dat happertjequote:
Succes ermeequote:Op dinsdag 18 november 2014 07:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vraag me steeds af of je echt bent of geniale kloon?
ik ga zo sportenquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:14 schreef sig000 het volgende:
Serieus, het is lastig hoogte te krijgen van je met al dat verschillende vrijwilligerswerk.
gewoon naar de fitness-clubquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:23 schreef sig000 het volgende:
Ijshockey lukte aardig goed maar na 1 bodycheck was ik geveld en kon naar de bank.
Honkbal kon ik ook goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:30 schreef chufi het volgende:
Vroeger was ik overal goed in ... Heb zelfs ooit eens overwogen me op te geven voor de tienkamp van Barcelona 1992... Helaas is het er nooit van gekomen
Ben jij degene die hier TR's zit te machen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:51 schreef chufi het volgende:
Zo Karina maar weer eens bellen... Goedemorgen
Verdwijnen er posts?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben jij degene die hier TR's zit te machen?
Soms moet ik wachten op mn werkquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon werken en niet Fokken.
Mwah, ik ga gelijk naar FB dan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Genaal topic van TH zat opeens op slot.
40+ / Een goedemorgen / middag / avond
Ja gek ik dacht het even gezien te hebben en daarna was het wegquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat jammer nou, ik ben vandaag aan het werk.quote:
Ik had daar heel graag willen postenquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is naar de paarden en oma loopt kreupel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer nou, ik ben vandaag aan het werk.
Je vrouw was alweer klaar met haar consult?
Dees zou volgens mij best een goede mod zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je je aanmeld als mod, dan kun je door het slotje heenposten.
Dat moet ze zelf doen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:30 schreef sig000 het volgende:
Ze gaat nu in de weer met diepvries gelzakjes.
40+ / Poll-topicquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:36 schreef sig000 het volgende:
Dees zou volgens mij best een goede mod zijn.
Kijk nergens meer raar van op tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het verontrustender dat iemand van 74 een smartphone heeft.
Zit even terug te lezen en ik zie dat je vannacht een muziekvriendje erbij hebt gekregen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:58 schreef sig000 het volgende:
Kijk nergens meer raar van op tegenwoordig.
Doet ie het nog wel dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:35 schreef just me het volgende:
mijn wekker was geen vriendje vanmorgen
Dan ga je toch weer naar huis ....quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:14 schreef just me het volgende:
ik had me verslapen had beter thuis kunnen blijven netwerk ligt nog steeds plat
Het leven is nu eenmaal kort.quote:
Spot er maar mee.quote:
?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iemand van harte condoleren kan idd spottend opgevat worden ja.
als je het meentquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je weet wanneer en in welke context je de term "van harte" gebruikt in het sociale verkeer?
Daar hebben we het woord "oprecht" voor uitgevonden, hoewel "van harte condoleren" wel potentie heeft om in het FOK! woordenboek te belanden. Dat dan weer wel.quote:
quote:Objectief gezien is er niets mis met van harte gecondoleerd. De woordgroep van harte betekent 'oprecht, gemeend'; het gebruik hiervan maakt gecondoleerd dus wat sterker en persoonlijker. Er zijn mensen die gecondoleerd wat te kaal of te kil vinden.
Daar staat tegenover dat van harte meestal wordt geassocieerd met positieve, meestal feestelijke omstandigheden. Je komt het vooral tegen in van harte gefeliciteerd, en het komt ook wel zelfstandig voor als wens: 'Nou, van harte met je diploma.'
Op zich hoeft dat geen reden te zijn om van harte gecondoleerd te vermijden, maar vooral op schrift — dus zonder gezichtsuitdrukking en intonatie erbij — kan het toch zijn dat het niet bij iedereen goed overkomt. Gebruik bij twijfel liever een andere formulering.
Mooi hč, hoe voorspelbaar Fokkers zijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....ik wist dat deze zou komen.
Daar ben ik al veel te lang niet meer geweestquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef Deisyy het volgende:
en dit is wat https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/van-harte-gecondoleerd erover zegt.
Solliciteren jij!quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:36 schreef sig000 het volgende:
Dees zou volgens mij best een goede mod zijn.
Ik denk dat ik dan vooral misbruik maak van mijn knopjesquote:
Dat is alleen maar een pré!quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik dan vooral misbruik maak van mijn knopjes
jezus wat verdrietigquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De illegale server die Piet geleverd heeft aan just me.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:35 schreef sacha het volgende:
icon maar weer aanpassen?
veels te vrolijk...
En vanaf 1 december overal je tieten spammen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:00 schreef sacha het volgende:
FEE / [WIN] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
ik heb de tietenpiet genomineerd![]()
krijgt MM straks een cadeaubon
Dees voor mod, Dees voor mod, Dees voor mod!!!!quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan vooral misbruik maak van mijn knopjes
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:00 schreef sacha het volgende:
FEE / [WIN] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
ik heb de tietenpiet genomineerd![]()
krijgt MM straks een cadeaubon
Als Karina een keer op vakantie gaat wil ik gerust een keer voor haar invallenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dees voor mod, Dees voor mod, Dees voor mod!!!!
whoei, voor hoelang?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Karina een keer op vakantie gaat wil ik gerust een keer voor haar invallen![]()
Over vakantie gesproken, nog 8 nachtjes en dan ga ik naar Mexico!
Voor 2 weken!quote:
Oeh lekker!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor 2 weken!
Ik had het vanmorgen toevallig nog over jou. Hoe is het?
Ik heb er nog nachtmerrie's van...quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over vakantie gesproken, nog 8 nachtjes en dan ga ik naar Mexico!
Oorzaak? Firewall, switches, DNS-server of te kort aan bandbreedte? Of nog anders?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef just me het volgende:
En hoera hoera, sinds vanmiddag doet het netwerk het weer
Dat ging over waar je woont.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oeh lekker!
ben ik natuurlijk nieuwsgierig met wie je over mij zat te praten. Ja, gaat goed, mag niet klagen.
Ik dacht eigenlijk dat ik nog niet zo lang geleden jou ook al een goede vlucht had gewenst hier, dat doet maar!
Maar ik kom terug, echtquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog nachtmerrie's van...
jij was er student?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog nachtmerrie's van...
geniet ervan, voor tien!quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ging over waar je woont.
Ik ben dit jaar wat vaak op vakantie geweest, maar had het e.e.a. in te halen
Dat gaan we zeker doen!quote:
Misschien heeft iemand ergens koffie overheen gegooid of is ergens op gaan zittenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oorzaak? Firewall, switches, DNS-server of te kort aan bandbreedte? Of nog anders?
Ja, dat gebeurt inderdaad vaak bij netwerkverstoringen...quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand ergens koffie overheen gegooid of is ergens op gaan zitten.
Tja... als een olifant op een kabel gaat zitten is er wel een onderbrekingquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt inderdaad vaak bij netwerkverstoringen...
dat is wel een bliksembezoekje, je mocht niet verder?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben er onlangs 10 minuten geweest.
Wat een tijdverspilling...
Dan heb jij nog nooit Chinezen in een datacenter gezien... Die roken en drinken en maken zelfs maaltijden op de computervloer ....quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt inderdaad vaak bij netwerkverstoringen...
Dan ben je wel een verschrikkelijke pauper als je dat soort types toelaat...quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit Chinezen in een datacenter gezien... Die roken en drinken en maken zelfs maaltijden op de computervloer ....
Ik wilde niet verder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is wel een bliksembezoekje, je mocht niet verder?
Goedkopere apparatuur komt met pauper ....quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je wel een verschrikkelijke pauper als je dat soort types toelaat...
Ah, vandaar dat ik dat soort types niet ken...quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedkopere apparatuur komt met pauper ....
ze hadden er juist een Firewall tussengezet maar het ware verhaal zullen we wel nooit horen...quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oorzaak? Firewall, switches, DNS-server of te kort aan bandbreedte? Of nog anders?
Een nono beheerder dus ...quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden er juist een Firewall tussengezet maar het ware verhaal zullen we wel nooit horen...
Rechten vergeten, poorten niet open gezet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden er juist een Firewall tussengezet maar het ware verhaal zullen we wel nooit horen...
quote:
Dat was bijna 12 uur geleden ... Toen was het ook donker en stond er fruit op mn werk....quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:55 schreef drakin het volgende:
In de TS staat gezond op in de morgen, dus ik probeer me nog fris en fruitig voor te doen alsof het ochtend is.
Trappen jullie daar weer niet in
12 jaar geleden was ik nog fruitigquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was bijna 12 uur geleden ... Toen was het ook donker en stond er fruit op mn werk....
Ik zie de TS nu pasquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was bijna 12 uur geleden ... Toen was het ook donker en stond er fruit op mn werk....
Na een huisopruiming, 5 koffie, ontbijt, lunch en een vergadering?quote:
Wat is dit voor bagger?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:38 schreef Kingstown het volgende:
Kennen jullie "Loeki, Rieki en Wieki" van de biotex nog?
Enjoy!
jouw icoon is echt hartstikke vrolijk en leuk !quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:35 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus wat verdrietig![]()
icon maar weer aanpassen?
veels te vrolijk...
Ja, van de Biotex bus...quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:38 schreef Kingstown het volgende:
Kennen jullie "Loeki, Rieki en Wieki" van de biotex nog?
Enjoy!
Er was er ook een met een circusleeuw...quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die singletjes heb ik dus nog steeds gewoon ergens liggen.![]()
Ik denk niet dat ik ze nog heb, had ze wel allemaalquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die singletjes heb ik dus nog steeds gewoon ergens liggen.![]()
Die Piggelmee dingen zeggen me dan weer helemaal niets. M'n ouders zullen wel andere koffie hebben gedronken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk niet dat ik ze nog heb, had ze wel allemaal
Grijsgedraaid, kan de teksten nog bijna letterlijk opdreunen...
is van voor jou tijdquote:
Ik dacht al, daar klopt iets niet...quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
Wij de buren hadden een Biotex singeltje met een verhaal over een stout fluitje.
Het was geen kijktip, Bartje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
Ik zit naar Dr. Phil te kijken en ik word daar niet vrolijk van.
Kijktips gegeven door Lienekien worden vanaf nu genegeerd.
hier dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik snap het ook niet zo goedquote:
Cool, die strip kende ik nog nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
Kari Lente bij de UnoxKnorr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn binnen, 1 was er al vroeg, mijn maatje van PostNL komt altijd laat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die 3 pakketjes die je vandaag zou ontvangen?
Ga jij solliciteren om KLB-mod te worden? Lijkt me wel een topshow.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Cool, die strip kende ik nog niet.
Doe ik het zo goed in KLB dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij solliciteren om KLB-mod te worden? Lijkt me wel een topshow.
Dat hoeft niet om mod te zijn daar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe ik het zo goed in KLB dan?.
Ik heb genoten van je gesprek vannacht met VallendeBraddie.quote:
Okéquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet om mod te zijn daar.
OMG, heb je dat gelezenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je gesprek vannacht met VallendeBraddie.![]()
Nu er een plekje vrijkomt meteen solliciteren zou ik zeggen.
Waar zit je nu dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nergens, goedkoper dan 20 Euro voor 24mbit is er niet.
Tot later ... rijdende trechter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nergens, goedkoper dan 20 Euro voor 24mbit is er niet.
Braddie is wel een bijzonder persoon, ken 'm via V&A.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je gesprek vannacht met VallendeBraddie.![]()
Nu er een plekje vrijkomt meteen solliciteren zou ik zeggen.
Tuurlijk lees ik dat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef AdoraBelle het volgende:
OMG, heb je dat gelezen.
Het verbaast me nog dat ik zo rustig heb kunnen blijven.
Die heb ik met 2 zinnen op de kast.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
hoewel Braddie natuurlijk een aparte kokosnoot is.
Nu wil ik een provider die Bella heetquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
24 Mbit Bella... Hij blijft zitten waar ie zit
Waarom? Sommige mensen zijn best geholpen daar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat subforum ga ik deskundig uit de weg.
Ahaquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tuurlijk lees ik dat.![]()
Goede test wel voor je als ze je zo aanvallen. Veel beter dan weglopen of zwijgen, hoewel Braddie natuurlijk een aparte kokosnoot is.
Op een bepaalde manier mag ik Braddie wel, we zouden perfecte opvangplek zijn hier voor die gozert.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor ons ligt dat anders Sig. Wij zijn geen 25 meer, dus ongelijke tegenstand.
Nou ja....iedere keer erop ingaan zou ik zeker ook niet doen, maar om met zoiets groots uit de kast te komen op FOK! (en zeker in KLB), dan weet je dat er het eea gaat komen. Pick your moments and pick your battles, zonder erin te blijven hangen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Dankjewel. Ik hoor van veel mensen dat ik er gewoon niet op in moet gaan. Maar ze raken me gewoon... ik vind het moeilijk om het dan maar te negeren.
Ja, hij is een beetje lomp soms, maar op zich wel aardig. Je kunt wel een goed gesprek met hem voeren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier mag ik Braddie wel, we zouden perfecte opvangplek zijn hier voor die gozert.
Vooral als Adora er ook is ja....dan kan ik 2 samenvattingen op 1 dag gaan schrijven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:44 schreef sig000 het volgende:
Op een bepaalde manier mag ik Braddie wel, we zouden perfecte opvangplek zijn hier voor die gozert.
Wil je training afharden?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef AdoraBelle het volgende:
ik vind het moeilijk om het dan maar te negeren.
Euhm... ik zie mijn naam staan, maar de rest van de zin begrijp ik nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral als Adora er ook is ja....dan kan ik 2 samenvattingen op 1 dag gaan schrijven.
Braddie verdraait alles.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, hij is een beetje lomp soms, maar op zich wel aardig. Je kunt wel een goed gesprek met hem voeren.
Alleen jammer van dat gedoe tussen hem en mij, en dat hij dingen verdraait in zijn voordeel.
Oké. Zo'n uitgebreide post ging nog best gemakkelijk ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja....iedere keer erop ingaan zou ik zeker ook niet doen, maar om met zoiets groots uit de kast te komen op FOK! (en zeker in KLB), dan weet je dat er het eea gaat komen. Pick your moments and pick your battles, zonder erin te blijven hangen.
Wat is afharden?quote:
Dat zeg je weleens vaker tegen me.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Euhm... ik zie mijn naam staan, maar de rest van de zin begrijp ik niet.
Truequote:
Niet zo plagen jijquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zeg je weleens vaker tegen me.![]()
Sig gaat het je straks haarfijn uitleggen.
Maar is dat niet juist een slecht iets?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat je of niet reageert en wanneer wel met een knal.
quote:'Berucht zijn de streken van de bejaarde Antwerpse godfather Eleftherios Papadatos alias ‘de Griek’. Hij hield er in het verleden een schaduwploeg van uithalers op na. Dat was bijzonder lucratief.
Wanneer De Griek het nummer doorkreeg van een container vol drugs, stuurde hij soms eerst zijn schaduwploeg op pad om de container snel leeg te halen. Vervolgens ging z’n reguliere crew op pad, niet wetend dat hun collega’s hen reeds voor waren geweest. Wanneer zij onverrichter zake terugkwamen uit de haven ging De Griek samen met hen langs degene die op de drugs zaten te wachten. ‘De aangegeven container was leeg,’ bevestigden ook diegenen die normaal gesproken wel met de coke op de proppen kwamen. Terwijl de zendende en de ontvangende partij elkaar vervolgens in de haren vlogen met de vraag wie verantwoordelijk was voor het mislukken van het transport was de Griek de lachende derde.'
Ja maar ik deug dan ook niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar is dat niet juist een slecht iets?
Oh, dan bedank ik daar liever voorquote:
onzin, is aangeleerd gedragquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het ook een beetje bij m'n geslacht hoort dat ik soms emotioneel reageer.
Fann heeft hier gisteravond verteld waarom ze niet zoveel post, het gaat niet goed met haar vader, ook hem zal ze binnenkort moeten missen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik snap nu wel waarom Fann ondergedoken is...
[..]
afgelopen, was weer stomquote:
Dat is wel heftigquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann heeft hier gisteravond verteld waarom ze niet zoveel post, het gaat niet goed met haar vader, ook hem zal ze binnenkort moeten missen.
heb ik inderdaad ook gemistquote:
Ow, dat heb ik gemist...quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann heeft hier gisteravond verteld waarom ze niet zoveel post, het gaat niet goed met haar vader, ook hem zal ze binnenkort moeten missen.
die hormonen fucken met je, rationeel blijven denken, ondanks het gefuckquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... vreemd dat ik het voor de hormonen nooit had, en ik niet ben opgevoed als vrouw.
hormonen die fucken, dat zijn wel fuck hormonenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
die hormonen fucken met je, rationeel blijven denken, ondanks het gefuck
Ik zal m'n best doen. Mooi verwoord trouwensquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
True, maar de dood dichtbij is gewoon kut...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef sig000 het volgende:
Alles gaat een keer dood, het is niet fijn maar realiteit.
Ja, ik voel me wel een beetje genomenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
hormonen die fucken, dat zijn wel fuck hormonen
Ik kom een keer naar Vlieland.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja dat dus ... Triest .. We wachten af ... Sterkte Fannquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tis net het echte levenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik voel me wel een beetje genomen.
zullen we patent aanvragen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
hormonen die fucken, dat zijn wel fuck hormonen
op het fucken of de hormonen ?quote:
Jij met je overvloed aan ...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen. Mooi verwoord trouwens.
Ben er door mijn verleden wat harder in geworden denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True, maar de dood dichtbij is gewoon kut...
enjoyquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet lekker?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan Dees.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom meld ik het ff.
Ik heb al teveel mensen in mijn nabije omgeving verloren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben er door mijn verleden wat harder in geworden denk ik.
Vrees voor je dat het er steeds meer gaan worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al teveel mensen in mijn nabije omgeving verloren.
Ik ben het een beetje beu...
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je Sig, als invalmod voel ik me ook een beetje verplicht de users te informeren over belangrijke zaken die zij gemist hebben.quote:
Zeker, maar helaas zijn het niet allemaal natuurlijke oorzaken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vrees voor je dat het er steeds meer gaan worden.
True, ik merk het ook in mijn directe omgevingquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vrees voor je dat het er steeds meer gaan worden.
Ik zit ook maar een beetje te fuckenquote:
Ik dacht er ook al eerder over.. toen Sas vanochtend kwam met een vraag... Ik dacht wie weet komt Fann vandaag nog met een update... Niet dus ... Laten we haar gewoon nu dr gang gaan .. Denk dat ze dat nu gewoon ff nodig heeft ... Sterkte Fann als je meeleestquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onze moraalridder...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al eerder over.. toen Sas vanochtend kwam met een vraag... Ik dacht wie weet komt Fann vandaag nog met een update... Niet dus ... Laten we haar gewoon nu dr gang gaan .. Denk dat ze dat nu gewoon ff nodig heeft ... Sterkte Fann als je meeleest
dan heb je de juiste hormonenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit ook maar een beetje te fucken
quote:
nachtzusterquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dan heb je de juiste hormonen![]()
*bloed afneemt van justme*
Hormonen... ik zit zo ongeveer op het niveau van een pubermeisjequote:
Heb 1 begrafenis meegemaakt van mijn beste maat zonder lijk en een goede vriend en buurman die verdwenen is naast de andere die verongelukt of overhoop geschoten zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, maar helaas zijn het niet allemaal natuurlijke oorzaken.
En dat zit me soms behoorlijk dwars...
Zonder filmpje Takatakataktaka ta ...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweest, is geweldig daar. Toffe muziek.
hé, Piet vertelde ook altijd van dit soort stoere verhalenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb 1 begrafenis meegemaakt van mijn beste maat zonder lijk en een goede vriend en buurman die verdwenen is naast de andere die verongelukt of overhoop geschoten zijn.
Ja, zoiets...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb 1 begrafenis meegemaakt van mijn beste maat zonder lijk en een goede vriend en buurman die verdwenen is naast de andere die verongelukt of overhoop geschoten zijn.
We wilden ergens heen waar het in november ook nog lekker warm is en graag het genot van een Caribisch strand ervaren. Plus dat er in Mexico zoveel moois en leuks is te doen en zien is onze keuze daarop gevallen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Just curious:
Waarom ga je naar Mexico en niet naar, pak 'm beet, Andalusië of zo?
Dat was wel een absurde begrafenis, hij was op wereldreis op de motor, kreeg malaria tropicana en einde verhaal.quote:
ik dacht voor mata omdat die nog steeds geband isquote:
Stuur je kids er maar niet heen om te studeren OK ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We wilden ergens heen waar het in november ook nog lekker warm is en graag het genot van een Caribisch strand ervaren. Plus dat er in Mexico zoveel moois en leuks is te doen en zien is onze keuze daarop gevallen.
Het gaat al weer wat beter met 'm.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
hé, Piet vertelde ook altijd van dit soort stoere verhalen
Klinkt plausibel, maar ik vertrouw die tacobakkers voor geen meter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We wilden ergens heen waar het in november ook nog lekker warm is en graag het genot van een Caribisch strand ervaren. Plus dat er in Mexico zoveel moois en leuks is te doen en zien is onze keuze daarop gevallen.
mijn reactie vanmorgen sloeg op een post van JMquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al eerder over.. toen Sas vanochtend kwam met een vraag... Ik dacht wie weet komt Fann vandaag nog met een update...
Dit was meer zuid Spaans.. .. Maar als ie er van geniet .. Primaquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht voor mata omdat die nog steeds geband is
doe 'm de groeten als je hem weer eens spreektquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het gaat al weer wat beter met 'm.
Waarschijnlijk heeft ie een niet permanente permban dan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht voor mata omdat die nog steeds geband is
Gaat via sms.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
doe 'm de groeten als je hem weer eens spreekt
lekker ouderwets, tijd dat Piet ook gaat appenquote:
Ik heb kinderen en die laten zich nergens heen sturen om te gaan studeren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur je kids er maar niet heen om te studeren OK ..
Daar was de mssg ook niet doorgedrongen blijkbaar..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn reactie vanmorgen sloeg op een post van JM
Ze gaan gewoon bedoel jequote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb kinderen en die laten zich nergens heen sturen om te gaan studeren.
Je gaat het allemaal horen als ik terug ben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt plausibel, maar ik vertrouw die tacobakkers voor geen meter.
Maar je gaat ook naar Turkije, dus je bent die opdringerigheid wel gewend...
Hij doet al een uur om 5 zinnen in de sms te zetten, dat appen wordt teveel nu denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
lekker ouderwets, tijd dat Piet ook gaat appen
Zelfs sms is futuristisch voor Piet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
mijn hoofd wil wel appen maar mijn vingers hebben er ook wat moeite meequote:Op dinsdag 18 november 2014 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij doet al een uur om 5 zinnen in de sms te zetten, dat appen wordt teveel nu denk ik.
Piet was al verbaasd dat iemand van 74 een smartphone heeft... Dus appen gaat niet werken vanaf een Nokia 6310quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat het allemaal horen als ik terug ben.
Ik ben ook benieuwd hoe morgen mijn oma-dag gaat wordenquote:
Ze studeert volgend jaar af en wil daarna inderdaad naar Berlijn om te studeren en nu dus al druk met van alles bezig daarvoor. Nu hopen dat ze daar wordt aangenomen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging je dochter niet naar Berlijn ? Of ben ik nu heel erg in de war?
Jij hebt toch elke dag oma dag...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe morgen mijn oma-dag gaat worden
tijd om te gaan slapen, dan ben ik morgen op tijd
Succesquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe morgen mijn oma-dag gaat worden
tijd om te gaan slapen, dan ben ik morgen op tijd
morgen ga ik de hele dag voor haar zorgen, dat is toch best bijzonder speciaal!quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt toch elke dag oma dag...
Piet is ook maar een kloon.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blij dat Piet weg is naar Mainkofen. Die vond ze altijd te lang.
Ok ben ik niet helemaal... OK afwachten en hoop voor haar dat het allemaal lukt ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze studeert volgend jaar af en wil daarna inderdaad naar Berlijn om te studeren en nu dus al druk met van alles bezig daarvoor. Nu hopen dat ze daar wordt aangenomen.
Over jezelf praten in een andere persoonsvorm...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
morgen ga ik de hele dag voor haar zorgen, dat is toch best bijzonder speciaal!
jij moet nodig op vakantiequote:Op dinsdag 18 november 2014 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]het duurde even voor dat kwartje viel.
overal commentaar op hebben is ook een vak apartquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over jezelf praten in een andere persoonsvorm...
Mij wel...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
overal commentaar op hebben is ook een vak apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |