abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2014 @ 13:23:03 #126
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146839375
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Volgens mijn app's (2 verschillende) ovuleer ik of maandag, of donderdag. Proberen het weekend en volgende week dus maar goed te benutten. Het weekend wordt wel lastig, want mijn ouders komen logeren, en we hebben maar een klein en gehorig appartement, met een krakend bed..
Seks op de badkamer vloer :9
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 20 november 2014 @ 13:23:52 #127
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146839391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:58 schreef Hilzillah het volgende:
Ego post: Vandaag bij gyn geweest voor controle, er zit nog 'iets' in mijn baarmoeder. Ze verwacht geen restweefsel, want dat ziet er anders uit. Ze vermoed een bloed stolsel. Vandaar dat het zo lang nog gebloed heeft. Ze kan niet zien of het los of vast zit. Nu medicijnen gekregen die ik een week lang moet slikken en na die week zou er een bloeding op moeten treden die het evt stolsel mee zou moeten nemen. Over 2 weken terug komen om te kijken of het stolsel ook daadwerkelijk weg is. Zo niet een gluurbeurt om te kijken wat het dan is....

AAAAAARGH!!

Ach... September oktober baby's zijn ook awesome!
Jeetje wat enom shit deze hele nasleep!
Ik ga voor je duimen dat het idd snel weg is.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146839711
Oh jij ook Zomerzon. Gyn deed alsof ik een wonder op aarde was :D Kon het me al niet heel erg voorstellen ;)

Ze zei wel dat ze in 20 jaar gynschap nog nooit een restje heeft laten zitten met curettage. Dus dat is weer okay...
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 13:53:20 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146840141
He wat balen Hill, hopelijk komt het laatste restje snel eruit :*

Hier weer een ontzettende downdag, ik denk dat ik er gewoon maar aan moet geloven dat ik depressief ben. Gisteren weer een ontzettende huilbui gehad om mijn hond die 3 maanden geleden is overleden. En dan bedoel ik niet een beetje volschieten maar een half uur lang hysterisch huilen :@ Vandaag werd ik zo ontzettend down wakker, ben bang dat de hormonen op mij extra effect hebben (slik al antidepressiva maar in een lagere dosis vanwege kinderwens). Net nog een testje gedaan voor de zekerheid om zwangerschap uit te sluiten en deze was inderdaad negatief. Dus dat is het dan, ik ben "gewoon" weer depressief -O- :'(
5 - 28 februari Thailand O+
pi_146840284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:36 schreef Hilzillah het volgende:
Oh jij ook Zomerzon. Gyn deed alsof ik een wonder op aarde was :D Kon het me al niet heel erg voorstellen ;)

Ze zei wel dat ze in 20 jaar gynschap nog nooit een restje heeft laten zitten met curettage. Dus dat is weer okay...
Ik heb dat echt al vaker gehoord dat er nog wat blijft zitten. Maar die gyn vind zichzelf misschien heel goed in curretages. Het is maar waar je goed in wilt zijn... :|W :X
Oost west, mij best.
pi_146840358
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
Hier ook even een ego post...
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Mijn NOD was dinsdag. Maar ik durf niet te testen... :X
Ben aan de ene kant super blij dat het waarschijnlijk nu meteen raak is (mijn cyclus is normaal zo regelmatig dat ik er de klok bijna op gelijk kan zetten) .
Maar ook super bang dat het weer niet goed gaat en ik weer een miskraam krijg...
Mijn emoties gaan nu ongeveer zo: -O- *O* -O- *O* -O- *O* -O- *O*
Moet er vanavond echt aan geloven. Ik ga de test doen met O+ erbij. Heb het al tegen hem gezegd dan kan ik echt niet meer terug. Maar ik ben zo bang...
Als het raak is dan ben ik bang voor een miskraam en als het niet raak is dan is het toch weer een teleurstelling. Vandaar dat ik het ook uitstel denk ik... Pfff. Stomme emoties ook erbij. :%
Ben benieuwd! Ga voor je duimen! *O* *O* *O*
pi_146840365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:53 schreef MaJo het volgende:

Hier weer een ontzettende downdag, ik denk dat ik er gewoon maar aan moet geloven dat ik depressief ben. Gisteren weer een ontzettende huilbui gehad om mijn hond die 3 maanden geleden is overleden. En dan bedoel ik niet een beetje volschieten maar een half uur lang hysterisch huilen :@ Vandaag werd ik zo ontzettend down wakker, ben bang dat de hormonen op mij extra effect hebben (slik al antidepressiva maar in een lagere dosis vanwege kinderwens). Net nog een testje gedaan voor de zekerheid om zwangerschap uit te sluiten en deze was inderdaad negatief. Dus dat is het dan, ik ben "gewoon" weer depressief -O- :'(
Hoe lang ben je al gestopt met de pil MaJo? Misschien moeten je hormonen gewoon nog even op een stabiel peil komen. Heeft bij mij ook wel even geduurd voordat ik emotioneel wat "stabieler" was na het stoppen met de pil.
In ieder geval een dikke knuffel! :*
Oost west, mij best.
pi_146840407
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:02 schreef Daui het volgende:

[..]

Ben benieuwd! Ga voor je duimen! *O* *O* *O*
Dank je wel!
Ik denk dat ik pas echt blij kan zijn als ik nu wel op de eerste echo een kloppend hartje kan zien.
En als ik de grens over ben van 7 weken en 5 dagen met een kloppend hartje.
Oost west, mij best.
  donderdag 20 november 2014 @ 14:08:34 #134
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146840546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:59 schreef Zomerzon01 het volgende:
Het is maar waar je goed in wilt zijn...
Het is wel een heel belangrijk iets om goed in te zijn. :Y
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 14:10:25 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146840599
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:02 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al gestopt met de pil MaJo? Misschien moeten je hormonen gewoon nog even op een stabiel peil komen. Heeft bij mij ook wel even geduurd voordat ik emotioneel wat "stabieler" was na het stoppen met de pil.
In ieder geval een dikke knuffel! :*
Ik ben in augustus gestopt met de nuvaring. Ik weet dat het even op gang moet komen maar zo down ben ik in tijden niet geweest -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:04 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Dank je wel!
Ik denk dat ik pas echt blij kan zijn als ik nu wel op de eerste echo een kloppend hartje kan zien.
Ben je niet wat voorbarig :o Ik hoop dat het raak is maar 2 dagen hoeft nog niet alles te zeggen toch? Ik zou het helemaal sneu vinden als je je nu helemaal verheugd en het dan toch niets is :* Maar ik ga voor je duimen ^O^
pi_146840646
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
Hier ook even een ego post...
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Mijn NOD was dinsdag. Maar ik durf niet te testen... :X
Ben aan de ene kant super blij dat het waarschijnlijk nu meteen raak is (mijn cyclus is normaal zo regelmatig dat ik er de klok bijna op gelijk kan zetten) .
Maar ook super bang dat het weer niet goed gaat en ik weer een miskraam krijg...
Mijn emoties gaan nu ongeveer zo: -O- *O* -O- *O* -O- *O* -O- *O*
Moet er vanavond echt aan geloven. Ik ga de test doen met O+ erbij. Heb het al tegen hem gezegd dan kan ik echt niet meer terug. Maar ik ben zo bang...
Als het raak is dan ben ik bang voor een miskraam en als het niet raak is dan is het toch weer een teleurstelling. Vandaar dat ik het ook uitstel denk ik... Pfff. Stomme emoties ook erbij. :%
Ik begrijp wel dat je niet durft te testen, maar het niet weten werkt ook niet altijd ;)
Fijn dat je samen met je O+ gaat testen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146840720
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:04 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Dank je wel!
Als het raak is ben ik blij voor jou. En ik hoop dat je de eerste paar maanden er ook van kan genieten en blij kan zijn. Straks wordt het een vervelende etter als ie gaat puberen en in je buik is ie nog superlief ;)
pi_146840830
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben in augustus gestopt met de nuvaring. Ik weet dat het even op gang moet komen maar zo down ben ik in tijden niet geweest -O-

[..]

Ben je niet wat voorbarig :o Ik hoop dat het raak is maar 2 dagen hoeft nog niet alles te zeggen toch? Ik zou het helemaal sneu vinden als je je nu helemaal verheugd en het dan toch niets is :* Maar ik ga voor je duimen ^O^
Van de hormonen van de Nuvaring heb ik ook heel veel last gehad. Ik ben daar toen op overgestapt omdat het me makkelijker leek. Maar die hormonen kon ik heel slecht tegen. Hoop dat het snel over gaat!

2 dagen zegt inderdaad nog niks. Maar mijn cyclus is zo regelmatig dat ik nu toch echt al roze afscheiding of stevige pijnen had moeten voelen. En ook dat heb ik nog niet.
Maar je hebt wel gelijk. Eerst testen. :)
Oost west, mij best.
pi_146840855
quote:

Gewoon depressief. Het is nogal wat.
Om maar niet van het ergste uit te gaan en in een donker gat te turen.... Probeer ik het positief en nuchter voor je te benaderen en te denken in oplossingen. Misschien heb je er iets aan :* , misschien ook niet. Je kunt ook last hebben van een herfst/winter dip. Door gebrek aan de zonuurtjes kan je ook wat sipper/downer voelen. Daar heb ik zelf last van ;) Door het slikken van extra vitamientjes die je normaal met zonlicht vangt en veel frisse neuzen halen scheelt dat al een enorme hoop. Er bestaat ook zoiets als lichttherapie, misschien is dat wel wat voor je om eens naar te kijken. Ik ken een hoop mensen die er baat bij hebben.

In ieder geval moet je jezelf ook de tijd gunnen voor bepaalde zaken. Het wennen aan een lagere dosis AD is er een van. Het duurt even een aantal weken dan wel niet maanden om weer in een nieuw gezond balans te komen. Het wennen dat het niet gelijkt lukt om zwanger te worden is er ook een van. Te vroeg testen steeds of je al naar twee streepjes kunt loeren geeft je vaak onnodig teleurstellingen, waardoor je eigenlijk je negatief spiraal blijft voeden.

Misschien is het wel raadzaam om het bespreekbaar te maken met partner en huisarts. Om te kijken wat er aan te doen is en eventueel alleen je hartje te luchten.

Mocht je behoefte hebben om meer in details te treden met een redelijk anoniem persoon, voel je vrij om in mijn PM te klimmen. :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146840910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:12 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat je niet durft te testen, maar het niet weten werkt ook niet altijd ;)
Fijn dat je samen met je O+ gaat testen.
Nee er zit ook nog steeds een stem in mijn hoofd die zegt dat ik ook later kan zijn door de spanning. Dat het niet raak hoeft te zijn. Heb aan de ene kant een engeltje en aan de andere kant een duiveltje zoals in tekenfimls. O~) })
Oost west, mij best.
pi_146840960
Ik heb mijn workout voor vandaag gehad. Ochtendje tuin omspitten en prikkebosjes eruit halen

quote:

Misschien met je dokter of psycholoog of psychiater gaan praten als je bang bent dat je je weer zo voelt. Ze kunnen je wellicht geruststellen of misschien kun je op andere medicatie overstappen? En zoals je leest voelen we ons allemaal emotioneler dan normaal en jij waarschijnlijk ook. Als je iets hebt en er gebeurt iets dan denken we vaak meteen daar aan. :*
pi_146840967
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:22 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Nee er zit ook nog steeds een stem in mijn hoofd die zegt dat ik ook later kan zijn door de spanning. Dat het niet raak hoeft te zijn. Heb aan de ene kant een engeltje en aan de andere kant een duiveltje zoals in tekenfimls. O~) })
Dat herken ik zelf wel een beetje. Maar twee daagjes zegt nog niets ;)
Niet te ver op de zaakjes vooruit lopen hoor! Dat is ook echt om jezelf niet krankjorem te krijgen. :*

Ik hoop wel dat je goed positief kunt blijven en niet te veel gaat stressen tot en met de 7 a 8 weken echo, mocht het zover zijn... want dat is ook niet goed voor jou en je embryo ;)
pi_146841021
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:24 schreef Daui het volgende:
Ik heb mijn workout voor vandaag gehad. Ochtendje tuin omspitten en prikkebosjes eruit halen

[..]

Goed bezig jij! ^O^
pi_146841289
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:22 schreef Daui het volgende:

[..]

Flip ter geruststelling het was weekend en hij had twee dagen om op te laden :) maar vanavond ~O>

[..]

Irritant! Vooral pukkels,die moeten wegblijven na je puberteit
Drang naar chocolade vreten: check! :')
Janken om reclames, films, afbeeldingen, muziek, de kat doet wat grappigs en wakker worden : check! :')
Pukkels in het gezicht, schouders en rug : check :(

Waarschijnlijk door de hoeveelheid chocolade eten :')
Schudden voor gebruik
pi_146841302
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:26 schreef Dottey het volgende:

[..]

Goed bezig jij! ^O^
Dank u. Zo de roos in de voortuin naar de achtertuin verplaatsen en rozenbemesting kopen. Geen zin in de rest van de tuin bleh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146841326
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:23 schreef Moppert het volgende:

[..]

Seks op de badkamer vloer :9
_O-

Als dat geen optie is..... Hond extreem lang uitlaten valt ook niet op :9
Schudden voor gebruik
pi_146841328
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:35 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Drang naar chocolade vreten: check! :')
Janken om reclames, films, afbeeldingen, muziek, de kat doet wat grappigs en wakker worden : check! :')
Pukkels in het gezicht, schouders en rug : check :(

Waarschijnlijk door de hoeveelheid chocolade eten :')
Wat doet je kat voor grappigs?
pi_146841340
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

_O-

Als dat geen optie is..... Hond extreem lang uitlaten valt ook niet op :9
Een bosbaby :)
pi_146841342
'Gewoon' depressief, is in mijn boekje 'gewoon' naar de huisarts. Die kan je eventueel doorsturen voor hulp. Een tekort aan vitamine zou kunnen, maar dat neemt niet alles weg. Dus terwijl je extra zonuurtjes probeert te pakken, toch die stap zetten. Dat heeft mij iig in januari flink geholpen.

Zo,erzon, klinkt positief hoor. En de zorgen snap ik helemaal. Het onbezorgde is er vanaf. Hopelijk kun je straks net als ik vaker langs komen (ervanuit gaande dat het raak is he) en het hartje luisteren. Ik weet dat het vanaf de eerste schopjes een stuk leuker word.

En een extra knuffel voor Cygne, het zit je niet mee meis. :*
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 14:37:49 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146841359
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:19 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Van de hormonen van de Nuvaring heb ik ook heel veel last gehad. Ik ben daar toen op overgestapt omdat het me makkelijker leek. Maar die hormonen kon ik heel slecht tegen. Hoop dat het snel over gaat!

2 dagen zegt inderdaad nog niks. Maar mijn cyclus is zo regelmatig dat ik nu toch echt al roze afscheiding of stevige pijnen had moeten voelen. En ook dat heb ik nog niet.
Maar je hebt wel gelijk. Eerst testen. :)
Bedoel je de hormonen tijdens de nuvaring? Want die heb ik 8 jaar gehad en ben daar goed over te spreken ^O^

Ik ben benieuwd naar je test, strepen willen we *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:20 schreef Dottey het volgende:

[..]

Gewoon depressief. Het is nogal wat.
Om maar niet van het ergste uit te gaan en in een donker gat te turen.... Probeer ik het positief en nuchter voor je te benaderen en te denken in oplossingen. Misschien heb je er iets aan :* , misschien ook niet. Je kunt ook last hebben van een herfst/winter dip. Door gebrek aan de zonuurtjes kan je ook wat sipper/downer voelen. Daar heb ik zelf last van ;) Door het slikken van extra vitamientjes die je normaal met zonlicht vangt en veel frisse neuzen halen scheelt dat al een enorme hoop. Er bestaat ook zoiets als lichttherapie, misschien is dat wel wat voor je om eens naar te kijken. Ik ken een hoop mensen die er baat bij hebben.

In ieder geval moet je jezelf ook de tijd gunnen voor bepaalde zaken. Het wennen aan een lagere dosis AD is er een van. Het duurt even een aantal weken dan wel niet maanden om weer in een nieuw gezond balans te komen. Het wennen dat het niet gelijkt lukt om zwanger te worden is er ook een van. Te vroeg testen steeds of je al naar twee streepjes kunt loeren geeft je vaak onnodig teleurstellingen, waardoor je eigenlijk je negatief spiraal blijft voeden.

Misschien is het wel raadzaam om het bespreekbaar te maken met partner en huisarts. Om te kijken wat er aan te doen is en eventueel alleen je hartje te luchten.

Mocht je behoefte hebben om meer in details te treden met een redelijk anoniem persoon, voel je vrij om in mijn PM te klimmen. :*
Ik zet gewoon ook niet voor niets tussen aanhalingstekens he ;) Ik heb dus al een geschiedenis met depressies dus wat dat betreft herken ik het nu wel. Het zwanger worden zal best meetellen en ook de winter inderdaad, daar word ik vaak wat downig van. Hoewel ik ook wel weer van de echte winter houd O+

Ik kan er gelukkig goed over praten met mijn partner. Huisarts lijkt me niet nodig omdat ik al bij de psychiater loop. Als het erger wordt zal ik zeker aan de bel trekken.

Wat ook wel meespeelt is dat ik momenteel therapie volg voor mijn ME/CVS. Dat is ook wel pittiger dan ik had verwacht denk ik. Dus dat + zwanger worden + depressieve stoornis zal het wel zijn.

En het komt allemaal wel weer goed hoor zoals altijd, alleen momenteel is het gewoon even zwaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')