HiHaHo!quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Alleen vandaag soft? Of is dat een algeheel probleem.
Is dit dokter Corrie?quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
We faken softness, als we hoofdpijn hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Uh als het niet soft is kun je dat zien he?quote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We faken softness, als we hoofdpijn hebben.
Bij Aziaten niet perse.quote:Op maandag 17 november 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh als het niet soft is kun je dat zien he?
Alsof Specu een broek aan hebt.quote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe je broek maar even naar beneden
Goed punt. Al heb ik er geen ervaring mee.quote:
Zie mijn reply op Triggerquote:Op maandag 17 november 2014 23:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alsof Specu een broek aan hebt.
De ervaringen schijnen ook tegen te vallen, dus veel zal je niet missen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed punt. Al heb ik er geen ervaring mee.
[..]
Zie mijn reply op Trigger
Inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2014 23:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alsof Specu een broek aan hebt.
Het schijnt dat de dikte meestal wel normaal is, dus het is niet alsof je er niks van voelt. Heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed punt. Al heb ik er geen ervaring mee.
[..]
Zie mijn reply op Trigger
jaja van horen zeggenquote:Op maandag 17 november 2014 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het schijnt dat de dikte meestal wel normaal is, dus het is niet alsof je er niks van voelt. Heb ik van horen zeggen.
Nee jij hebt liever het andere uiterste.quote:Op maandag 17 november 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
jaja van horen zeggenNou ja ik ga het sowieso niet uitproberen.
Iets willen en iets krijgen zijn twee dingen natuurlijk. Ik krijg helemaal niks.quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever het andere uiterste.
MSN, bestaat dat nog?quote:Op maandag 17 november 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oppassen als die trigger met je wilt gaan MSN-en.
Echte mannen vragen niet om msn, die worden gevraagd.quote:Op maandag 17 november 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oppassen als die trigger met je wilt gaan MSN-en.
Vandaar dat mijn MSN-lijst zo leeg is.quote:Op maandag 17 november 2014 23:42 schreef Triggershot het volgende:
Echte mannen vragen niet om msn, die worden gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |