Adam West speelt in de jaren 60 Batman.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:43 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me alleen af wie nummer 5 is. Je hebt de man (Adam West) die in de eerste 2 speelt (met Jack Nicholson), dan nog één van de oude serie en dan krijg je Clooney. Als laatste heb je Christian Bale.
Wie is nummer 5 dan ? Of wordt Ben Affleck al meegerekend?
Correct!quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
Christian Bale
Adam West
Val Kilmer
George Clooney
Michael Keaton
Val, die had ik moeten weten. Vieze drama-aap.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
Christian Bale
Adam West
Val Kilmer
George Clooney
Michael Keaton
Punt voor je laatste vraag is al bijgeschrevenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij klopt het lijstje dat jullie gebruiken niet want ik stond gisteravond nog op 49 zonder punt voor de laatste vraag
heb je gelijk in. Ik ga het alleen niet oplossen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij klopt het lijstje dat jullie gebruiken niet want ik stond gisteravond nog op 49 zonder punt voor de laatste vraag
Je zou 50 punten moeten hebben dus? Dan pas ik het even aan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |