abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146820923
quote:
8s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:34 schreef Vlindur het volgende:
Mijn man en ik gisteravond:

Ik; weet jij eigenlijk wel hoever ik zwanger ben?
Hij; een week of 12/13?
ik; :o }:| :|W
Hij; :@ 14?
ik: :') :') :') :') ZESTIEN?!?!?!?!
Hij; oh! Ben je al zo ver? :P
ik: o|O o|O o|O

Dus ik heb vandaag een zwangerschapsapp op zn telefoon geïnstalleerd 8-) :7 ~O>

En dan ook nog als argument tegenwerpen dat het om de einddatum ging. Die wist ie dan weer wel :{w
_O- _O- _O-
Born to Lose, but Built to Win.
pi_146821157
Haha Vlindur mannen...
De mijne slaat gewoon de helft van wat ik zeg niet op. Vertel ik wanneer ik de afspraak heb bij de verloskundige, gaat meneer extra werken.. Hetwas toch savonds? Na de afspraak vertel ik hem dat het hartje mooi klopte. Omdat is fijn, heb je ook weer een foto mee? Gelukkig nog maar 3x uitgelegd dat ik geen echo zou krijgen :D
  woensdag 19 november 2014 @ 21:07:27 #203
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_146821996
Hahaha vlindur. Die hier had wel zelf een app op zijn telefoon gezet, maar heel positief een einddatum ergens begin mei ingevuld. Zat die even beteuterd te kijken toen ik zei dat hij dat gerust een maandje op mocht schuiven! _O-

Maar dat duurt bog hartstikke lang!!!
pi_146822503
Onze eindatum zal iig niet overtijd worden. Hoogstwaarschijnlijk alleen maar eerder :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146822803
Jeetje deze bevalling neemt wel een aanloop zeg...vanaf een uur of 5 goed pijnlijke weeën, maar die zijn nu zo goed als weg. Net wel weer een sliert slijm en dit keer zelfs met bloed. Maar doorzetten ho maar :{
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_146822883
quote:
17s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Zo, ik zal hier ook weer eens posten buiten mijn reacties op verse baby's. Ik kom er bijna niet aan toe. Ik lees braaf alles. Ik heb alleen de energie niet altijd om te reageren. Ik hoop dat die vermoeidheid eindelijk een keer wat minder gaat worden. Daarnaast sta ik voor een kleutergroep en die kunnen best wat energie vreten ;) vooral in deze tijd van het jaar <O) 8} ~:)
Ik ben nu 14,5 week en heb de baby's al 4 keer mogen bewonderen. Elke 2 weken heb ik een echo om te groei in de gaten te houden. De twee ukkies zijn niet precies even groot en dat willen ze goed in de gaten houden. Vrijdag mag ik weer op controle. Hopelijk blijven ze netjes volgens hun eigen lijntje groeien. 1 baby heeft een bloedvat minder in de navelstreng, maar dat kon geen kwaad zeiden ze. Ook houden ze goed in de gaten of er geen TTTS is. Dat de ene baby voeding/bloed steelt van de andere kort gezegd. Tot nu toe was daar gelukkig nog niks van te zien. Mocht dit wel zo zijn, moeten ze een bloedvat dicht branden. Verder druk bezig met bedenken hoe we het allemaal gaan doen. Willen we een kinderwagen naast elkaar of achter elkaar (krijgen we van mijn ouders O+ ). Hoe moet de babykamer er straks uit komen te zien. We willen wel graag weten of het 2 jongens of 2 meiden worden. We hebben altijd gezegd dat we graag 2 kinderen zouden willen. Dus dan wil ik ook goed uitpakken met de kleuren.
Ik vind het nog steeds allemaal wel spannend hoor, 2 baby's tegelijk. En vooral omdat het onze eerste kindjes zijn! Maar ik heb wel alle vertrouwen er in dat het goed gaat komen. Alleen heeft (8> een dure smaak. Haha, hij had een leuk vloerkleed gezien voor de babykamer (600 euro) en leuke ledikantjes (600 euro per stuk, volgens mij zonder matras) en wilde hij ook nog wel wiegen voor de eerste tijd 8)7 . Pffft, ik heb gezegd dat hij hard mag gaan werken :D want een tweeling kost al iets meer doordat je veel dingen dubbel moet hebben :Y Maar het komt goed.
Ik lees vooral bij en zal misschien niet zo heel vaak hier posten. Al hoop ik wel dat het de komende tijd wat beter zal gaan met mijn energie, zodat ik ook tijd heb om te reageren op mensen persoonlijk!
Als je toch een man met een dure smaak hebt en de kindjes naast elkaar wilt hebben in de wagen, dan kan ik je de Bugaboo Donkey aanraden. :D

Ik hoop dat je snel minder vermoeid bent, die vermoeidheid is echt ruk. :*
  woensdag 19 november 2014 @ 21:55:20 #207
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146824260
LT succes bij de gyn morgen. Ik hoop op een goed en snel plan voor je :Y

Sici wat gaat het allemaal met vlagen bij jou zeg. Maar je wilde ook liever niet vandaag hé ;) Hopelijk is morgen DE dag en heeft het voorwerk al lekker wat cm's opgeleverd :*

Haha Vlindur grappig verhaal :')
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 19 november 2014 @ 21:57:04 #208
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146824339
Is het weer mannenafzeik-tijd? :+
pi_146824378
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef Nikooos het volgende:
Nee hoor. Mijn man is supertof O+
pi_146824382
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef Nikooos het volgende:
Stiekem zijn we allemaal jaloers op jouw vriendin! :+ Of bedelf je die irl niet onder de glitterstickers? ;)
pi_146824402
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:58 schreef twist02 het volgende:

[..]

Stiekem zijn we allemaal jaloers op jouw vriendin! :+ Of bedelf je die irl niet onder de glitterstickers? ;)
MI :D
  woensdag 19 november 2014 @ 22:05:14 #212
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146824649
Haha ik doe m'n best maar zoals even echte man is dat niet altijd het goede :P

Maar door dit topic blijf ik goed bij, weet ik wat er speelt en wat er allemaal belangrijk is. Die glitterplaatjes zijn mijn manier om jullie daarvoor te bedanken. ;)
pi_146824792
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef Nikooos het volgende:
Haha ik doe m'n best maar zoals even echte man is dat niet altijd het goede :P

Maar door dit topic blijf ik goed bij, weet ik wat er speelt en wat er allemaal belangrijk is. Die glitterplaatjes zijn mijn manier om jullie daarvoor te bedanken. ;)
Mijn man is een beste vent, maar ja, dit is de derde en dus is de nieuwigheid er wat af :P
Dit moest ik gewoon ff delen :P

Ik ben over 2 uur 16 weken zwanger en ik wil nou ook wel es een glittersticker hoor :D *O*
  woensdag 19 november 2014 @ 22:18:20 #214
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146825534
*O*
  woensdag 19 november 2014 @ 22:26:29 #216
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_146825630
Oehh glitterstickersoverload! O+
pi_146826866
Glitterstickers 8-)

Fijn dat het goed gaat Rady! Mooie bloeddruk. En niet echt verkouden worden nu.!

Hehe Vlindur, je man.
LadyT spannend bij de gyn dan. Laten we nog steeds gaan voor een synchroonbevalling binnenkort.

Sicilia wat een gedoe steeds. Maar gelukkig niet op de datum die je niet wilde.

L-E, ja zou fijn zijn zonder toeters en bellen.
Lees in het andere topic dat je volgende week eerste afspraak hebt, spannend, snap dat je ook veel vragen hebt.

Zo, nu slapen en dan word ik net als DaD wakker met weeën. :Y
pi_146829838
Jaaaaaa vlindur 16 weken!!!

pi_146830367
Alleen al vanwege die glitterstickers is t jammer dat ik al bevallen was toen nikoos actief ging posten.

Verder hoop ik de llm's snel in t babytopic te zien.
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 november 2014 @ 06:42:53 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146832633
mogguh :O c_/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 20 november 2014 @ 06:44:06 #221
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_146832635
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:26 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Als je toch een man met een dure smaak hebt en de kindjes naast elkaar wilt hebben in de wagen, dan kan ik je de Bugaboo Donkey aanraden. :D

Ik hoop dat je snel minder vermoeid bent, die vermoeidheid is echt ruk. :*
Dank je!!!

Het wordt als ze naast elkaar zitten ook de bugaboo :)
En als ze achter elkaar zitten de icandy Peach 3.
Moeten alleen nog een keer goed passen in de auto. Die hebben we sinds april. Onderstel bugaboo past, maar passen de reiswiegjes er dan nog bij. Of zijn die ook 'in te klappen'. Of moeten we toch een grotere auto. Achteraf spijt dat we in april niet gelijk groter zijn gegaan. Maar ja, we hadden niet echt op 2 baby's tegelijk gerekend ;).
pi_146832901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 06:42 schreef DJMO het volgende:
mogguh :O c_/
:O c_/

Shop, lastig dat jullie net een nieuwe auto hadden!

Ehm, meld ( }:| ). Geen weeën vannacht, wel heel lekker geslapen :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 november 2014 @ 07:54:44 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146832918
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:51 schreef Heliotrope het volgende:

[..]

:O c_/

Shop, lastig dat jullie net een nieuwe auto hadden!

Ehm, meld ( }:| ). Geen weeën vannacht, wel heel lekker geslapen :D
goed uitgerust om aan de bevalling te beginnen dus :Y

zou Sicilia al bevalen zijn :d
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_146832974
Nou sliep ik zo lekker! :'( voor het eerst sinds. 5 oktober :'( en nu moet ik er uit voor die afspraak.

Het is niet eerlijk!!!
pi_146833003
Ja doen we helio!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')