Nee, want Gibralatar is dit jaar toegelaten met 1 protest stem, die van Spanjequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ik dacht dat mensen moeite zouden hebben met Gibraltar en Far Oer raden.
Thxquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef Klaploper het volgende:
Heb niets met voetbal, maar de vraag over hoe vaak het Wilhelmus geklonken heeft op een WK was ook leuk.
Oer betekent al eilanden, dus dat is dubbelop.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, want Gibralatar is dit jaar toegelaten met 1 protest stem, die van Spanje
Om die reden konden ze elkaar niet loten
Van Faroeer weet ik dat ze hun eerste wedstrijd met 3-0 wonnen tegen Oostenrijk, een jongen van onze voetbalclub is trouwens speelgerechtigt voor de Faroeer Eilanden
Oh, net zoals een broodje Bapaoquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oer betekent al eilanden, dus dat is dubbelop.
Net als broodje bapao, is dubbelop want broodje zit al in het woord.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oer betekent al eilanden, dus dat is dubbelop.
vd sarquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik gooi er wel nog een vraag in dan, om het spel te laten doorgaan:
De jongste doelpuntenmaker in Oranje was Patrick Kluivert. Wie was de oudste doelpuntenmaker?
Van der Sar heeft in 130 interlands, nooit het doel gevonden.quote:
Tegen De Graafschap was datquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:06 schreef Klaploper het volgende:
Die was iig oud en heeft een punt gemaakt
oh, niet dus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van der Sar heeft in 130 interlands, nooit het doel gevonden.
Paultje B. heeft nooit gescoord in Oranje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:07 schreef HPLC het volgende:
Ik heb het ooit wel eens geweten
Paul Bosvelt?
Alleen een penanty kansloos gemist tegen Italiequote:Op dinsdag 18 november 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paultje B. heeft nooit gescoord in Oranje.
Ruud scoorde zijn laatste goal in Oranje in 2011, op 34-jarige leeftijd. Daar moet het dus boven zitten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen een penanty kansloos gemist tegen Italie![]()
Ruud van Nistelrooij is zijn laatste dagen?
Die scoorde zijn enige goal op 22-jarige leeftijd geloof ik.quote:
Die was geloof ik 35 toen hij scoorde. Dat is niet goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:14 schreef HPLC het volgende:
Laatste gok op Van Bronckhorst (die tegen Uruguay). Ben benieuwd naar het antwoord
quote:
Die speelde op zijn 30ste zijn laatste interland. Maar komt qua tijd wel in de buurt.quote:
Speelde op zijn 37ste zijn laatste interland. We zoeken een ouder iemand. Al zit je qua tijd en elftal wel goed.quote:
neequote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef Klaploper het volgende:
cruiff, nee dit gaat mij de pet te boven
Neequote:
Neequote:
Die naam kende ik wel, maar wist niet eens dat het een voetballer was.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:22 schreef HPLC het volgende:
Wel Abe Lenstra dusVoortaan spam ik gewoon alle namen die me te binnen schieten
Uhuquote:
Met een vliegtuig? Of was dat honkbal? Namen weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:25 schreef raptorix het volgende:
Nog een voetbalgeschienis vraag, bij de SLM ramp kwamen 15 leden van het kleurrijk elftal om, er overleefden een aantal de ramp, noem tenminste 2 van hen.
Was de grootste vliegramp in Suriname.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Met een vliegtuig? Of was dat honkbal? Namen weet ik niet.
Adam West speelt in de jaren 60 Batman.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:43 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me alleen af wie nummer 5 is. Je hebt de man (Adam West) die in de eerste 2 speelt (met Jack Nicholson), dan nog één van de oude serie en dan krijg je Clooney. Als laatste heb je Christian Bale.
Wie is nummer 5 dan ? Of wordt Ben Affleck al meegerekend?
Correct!quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
Christian Bale
Adam West
Val Kilmer
George Clooney
Michael Keaton
Val, die had ik moeten weten. Vieze drama-aap.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
Christian Bale
Adam West
Val Kilmer
George Clooney
Michael Keaton
Punt voor je laatste vraag is al bijgeschrevenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij klopt het lijstje dat jullie gebruiken niet want ik stond gisteravond nog op 49 zonder punt voor de laatste vraag
heb je gelijk in. Ik ga het alleen niet oplossen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij klopt het lijstje dat jullie gebruiken niet want ik stond gisteravond nog op 49 zonder punt voor de laatste vraag
Je zou 50 punten moeten hebben dus? Dan pas ik het even aan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
Ja, jullie gebruiken de oude lijst uit de OP, maar je moet deze hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je zou 50 punten moeten hebben dus? Dan pas ik het even aan.
quote:1: Toto69: 83
2: Fok-it: 66
3: IsaacCuenca: 60
deadprez: 54
PowerLoungen: 54
EttovanBelgie: 52
datismijnmening: 49
houdjemond : 41
Klaploper: 35
Mani89: 30
hetzalallemaalwel 26
HPLC: 20
Aight1: 17
HaJee 16
ChevyCaprice: 15
jatochneetoch: 15
MrBanaan1: 15
Fera: 14
dasorakel: 14
TARDIS.:14
GlennQuagmire : 13
Guus_Geluk7: 13
Immerdebestebob 12
raptorix 12
Johannes_v: 11
Targaryen: 11
Insomnia_: 9
Etsu: 9
mega-worstje: 8
El_Matador: 8
Anosmos: 8
RingBewoner: 8
housesoftheholy: 8
BlauweTijger: 7
Kaneelstokje: 7
Mexicanobakker: 7
Tanden68: 7
LompeHork 6
DjeDje: 6
Noodgang: 6
Lt.Surge: 5
Tassendief 5
Rockiejj: 5
KitKatChunky : 4
richolio: 4
Fylax 4
ROADRUNN3R : 3
Paxje: 3
Moira: 3
Mooooortaxx: 3
Boca_raton 3
Holy_Goat: 3
Baconbus: 3
AF: 3
SebbeSwensje: 2
BazZz2b: 2
eliasbar: 2
zerak: 2
Durmada:2
Dagoduck: 2
remlof: 2
Pussyslayer: 2
BarendWubboJagermansJansen: 2
Vigilant7: 2
Pandaplint: 2
Vanillekwark: 1
appelen: 1
Gesloten: 1
Summer2bird: 1
Flippiee: 1
2Happy4U: 1
DrNick: 1
Quyxz_: 1
Kom op, een vergissing kan altijd. Al helemaal als het halve topic vol staat met poep.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Is het nou zo lastig om het goeie lijstje te gebruiken
De goeie lijst staat gewoon op de vorige pagina?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:08 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Kom op, een vergissing kan altijd. Al helemaal als het halve topic vol staat met poep.
4/5quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Reeve met Hackman.
Cavill met Spacey geloof ik.
Nah oké, heb je gelijk in. Ben gewoon een beetje moe van het gezeur.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De goeie lijst staat gewoon op de vorige pagina?
Nee, dat lijstje is niet bijgehouden, daar lag het probleem.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Is het nou zo lastig om het goeie lijstje te gebruiken
Gewoon bij elk goed antwoord weer het lijstje kopieren, en niet die van de OP gebruikenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, dat lijstje is niet bijgehouden, daar lag het probleem.
Dat klopt, maar dan moet je bij de nachtploeg wezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon bij elk goed antwoord weer het lijstje kopieren, en niet die van de OP gebruiken
ninja edit, nu kan ik niet klagen over dat je poep praat!quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, dat lijstje is niet bijgehouden, daar lag het probleem.
?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:18 schreef Klaploper het volgende:
[..]
ninja edit, nu kan ik niet klagen over dat je poep praat!
Dan verzon ik zelf watquote:
Zat een gekke autist te rommelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moet je bij de nachtploeg wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |