quote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef raptorix het volgende:
Voetbalvragen zijn leuk, maar dit zijn toch wel bizar lastige lijstjes hoor.
Jawelquote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Voetbalvragen zijn helemaal niet leuk man.
ik kende deze speler welquote:Op maandag 17 november 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit weet niemand, tenzij je googlet.
De vraag kwam van Isaac, dus dit weet niemand.quote:Op maandag 17 november 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit weet niemand, tenzij je googlet.
ik stel nooit onmogelijke vragenquote:Op maandag 17 november 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De vraag kwam van Isaac, dus dit weet niemand.
Zwitserland lijkt me.quote:
Ben je autistisch ofzo?quote:Op maandag 17 november 2014 23:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
hint:
X has two daughters (Jacqueline and Patricia) from his first marriage and two sons (Andreas and Daniel) from his second wife.
Oh dan is het goed, kun je als hint misschien de naam van zijn hont geven, dan weet ik het denk ik wel.quote:
jaquote:
Hoezo weet je het dan wel? maar niet bij de namen van zijn kinderen? wtfquote:Op maandag 17 november 2014 23:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, kun je als hint misschien de naam van zijn hont geven, dan weet ik het denk ik wel.
Kut, ik wist het net.quote:Op maandag 17 november 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ooooh, dan is het karl. karl odermatt
ja puntje voor jouquote:Op maandag 17 november 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ooooh, dan is het karl. karl odermatt
dan weet je dus niet best veel van voetbalquote:Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat.
Ik weet best veel van voetbal maar ik heb nog nooit gehoord van deze jongen..
quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
agemahoop blablabla en alles is de schuld van de pvda
![]()
/sc
Ja, want iedereen is bekend met spelers van 40 jaar terug, uit de Zwitsers competitie.quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan weet je dus niet best veel van voetbal
Yoloquote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Van welke groep was Colucci Era het debuutalbum?
quick boys ?quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is bekend met spelers van 40 jaar terug, uit de Zwitsers competitie.
mag jij vraag stellen?quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja.quote:
jaquote:
geen idee ik ben gewoon een meeloperquote:
Dat zei ik vijf minuten terug al, Hans.quote:
Alsof ik daar op letquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik vijf minuten terug al, Hans.
mexicano's frituur je trouwens, die bak je nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik vijf minuten terug al, Hans.
Opgezwolle?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hiphopformatie van veelal zwolse rappers
quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoezo wist jij mijn vraag nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoezo weten jullie dit niet
Mensen hier kennen ook Eerie, Indiana niet. Ik neem ze niet meer serieus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoezo weten jullie dit niet
deze komt uit 2009 jouw speler uit 1856quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoezo wist jij mijn vraag niet
Weet jij deze vraag niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen hier kennen ook Eerie, Indiana niet. Ik neem ze niet meer serieus.
quote:
Stel anders zelf maar vraagquote:
Nee dat mag iemand anders doen.quote:
Ik doe welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
bohemian rhapsody, stairway to heaven
1 weet je er maar?quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
boudewijn de groot staat er ook altijd in
dat was een voetballer tochquote:Op dinsdag 18 november 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
boudewijn de groot staat er ook altijd in
Bohemian rhapsody Queen op 1, Eagles met hotel california op 2, boudewijn de groot met avond ik gok op 3quote:
Spoiler...quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bohemian rhapsody Queen op 1, Eagles met hotel california op 2, boudewijn de groot met avond ik gok op 3
Jonkheer Boudewijn Ernst (Boudewijn) de Grote (Den Haag, 24 juni 1955) is een voormalig Nederlands voetballer en voetbaltrainer. Hij speelde voor verschillende clubs in de Haagse regio. De Geer is vooral bekend van zijn tijd bij FC Den Haag en bij de Graafschap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:52 schreef datismijnmening het volgende:
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen Springsteen fout, dat was The river. Maar puntje krijg je wel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dit ja. Maar dat zal vast niet gek zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:00 schreef HPLC het volgende:
Die laatste vraagDaar had ik kunnen scoren
Als je nou twee tellen had gewachtquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef houdjemond het volgende:
Van mij mag iemand een nieuwe vraag erin gooien!
Tataquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef HPLC het volgende:
Dan doe ik wel een vraag:
Hoe heette het bedrijf dat samen met de Hoogovens fuseerde tot Corus?
British Steel danquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is het nu. Ik zoek een Brits bedrijf
Jouw zorgquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker.
Waarom staat er maar één puntenlijst en dat in de OP?.
Alleen maar geklier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:58 schreef HPLC het volgende:
en die van de OP klopt niet eens zo te zienLekkere prutsers afgelopen nacht
dacht aan epicentrum, weet niet wat epi betekent. Middelpunt van iets bepalen?quote:
Niet echt, bij epibreren is het ook van belang dat het nauwkeurig gebeurd en vooral in goed overleg.quote:
Het is een werkwoord jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is dus een werkwoord.
Ik epibreer
Hij epibreert
Wij epibreren
Ik maak duidelijk?
Ik benadruk?
Dat reken ik goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Epibreren is doen alsof je iets aan het doen bent. Bezig lijken.
Weet niet of het waar is, maar daar is inderdaad een woord voor bedacht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Epibreren is doen alsof je iets aan het doen bent. Bezig lijken.
Zoiets als FOK!ken dus. Als ik op mijn stage aan het typen was, dachten ze vaak dat ik keihard aan mijn verslag werktequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat reken ik goed.
" De betekenis is het verrichten van niet nader gespecificeerd werk dat heel voornaam lijkt, maar desondanks helemaal niets voorstelt."
Zo ongeveerquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoiets als FOK!ken dus. Als ik op mijn stage aan het typen was, dachten ze vaak dat ik keihard aan mijn verslag werkte
Hoi, ik werk in de Salesquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef Klaploper het volgende:
Interieurverzorgster genoemd worden terwijl je een schoonmaakster bent. Zoiets?
Je gebuikt het eigenlijk om iemand af te wimpelen, iemand die gaat vragen, van wanneer het klaar is bijvoorbeeld, dan zeg je: Het kan nog even duren want het proces moet ook nog geepribeerd worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef Klaploper het volgende:
Interieurverzorgster genoemd worden terwijl je een schoonmaakster bent. Zoiets?
Dank je.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat reken ik goed.
" De betekenis is het verrichten van niet nader gespecificeerd werk dat heel voornaam lijkt, maar desondanks helemaal niets voorstelt."
palestina, schotland?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
We gebruikten het op de uni vrij vaak.
Nieuwe vraag:
Welke teams zijn aangesloten bij de UEFA maar zijn geen soevereine staten?
Ik zoek er 6
-Walesquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
We gebruikten het op de uni vrij vaak.
Nieuwe vraag:
Welke teams zijn aangesloten bij de UEFA maar zijn geen soevereine staten?
Ik zoek er 6
Schotland is goed.quote:
Gibraltar is goed, Far Oër is goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:30 schreef HPLC het volgende:
Gibraltar
Malta
Monaco
Faroër
San Marino
Andorra?
zomaar wat gokjes
Eerste 5 zijn goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
-Wales
-GIbraltar
-Noord Ierland
-Farooer Eilanden
-Schotland
-San Marino????
Nee hoor, ontbreekt er nog één volgens mijquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:34 schreef Klaploper het volgende:
Dus het antwoord is er al. Ik ben te lui om ze op een rijtje te zetten.
zie editquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ontbreekt er nog één volgens mij
Kosovo is een soevereine staat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:34 schreef HPLC het volgende:
Een land in de Balkan misschien? Iets als Kosovo ofzo?
-Wales
-GIbraltar
-Noord Ierland
-Farooer Eilanden
-Schotland
+
- Kosovo
Ook een staat.quote:
Groenland is niet bij de UEFA aangesloten, maar doet mee met andere zulke landen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:38 schreef raptorix het volgende:
Groenland heeft geen UEFA team volgens mij
quote:
Israel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:40 schreef Klaploper het volgende:
Zitten er trouwens landen buiten Europa bij de uefa?
Nee.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:39 schreef HPLC het volgende:
Cyprus?
en deze dan
-Wales
-Gibraltar
-Noord Ierland
-Farooer Eilanden
-Schotland
Israël, Kazakstan, Turkije, Cyprus, Georgië, Azerbeidzjan, Armenië.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:40 schreef Klaploper het volgende:
Ja. Kazachstan, en ook Israel wordt door de UEFA tot Europa gerekendquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:40 schreef Klaploper het volgende:
Turkije en Cyprus horen geografisch natuurlijk ook al wel bij Europaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Israël, Kazakstan, Turkije, Cyprus, Georgië, Azerbeidzjan, Armenië.
Correct.quote:
Nee. Totaal niet. Beiden Azië.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Turkije en Cyprus horen geografisch natuurlijk ook al wel bij Europa
Leuke vraag! Instinkertje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Nee. Totaal niet. Beiden Azië.
Dank je.quote:
Nee, want Gibralatar is dit jaar toegelaten met 1 protest stem, die van Spanjequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ik dacht dat mensen moeite zouden hebben met Gibraltar en Far Oer raden.
Thxquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef Klaploper het volgende:
Heb niets met voetbal, maar de vraag over hoe vaak het Wilhelmus geklonken heeft op een WK was ook leuk.
Oer betekent al eilanden, dus dat is dubbelop.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, want Gibralatar is dit jaar toegelaten met 1 protest stem, die van Spanje
Om die reden konden ze elkaar niet loten
Van Faroeer weet ik dat ze hun eerste wedstrijd met 3-0 wonnen tegen Oostenrijk, een jongen van onze voetbalclub is trouwens speelgerechtigt voor de Faroeer Eilanden
Oh, net zoals een broodje Bapaoquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oer betekent al eilanden, dus dat is dubbelop.
Net als broodje bapao, is dubbelop want broodje zit al in het woord.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oer betekent al eilanden, dus dat is dubbelop.
vd sarquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik gooi er wel nog een vraag in dan, om het spel te laten doorgaan:
De jongste doelpuntenmaker in Oranje was Patrick Kluivert. Wie was de oudste doelpuntenmaker?
Van der Sar heeft in 130 interlands, nooit het doel gevonden.quote:
Tegen De Graafschap was datquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:06 schreef Klaploper het volgende:
Die was iig oud en heeft een punt gemaakt
oh, niet dus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van der Sar heeft in 130 interlands, nooit het doel gevonden.
Paultje B. heeft nooit gescoord in Oranje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:07 schreef HPLC het volgende:
Ik heb het ooit wel eens geweten
Paul Bosvelt?
Alleen een penanty kansloos gemist tegen Italiequote:Op dinsdag 18 november 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paultje B. heeft nooit gescoord in Oranje.
Ruud scoorde zijn laatste goal in Oranje in 2011, op 34-jarige leeftijd. Daar moet het dus boven zitten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen een penanty kansloos gemist tegen Italie![]()
Ruud van Nistelrooij is zijn laatste dagen?
Die scoorde zijn enige goal op 22-jarige leeftijd geloof ik.quote:
Die was geloof ik 35 toen hij scoorde. Dat is niet goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:14 schreef HPLC het volgende:
Laatste gok op Van Bronckhorst (die tegen Uruguay). Ben benieuwd naar het antwoord
quote:
Die speelde op zijn 30ste zijn laatste interland. Maar komt qua tijd wel in de buurt.quote:
Speelde op zijn 37ste zijn laatste interland. We zoeken een ouder iemand. Al zit je qua tijd en elftal wel goed.quote:
neequote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef Klaploper het volgende:
cruiff, nee dit gaat mij de pet te boven
Neequote:
Neequote:
Die naam kende ik wel, maar wist niet eens dat het een voetballer was.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:22 schreef HPLC het volgende:
Wel Abe Lenstra dusVoortaan spam ik gewoon alle namen die me te binnen schieten
Uhuquote:
Met een vliegtuig? Of was dat honkbal? Namen weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:25 schreef raptorix het volgende:
Nog een voetbalgeschienis vraag, bij de SLM ramp kwamen 15 leden van het kleurrijk elftal om, er overleefden een aantal de ramp, noem tenminste 2 van hen.
Was de grootste vliegramp in Suriname.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Met een vliegtuig? Of was dat honkbal? Namen weet ik niet.
Adam West speelt in de jaren 60 Batman.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:43 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me alleen af wie nummer 5 is. Je hebt de man (Adam West) die in de eerste 2 speelt (met Jack Nicholson), dan nog één van de oude serie en dan krijg je Clooney. Als laatste heb je Christian Bale.
Wie is nummer 5 dan ? Of wordt Ben Affleck al meegerekend?
Correct!quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
Christian Bale
Adam West
Val Kilmer
George Clooney
Michael Keaton
Val, die had ik moeten weten. Vieze drama-aap.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
Christian Bale
Adam West
Val Kilmer
George Clooney
Michael Keaton
Punt voor je laatste vraag is al bijgeschrevenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij klopt het lijstje dat jullie gebruiken niet want ik stond gisteravond nog op 49 zonder punt voor de laatste vraag
heb je gelijk in. Ik ga het alleen niet oplossen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij klopt het lijstje dat jullie gebruiken niet want ik stond gisteravond nog op 49 zonder punt voor de laatste vraag
Je zou 50 punten moeten hebben dus? Dan pas ik het even aan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
Ja, jullie gebruiken de oude lijst uit de OP, maar je moet deze hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je zou 50 punten moeten hebben dus? Dan pas ik het even aan.
quote:1: Toto69: 83
2: Fok-it: 66
3: IsaacCuenca: 60
deadprez: 54
PowerLoungen: 54
EttovanBelgie: 52
datismijnmening: 49
houdjemond : 41
Klaploper: 35
Mani89: 30
hetzalallemaalwel 26
HPLC: 20
Aight1: 17
HaJee 16
ChevyCaprice: 15
jatochneetoch: 15
MrBanaan1: 15
Fera: 14
dasorakel: 14
TARDIS.:14
GlennQuagmire : 13
Guus_Geluk7: 13
Immerdebestebob 12
raptorix 12
Johannes_v: 11
Targaryen: 11
Insomnia_: 9
Etsu: 9
mega-worstje: 8
El_Matador: 8
Anosmos: 8
RingBewoner: 8
housesoftheholy: 8
BlauweTijger: 7
Kaneelstokje: 7
Mexicanobakker: 7
Tanden68: 7
LompeHork 6
DjeDje: 6
Noodgang: 6
Lt.Surge: 5
Tassendief 5
Rockiejj: 5
KitKatChunky : 4
richolio: 4
Fylax 4
ROADRUNN3R : 3
Paxje: 3
Moira: 3
Mooooortaxx: 3
Boca_raton 3
Holy_Goat: 3
Baconbus: 3
AF: 3
SebbeSwensje: 2
BazZz2b: 2
eliasbar: 2
zerak: 2
Durmada:2
Dagoduck: 2
remlof: 2
Pussyslayer: 2
BarendWubboJagermansJansen: 2
Vigilant7: 2
Pandaplint: 2
Vanillekwark: 1
appelen: 1
Gesloten: 1
Summer2bird: 1
Flippiee: 1
2Happy4U: 1
DrNick: 1
Quyxz_: 1
Kom op, een vergissing kan altijd. Al helemaal als het halve topic vol staat met poep.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Is het nou zo lastig om het goeie lijstje te gebruiken
De goeie lijst staat gewoon op de vorige pagina?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:08 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Kom op, een vergissing kan altijd. Al helemaal als het halve topic vol staat met poep.
4/5quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Reeve met Hackman.
Cavill met Spacey geloof ik.
Nah oké, heb je gelijk in. Ben gewoon een beetje moe van het gezeur.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De goeie lijst staat gewoon op de vorige pagina?
Nee, dat lijstje is niet bijgehouden, daar lag het probleem.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Is het nou zo lastig om het goeie lijstje te gebruiken
Gewoon bij elk goed antwoord weer het lijstje kopieren, en niet die van de OP gebruikenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, dat lijstje is niet bijgehouden, daar lag het probleem.
Dat klopt, maar dan moet je bij de nachtploeg wezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon bij elk goed antwoord weer het lijstje kopieren, en niet die van de OP gebruiken
ninja edit, nu kan ik niet klagen over dat je poep praat!quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, dat lijstje is niet bijgehouden, daar lag het probleem.
?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:18 schreef Klaploper het volgende:
[..]
ninja edit, nu kan ik niet klagen over dat je poep praat!
Dan verzon ik zelf watquote:
Zat een gekke autist te rommelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moet je bij de nachtploeg wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |