Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 19 november 2014 20:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tip van flip:
Probeer je er niet op te concentreren en jezelf wat af te leiden.
Als je alleen maar steeds denkt "Wat ben ik misselijk bah!" dan ga je jezelf steeds zieker voelen....
Daar moet ik nu ook niet aan denken neequote:Op woensdag 19 november 2014 20:24 schreef Dottey het volgende:
eet dan ook niet zoveel Marsmellow Chocolade!
Flip ter geruststelling het was weekend en hij had twee dagen om op te ladenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn jonge god lijkt soms wel 48(ook al is hij binnen twee weken pas 28)
Irritant! Vooral pukkels,die moeten wegblijven na je puberteitquote:Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef Lionheart99 het volgende:
[..]
zķ vaak is dat toch niet?
Hier nog steeds niets. Ik heb het gevoel of ik een heel lange aanloop heb naar ongesteld worden. Ik snoep veel, heb pukkels en ben enorm opgeblazen (vocht). Heel vervelend.
Ik wel toen ik aan de pil was, maar nu weer terug tot de maxquote:Op woensdag 19 november 2014 21:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Oja en pukkels.. Daar Ben ik nog nooit vanaf geweest![]()
En na de zwangerschap lijkt t zelfs wel erger te zijn geworden
Muahaha, heerlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 00:36 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb zo iets ergs gedaan...
Ik had vandaag zo ontzettend trek in chocolade dat ik na het eten niet kon kiezen tussen mini bokkepootjes of mona brownie mousse... uiteindelijk zat ik een bokkepootje te dippen in de mona en voelde me uiteindelijk stoned van de chocolade!
Ben helemaal geen choco vreter maar moet vrijdag ongesteld worden dus ik vond het ergens wel verantwoord 😂
Whaha!!! Ik heb normaal nooit zo'n drang naar chocola... maar ik had daarna echt even zo'n gevoel van..quote:Op donderdag 20 november 2014 09:58 schreef Daui het volgende:
En deadlystoute smulaap dat je bent!
Als het maar lekker was en je het binnen hebt gehouden
Meer dan awesome zelfsquote:Op donderdag 20 november 2014 11:58 schreef Hilzillah het volgende:
Ego post: Vandaag bij gyn geweest voor controle, er zit nog 'iets' in mijn baarmoeder. Ze verwacht geen restweefsel, want dat ziet er anders uit. Ze vermoed een bloed stolsel. Vandaar dat het zo lang nog gebloed heeft. Ze kan niet zien of het los of vast zit. Nu medicijnen gekregen die ik een week lang moet slikken en na die week zou er een bloeding op moeten treden die het evt stolsel mee zou moeten nemen. Over 2 weken terug komen om te kijken of het stolsel ook daadwerkelijk weg is. Zo niet een gluurbeurt om te kijken wat het dan is....
AAAAAARGH!!
Ach... September oktober baby's zijn ook awesome!
Dat komt vast snel goed Hilzillah. Bij mij zat er na mijn miskraam ook nog een stolsel. Die was ook met een bloeding weg.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:58 schreef Hilzillah het volgende:
Ego post: Vandaag bij gyn geweest voor controle, er zit nog 'iets' in mijn baarmoeder. Ze verwacht geen restweefsel, want dat ziet er anders uit. Ze vermoed een bloed stolsel. Vandaar dat het zo lang nog gebloed heeft. Ze kan niet zien of het los of vast zit. Nu medicijnen gekregen die ik een week lang moet slikken en na die week zou er een bloeding op moeten treden die het evt stolsel mee zou moeten nemen. Over 2 weken terug komen om te kijken of het stolsel ook daadwerkelijk weg is. Zo niet een gluurbeurt om te kijken wat het dan is....
AAAAAARGH!!
Ach... September oktober baby's zijn ook awesome!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |