True, ja.quote:Op maandag 17 november 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas als ze beiden wat op hebben en binnenshuis zijn.
Een OP is eigenlijk overratedquote:Op maandag 17 november 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
Ik zou kunnen vertellen hoe erg het me spijt dat ik met mijn mobiele telefoon de juiste OP niet heb kunnen plaatsen, maar eigenlijk geef ik geen neuk.
Dealwithit.gif
God, wat een n00b ben jij.quote:Op maandag 17 november 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
Plaatjes lukt niet, maar de tekst is er iig.
Ik fix wel even, krijg je zo code van mequote:Op maandag 17 november 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
Plaatjes lukt niet, maar de tekst is er iig.
Kijk dan kutje. Het lukt me wel.quote:
Nog steeds minder gedoequote:Op maandag 17 november 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vrouwen, je kan beter kippen houden
[ afbeelding ]
Hmm, zo geil als je kutje zegt. Oehhhh.quote:
quote:
Fas tracht Feertje uit de kleren te praten. Hou het in de gaten.quote:
wnr weer? :$quote:
Alsof hij niet wil kijken.quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas tracht Feertje uit de kleren te praten. Hou het in de gaten.
Ze weet de afspraak.quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is ze nu wel naakt aan het fokken, je weet het niet.quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze week?quote:
Nah, ik moet nog met de hond lopen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien is ze nu wel naakt aan het fokken, je weet het niet.
Ik wilde hem net gezelschap houden.quote:
Oe la la.quote:
Beetje binnensmonds gekotstquote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is wat je krijgt als je seks hebt tijdens de zwangerschap
[ afbeelding ]
Het gaat over broodjes hoor. :squote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel plezier met ballen
Ik dacht eerst dat er dildo's bij zaten, maar dat zijn kennelijk flesjes.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er dildo's bij zaten, maar dat zijn kennelijk flesjes.
I like the way you thinkquote:Op maandag 17 november 2014 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kun je ook vast wel als dildo gebruiken
Mwam, ziet er goed uit. Een van de beste subways. Ik heb nog niet gegeten dus krijg nu wel zin.quote:
quote:
Ik zie op zich alleen een flesje.quote:
Zal wel aan mij liggen dan.quote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet hoe je daar een dildo in kunt zien.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik krijg het warm van dqod
quote:Op maandag 17 november 2014 23:28 schreef Dqod het volgende:
Ik krijg t koud van mijn ijskoude hart
Dus welterusten peepz :$
quote:Op maandag 17 november 2014 23:28 schreef Dqod het volgende:
Vieze gluurder.quote:Op maandag 17 november 2014 23:21 schreef K44S het volgende:
Ik heb net bij sexy n gewaagd de dames gekeken. Die pixxie ziet er prima uit
En terechtquote:Op maandag 17 november 2014 23:28 schreef Dqod het volgende:
Oef, vervelend.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dacht dat ik me had ingeschreven in Enschede. Voor de tweede keer dit schooljaar al naar Deventer
quote:
Caramelquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had net starbucks chocomel met caramel
En toch is nico dijkshoorn een puike ventquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Altijd al een hekel gehad aan dat ge'-on'
'Hallon ballon'![]()
![]()
!!
Wie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:16 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
En toch is nico dijkshoorn een puike vent
Die huisdichter van DWDD, zit ook wel eens bij VIquote:
Oke. Wat heeft die met dit te maken?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:18 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Die huisdichter van DWDD, zit ook wel eens bij VIik zou een foto plaatsen maar zit op mn mobiel
Daar komt dat vandaan, omdat die werkwoorden altijd uitspreekt met -on ipv -en. Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Wat heeft die met dit te maken?
Oh. Neequote:Op dinsdag 18 november 2014 09:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Daar komt dat vandaan, omdat die werkwoorden altijd uitspreekt met -on ipv -en. Wist je dat niet?
Nou, bij deze danquote:
Das ook niet erg. Maar hier was die 'hallon ballon' heel hardnekkig aanwezig en dat vond ik echtquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:32 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nou, bij deze danmaar jullie hebben wel gelijk, ik ga er veel te lang mee door. Maar ik ben t type dat tien jaar later nog quotes uit flauwe reclames gebruikt, dusja
![]()
Hahaha, nicequote:Op dinsdag 18 november 2014 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Das ook niet erg. Maar hier was die 'hallon ballon' heel hardnekkig aanwezig en dat vond ik echt![]()
![]()
Op werk zingen we nog regelmatig 'hamburgers met korting, whoohoohoohoohoooo!'
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hahaha, nicefor the record, ik heb nog nooit hallon ballon gezegd
maar ik zeg wel eens hallon tegen mensen irl
zeg maar niks nee
of niks al te gemeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |