abonnement Unibet Coolblue
pi_146763923


Hallo, en welkom in het grote β-studenten topic van FOK! *G*

Hier kan je praten over die ene proef die fout ging, die ene berekening die toch niet helemaal blijkt te kloppen, die gave ontdekking die net ergens is gedaan, of gewoon over andere β-topics. :)

Voor hulp bij wiskunde en overige bèta-problemen kan je in de volgende topics terecht:
- SES / [Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic
- SES / [Bèta overig] Huiswerk- en vragentopic
Maar je mag je vraag natuurlijk ook hier stellen, waarschijnlijk zijn er wel mensen hier die je kunnen en willen helpen. :Y

Oh ja, wat verstaan we nou eigenlijk onder bèta hier?
quote:
Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Dat dus. :P

Wie doet wat waar en hoelang?

TU Delft:
- Rezania (Life Science & Technology, 2de jaars)
- MrStalin (Lucht- & Ruimtevaarttechniek, 3de jaars)
- Mitsu (Industrieel Ontwerpen, 2de jaars)

Universiteit Leiden:
- Rezania (Life Science & Technology, 2de jaars)
- Anoonumos (Wiskunde, 4de jaars)
- Nattekat (Informatica, 1e jaars)

Universiteit Utrecht:
- Lokasenna (Aardwetenschappen, 3de jaars)
- Aardappeltaart (Wiskunde, 1e jaars)

Rijksuniversiteit Groningen:
- Novermars (Econometrics & Operations Research, 2de jaars, Theoretische Natuurkunde, 1e jaars)
- Lilliesleaf (Scheikundige Technologie, Technische Bedrijfskunde, 3de jaars)

TU Eindhoven:
- Amoeba (Technische Wiskunde, 2de jaars)
- Dale. (System Control, 7de jaars)

Radboud Universiteit
- Ufopiloot12 (Kunstmatige Intelligentie, 1e jaars)
- Tele6 (Scheikunde & Biologie, 1e jaars)

Wageningen University
- Silk (Dierwetenschappen & Biologie)

Haagse Hogeschool
- Kutmanager (Werktuigbouwkunde, zoveelstejaars)

Avans
- tailfox (Technische Informatica, 1e jaars)

Degene die het topic opent mag een nieuw plaatje in de OP zetten. :)


De basis van het leven.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 18 november 2014 @ 01:39:16 #2
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146764028
Oeioeioei, dat plaatje in de OP :X

Dan liever:


http://www2.lbl.gov/Scien(...)ater-contoversy.html _O_

[ Bericht 65% gewijzigd door Bravebart op 18-11-2014 01:51:18 ]
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146764299


basis van het leven
pi_146764314
pi_146765036
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 02:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[ afbeelding ]

basis van het leven
:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146766180
quote:
heel mooi
pi_146766287
quote:
Oeh, daar kun je mooi hardlopen O+
Ja doei.
pi_146766590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oeh, daar kun je mooi hardlopen O+
Was ook het eerste waar ik aan dacht.
  dinsdag 18 november 2014 @ 09:48:32 #9
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146766609
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:47 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Was ook het eerste waar ik aan dacht.
:')14.gif
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146766626
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:47 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Was ook het eerste waar ik aan dacht.
Jatochnietdan
Ja doei.
  dinsdag 18 november 2014 @ 10:23:58 #11
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_146767319
quote:
Dan zou ik het eerder calculus noemen dan analyse. ;)
Het lijkt herhaling maar het probleem is dat je het op het VWO niet goed (niet volledig en niet op de juiste manier) krijgt aangeleerd en dat ze daardoor bij 0 moeten beginnen. Zie dat je voldoende oefeningen maakt, afhankelijk van welke variant jij volgt zouden die best wel eens wat lastiger kunnen zijn (wat je op het examen krijgt) dan dat jij bent gewend.
Het is echt analyse :')
En gelukkig heb ik alles op het HBO gehad en moet ik nu luisteren naar kleuter wiskunde voor alle bouwkunde studentjes die de les met ons delen ;(
Ik snap niet zo goed waarom EWI gemengd wordt met bouwkunde...
Meow?!
pi_146768029
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:48 schreef Bravebart het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146772340
So I'm pulling a long day, up at 3.30am to get to the airport, pull a full day working in a different country, and head back to the airport for 6pm, just to get back to my bed late, late at night. A looong day. And there's nothing to eat the whole day but 'road food'.

Even the freaking business lunch that I've been looking forward to is in a low rent cafeteria due to refurbishments at the client's site.

I hold it together through the day, the occasional grumble silenced by fastidious willpower and an air of professional courtesy, but things are going badly for my guts by the time I'm waving goodbye and getting into the airport taxi.

Now I'm used to taxis where you sit in the back separated by a screen, but this is more of a private hire situation, and I'm up at the front with the driver. I'm actually irritated that I'm still holding back this storm of gas that's been building through meeting after meeting with no opportunity for release, but for propriety's sake I don't let rip next to the poor cabbie.

Turns out manners are a one way street. We've been driving about five minutes, and this terrible smell hits my nose. The cabbie has ripped one, I can't believe it.

My eyes are watering, and he just carries on talking about the weather like it hasn't even happened. I figure he's probably embarrased so I don't say anything. But a couple of minutes later, another one. Bam. It's fucking disgusting, I have to close my mouth because the air's thick enough you can basically taste it. But then I'm just breathing through my nose, which is helping nobody. It actually feels like it's burning me. My throat is closing up.

Above all, it seems so deeply unfair. I'm here maintaining some class, holding back a fart that could jumpstart a second universe, but I'm still breathing the same shit-gas as if I wasn't, courtesy of my filthy cabbie.

I think, fuck it, if this guy goes in for round three I am releasing my demons and letting him take the blame.

We're five minutes out, and he parks another air biscuit. Fuck you, I think, and I do the deed.

It's perfectly executed. A silent release of a full day of pressure, every fart has been banked since 9am, and I'm cashing them all in with interest. It's a silent rush of hot air, compressed into ten seconds of pure release. I'm almost surprised you don't hear my rusty knothole slam shut when it finally ends. Mission accomplished. The perfect undercover fart.

I know what you're thinking. How did this go wrong? Didn't gamble and lose? Didn't let out a loud, incriminating trumpet? Didn't puke, or pee, knock his coffee into his lap or set off the passenger airbags? Nope. It all went according to plan. For a moment, I was proud of myself.

Then the smell hits. I have fucking outdone myself. It's a devastating riposte to what has come before. It hits all the usual notes and adds a hint of burning rubber for effect. It's a spectacular crescendo of wrongful aromas. I can recognise every awful thing I've eaten all day in the mix. It's a fart so carefully matured it could have come with tasting notes, and they would have been one word in length: Don't.

Now let me tell you how this was a fuck up.

The electric window slowly slides down next to me, and the cold air hits my face. The cabbie turns to me, with actual tears in his eyes, and says:

"I am so, so sorry."

"Uh... what for?" I ask innocently.

"That fart," he replies eyes wide open, as if it should be obvious. "I mean, Jeez, everybody farts, we're only human. But that... I'm just so sorry."

He leaves the windows down all the way into the airport, and gives me a discount on the fare.

All the red-eye way home, all I can think is "I stink so bad, I have made a cabbie apologise".
  dinsdag 18 november 2014 @ 16:01:58 #14
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146777193
Goed verhaal lekker kort.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146778943
Wtf, waar vind je dit soort verhalen? :')
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:09:24 #16
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146779012
ik word hier echt depressief van
pi_146779653
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oeh, daar kun je mooi hardlopen O+
Hoe erg ik dat wel niet mis in Nederland. Je kan hier van alles doen maar in de natuur hardlopen zonder verkeer tegen te komen is flink wat puzzelwerk. Hadden wij maar zo'n landschap of zo'n Schots heuvellandschap. O+
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146779710
Voor wie denkt dat er in Nederland weinig meisjes een bèta-opleiding volgen, het kan nog erger. In de UK is er op bijna de helft van de gemengde publieke scholen geen een meisje die natuurkunde volgt op het A-niveau (VWO-niveau, afgaande op het curriculum wat hoger dan dat).
http://www.telegraph.co.u(...)s-study-physics.html
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:48:07 #19
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146779951
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hoe erg ik dat wel niet mis in Nederland. Je kan hier van alles doen maar in de natuur hardlopen zonder verkeer tegen te komen is flink wat puzzelwerk. Hadden wij maar zo'n landschap of zo'n Schots heuvellandschap. O+
In de Randstad misschien, daarbuiten is dat echt niet heel moeilijk :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146779988
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hoe erg ik dat wel niet mis in Nederland. Je kan hier van alles doen maar in de natuur hardlopen zonder verkeer tegen te komen is flink wat puzzelwerk. Hadden wij maar zo'n landschap of zo'n Schots heuvellandschap. O+
Public footpaths hier zijn geweldig. Sowieso, trails >>>>>>>> weg.
Ja doei.
pi_146780033
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:48 schreef Bravebart het volgende:

[..]

In de Randstad misschien, daarbuiten is dat echt niet heel moeilijk :P
Niet alleen de Randstad, ook in de buurt van waar ik woon gaat dat niet gemakkelijk. Er zijn mensen die het niets interesseert en die wel in een 'stadse' omgeving lopen maar voor mij is het in de natuur zijn een wezenlijk onderdeel van het hardlopen. Op het moment dat mijn conditie goed is dan wordt het hardlopen een soort van mediteren.

10 km. lopen in een natuuromgeving zonder een verharde weg tegen te komen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:53:13 #22
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146780072
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet alleen de Randstad, ook in de buurt van waar ik woon gaat dat niet gemakkelijk. Er zijn mensen die het niets interesseert en die wel in een 'stadse' omgeving lopen maar voor mij is het in de natuur zijn een wezenlijk onderdeel van het hardlopen. Op het moment dat mijn conditie goed is dan wordt het hardlopen een soort van mediteren.

10 km. lopen in een natuuromgeving zonder een verharde weg tegen te komen?
Oh ja, ik wist niet dat je verkeer gelijk stelde aan verharde weg :P Dan wordt het lastiger ja, maar is nog steeds wel te doen hoor :) Schijnt een enorm groen hart te liggen zelfs, in de Randstad!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146780084
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Public footpaths hier zijn geweldig. Sowieso, trails >>>>>>>> weg.
Heerlijk.
Niet alleen is het leuker, eigenlijk is het ook noodzakelijk als je hardloopt, zeker als je wat langer bent of zwaarder weegt (minder impact op een zachtere ondergrond). Ik zou ook graag eens op blote voeten op een strand rennen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146780091
Naar de Oosterbeekse Heide, bijvoorbeeld, en de MTB trails rondom Doetinchem, Achterhoek. Veluwe. Ze zijn er wel.
Ja doei.
pi_146780105
Check bijvoorbeeld ook MudSweatTrails eens. Die organiseren veel trails, waaronder regelmatig O+ nacht trails O+
Ja doei.
pi_146780110
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:53 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Oh ja, ik wist niet dat je verkeer gelijk stelde aan verharde weg :P Dan wordt het lastiger ja, maar is nog steeds wel te doen hoor :)
Het gaat min of meer hand in hand maar het ging mij ook om iets anders: blessurepreventie.
quote:
Schijnt een enorm groen hart te liggen zelfs, in de Randstad!
Dat was ooit een plan ja. :{
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146780139
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Naar de Oosterbeekse Heide, bijvoorbeeld, en de MTB trails rondom Doetinchem, Achterhoek. Veluwe. Ze zijn er wel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Check bijvoorbeeld ook MudSweatTrails eens. Die organiseren veel trails, waaronder regelmatig O+ nacht trails O+
Ik zal er eens naar kijken. ^O^
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146780148
Ik zou echt niet kunnen hardlopen in de stad, verschrikkelijk om constant mensen tegen te komen.

Hardlopen is ook gewoon even een momentje met mijzelf ofzo. :') _O-
pi_146780172
Afgelopen zaterdag *) :







Hardlopen hier is echt puur genieten. Deur uit, straat uit, trails op, MODDERRRRRRRRRRRRRRR O+
Ja doei.
pi_146780209
En, voor de liefhebber: SPT / Trail, Fell en Ultra Running #3
Ja doei.
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:59:49 #31
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146780250
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Naar de Oosterbeekse Heide, bijvoorbeeld, en de MTB trails rondom Doetinchem, Achterhoek. Veluwe. Ze zijn er wel.
Amsterdamse Waterleiding, Zuid-Kennemerland etc. etc., het kan wel idd :P En dat is nog in de Randstad, in het oosten is het helemaal prijsschieten ja!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146780252
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:09 schreef MrStalin het volgende:
ik word hier echt depressief van
Wat is het probleem?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 18 november 2014 @ 18:00:16 #33
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146780263
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef theunderdog het volgende:
Ik zou echt niet kunnen hardlopen in de stad, verschrikkelijk om constant mensen tegen te komen.

Hardlopen is ook gewoon even een momentje met mijzelf ofzo. :') _O-
Daarom loop ik ook 's nachts 8-)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146780498
quote:
Voor wedstrijden heb ik graag een vlak parcours met een ietwat stevige ondergrond (bijv. een stevig zandpad) omdat het eerlijker is - langere mensen worden benadeeld door hoogteverschillen en lastiger parcours, kortere mensen bevoordeeld - en omdat je beter je tijden kan vergelijken maar voor het trainen is dit veel leuker. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146780561
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Daarom loop ik ook 's nachts 8-)
Nog een voordeel, geen brandend zonlicht dan!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146780565
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Daarom loop ik ook 's nachts 8-)
Dat heb ik ook gedaan, laat in de avond of vroeg in de ochtend al naar gelang hoe het uitkwam. Vooral in de zomer is dat handig.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146780600
Tijden boeien mij 9 van de 10 keer geen ene moer. Ik loop voor m'n plezier en heb het parcours graag zo heuvelachtig mogelijk met zo afwisselend mogelijke ondergronden. Technisch klimmen en afdalen, uitzichten, bijkomen op de rustige afdalingen O+

Over een paar weken gaan wij Roseberry Topping Half Marathon lopen:



Geschatte finishtijd: 2.5 uur ofzo. En da's optimistisch met dat terrein, maar het gaat dan ook om de sfeer, de kameraadschap en lekker ouwehoeren bij de verzorgingsposten 8-)
Ja doei.
pi_146781079
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Tijden boeien mij 9 van de 10 keer geen ene moer.
Mij interesseert het ook alleen maar tijdens een wedstrijd of op het moment dat ik het gevoel heb dat mijn conditie goed is en ik mezelf even wil testen. Voor de rest van de tijd heb ik dezelfde voorkeur als jij. :)

quote:
En da's optimistisch met dat terrein, maar het gaat dan ook om de sfeer, de kameraadschap en lekker ouwehoeren bij de verzorgingsposten 8-)
Natuurlijk, dat is altijd leuk. Als ik een wedstrijd zou lopen in zulke omstandigheden dan zou ik waarschijnlijk niet eens naar de tijd kijken. Ik heb trouwens helemaal niet de behoefte om veel wedstrijden te doen, een paar per jaar vind ik genoeg. De rest mag en moet wat mij betreft recreatief zijn, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je niet regelmatig jezelf pusht bij een training als je je goed voelt en er zin in heb. Ik wissel het graag af. Op het moment dat je zin hebt om jezelf te pushen dan is het goed voor je lichaam, op het moment dat je daar geen zin in hebt dan heet je lichaam waarschijnlijk rust nodig. Erg zweverig voor een bèta maar ik geloof dat het lichaam voldoende signalen geeft die je kan opvangen als je daar open voor staat.

quote:
Over een paar weken gaan wij Roseberry Topping Half Marathon lopen:
Het ziet er top uit. ^O^
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146781182
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mij interesseert het ook alleen maar tijdens een wedstrijd of op het moment dat ik het gevoel heb dat mijn conditie goed is en ik mezelf even wil testen. Voor de rest van de tijd heb ik dezelfde voorkeur als jij. :)

[..]

Natuurlijk, dat is altijd leuk. Als ik een wedstrijd zou lopen in zulke omstandigheden dan zou ik waarschijnlijk niet eens naar de tijd kijken. Ik heb trouwens helemaal niet de behoefte om veel wedstrijden te doen, een paar per jaar vind ik genoeg. De rest mag en moet wat mij betreft recreatief zijn, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je niet regelmatig jezelf pusht bij een training. Ik wissel het graag af.
Ik loop elk weekend wel een wedstrijd/evenement _O- :D Zeer actieve club met héél veel dingen te doen, en hardlopen is naast m'n opleiding ook echt gewoon 'mijn leven': het is wat ik doe als ik niet studeer/werk. Maar loop er slechts enkelen ook echt als wedstrijd. Laatst m'n HM voor 't eerst onder de 2 uur gekregen, vond ik leuk :) daarna weer even lekker genieten, en aankomende zondag eens afwachten of ik een 10K PB (alles onder de 54.00 vind ik prima) kan lopen, maar als dat net lukt vind ik dat ook nooit zo erg. Eigenlijk ga ik nooit weg met het idee een PR te lopen. Sowieso altijd even kijken hoe 't gaat in de eerste kilometers. Soms kan het lijken alsof het 'je dag is', en dan heb je onterechte hoge verwachtingen, en soms lijkt alles tegen te zitten, voel je je kut tot aan het startsein en de eerste paar meters en gaat het daarna steeds beter. Eigenlijk zijn dus al mijn PR's 'toevalstreffers', en eigenlijk geen van allen gepland.
Ja doei.
  dinsdag 18 november 2014 @ 18:34:51 #40
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146781193
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:09 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nog een voordeel, geen brandend zonlicht dan!
*O*
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146781395
Zon, bah!
Ja doei.
pi_146781405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik loop elk weekend wel een wedstrijd/evenement _O- :D Zeer actieve club met héél veel dingen te doen, en hardlopen is naast m'n opleiding ook echt gewoon 'mijn leven': het is wat ik doe als ik niet studeer/werk. Maar loop er slechts enkelen ook echt als wedstrijd. Laatst m'n HM voor 't eerst onder de 2 uur gekregen, vond ik leuk :) daarna weer even lekker genieten, en aankomende zondag eens afwachten of ik een 10K PB (alles onder de 54.00 vind ik prima) kan lopen, maar als dat net lukt vind ik dat ook nooit zo erg. Eigenlijk ga ik nooit weg met het idee een PR te lopen. Sowieso altijd even kijken hoe 't gaat in de eerste kilometers. Soms kan het lijken alsof het 'je dag is', en dan heb je onterechte hoge verwachtingen, en soms lijkt alles tegen te zitten, voel je je kut tot aan het startsein en de eerste paar meters en gaat het daarna steeds beter. Eigenlijk zijn dus al mijn PR's 'toevalstreffers', en eigenlijk geen van allen gepland.
Het heeft ook helemaal geen zin om elke week een wedstrijd te lopen met de intentie een PR te lopen, als je serieus wil gaan voor de beste tijden op de lange termijn dan kan je het beste een periode in het jaar uitzoeken waarin je er vol voor gaat en de rest van het jaar daar naar toe werken. Het is natuurlijk ook prima als je helemaal niet voor de tijd gaat en puur recreatief loopt. Het is maar net waarvoor je het doet en hoeveel talent je het hebt. Als je in zo'n mooie omgeving zit en je hebt er plezier van dan ben je sowieso in een winnaar. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146781416
Ik ben compleet talentvrij 8-)
Ja doei.
pi_146781437
quote:
Hoeveel km hardloop je?
pi_146781484
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoeveel km hardloop je?
Dat verschilt. Heb één marathon gelopen tot nu toe, shedloads HM's en wat dingen tussen HM en M in. Mijn doel is uiteindelijk comfortable M's en Ultra's te kunnen lopen en zo op deze manier de wereld te verkennen O+
Ja doei.
pi_146781498
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat verschilt. Heb één marathon gelopen tot nu toe, shedloads HM's en wat dingen tussen HM en M in. Mijn doel is uiteindelijk comfortable M's en Ultra's te kunnen lopen en zo op deze manier de wereld te verkennen O+
Godverdomme, hoe krijg je het voor elkaar.
pi_146781545
Het wíllen, want aan m'n talent ligt 't niet :') _O-
Ja doei.
pi_146781598
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het wíllen, want aan m'n talent ligt 't niet :') _O-
Waarom denk je dat laatste? :P
pi_146781715
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom denk je dat laatste? :P
Ik heb geen talent :') Echt, m'n techniek is om te janken (wordt aan gewerkt..), ben nog steeds wat te zwaar (wordt ook aan gewerkt), en gewoon, gebrek aan talent, zeker als ik zo om me heen kijk. Train net zo veel/vaak of soms nog vaker dan anderen, vaak ook efficienter mbt indeling (snelheidstraining, heuveltraining, lange duurlopen, etc), en die rennen me er makkelijk uit. Zelfs mijn man, die later is begonnen dan ik met lopen rent me er nu na een jaar al uit. Nu is hij een man en hoort hij wat sneller te zijn ;) maar zijn vooruitgang is écht jaloersmakend. :r (nee hoor, ben heel trots :+ en hij is soms dus sneller bij de finish, en dan kan hij mooi m'n jas halen 8-) )
Ja doei.
pi_146781757
Hmm lekker middagdutje gedaan :D

En trouwens, sporten :') ben liever lui dan moe
pi_146781773
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb geen talent :') Echt, m'n techniek is om te janken (wordt aan gewerkt..), ben nog steeds wat te zwaar (wordt ook aan gewerkt), en gewoon, gebrek aan talent, zeker als ik zo om me heen kijk. Train net zo veel/vaak of soms nog vaker dan anderen, vaak ook efficienter mbt indeling (snelheidstraining, heuveltraining, lange duurlopen, etc), en die rennen me er makkelijk uit. Zelfs mijn man, die later is begonnen dan ik met lopen rent me er nu na een jaar al uit. Nu is hij een man en hoort hij wat sneller te zijn ;) maar zijn vooruitgang is écht jaloersmakend. :r (nee hoor, ben heel trots :+ en hij is soms dus sneller bij de finish, en dan kan hij mooi m'n jas halen 8-) )
Respect hoor ! ^O^
pi_146781814
Goed topic wel dit, lekker bèta 8-)

Dus.
Ja doei.
pi_146781832
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben compleet talentvrij 8-)
Dan vind ik het heel erg verstandig om weinig voor de tijd te gaan. Bij mij zit er tussen in: genoeg om bij een hardloopclub goed mee te doen, te weinig om te kunnen dromen van de top, wel de goede spieren maar niet de goede lichaamsbouw.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146781851
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Hmm lekker middagdutje gedaan :D

En trouwens, sporten :') ben liever lui dan moe
Goh, dat meen je niet, dat had ik nou echt niet achter je gezocht, serieus.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146781862
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Respect hoor ! ^O^
Nah, geen respect nodig hoor! Jij doet toch ook gewoon dingen die je leuk vindt, mag ik hopen? :D!
Ja doei.
pi_146781906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nah, geen respect nodig hoor! Jij doet toch ook gewoon dingen die je leuk vindt, mag ik hopen? :D!
Soms wel en soms niet he.
pi_146781910
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Goh, dat meen je niet, dat had ik nou echt niet achter je gezocht, serieus.
shut the fuck up donny
pi_146781923
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:59 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

shut the fuck up donny
#BigLebowskiLove
Ja doei.
pi_146781935
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Goed topic wel dit, lekker bèta 8-)

Dus.
Ik daag je uit voor een hardloopwedstrijd maar ik wil wel 10 meter voorsprong, ik ben immers niet getrained.
pi_146781944
Nee, doe mij maar MMA en voetbal. :P
pi_146781979
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Godverdomme, hoe krijg je het voor elkaar.
Iedereen die niet een ernstige handicap heeft of zeer oud is - wat wellicht als een ernstige handicap beschouwd mag worden - kan een (halve) marathon lopen. Het verschil in talent bepaalt hoe gemakkelijk je daar naar toe opbouwt. Bovendien wil je echt niet een halve marathon of marathon 'op karakter' lopen, begin in godsnaam met 5k en 10k. Je kan het forceren maar je hebt er helemaal niets aan. Er zijn trouwens wel natuurtalenten, ik ken iemand die extreem licht gebouwd is en die compleet ongetraind (wel conditie van andere sporten) de 10k in 34 minuten liep. Puur natuurtalent. Dat geldt maar voor weinig mensen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146782025
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Iedereen die niet een ernstige handicap heeft of zeer oud is - wat wellicht als een ernstige handicap beschouwd mag worden - kan een (halve) marathon lopen. Het verschil in talent bepaalt hoe gemakkelijk je daar naar toe opbouwt. Bovendien wil je echt niet een halve marathon of marathon 'op karakter' lopen, begin in godsnaam met 5k en 10k. Je kan het forceren maar je hebt er helemaal niets aan. Er zijn trouwens wel natuurtalenten, ik ken iemand die extreem licht gebouwd is en die compleet ongetraind (wel conditie van andere sporten) de 10k in 34 minuten liep. Puur natuurtalent. Dat geldt maar voor weinig mensen.
De meeste mensen kunnen ook niet een halve marathon lopen op karakter.
pi_146782074
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb geen talent :') Echt, m'n techniek is om te janken (wordt aan gewerkt..)
Ik ben allesbehalve handig, misschien wel lichtjes coördinatief gestoord maar gek genoeg heb ik wel een goede hardlooptechniek en ben ik wel handig met muziekinstrumenten en typen :?
De mysteries van het leven.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146782134
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De meeste mensen kunnen ook niet een halve marathon lopen op karakter.
Nee, maar zij kunnen wel met minder dan 3 maanden training dit op karakter doen. Slim is het echter niet. Je zal het uitlopen maar je hebt er werkelijk niets aan, om over een marathon met die basis nog maar te zwijgen. Je tijd is ruk, je ziet af en je hebt er geen plezier van. Waarom zou je het doen? Motorbloempje mag dan geen talent hebben maar ik weet zeker dat zij wel geniet van het hardlopen en dat zij zich goed voelt op het moment dat zij loopt. Talent of niet, dat krijg je als je op een zinvolle manier traint, dat komt niet aanwaaien binnen 3 maanden. Ik vind het dus helemaal niets dat de marathon zo'n hype is geworden: niet omdat veel trage mensen meedoen maar omdat veel niet-lopers meedoen die noch zichzelf noch de rest een dienst bewijzen door dit te doen. Het mag en leven en laten en leven en zo maar ik kijk er nogal verbaasd naar. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146782311
In het hardlooptopic post zo'n talent. O+ Echt, die jongen kan rennen, godverdomme, ook gewoon derde bij het Koning van Spanjetrail _O_ Mooi ook om te zien.

Sowieso, dan loop ik daar achteraan in het XC-veld, en dan word je gelapt door die meiden die dus wél kunnen rennen, die komen voorbij alsof je stil staat _O_ mooi om te zien, mooi lopen ziet er mooi uit.

Soms denk ik ook dat ik zo mooi loop, dan lijkt alles mee te zitten, en denk ik: WOW!

En dan kijk ik daarna de foto's terug:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_146782784
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:59 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

shut the fuck up donny
Haha.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146782910
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Haha.
Nog steeds naar je zin bij je opleiding, overigens? :)
Ja doei.
pi_146783225
This happened yesterday, so if you're out there bus girl, I want you to know. It's not what you think.

Yesterday after working a grueling shift at the old internet mines (I'm a network engineer). I got on the bus to go home just like always. Ahead of me in line is a young woman who is looking very pretty, she has red hair and a nice polka-dot blouse. I don't think much of it, but we end up sitting across from each other on the bus. I'm reading something that was on the front page but get the urge to look up and see her face. I had only seen the back of her head before. I glance up and to my delight, she is very pretty! Horray! I have seen one more pretty girl in the world than I did before.

Except mid-glance she looks up at me. I realize I'm probably slack-jawed and not really paying attention. I look down. I don't really know why, I don't have a problem talking to girls. I have a long time girlfriend and I don't talk to very many women these days.

I'm feeling a bit sheepish and awkward, so I glance up again for some reason. A second after I do - she looks up at me and catches me starring at her, or at least she thinks I'm starring at her. She screws up her face a little bit. I'm not even that ugly, oh well. Twice in a row I've been caught slipping.

None of this matters because the mid-way stop at the park-and-ride is coming up, and usually everyone gets off the bus here. She stands up as the bus stops and I breath in relief. I also stand up in search of a more comfortable seat (The bench seats that face each-other kind of suck). So I'm waiting for people to clear out, and people are getting off the bus. But on today of all days MUCH more people are getting on the bus, much more than usually. Must be a football game tonight or something.

She isn't getting off the bus. She sits by the window in a regular seat. I look around - all of the other seats are being filled quickly. I walk to the back of the bus, nothing. I look around, there is nothing. The universe's cruel game of musical chairs is playing "Creep" by Radiohead. I sit down next to her. She looks at me like a deer in the headlights and I think she is actually afraid.

Flash forward 10 minutes and I've moved seats as we are the only two people left on the bus. She is looking over at me regularly, probably making sure I'm not furiously masturbating or something.

Last stop. My stop. Her stop. Our stop.

We get off the bus, she goes first and stars walking in my house's direction. We slowly walk together, for a few blocks, she keeps checking over her shoulder. She finally turns down a side-street and I think maybe I can relax now. I turn down my street. I breath a sigh of relief, finally the coast is clear and I don't feel like I'm stalking anyone.

Then she appears, she clearly took a fake-turn to get away from me, and I met up with her on my road.

She starts running up the steps to MY building and I'm freaking the fuck out like what is happening, am I actually stalking this girl? I keep walking towards my building, I just want to go home.

She turns and yells at me from the stairs "Stop fucking following me fucking creep"

This is how I met my new neighbor.
pi_146783239
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nog steeds naar je zin bij je opleiding, overigens? :)
Nee, ik heb vanmiddag toen ik weer twee uur moest wachten tijdens practicum ontdekt dat mijn ware talent bij kunst ligt, kunst van labmateriaal in ieder geval. :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe gaat het met jouw promoverendingens?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146783328
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, ik heb vanmiddag toen ik weer twee uur moest wachten tijdens practicum ontdekt dat mijn ware talent bij kunst ligt, kunst van labmateriaal in ieder geval. :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe gaat het met jouw promoverendingens?
Fijn!

Mijn promodinges gaat goed! Bezig met veldwerk sinds een paar weken, veel leuke ervaringen al opgedaan en het begint steeds meer vorm te krijgen. Heb nog wat nieuwe organisaties 'lined up' voor in 2015, en ik kan veel leuke spannende dingen gaan doen mbt nieuwe vormen van ethnography, maargoed, da's allemaal niet zo bèta enzo.
Ja doei.
pi_146783443
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fijn!

Mijn promodinges gaat goed! Bezig met veldwerk sinds een paar weken, veel leuke ervaringen al opgedaan en het begint steeds meer vorm te krijgen. Heb nog wat nieuwe organisaties 'lined up' voor in 2015, en ik kan veel leuke spannende dingen gaan doen mbt nieuwe vormen van ethnography, maargoed, da's allemaal niet zo bèta enzo.
Gaat allemaal best wel vlot dus, tof om te horen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146783924
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fijn!

Mijn promodinges gaat goed! Bezig met veldwerk sinds een paar weken, veel leuke ervaringen al opgedaan en het begint steeds meer vorm te krijgen. Heb nog wat nieuwe organisaties 'lined up' voor in 2015, en ik kan veel leuke spannende dingen gaan doen mbt nieuwe vormen van ethnography, maargoed, da's allemaal niet zo bèta enzo.
Nee. Wel interessant maar volgens mij ook altijd erg riskant aangezien je zo weinig in de hand hebt, je kan niet zoals bij bèta-onderzoek variabelen isoleren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146784461
wat zal ik eens eten vanavond
pi_146784512
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
In het hardlooptopic post zo'n talent. O+ Echt, die jongen kan rennen, godverdomme, ook gewoon derde bij het Koning van Spanjetrail _O_ Mooi ook om te zien.

Sowieso, dan loop ik daar achteraan in het XC-veld, en dan word je gelapt door die meiden die dus wél kunnen rennen, die komen voorbij alsof je stil staat _O_ mooi om te zien, mooi lopen ziet er mooi uit.

Soms denk ik ook dat ik zo mooi loop, dan lijkt alles mee te zitten, en denk ik: WOW!

En dan kijk ik daarna de foto's terug:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk talent hebben we het over?

Wie is die persoon bedoel ik dan :P
pi_146784533
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, maar zij kunnen wel met minder dan 3 maanden training dit op karakter doen. Slim is het echter niet. Je zal het uitlopen maar je hebt er werkelijk niets aan, om over een marathon met die basis nog maar te zwijgen. Je tijd is ruk, je ziet af en je hebt er geen plezier van. Waarom zou je het doen? Motorbloempje mag dan geen talent hebben maar ik weet zeker dat zij wel geniet van het hardlopen en dat zij zich goed voelt op het moment dat zij loopt. Talent of niet, dat krijg je als je op een zinvolle manier traint, dat komt niet aanwaaien binnen 3 maanden. Ik vind het dus helemaal niets dat de marathon zo'n hype is geworden: niet omdat veel trage mensen meedoen maar omdat veel niet-lopers meedoen die noch zichzelf noch de rest een dienst bewijzen door dit te doen. Het mag en leven en laten en leven en zo maar ik kijk er nogal verbaasd naar. ;)
Als er iets fijn is voor sommige mensen dan is het wel afzien.
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:13:28 #77
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146784626
kent iemand nog leuke studentententen (ha :D) in Leiden?
pi_146784647
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:08 schreef OllieWilliams het volgende:
wat zal ik eens eten vanavond
Doe eens gek, ga een prei, paprika en brocolli en zo snijden en maak een lekkere roerbakmaaltijd.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:21:13 #79
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146784887
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:13 schreef MrStalin het volgende:
kent iemand nog leuke studentententen (ha :D) in Leiden?
Minerva
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:49:06 #80
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146786070
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:13 schreef MrStalin het volgende:
kent iemand nog leuke studentententen (ha :D) in Leiden?
De Mas.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:53:09 #81
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146786267
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:49 schreef Bravebart het volgende:

[..]

De Mas.
Was vroegah serieus leuk ja.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:54:14 #82
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146786317
Hoe kan je ook alweer een rij getallen (bijv 1 t/m 100 ofzo) bij elkaar optellen. Trucje vergeten en geen zin om over na te denken.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:55:04 #83
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146786367
Oh weet het al. Hoef er niet eens over na te denken om tot de oplossing te komen :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146786494
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:49 schreef Bravebart het volgende:

[..]

De Mas.
Of de hifi.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146786531
Gewoon lekker naar de kroeg joh, Einstein bijvoorbeeld. :7
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:59:30 #86
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146786611
Kroegen :')
Dansen _O_
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146786723
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:59 schreef SiIk het volgende:
Kroegen :')
Dansen _O_
Dansen doe je maar in apres skihut dan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 18 november 2014 @ 21:01:53 #88
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146786754
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 november 2014 21:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dansen doe je maar in apres skihut dan.
:')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146787072
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 21:01 schreef SiIk het volgende:

[..]

:')
Lekker tussen de tokkies dansen op tafel, helemaal goud, jwz.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 18 november 2014 @ 21:24:44 #90
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146787811
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:53 schreef SiIk het volgende:

[..]

Was vroegah serieus leuk ja.
I know.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146789012
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 november 2014 21:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

Lekker tussen de tokkies dansen op tafel, helemaal goud, jwz.
Jij kan alleen maar dansen in een apres skihut?
pi_146792359
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:13 schreef MrStalin het volgende:
kent iemand nog leuke studentententen (ha :D) in Leiden?
Hifi! En quintus!
pi_146792501
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 21:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij kan alleen maar dansen in een apres skihut?
Nee hoor, dinsdag weer in de Next. FacFeest *G*
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 18 november 2014 @ 23:50:13 #94
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146794908
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee hoor, dinsdag weer in de Next. FacFeest *G*
Jeej!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146795441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Doe eens gek, ga een prei, paprika en brocolli en zo snijden en maak een lekkere roerbakmaaltijd.
Hmm de winkels zijn dicht helaas. Zal toch noodgedwongen een pizzaatje worden.
pi_146795674
De meet van volgende week gaat vast niet door?

Want ik heb per ongeluk iets gepland volgende week woensdag :')
pi_146795731
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 00:12 schreef Mitsu het volgende:
De meet van volgende week gaat vast niet door?

Want ik heb per ongeluk iets gepland volgende week woensdag :')
;(

Jezus Christus, de ONZ stonermeet was nog sneller geregeld dan deze schijtmeet.
pi_146795849
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 00:14 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

;(

Jezus Christus, de ONZ stonermeet was nog sneller geregeld dan deze schijtmeet.
Hahahah sorry dat geloof ik best ja, ik was dernet even de meet vergeten :')
pi_146796224
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 00:18 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Hahahah sorry dat geloof ik best ja, ik was dernet even de meet vergeten :')
Man man man man man man man man....
pi_146796238
Tevens RIP ONZ Stoners :'( -O-
  woensdag 19 november 2014 @ 03:12:06 #101
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146798173
ONZ :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146798177
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 03:12 schreef Bravebart het volgende:
ONZ :')
  woensdag 19 november 2014 @ 03:17:54 #103
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146798187
Wanneer gaan wij ook eens zo'n XTC-run doen net als Moblo, Ollie?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146798295
anytime
pi_146801996
Gaat het nu weer niet door? :')

Stelletje falers :P
pi_146802020
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Welk talent hebben we het over?

Wie is die persoon bedoel ik dan :P
Jero_nimo
Ja doei.
  woensdag 19 november 2014 @ 13:37:21 #107
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146806827
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Of de hifi.
Die zat al vol, kwamen we niet meer binnen, uiteindelijk naar Roebels gegaan en daarna Augustinus
  woensdag 19 november 2014 @ 13:51:47 #108
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146807357
en de meet was toch op donderdag?
pi_146808038
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 november 2014 23:50 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Jeej!
Zuurpruim.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146808099
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 00:35 schreef OllieWilliams het volgende:
Tevens RIP ONZ Stoners :'( -O-
Oh god, nu krijgen we dus nog meer wietverhalen te horen hier?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146813997
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh god, nu krijgen we dus nog meer wietverhalen te horen hier?
Die reeks was al dood voor deze bestond.
pi_146818714
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146823732
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:51 schreef MrStalin het volgende:
en de meet was toch op donderdag?
Sowieso niet op donderdag toch?
pi_146824205
:')
pi_146825237
Hopeloos dit.
pi_146825345
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:17 schreef Mitsu het volgende:
Hopeloos dit.
Joh.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146825905
Blijft lastig iets met elkaar afspreken.
pi_146826689
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:32 schreef theunderdog het volgende:
Blijft lastig iets met elkaar afspreken.
Best wel.
pi_146826751
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:50 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Best wel.
Stiekem hebben jullie gewoon geen van alle zin. _O-
pi_146827626
Hoi, wie kan mij hier even mee helpen?
SES / [Bèta overig] Huiswerk- en vragentopic

Dan benoem ik je tot held van de dag O-)
pi_146828774
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:32 schreef theunderdog het volgende:
Blijft lastig iets met elkaar afspreken.
En dan moet je nog even bedenken dat ze alle drie in Delft wonen. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 19 november 2014 @ 23:41:10 #122
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146828996
Delft _O_
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146829469
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef Bravebart het volgende:
Delft _O_
En Leiden met z'n twee... *G*

Noteborn had de lyrics verkeerd op de PP staat vanmiddag. :') Dikke faal.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146829830
Ik neem trouwens aan dat meet een ander woord voor LAN party is?
  donderdag 20 november 2014 @ 00:21:28 #125
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146830385
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:52 schreef Rezania het volgende:

[..]

En Leiden met z'n twee... *G*

Noteborn had de lyrics verkeerd op de PP staat vanmiddag. :') Dikke faal.
Die vent :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 20 november 2014 @ 00:26:26 #126
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146830539
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Sowieso niet op donderdag toch?
oh woensdag dan, maargoed je maakt maar tijd hoor :{w
  donderdag 20 november 2014 @ 00:27:23 #127
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146830563
We zouden gewoon bier gaan drinken toch, maar nee mitsu heeft geen tijd meer hoor :') jammer dan, komt de rest wel?
pi_146836000
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:27 schreef MrStalin het volgende:
We zouden gewoon bier gaan drinken toch, maar nee mitsu heeft geen tijd meer hoor :') jammer dan, komt de rest wel?
Ik gok zo dat de rest ook niet kan, zo gaat t altijd :')
pi_146837054
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:06 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ik gok zo dat de rest ook niet kan, zo gaat t altijd :')
Jaja doe maar weer alsof iedereen schuldig is terwijl jij het vergeet :(

Ik kan ook niet overigens, aankomende woensdag.
pi_146842110
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:47 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Jaja doe maar weer alsof iedereen schuldig is terwijl jij het vergeet :(

Ik kan ook niet overigens, aankomende woensdag.
Tuurlijk, iedereen is altijd schuldig behalve ik.
pi_146842301
  donderdag 20 november 2014 @ 15:11:17 #132
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146842384
quote:
_O_
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 20 november 2014 @ 15:51:48 #133
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146843636
nou ik ga in ieder geval geen moeite meer doen voor die meet, manmanman
pi_146845777
En woensdag 10 december? Kunnen jullie dan wel? :P
pi_146849790
Man man man, karaokeborrel gehad, gehoorschade nu. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 20 november 2014 @ 21:05:35 #136
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146852656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
En woensdag 10 december? Kunnen jullie dan wel? :P
avond voor een tentamen, gaat m niet worden
pi_146860166
quote:
Damn, en wij maar denken dat leeuwen en hyena's wreed kunnen zijn. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146860351
Toen ik van de week een of andere vogel op de grond zag stampen vroeg ik me nog af waarom wormen zo dom zijn om dan naar boven te komen.
  vrijdag 21 november 2014 @ 02:34:41 #139
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146860507
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 01:56 schreef Anoonumos het volgende:
Toen ik van de week een of andere vogel op de grond zag stampen vroeg ik me nog af waarom wormen zo dom zijn om dan naar boven te komen.
Omdat het klinkt als regen, doh.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146870125
Holycrap...

Dan heb je een matrix van 753664 x 753664 met een sparsity (aantal niet-nul elementen gedeeld door het totale aantal elementen) van 0.000015073

Nu even kijken of ik die matrix kan vermenigvuldigen met een andere matrix van 753664 x 753664 met een sparsity van 0.0000.84918

:')
pi_146870507
Kut dat doe ik geen 2de keer meer...

Zag mijn memory gebruik van 1 gig naar 8 gig vollopen in 8 seconde ofzo :'(

Nu maar eens bij de uni gaan vragen of ik hun cluster mag gebruiken I guess :')
pi_146872256
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:07 schreef Dale. het volgende:
Holycrap...

Dan heb je een matrix van 753664 x 753664 met een sparsity (aantal niet-nul elementen gedeeld door het totale aantal elementen) van 0.000015073

Nu even kijken of ik die matrix kan vermenigvuldigen met een andere matrix van 753664 x 753664 met een sparsity van 0.0000.84918

:')
Waar de fuck heb je zo'n grote matrix voor nodig ö
pi_146873094
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:30 schreef Novermars het volgende:

[..]

Waar de fuck heb je zo'n grote matrix voor nodig ö
Daar mag ik dan weer niet over praten :P

Nee grapje, ik heb 188 differentiaal vergelijkingen, deze zet je in een state-space representatie, http://en.wikipedia.org/wiki/State_space_representation. Nu zit er in ons model enige variatie. Van dat model kunnen we de verwachte waarde en de variantie van berekenen. De verwachte waarde is simpel, alleen bij de variantie explodeert de boel. Bij kleine modellen (minder differentiaal vergelijkingen) werkt het allemaal prima, alleen bij grotere niet.
pi_146883031
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
En woensdag 10 december? Kunnen jullie dan wel? :P
Nee, ook al niet :')
pi_146883074
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
En woensdag 10 december? Kunnen jullie dan wel? :P
Nee.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146883095
Zoals ik al zei, hopelooooos.
pi_146883146
Meeting vanavond op jvb huisfeesten
pi_146883195
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Mitsu het volgende:
Meeting vanavond op jvb huisfeesten
Nee, want Delft is nagenoeg onbereikbaar. Heb een uur over Delft - Leiden gedaan net.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146883278
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, want Delft is nagenoeg onbereikbaar. Heb een uur over Delft - Leiden gedaan net.
Why?

Ik moet verdorie gezellig doen met mn ouders omdat ik net p uitreiking had, wat een kutleven.
pi_146883317
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Mitsu het volgende:
Meeting vanavond op jvb huisfeesten
I'm in
pi_146883392
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Why?

Ik moet verdorie gezellig doen met mn ouders omdat ik net p uitreiking had, wat een kutleven.
Aanrijding tussen Delft en Rotterdam. :')

En ik heb dat morgen. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146892034
slapen is voor apen
pi_146894021
Slapen O+
pi_146914133
.... In tijden niet zo dom gevoeld.

Volg op dit moment het mooie vak 'meerfase reactoren'. Wat volgt op het mooie vak 'eenfase reactoren'. Bij eenfase reactoren is er eigenlijk maar één boodschap, namelijk de volgende massabalans: Accumulatie = In - Uit + Productie.

Even wat opfrisoefeningen doen over eenfase en ja hoor... zelfs een simpele massabalans lukt gewoon niet meer. Soms vraag ik me werkelijk af hoe ik in godsnaam uberhaupt al zo ver ben gekomen met studeren. :')
pi_146915448
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
.... In tijden niet zo dom gevoeld.

Volg op dit moment het mooie vak 'meerfase reactoren'. Wat volgt op het mooie vak 'eenfase reactoren'. Bij eenfase reactoren is er eigenlijk maar één boodschap, namelijk de volgende massabalans: Accumulatie = In - Uit + Productie.

Even wat opfrisoefeningen doen over eenfase en ja hoor... zelfs een simpele massabalans lukt gewoon niet meer. Soms vraag ik me werkelijk af hoe ik in godsnaam uberhaupt al zo ver ben gekomen met studeren. :')
Klinkt als biotech bij ons. Prachtig vak. _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146934955
2,5 weken wachten op de resultaten van een meerkeuze tentamen kan ook echt alleen op io :r
pi_146937547
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef Mitsu het volgende:
2,5 weken wachten op de resultaten van een meerkeuze tentamen kan ook echt alleen op io :r
Nee hoor, dit komt oook op andere plaatsen voor ;(
pi_146940596
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 21:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hoor, dit komt oook op andere plaatsen voor ;(
Echt wat een onzin, flikker die tentamens in een nakijkautomaat en maak de cijfers bekend. Alsof je daar zo lang de tijd voor nodig hebt.
pi_146941043
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Echt wat een onzin, flikker die tentamens in een nakijkautomaat en maak de cijfers bekend. Alsof je daar zo lang de tijd voor nodig hebt.
Hebben ze wel de antwoorden op bb gezet?
pi_146942019
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 22:26 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Hebben ze wel de antwoorden op bb gezet?
Ja, maar tegen de tijd dat die online kwamen was ik m´n kladblaadje kwijt :')
pi_146942330
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:50 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ja, maar tegen de tijd dat die online kwamen was ik m´n kladblaadje kwijt :')
aii
pi_146943696
Meerkeuzetentamens :')
pi_146944832
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:36 schreef Novermars het volgende:
Meerkeuzetentamens :')
Dat hoort idd. niet echt op een universiteit thuis. Al vind ik 1 uitzondering toegestaan: als je in een korte tijd nog even wat extra kennis wil toetsen (gaat sneller met meerkeuze), naast een aantal open vragen dus.
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef Mitsu het volgende:
2,5 weken wachten op de resultaten van een meerkeuze tentamen kan ook echt alleen op io :r
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Echt wat een onzin, flikker die tentamens in een nakijkautomaat en maak de cijfers bekend. Alsof je daar zo lang de tijd voor nodig hebt.
Zelfs nog volautomatisch? Dan is het helemaal zot dat ze er zo lang over doen. :')
En erg lui. :X
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146944847
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
.... In tijden niet zo dom gevoeld.

Volg op dit moment het mooie vak 'meerfase reactoren'. Wat volgt op het mooie vak 'eenfase reactoren'. Bij eenfase reactoren is er eigenlijk maar één boodschap, namelijk de volgende massabalans: Accumulatie = In - Uit + Productie.

Even wat opfrisoefeningen doen over eenfase en ja hoor... zelfs een simpele massabalans lukt gewoon niet meer. Soms vraag ik me werkelijk af hoe ik in godsnaam uberhaupt al zo ver ben gekomen met studeren. :')
Daarom gaat mijn voorkeur er altijd naar uit om voor 100% te begrijpen wat ik doe. Helaas kost dat wel veel meer tijd. Dan kan het nog steeds gebeuren dat je eens wat stapjes moet herhalen maar dan fris je het snel en gemakkelijk weer op wanneer het nodig is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 24 november 2014 @ 00:38:10 #165
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146945132
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
.... In tijden niet zo dom gevoeld.

Volg op dit moment het mooie vak 'meerfase reactoren'. Wat volgt op het mooie vak 'eenfase reactoren'. Bij eenfase reactoren is er eigenlijk maar één boodschap, namelijk de volgende massabalans: Accumulatie = In - Uit + Productie.

Even wat opfrisoefeningen doen over eenfase en ja hoor... zelfs een simpele massabalans lukt gewoon niet meer. Soms vraag ik me werkelijk af hoe ik in godsnaam uberhaupt al zo ver ben gekomen met studeren. :')
Wat is een eenfasereactor?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146945270
quote:
11s.gif Op maandag 24 november 2014 00:38 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat is een eenfasereactor?
Een reactor met maar 1 fase, duh.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146945277
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef Mitsu het volgende:
2,5 weken wachten op de resultaten van een meerkeuze tentamen kan ook echt alleen op io :r
Gewoon met je OER dreigen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 24 november 2014 @ 00:50:52 #168
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146945318
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Een reactor met maar 1 fase, duh.
Voorbeeld?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146945357
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2014 00:50 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Voorbeeld?
Anaerobe fermentatie met enkel een vloeibare fase. Of gewoon simpel twee gassen met elkaar laten reageren tot een nieuwe gas.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 24 november 2014 @ 00:54:18 #170
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146945384
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 00:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Anaerobe fermentatie met enkel een vloeibare fase. Of gewoon simpel twee gassen met elkaar laten reageren tot een nieuwe gas.
Knappe jongen als je een anaerobe fermentatie kan doen zonder gasfase!

Of überhaupt fermenteren zonder biomassa!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 24 november 2014 @ 00:55:38 #171
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146945397
Maar ok, 2 gassen geef ik je!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146945418
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 00:54 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Knappe jongen als je een anaerobe fermentatie kan doen zonder gasfase!

Of überhaupt fermenteren zonder biomassa!
Sssst, zijn details, wie let daar nou op!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 24 november 2014 @ 01:00:07 #173
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146945455
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Sssst, zijn details, wie let daar nou op!
Je baas later!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146945520
Nerds
pi_146945556
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 01:00 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Je baas later!
Ik mag toch hopen dat die gozer van fermentatie er ook op let. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 24 november 2014 @ 01:34:55 #176
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146945730
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 01:09 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat die gozer van fermentatie er ook op let. :')
En die ook waarschijnlijk ja!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146953848


zo ish natoerr
pi_146954899
"I can't read this... Oh, I thought it was my handwriting but it's just a blank piece of paper."

docenten :')
pi_146961110
Ik stel voor dat Ollie voortaan het plaatje voor de OP kiest.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146961182
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:29 schreef OllieWilliams het volgende:
"I can't read this... Oh, I thought it was my handwriting but it's just a blank piece of paper."

docenten :')
Te weinig tijd geven bij een tentamen om het netjes op te schrijven en dan klagen dat het slecht leesbaar is. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146965333
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[ afbeelding ]

zo ish natoerr
wat gebeurt hier
pi_146966790
quote:
11s.gif Op maandag 24 november 2014 00:38 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat is een eenfasereactor?
Héél veel reacties die je doet op een normaal lab zijn in één fase: gooi twee vloeistoffen bij elkaar die gaan reageren -> eenfase reactie.

Je kunt ook een reactie hebben met bijvoorbeeld een vaste stof en een vloeistof, of een gas en een vloeistof -> meerfase reactie.

In mijn geval want engineering gaat hem om de reactortechniek bij zulke reactie. Bij een eenfase reactie zou je als het ware gewoon een grote industriële pot kunnen vakken met daar je vloeistoffen in en een roerder, voorbeeld van een batch reactor. Zo'n soort grote pot zou je ook kunnen gebruiken met meerfase reacties door er kleine deeltjes vaste stof in rond te mengen. Zo'n soort batch reactor kun je dus zowel voor een- als meerfase reacties gebruiken.

Er zijn ook bepaalde reactoren die heel erg fase specifiek zijn. Bijvoorbeeld een buis met een vaste stof coating die reageert of mengt met de vloeistof die je door de buis jaagt, typisch meerfase. Of een destillatiekolom in zekere mate kun je ook als meerfase reactor zien, want reactie tussen vloeistof en gas als heb je in dit geval niet echt een reactie, maar eerder een stofoverdracht die je wat betreft de techniek en berekeningen op dezelfde manier behandeld als een reactie (er gaat immers iets 'weg' uit een bepaalde stroom).
pi_146966924
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daarom gaat mijn voorkeur er altijd naar uit om voor 100% te begrijpen wat ik doe. Helaas kost dat wel veel meer tijd. Dan kan het nog steeds gebeuren dat je eens wat stapjes moet herhalen maar dan fris je het snel en gemakkelijk weer op wanneer het nodig is.
Heel erg groot gelijk wat betreft engineering! Mijn grootste studieprobleem is inderdaad dat ik simpelweg te veel doe en daardoor niet genoeg tijd erin stop om het echt te leren. Ik ben dan ook echt heel goed in bijvoorbeeld het programmeren van shizzle en dat netjes te verwerken in verslagen etc (ook belangrijke academische vaardigheid!) maar tentamens gaan nooit zo geweldig.

Meestal zitten mijn verslagen dan ook in een range van 8-10 en m'n tentamen in een range van 4-6.5 en dat middelt elkaar weer leuk uit naar een redelijk gemiddeld.

Maar goed, dan komt er een vervolgvak om de hoek kijken en dan ben ik idd weer boos op mezelf dat ik het niet goed geleerd heb.
  maandag 24 november 2014 @ 21:25:17 #185
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146969720
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 20:30 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Héél veel reacties die je doet op een normaal lab zijn in één fase: gooi twee vloeistoffen bij elkaar die gaan reageren -> eenfase reactie.

Je kunt ook een reactie hebben met bijvoorbeeld een vaste stof en een vloeistof, of een gas en een vloeistof -> meerfase reactie.

In mijn geval want engineering gaat hem om de reactortechniek bij zulke reactie. Bij een eenfase reactie zou je als het ware gewoon een grote industriële pot kunnen vakken met daar je vloeistoffen in en een roerder, voorbeeld van een batch reactor. Zo'n soort grote pot zou je ook kunnen gebruiken met meerfase reacties door er kleine deeltjes vaste stof in rond te mengen. Zo'n soort batch reactor kun je dus zowel voor een- als meerfase reacties gebruiken.

Er zijn ook bepaalde reactoren die heel erg fase specifiek zijn. Bijvoorbeeld een buis met een vaste stof coating die reageert of mengt met de vloeistof die je door de buis jaagt, typisch meerfase. Of een destillatiekolom in zekere mate kun je ook als meerfase reactor zien, want reactie tussen vloeistof en gas als heb je in dit geval niet echt een reactie, maar eerder een stofoverdracht die je wat betreft de techniek en berekeningen op dezelfde manier behandeld als een reactie (er gaat immers iets 'weg' uit een bepaalde stroom).
Aja wacht, jij doet scheikunde :P Bij biologische processen heb je eigenlijk nooit maar 1 fase :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 24 november 2014 @ 22:23:12 #186
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146972319
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:29 schreef OllieWilliams het volgende:
"I can't read this... Oh, I thought it was my handwriting but it's just a blank piece of paper."

docenten :')
heb je al een ps4?
pi_146974467
Heuj en ook m'n multiple choice tentamen gehaald dus 15 puntjes binnen :D
pi_146975492
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 22:23 schreef MrStalin het volgende:

[..]

heb je al een ps4?
Nope, geen geld. Hou het wel bij m'n ps3. Vind het ook de investering niet waard tbh, speel vrijwel uitsluitend fifa.
pi_146975527
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:55 schreef Paxcon het volgende:

[..]

wat gebeurt hier
dubbele regenboog en een bliksem lijkt het op
pi_146975598
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 17:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik stel voor dat Ollie voortaan het plaatje voor de OP kiest.
:D
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:26:33 #191
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146995170
geen meet toch?
pi_146995257
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef MrStalin het volgende:
geen meet toch?
We kunnen ook niets eigenlijk :D
  dinsdag 25 november 2014 @ 20:19:22 #193
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147000767
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

We kunnen ook niets eigenlijk :D
wat bedoel je?
pi_147001370
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:19 schreef MrStalin het volgende:

[..]

wat bedoel je?
dat we een stelletje incapabele autisten zijn
pi_147003508
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:19 schreef MrStalin het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Die meet afspreken is al weet ik hoevaak mislukt :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

dat we een stelletje incapabele autisten zijn
Dat dus eigenlijk
  dinsdag 25 november 2014 @ 21:37:07 #196
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147004208
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die meet afspreken is al weet ik hoevaak mislukt :')

[..]

Dat dus eigenlijk
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

dat we een stelletje incapabele autisten zijn
ja zeg dan moeten jullie niet gaan afzeggen natuurlijk
pi_147004243
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:37 schreef MrStalin het volgende:

[..]

[..]

ja zeg dan moeten jullie niet gaan afzeggen natuurlijk
Don't blame me :{w
  dinsdag 25 november 2014 @ 21:38:37 #198
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147004268
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Don't blame me :{w
samen zuipen vanavond? :D
pi_147004494
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:38 schreef MrStalin het volgende:

[..]

samen zuipen vanavond? :D
Ik ben niet echt in de buurt _O-
pi_147004508
Sowieso was het woensdag toch?
  dinsdag 25 november 2014 @ 21:45:04 #201
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147004556
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso was het woensdag toch?
ja maar aangezien niemand kon heb ik ook al plannen gemaakt voor morgen

kom gewoon :D zo ver is het niet
pi_147004597
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef MrStalin het volgende:

[..]

ja maar aangezien niemand kon heb ik ook al plannen gemaakt voor morgen

kom gewoon :D zo ver is het niet
Ja nou eigenlijk best wel, als ik ook nog terug moet :')

Om half 12 aankomen is een beetje te laat voor mij hoor :P
pi_147004759
En kerstvakantiemeet dan, iemand?

Kunnen we chillen bij china light festival

  dinsdag 25 november 2014 @ 21:52:31 #204
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147004868
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja nou eigenlijk best wel, als ik ook nog terug moet :')

Om half 12 aankomen is een beetje te laat voor mij hoor :P
het wordt zo episch dat je niet meer weg wilt :D

:')
pi_147004882
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:52 schreef MrStalin het volgende:

[..]

het wordt zo episch dat je niet meer weg wilt :D

:')
Haha, en dan morgen zeker om 7 uur weer weg om braaf in college te zitten om 9 uur
  dinsdag 25 november 2014 @ 21:54:31 #206
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147004953
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Haha, en dan morgen zeker om 7 uur weer weg om braaf in college te zitten om 9 uur
ik ben gewoon vrij morgen :P
pi_147004980
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef MrStalin het volgende:

[..]

ik ben gewoon vrij morgen :P
Ik niet :'(
Echt een afschuwelijk vak wel trouwens :')
pi_147007348
Morgen zuipen op een datediner met een nogal lelijk date :') :')
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:53:23 #210
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147007802
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Mitsu het volgende:
Morgen zuipen op een datediner met een nogal lelijk date :') :')
Flink indrinken dan!
:')_
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147008500
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:53 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Flink indrinken dan!
:')_
Nah das een beetje incapabel.
  dinsdag 25 november 2014 @ 23:16:41 #212
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147008855
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nah das een beetje incapabel.
Nee zuipen met een lelijke gast is chill :{
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147008966
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:16 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Nee zuipen met een lelijke gast is chill :{
Kan moeilijk nu nog afzeggen. Ik dacht dat ik z'n safe date was maar dat bleek dus niet zo te zijn :')
  dinsdag 25 november 2014 @ 23:37:55 #214
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147009597
Neem je bravebart toch mee ?
  dinsdag 25 november 2014 @ 23:38:35 #215
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147009622
ik kan niet lezen
  woensdag 26 november 2014 @ 02:24:40 #216
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147011737
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:20 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Kan moeilijk nu nog afzeggen. Ik dacht dat ik z'n safe date was maar dat bleek dus niet zo te zijn :')
_O- Dat wordt een hete nacht :9~
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147015928
quote:
Zo'n zaal vol toekijkende chinezen met rekenmachientjes ook echt _O-
pi_147018657
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 02:24 schreef Bravebart het volgende:

[..]

_O- Dat wordt een hete nacht :9~
Of moeilijk koud :')
pi_147020315
quote:
Oké, ik begrijp waarom mijn browser geen Chinese tekens weergeeft maar waarom krijg ik deze garbage en waarom is de garbage die ik copypaste anders dan de garbage die de forumsoftware er van maakt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147020365
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Mitsu het volgende:
Morgen zuipen op een datediner met een nogal lelijk date :') :')
Hoe ga jij dat doen als jij ouder wordt? Jouw vriend inruilen voor iemand die 20 jaar jonger is?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 26 november 2014 @ 15:27:34 #222
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147023663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:55 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Of moeilijk koud :')
Zoals vannacht ja, den tering :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147023764
quote:
_O_
pi_147023904
quote:
Nice, maar wel zo autistisch als de pest die vent.
pi_147025346
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hoe ga jij dat doen als jij ouder wordt? Jouw vriend inruilen voor iemand die 20 jaar jonger is?
Hij was lelijk, niet oud.
pi_147027630
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nice, maar wel zo autistisch als de pest die vent.
Vroeger dachten ze schijnbaar dat hij geestelijk gehandicapt oid was
pi_147028263
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:27 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Vroeger dachten ze schijnbaar dat hij geestelijk gehandicapt oid was
Autisme is ook gewoon een mentale-handicap/stoornis.
pi_147030869
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Autisme is ook gewoon een mentale-handicap/stoornis.
ja maar ze dachten dat het een retard was en een autist is niet noodzakelijk achterlijk
pi_147030901
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

ja maar ze dachten dat het een retard was en een autist is niet noodzakelijk achterlijk
Tja, dat hangt er vanaf he. Ik ben van mening dat je toch weinig hebt aan iemand die wiskundig gezien geniaal is, maar op sociaal gebied niets voor elkaar krijgt.
pi_147031141
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Tja, dat hangt er vanaf he. Ik ben van mening dat je toch weinig hebt aan iemand die wiskundig gezien geniaal is, maar op sociaal gebied niets voor elkaar krijgt.
Enkele van de grootste wetenschappers waren extreem sociaal incapabel.
pi_147031368
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Enkele van de grootste wetenschappers waren extreem sociaal incapabel.
Welke wetenschappers ?
pi_147031703
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Welke wetenschappers ?
Newton bv, die sprak nauwelijks en vergat soms zelfs te eten omdat hij zo verzonken was in z'n werk
Of Cavendish, wiens werk veelal aan anderen is toegeschreven omdat hij het niet durfde publiceren omdat hij extreem verlegen was
pi_147031879
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Newton bv, die sprak nauwelijks en vergat soms zelfs te eten omdat hij zo verzonken was in z'n werk
Of Cavendish, wiens werk veelal aan anderen is toegeschreven omdat hij het niet durfde publiceren omdat hij extreem verlegen was
1: Ok.

2: Als die andere er niet waren, was veel van zijn werk dus niet gepubliceerd. Dus dat van Newton spreekt mijn post iets wat tegen, maar dat van Cavendish niet vind ik.
pi_147032232
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Ok.

2: Als die andere er niet waren, was veel van zijn werk dus niet gepubliceerd. Dus dat van Newton spreekt mijn post iets wat tegen, maar dat van Cavendish niet vind ik.
Hij heeft het niet gepubliceerd maar wel gerapporteerd. Toen lang na zijn dood een andere briljante wetenschapper, Maxwell, door Cavendish' artikelen bladerde kwam hij allerlei dingen tegen die al toegekend waren aan anderen terwijl Cavendish in feite de eerste was.
pi_147032309
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Hij heeft het niet gepubliceerd maar wel gerapporteerd. Toen lang na zijn dood een andere briljante wetenschapper, Maxwell, door Cavendish' artikelen bladerde kwam hij allerlei dingen tegen die al toegekend waren aan anderen terwijl Cavendish in feite de eerste was.
Dat is niet mijn punt. Als Piet een geniale wetenschapper is en hij ontdekt allerlei zaken, maar hij publiceert vrijwel niets van dat, dan heb je toch uiteindelijk geen reet aan zo'n iemand?

Degene die het gaat publiceren , daar heb je wat aan. Dat de ander dan misschien al het werk heeft gedaan is irrelevant.
pi_147032479
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij was lelijk, niet oud.
Succes met iemand te vinden die er niet 'lelijk' uitziet als hij oud is. Ik heb de indruk dat zij al snel iemand lelijk noemt, we hebben het hier immers al vaker over gehad.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147032621
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

ja maar ze dachten dat het een retard was en een autist is niet noodzakelijk achterlijk
Meestal niet, net als bij 'gewone' mensen is slechts 2,5% van de mensen die autisme heeft achterlijk en slechts 2,5% van de mensen die autisme heeft begaafd (maar wel vaker in zekere zin eenzijdiger wegens die handicap) en de vraag is dan nog of dat bij die mensen autisme of ten onrechte iets anders is vastgesteld.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147032705
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Succes met iemand te vinden die er niet 'lelijk' uitziet als hij oud is. Ik heb de indruk dat zij al snel iemand lelijk noemt, we hebben het hier immers al vaker over gehad.
Ik vind het haar goed recht om iemand lelijk te vinden.
Als ze met zo'n jongen dan verder niets wil vanwege zijn uiterlijk, her loss :)
pi_147032728
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Newton bv, die sprak nauwelijks en vergat soms zelfs te eten omdat hij zo verzonken was in z'n werk
Of Cavendish, wiens werk veelal aan anderen is toegeschreven omdat hij het niet durfde publiceren omdat hij extreem verlegen was
Laten we Einstein niet vergeten al had hij het voordeel dat iedereen hem graag mocht, in ieder geval nadat hij bekend was geworden, omdat hij een innemende persoonlijkheid had. Blijkbaar kan dat samengaan met een sociale handicap. :)
Hij begon ook extreem laat met spreken, dat kan mogelijk net als een wat afwijkende hersenstructuur (meer voorkomend bij mensen met autisme) op autisme wijzen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147032785
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Meestal niet, net als bij 'gewone' mensen is slechts 2,5% van de mensen die autisme heeft achterlijk en slechts 2,5% van de mensen die autisme heeft begaafd (maar wel vaker in zekere zin eenzijdiger wegens die handicap) en de vraag is dan nog of dat bij die mensen autisme of ten onrechte iets anders is vastgesteld.
Ik denk dat erg intelligente mensen eerder autistische trekken zullen vertonen, aangezien het voor hen moeilijker is zich sociaal goed te ontwikkelen rondom mensen die qua denkniveau totaal niet bij hun belevingswereld aansluiten, waardoor ze als kind een achterstand oplopen op dat gebied.
pi_147032932
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is niet mijn punt. Als Piet een geniale wetenschapper is en hij ontdekt allerlei zaken, maar hij publiceert vrijwel niets van dat, dan heb je toch uiteindelijk geen reet aan zo'n iemand?

Degene die het gaat publiceren , daar heb je wat aan. Dat de ander dan misschien al het werk heeft gedaan is irrelevant.
Oh zo. Maar het is niet alsof die gast niets gepubliceerd heeft. Hij heeft bv de dichtheid van de aarde bepaald tot op een procent nauwkeurig van de waarde die tegenwoordig alom aangenomen wordt en publiceerde, waardoor anderen de gravitatieconstante weer veel nauwkeuriger konden berekenen. Hij was een van de eerste die waterstof en koolstofdioxide vormde in het lab, publiceerde de samenstelling van lucht, etc. Hij had alleen nog wel wat meer op z'n lijstje kunnen hebben staan als hij wat minder verlegen was.
pi_147032933
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind het haar goed recht om iemand lelijk te vinden.
Als ze met zo'n jongen dan verder niets wil vanwege zijn uiterlijk, her loss :)
Natuurlijk mag zij iemand lelijk vinden, ze mag zelfs daar op selecteren. Ik mag het dan weer oppervlakkig vinden en inderdaad een verzoek om gemiste kansen als dat je primaire of een van je primaire selectiecriteria is. Erg weinig mensen zijn echt lelijk of echt knap, de meeste mensen zitten er tussen in. Het gaat in beginsel om de persoonlijkheid en dat bepaalt grotendeels de uitstraling. Er zijn dan ook knappe mensen die er toch niet mooi uitzien en niet-knappe mensen die er wel mooi uitzien. Het verschil tussen uitstraling en uiterlijk. Als iemand bijna geen tanden meer heeft dan ga ik me zorgen maken om het uiterlijk maar toch niet omdat de symmetrie of verhouding niet perfect is of iets dergelijks?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147032990
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Oh zo. Maar het is niet alsof die gast niets gepubliceerd heeft. Hij heeft bv de dichtheid van de aarde bepaald tot op een procent nauwkeurig van de waarde die tegenwoordig alom aangenomen wordt en publiceerde, waardoor anderen de gravitatieconstante weer veel nauwkeuriger konden berekenen. Hij was een van de eerste die waterstof en koolstofdioxide vormde in het lab, publiceerde de samenstelling van lucht, etc. Hij had alleen nog wel wat meer op z'n lijstje kunnen hebben staan als hij wat minder verlegen was.
Natuurlijk, het was ook meer in het algemeen. Laten we het erop houden dat sociale skills erg handig zijn en dat een gebrek eraan niet direct het einde van de wereld is maar het maakt het allemaal wel een stuk lastiger.
pi_147033021
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Succes met iemand te vinden die er niet 'lelijk' uitziet als hij oud is.
George Clooney?
pi_147033070
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Natuurlijk, het was ook meer in het algemeen. Laten we het erop houden dat sociale skills erg handig zijn en dat een gebrek eraan niet direct het einde van de wereld is maar het maakt het allemaal wel een stuk lastiger.
Akkoord. Helaas heeft moeder natuur het zo gemaakt dat de echte genieën vaak sociaal toch wel enigszins apart zijn.
pi_147033210
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:05 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

George Clooney?
:N

Johnny Depp is wel :9~
pi_147033241
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Akkoord. Helaas heeft moeder natuur het zo gemaakt dat de echte genieën vaak sociaal toch wel enigszins apart zijn.
Dat is inderdaad heel vaak zo. Is daar nog nooit wetenschappelijk onderzoek naar gedaan?
pi_147033284


Ouder dan mijn moeder deze man
pi_147033599
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Hij heeft het niet gepubliceerd maar wel gerapporteerd. Toen lang na zijn dood een andere briljante wetenschapper, Maxwell, door Cavendish' artikelen bladerde kwam hij allerlei dingen tegen die al toegekend waren aan anderen terwijl Cavendish in feite de eerste was.
Een genie van het type Huygens. Best knap wat hij met relatief simpele middelen voor elkaar kreeg.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147033661
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:05 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

George Clooney?
Hij ziet er nog aardig uit voor zijn leeftijd maar zijn uiterlijk is ook al minder geworden. Ik zag laatst een foto van hem bij een restaurant in London waar hij samen met zijn vriendin een zakendiner had.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 26 november 2014 @ 20:25:47 #251
349633 SiIk
Echt zijde
pi_147033709
Mensen die vinden dat je lelijke mensen moet daten zijn gewoon zelf lelijk.

Ik ga toch niet nu met iemand daten die lelijk is omdat een ander misschien over 20 jaar ook wel lelijk wordt. :') Dan heb ik er toch de komende 20 jaar in ieder geval lol van.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_147033855
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef SiIk het volgende:
Mensen die vinden dat je lelijke mensen moet daten zijn gewoon zelf lelijk.

Ik ga toch niet nu met iemand daten die lelijk is omdat een ander misschien over 20 jaar ook wel lelijk wordt. :') Dan heb ik er toch de komende 20 jaar in ieder geval lol van.
Ik wil nooit meer een vrouw horen zeuren over hoe wij mannen over vrouwen hun uiterlijk praten. Een normaal mens date met iemand omdat hij/zij haar/hem leuk vindt. Gelukkig zie je ook veel koppels waarbij je je afvraagt hoe zij/hij hem/haar aan de haak heeft geslagen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147033860
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

:N

Johnny Depp is wel :9~
Depp _O_

Depp in Fear and Loathing _O_

Fear and Loathing _O_
pi_147033916
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij ziet er nog aardig uit voor zijn leeftijd maar zijn uiterlijk is ook al minder geworden. Ik zag laatst een foto van hem bij een restaurant in London waar hij samen met zijn vriendin een zakendiner had.
Hij is nog steeds lekker.
pi_147034367
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Depp _O_

Depp in Fear and Loathing _O_

Fear and Loathing _O_
Die film _O_

pi_147035050
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die film _O_

[ afbeelding ]
:D

wat vind je van brad pitt btw? :P
pi_147036275
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:58 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

:D

wat vind je van brad pitt btw? :P
Brad Pitt was echt episch in Fight club _O_

Ben alleen niet zo'n fan van zijn nieuwe kapsel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147036403
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Brad Pitt was echt episch in Fight club _O_
Nog steeds niet gezien. :%
Eerst de nieuwe X Men bekijken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147036628
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Brad Pitt was echt episch in Fight club _O_

Ben alleen niet zo'n fan van zijn nieuwe kapsel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds wanneer heeft ie dat :') vond dat lange wel nice
pi_147036635
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nog steeds niet gezien. :%
Eerst de nieuwe X Men bekijken.
hoe de fuck kun je fight club niet gezien hebben :o
pi_147036716
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

hoe de fuck kun je fight club niet gezien hebben :o
Dat vraag ik mijzelf ook al jarenlang af, vooral omdat ik die film al jarenlang heb.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147036802
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat vraag ik mijzelf ook al jarenlang af, vooral omdat ik die film al jarenlang heb.
Gooi 'm maar in de shredder, het is namelijk een pretentieuze, overhypte kutfilm.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_147036882
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Gooi 'm maar in de shredder, het is namelijk een pretentieuze, overhypte kutfilm.
The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club. Dit stukje heb ik wel al vaak gezien. :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147037267
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Gooi 'm maar in de shredder, het is namelijk een pretentieuze, overhypte kutfilm.
Ik heb me er prima mee vermaakt eigenlijk :)
pi_147037528
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb me er prima mee vermaakt eigenlijk :)
Misschien had ik te hoge verwachtigingen door al die hype op internet rondom de film. Maar qua fotografie, dialoog of muziek is het echt geen speciale film. Dat vind ik trouwens ook van The Shawshank Redemption, die alleen door z'n extreme feel good verhaal bovenaan de IMDB lijst staat. :P
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_147037623
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Misschien had ik te hoge verwachtigingen door al die hype op internet rondom de film. Maar qua fotografie, dialoog of muziek is het echt geen speciale film. Dat vind ik trouwens ook van The Shawshank Redemption, die alleen door z'n extreme feel good verhaal bovenaan de IMDB lijst staat. :P
Een andere film die ik al jarenlang heb maar nog niet heb gezien.

Ik zag trouwens 1-2 jaar geleden een fantastische film (uitgezonden door de NPO) die een soortgelijk verhaal heeft als The Italian Job maar die misschien wel veel beter doch minder bekend is. Een groep van criminelen die samenwerkt voor een grote kraak van een bank als ik me niet vergis. Tunnen graven, lookout op het dak, interessante drama en achtergrondverhalen. Misschien doet het een belletje rinkelen? Helaas ben ik de naam weer vergeten, de film kreeg een hoge metascore van Rotten Tomatoes.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147037751
Hey
pi_147038168
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een andere film die ik al jarenlang heb maar nog niet heb gezien.

Ik zag trouwens 1-2 jaar geleden een fantastische film (uitgezonden door de NPO) die een soortgelijk verhaal heeft als The Italian Job maar die misschien wel veel beter doch minder bekend is. Een groep van criminelen die samenwerkt voor een grote kraak van een bank als ik me niet vergis. Tunnen graven, lookout op het dak, interessante drama en achtergrondverhalen. Misschien doet het een belletje rinkelen? Helaas ben ik de naam weer vergeten, de film kreeg een hoge metascore van Rotten Tomatoes.
Klinkt als een doorsnee bankroversfilm. ;) Enig idee wie erin speelde, welke regisseur, kenmerkende vervoersmiddelen of wat?
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
  woensdag 26 november 2014 @ 22:03:22 #269
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147038196
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Brad Pitt was echt episch in Fight club _O_

Ben alleen niet zo'n fan van zijn nieuwe kapsel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft geen tanden
pi_147038332
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:03 schreef MrStalin het volgende:

[..]

hij heeft geen tanden
Hier heb je tanden

pi_147038372
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hier heb je tanden

[ afbeelding ]
:9~
pi_147038409
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Klinkt als een doorsnee bankroversfilm. ;)
Oh nee, verre van. Ik was het roerend eens met al die reviewers die erg enthousiast waren. Ik hoop dat iemand de naam kan noemen want ik zou graag nog eens die film bekijken.

quote:
Enig idee wie erin speelde, welke regisseur, kenmerkende vervoersmiddelen of wat?
Een aanzienlijk deel speelde zich op het dak van het aanliggende gebouw af van waar ze de boel in de gaten hielden en een tunnel groeven naar die bank. Ze hadden dat gebouw min of meer voor zichzelf, af en toe kon er iemand aankomen en moesten ze de boel camoufleren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147038775
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Oh nee, verre van. Ik was het roerend eens met al die reviewers die erg enthousiast waren. Ik hoop dat iemand de naam kan noemen want ik zou graag nog eens die film bekijken.

[..]

Een aanzienlijk deel speelde zich op het dak van het aanliggende gebouw af van waar ze de boel in de gaten hielden en een tunnel groeven naar die bank. Ze hadden dat gebouw min of meer voor zichzelf, af en toe kon er iemand aankomen en moesten ze de boel camoufleren.
The Bank Job met Jason Statham?
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_147038988
quote:
5s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:15 schreef wimjongil het volgende:

[..]

The Bank Job met Jason Statham?
Ja! ^O^
Critics Consensus: Well cast and crisply directed, The Bank Job is a thoroughly entertaining British heist thriller.
Meteen even opgezocht: ik heb de film op een harde schijf staan (1080p).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 26 november 2014 @ 22:21:35 #275
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147039081
Statham _O_
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147039211
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Statham _O_
Goede acteur ja! Ik kende hem daarvoor enkel van The Italian Job. Raar dat hij niet meer in AAA-films speelt/speelde.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147039319
Nu we het toch over zeer goede films hebben die wat minder bekend zijn. Hebben jullie The Insider gezien?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147039324
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Statham _O_
Goede acteur :)
Hij praat wel een beetje raar.
pi_147039366
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Goede acteur :)
Hij praat wel een beetje raar.
Wat hem nog geschikter maakt voor de rol van een crimineel. *O*
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 26 november 2014 @ 22:28:22 #280
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147039434
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Goede acteur ja! Ik kende hem daarvoor enkel van The Italian Job. Raar dat hij niet meer in AAA-films speelt/speelde.
Wuuuutttt? Transporter, Crank, The Mechanic, nooit gezien allemaal? :?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147039475
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:28 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wuuuutttt? Transporter, Crank, The Mechanic, nooit gezien allemaal? :?
Transporter heb ik gezien. Ik zou dat echter geen AAA-film noemen, zonder hem...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147040344
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hier heb je tanden

[ afbeelding ]
Stop hiermee !!!!
pi_147041359
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik wil nooit meer een vrouw horen zeuren over hoe wij mannen over vrouwen hun uiterlijk praten. Een normaal mens date met iemand omdat hij/zij haar/hem leuk vindt. Gelukkig zie je ook veel koppels waarbij je je afvraagt hoe zij/hij hem/haar aan de haak heeft geslagen.
Godsamme tuurlijk, een normaal persoon date met iemand omdat hij diegene leuk vindt. Maar uiterlijk is daar toe toch echt belangrijk. Op een paar gladde praatjes voor een date na heb je niets anders dan uiterlijk om op te beoordelen. En daarnaast gok ik zo dat je je ook aangetrokken wilt voelen tot iemand, dus waarom niet beoordelen op uiterlijk.
pi_147041404
Daarnaast was m'n date heel grappig hoor, maar niet zo m'n ding omdat z'n tanden nogal op die corpsfanchick leken :')
pi_147041507
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef SiIk het volgende:
Mensen die vinden dat je lelijke mensen moet daten zijn gewoon zelf lelijk.

Ik ga toch niet nu met iemand daten die lelijk is omdat een ander misschien over 20 jaar ook wel lelijk wordt. :') Dan heb ik er toch de komende 20 jaar in ieder geval lol van.
Bram bedoelt natuurlijk dat het uiterlijk verandert, maar het innerlijk minder.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik wil nooit meer een vrouw horen zeuren over hoe wij mannen over vrouwen hun uiterlijk praten. Een normaal mens date met iemand omdat hij/zij haar/hem leuk vindt. Gelukkig zie je ook veel koppels waarbij je je afvraagt hoe zij/hij hem/haar aan de haak heeft geslagen.
Tja. Het uiterlijk is vaak het eerste wat men ziet, en daarop selecteer je dus indirect al. Persoonlijk vind ik zowel innerlijk (karakter, intelligentie) als uiterlijk belangrijk. Innerlijk weegt wel zwaarder dan uiterlijk, want iemand met een vervelend karakter kan nog zo knap zijn, maar dan wordt 't niets.
pi_147041616
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:08 schreef netchip het volgende:

[..]

Bram bedoelt natuurlijk dat het uiterlijk verandert, maar het innerlijk minder.

[..]

Tja. Het uiterlijk is vaak het eerste wat men ziet, en daarop selecteer je dus indirect al. Persoonlijk vind ik zowel innerlijk (karakter, intelligentie) als uiterlijk belangrijk. Innerlijk weegt wel zwaarder dan uiterlijk, want iemand met een vervelend karakter kan nog zo knap zijn, maar dan wordt 't niets.
Mag hopen dat t inneijk ook nog wel veranderd vanaf je 20e tot je 30e ergens :')
pi_147041714
En daarnaast: zeggen dat je niet op uiterlijk valt is net zoiets als beweren dat je een one night stand zou weigeren omdat seks speciaal hoort te zijn. Dat doet niemand en zijn smoesjes voor mensen die niets kunnen krijgen :D
  woensdag 26 november 2014 @ 23:13:08 #288
349633 SiIk
Echt zijde
pi_147041722
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik wil nooit meer een vrouw horen zeuren over hoe wij mannen over vrouwen hun uiterlijk praten. Een normaal mens date met iemand omdat hij/zij haar/hem leuk vindt. Gelukkig zie je ook veel koppels waarbij je je afvraagt hoe zij/hij hem/haar aan de haak heeft geslagen.
Dus mannen zijn constant kieskeurig, en zodra een vrouw het ook doet mag je als vrouw niks meer zeggen of de kieskeurigheid van een man? Right :')
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:08 schreef netchip het volgende:

[..]

Bram bedoelt natuurlijk dat het uiterlijk verandert, maar het innerlijk minder.
Dus?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_147041805
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:11 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Mag hopen dat t inneijk ook nog wel veranderd vanaf je 20e tot je 30e ergens :')
Natuurlijk, maar ik denk dat je karakter en intelligentie wel in grote lijnen hetzelfde blijven. ;)
pi_147041807
Stel je voor dat je een relatie met iemand hebt en van de ene op de andere dag krijg je een verminkt gezicht door een steekvlam of een verkeersongeluk of zo, Vervolgens wordt je gedumpt omdat je niet meer knap genoeg bent. Echte liefde. Genoeg gezegd.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 26 november 2014 @ 23:15:46 #291
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147041811
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:06 schreef Mitsu het volgende:
Daarnaast was m'n date heel grappig hoor, maar niet zo m'n ding omdat z'n tanden nogal op die corpsfanchick leken :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 26 november 2014 @ 23:17:36 #292
349633 SiIk
Echt zijde
pi_147041879
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Stel je voor dat je een relatie met iemand hebt en van de ene op de andere dag krijg je een verminkt gezicht door een steekvlam of een verkeersongeluk of zo, Vervolgens wordt je gedumpt omdat je niet meer knap genoeg bent. Echte liefde. Genoeg gezegd.
Ja, compleet andere situatie. Lekker vergelijkbaar enzo
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_147041897
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Stel je voor dat je een relatie met iemand hebt en van de ene op de andere dag krijg je een verminkt gezicht door een steekvlam of een verkeersongeluk of zo, Vervolgens wordt je gedumpt omdat je niet meer knap genoeg bent. Echte liefde. Genoeg gezegd.
Gast, dit is toch heel iets anders. Een peer en appel zijn nog eerder hetzelfde dat een relatie en daten zijn.
pi_147041923
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:13 schreef SiIk het volgende:

[..]

Dus mannen zijn constant kieskeurig, en zodra een vrouw het ook doet mag je als vrouw niks meer zeggen of de kieskeurigheid van een man? Right :')

[..]

Dus?
Dat je karakter in grote lijnen hetzelfde blijft, maar dat je uiterlijk verandert (en waarschijnlijk lelijker). Als je dus een relatie met iemand hebt op grond van uiterlijk, dan is de kans groot dat dat vroeg of laat verkeerd gaat. Als je een relatie hebt met iemand op grond van innerlijk, dan maakt het niet uit dat deze persoon lelijker wordt.

Ik heb niet erg veel zin om veel te typen, en daarom typ ik niet al mijn denkstappen uit, maar ik hoop dat mijn punt duidelijk is. :)
pi_147041970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:13 schreef Mitsu het volgende:
En daarnaast: zeggen dat je niet op uiterlijk valt is net zoiets als beweren dat je een one night stand zou weigeren omdat seks speciaal hoort te zijn. Dat doet niemand en zijn smoesjes voor mensen die niets kunnen krijgen :D
seks mag enkel binnen het huwelijk
  woensdag 26 november 2014 @ 23:21:48 #296
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147042039
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:19 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

seks mag enkel binnen het huwelijk
Dit ja.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147042086
Ik zou jullie bijna gaan geloven.
  woensdag 26 november 2014 @ 23:24:34 #298
349633 SiIk
Echt zijde
pi_147042149
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:18 schreef netchip het volgende:

[..]

Dat je karakter in grote lijnen hetzelfde blijft, maar dat je uiterlijk verandert (en waarschijnlijk lelijker). Als je dus een relatie met iemand hebt op grond van uiterlijk, dan is de kans groot dat dat vroeg of laat verkeerd gaat. Als je een relatie hebt met iemand op grond van innerlijk, dan maakt het niet uit dat deze persoon lelijker wordt.

Ik heb niet erg veel zin om veel te typen, en daarom typ ik niet al mijn denkstappen uit, maar ik hoop dat mijn punt duidelijk is. :)
Nu doe je alsof je moet kiezen tussen een relatie met een knap iemand of een lief iemand. Wat natuurlijk bullshit is.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_147042193
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:24 schreef SiIk het volgende:

[..]

Nu doe je alsof je moet kiezen tussen een relatie met een knap iemand of een lief iemand. Wat natuurlijk bullshit is.
Natuurlijk, maar zo komt het hier wel eens over. Dat alleen het uiterlijk telt. Ik heb zelf al aangeven dat ik het beide belangrijk vind, maar innerlijk belangrijker.
  woensdag 26 november 2014 @ 23:28:29 #300
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147042329
Bèta's die discussiëren over relaties _O_
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147042431
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:23 schreef Mitsu het volgende:
Ik zou jullie bijna gaan geloven.
ik hou van jezus zijn liefde is sterker en mooier dan van welk mens dan ook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')