idee? Ik weet niet of ik het durf te vragen...
O en sorry voor de egoposten de laatste dagenIk zit er alleen stiekem echt een beetje doorheen en wil dat in mijn omgeving zo min mogelijk laten blijken dus dit is zo een beetje mijn enige uitlaatklep..
Zou het gewoon vragen. Kapot een bevalling in gaan is ook niks. (Ervaringquote:Op donderdag 20 november 2014 10:47 schreef Sicilia het volgende:
Ik denk dat ik zo maar ga vragen of ze willen kijken of ik al stripbaar ben. Maandag had ik een deels verstreken baarmoedermond en 1 cm ontsluiting en na al die pijnlijke weeën van gister en het verliezen van de slijnmprop verwacht ik eigenlijk wel dat dat inmiddels al wat meer is. Ben nu 38 weken en 5 dagen en dat gerommel breekt me echt heel erg opIs dat een slecht idee? Ik weet niet of ik het durf te vragen...
O en sorry voor de egoposten de laatste dagenIk zit er alleen stiekem echt een beetje doorheen en wil dat in mijn omgeving zo min mogelijk laten blijken dus dit is zo een beetje mijn enige uitlaatklep..
Met mij gaat het goed. Slechte nacht achter de rug, was alleen in het ziekenhuis en hij bleef maar huilen. Op 60 uur maar 9 geslapen en een bevalling erbij gedaan, dus mijn geestelijke toestand is niet toereikend om een opbeurende post te maken .quote:Op donderdag 20 november 2014 10:55 schreef Sicilia het volgende:
Thanks! Dan ga ik even nog wat moed verzamelen en het toch maar vragen. Vriendlief vindt het ook een goed idee(moest wel even uitleggen wat strippen is
)
Away hoe gaat het nu met jou?!
sterkte!!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:55 schreef Sicilia het volgende:
Thanks! Dan ga ik even nog wat moed verzamelen en het toch maar vragen. Vriendlief vindt het ook een goed idee(moest wel even uitleggen wat strippen is
)
Away hoe gaat het nu met jou?!
ik hoop dat dat het niet is. Ik voel me wat dat betreft prima dus geen idee.. Afwachten denk ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oeh gets LT dat is ook niet de uitslag waar je op hoopte, hoop dat het wb de zwangerschapsvergiftiging meevalt en dat je snel je kleine vast hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |