Nee, want Gibralatar is dit jaar toegelaten met 1 protest stem, die van Spanjequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ik dacht dat mensen moeite zouden hebben met Gibraltar en Far Oer raden.
Thxquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef Klaploper het volgende:
Heb niets met voetbal, maar de vraag over hoe vaak het Wilhelmus geklonken heeft op een WK was ook leuk.
Oer betekent al eilanden, dus dat is dubbelop.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, want Gibralatar is dit jaar toegelaten met 1 protest stem, die van Spanje
Om die reden konden ze elkaar niet loten
Van Faroeer weet ik dat ze hun eerste wedstrijd met 3-0 wonnen tegen Oostenrijk, een jongen van onze voetbalclub is trouwens speelgerechtigt voor de Faroeer Eilanden
Oh, net zoals een broodje Bapaoquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oer betekent al eilanden, dus dat is dubbelop.
Net als broodje bapao, is dubbelop want broodje zit al in het woord.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oer betekent al eilanden, dus dat is dubbelop.
vd sarquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik gooi er wel nog een vraag in dan, om het spel te laten doorgaan:
De jongste doelpuntenmaker in Oranje was Patrick Kluivert. Wie was de oudste doelpuntenmaker?
Van der Sar heeft in 130 interlands, nooit het doel gevonden.quote:
Tegen De Graafschap was datquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:06 schreef Klaploper het volgende:
Die was iig oud en heeft een punt gemaakt
oh, niet dus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van der Sar heeft in 130 interlands, nooit het doel gevonden.
Paultje B. heeft nooit gescoord in Oranje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:07 schreef HPLC het volgende:
Ik heb het ooit wel eens geweten
Paul Bosvelt?
Alleen een penanty kansloos gemist tegen Italiequote:Op dinsdag 18 november 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paultje B. heeft nooit gescoord in Oranje.
Ruud scoorde zijn laatste goal in Oranje in 2011, op 34-jarige leeftijd. Daar moet het dus boven zitten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen een penanty kansloos gemist tegen Italie![]()
Ruud van Nistelrooij is zijn laatste dagen?
Die scoorde zijn enige goal op 22-jarige leeftijd geloof ik.quote:
Die was geloof ik 35 toen hij scoorde. Dat is niet goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:14 schreef HPLC het volgende:
Laatste gok op Van Bronckhorst (die tegen Uruguay). Ben benieuwd naar het antwoord
quote:
Die speelde op zijn 30ste zijn laatste interland. Maar komt qua tijd wel in de buurt.quote:
Speelde op zijn 37ste zijn laatste interland. We zoeken een ouder iemand. Al zit je qua tijd en elftal wel goed.quote:
neequote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef Klaploper het volgende:
cruiff, nee dit gaat mij de pet te boven
Neequote:
Neequote:
Die naam kende ik wel, maar wist niet eens dat het een voetballer was.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:22 schreef HPLC het volgende:
Wel Abe Lenstra dusVoortaan spam ik gewoon alle namen die me te binnen schieten
Uhuquote:
Met een vliegtuig? Of was dat honkbal? Namen weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:25 schreef raptorix het volgende:
Nog een voetbalgeschienis vraag, bij de SLM ramp kwamen 15 leden van het kleurrijk elftal om, er overleefden een aantal de ramp, noem tenminste 2 van hen.
Was de grootste vliegramp in Suriname.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Met een vliegtuig? Of was dat honkbal? Namen weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |