in het begin geen vaste waarde geweest of zo?quote:
2 jaar lang Milik ja, dom achterafquote:Op maandag 17 november 2014 20:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
in het begin geen vaste waarde geweest of zo?
Bij mij is hij 3 jaar jonger en net zo goed, zo niet beter
Hij bakt er sowieso niks van bij mij.quote:Op maandag 17 november 2014 21:13 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Godver![]()
Dat gaat niks meer worden
Juist instellen en laten spelen. Gok ik zoquote:Op maandag 17 november 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe krijgt iedereen die Zivkovic zo goed aan het ballen
Bij mij heeft hij er vorig jaar maar 14 gemaakt in 25 wedstrijden.quote:Op maandag 17 november 2014 22:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Juist instellen en laten spelen. Gok ik zo
Toch ook niet verkeerd voor een spits van die leeftijd.quote:Op maandag 17 november 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij er vorig jaar maar 14 gemaakt in 25 wedstrijden.
3e seizoen was dat alquote:Op maandag 17 november 2014 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toch ook niet verkeerd voor een spits van die leeftijd.
Heb 'm nog niet zelf ervaren. Depay wel, in mijn game als Liverpool. Die werd z'n eerste seizoen meteen clubtopscorer
Dan ligt daar waarschijnlijk je probleem. Jonge spelers hebben de speeltijd nodig hequote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3e seizoen was dat al. Eerste twee seizoenen was Milik de spits, vorig seizoen heeft Zivkovic het pas overgenomen.
Ik heb zoveel jonge spelers die allemaal heel goed kunnen worden en veel moeten spelen. Daar is helaas niet altijd plek voor, en Milik speelde ook als een god eerste twee seizoenenquote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan ligt daar waarschijnlijk je probleem. Jonge spelers hebben de speeltijd nodig heZo'n spits, met zo'n potential, vooral als Ajax zijnde ,gewoon in de basis mikken. En gewoon laten spelen, ongeacht hoe goed of slecht ie speelt. Dan komt dat vanzelf wel goed
Waarom dat? Zivko is in augustus 2014 al beter dan Milik bij mijquote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3e seizoen was dat al. Eerste twee seizoenen was Milik de spits, vorig seizoen heeft Zivkovic het pas overgenomen.
Zivkovic moest natuurlijk wel eerst de tactiek onder de knie krijgen in Jong Ajaxquote:Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom dat? Zivko is in augustus 2014 al beter dan Milik bij mij
Plank misgeslagen kerelquote:Op maandag 17 november 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zivkovic moest natuurlijk wel eerst de tactiek onder de knie krijgen in Jong Ajax
Hij stond ook eens 14 wedstrijden droog, dan is het niet heel gek als ik een andere spits erin knalquote:
Nja, als ik zeker weet dat de spits het talent heeft (en die leeftijd heeft), dan laat ik ze meestal stug staan.quote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stond ook eens 14 wedstrijden droog, dan is het niet heel gek als ik een andere spits erin knal
Nice. Because fuck Spursquote:Op maandag 17 november 2014 22:25 schreef Tim86 het volgende:
BAM, halve finale EL bereikt
Nu tegen Atletico.
[ afbeelding ]
Bij mij deed Milik het in het begin ook iets beter, maar hij is een paar jaar ouder dus dat is ook niet gek. Milik raakte alleen zwaar geblesseerd en dat kwam de ontwikkeling van Zivko wel ten goede. Milik daarentegen...quote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stond ook eens 14 wedstrijden droog, dan is het niet heel gek als ik een andere spits erin knal
Milik kan er nu niks meer van bij mij, ga ik dus lekker verkopen denk ik.quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij deed Milik het in het begin ook iets beter, maar hij is een paar jaar ouder dus dat is ook niet gek. Milik raakte alleen zwaar geblesseerd en dat kwam de ontwikkeling van Zivko wel ten goede. Milik daarentegen...
Geen herkenbaar iets eerlijk gezegd. Nog niet zien gebeuren. Maja ik speel ook vooral in Engeland, nog niet in de eredivisie.quote:Op maandag 17 november 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
Depay staat echt altijd in de spits bij PSV. Sowieso veel wingers die in de spits staan bij mijn tegenstanders..het is net FIFA dit jaar
Hier speelt hij ook in de spits, loopt 1 op 1 tot nu toequote:Op maandag 17 november 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
Depay staat echt altijd in de spits bij PSV. Sowieso veel wingers die in de spits staan bij mijn tegenstanders..het is net FIFA dit jaar
Ik heb net even Fifa gespeeld maar die potjes bevestigde mijn Fifa-dipquote:Op maandag 17 november 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
Gaat wel snel bij jou zegquote:
Eigenlijk zijn FIFA en FM twee teringspellen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb net even Fifa gespeeld maar die potjes bevestigde mijn Fifa-dip
De grootste schijtclub ter wereld natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Tien keer raden wie mijn tegenstander is in de kwartfinale CL.
A. AC Milan
B. Barcelona
C. Chelsea
Jij kennerquote:Op maandag 17 november 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De grootste schijtclub ter wereld natuurlijk.
Zal moeilijk worden, CL-winnaar.quote:Op maandag 17 november 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu het moment om ze te pakken dan
Zijn al verzadigd. En dan tegen een fris en fruitig Ajax.quote:Op maandag 17 november 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden, CL-winnaar.
The penny shall now fall at the good side.quote:Op maandag 17 november 2014 23:40 schreef Tim86 het volgende:
3 times is ship right zoals ze dat in Engeland zeggen
Gezien het feit dat je niks daadwerkelijk zegt in deze post, en duidelijk vist naar aandacht, zal ik happen.quote:
Weer de CL niet gehaald.quote:Op maandag 17 november 2014 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je niks daadwerkelijk zegt in deze post, en duidelijk vist naar aandacht, zal ik happen.
Enne?
In september heeft die van mij er al meerquote:Op maandag 17 november 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij er vorig jaar maar 14 gemaakt in 25 wedstrijden.
Hahaha ja heb deze FM nog niet onder de knie.quote:
Welke rol speelt hij bij jou?quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In september heeft die van mij er al meer![]()
[ afbeelding ]
In ieder geval loopt jouw game anders dan bij de meeste hier waar Chelsea 'm 9 van de 10 keer wintquote:
Complete forward in 4-2-3-1quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke rol speelt hij bij jou?
Hier hetzelfdequote:
jepquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef Funzel het volgende:
Duurt het saven bij jullie ook zo godsgruwelijk lang deze FM?
Ja en als hij op driekwart is reageert FM even niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef Funzel het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef Funzel het volgende:
quote:
Is een bug als het goed is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja en als hij op driekwart is reageert FM even niet.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef Funzel het volgende:
Ooh dacht dat het aan mijn computer lagquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja en als hij op driekwart is reageert FM even niet.
Ah, zou mooi zijn. Alleen heb ik er dan aan mijn huidige game niks aan zeker?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is een bug als het goed is.
Zullen ze wel met de volgende patch verhelpen
Dat soort updates en patches werken ook gewoon in je huidige game lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ah, zou mooi zijn. Alleen heb ik er dan aan mijn huidige game niks aan zeker?
Oh oke. Beter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort updates en patches werken ook gewoon in je huidige game lijkt mij.
Net zo als updates voor andere bugs, zoals een bug dat je veel blessures hebt o.i.d.
Hij begon mij te bedreigen toen ik het bod van Roma had afgslagen (terwijl ik hem beloofd had te laten gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij begon mij te bedreigen toen ik het bod van Roma had afgslagen (terwijl ik hem beloofd had te laten gaan)dat hij dus de hele selectie tegen me op zou zetten. Vervolgens liet ik hem in de stront zakken, dat hij het maar moest bekijken en de deal definitief van tafel was.
[ afbeelding ]
Nu staat er bij de rest van de selectie dit:
[ afbeelding ]
Hij gaat dus nergens heen
Bij mij is er nog nooit een bod gekomen op Kishna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft 1 goed seizoen gehad, maar voor de rest is het matig. Zelfde voor Fischer
Oh.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij is er nog nooit een bod gekomen op Kishna.
Heeft 1 goed seizoen gehad, maar voor de rest is het matig. Zelfde voor Fischer
Met wie speel je?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ah, zou mooi zijn. Alleen heb ik er dan aan mijn huidige game niks aan zeker?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:10 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk is aan Thulani, je transfer gaat niet door EN je gaat met de beloften mee trainen
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:02 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb mijn ontevreden speler naar mijn belachelijk slechte satellietclub gestuurd, speelt daar wel als een baas, maar is echt derde divisie Frankrijk.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:10 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk is aan Thulani, je transfer gaat niet door EN je gaat met de beloften mee trainen
In een topic als deze geen Zivkovic gebruiken als 1e spitsquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:30 schreef donroyco het volgende:
Ik wil Siggy van de hand doen, begint hij te bitchen
Wie is een waardige opvolger, type Pantelic of zo, want heb met Milik en Zivkogod al twee jonge spitsen (voor de toekomst)?
Jawel, maar ik wil nog een derde spitsquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In een topic als deze geen Zivkovic gebruiken als 1e spits
g2play.netquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:38 schreef Maastoren het volgende:
Domme vraag: via welke gamekey site hebben jullie fm gekocht? Heb daar geen ervaring mee. Zit nu op een site maar daar staat niet bij dat FM speelbaar is met de NL'se taal.
Super! Thnx. Kan het niet meer weerstaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
g2play.net
kan je nog idealen ook
Will Hughesquote:Op woensdag 19 november 2014 11:03 schreef Blistering het volgende:
Game gestart met The Rams, oftewel Derby CountyVond het wat saai om met topclubs te spelen. Nu is Derby nog niet echte pure LLM natuurlijk, maar wel een stuk uitdagender dan een Arsenal of Dortmund.
Echt een leuk teampje ook.
Zo'n goaltjes lijken deze FM vaker voor te komen dan voorheen, andere mensen ook al ervaren?quote:
Eentje gehad, dus niet absurd veel. Wel heb ik meerdere 'mislukte voorzet wordt goal'-doelpunten gemaaktquote:Op woensdag 19 november 2014 12:21 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Zo'n goaltjes lijken deze FM vaker voor te komen dan voorheen, andere mensen ook al ervaren?
Ja, slechte uittrap keeper en dan in één keer een poeier.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:21 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Zo'n goaltjes lijken deze FM vaker voor te komen dan voorheen, andere mensen ook al ervaren?
het basisloon valt nog wel mee, maar die aanvullende eisen gaan ook echt nergens over heyquote:Op woensdag 19 november 2014 14:01 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij een hekel aan me hebben? Wat een eisen zeg
(Kishna)
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:01 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij een hekel aan me hebben? Wat een eisen zeg
(Kishna)
Ben er maar mee akkoord gegaan want nu is er een waslijst aan geinteresseerden en kunnen ze 'm voor 14 miljoen oppikkenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
het basisloon valt nog wel mee, maar die aanvullende eisen gaan ook echt nergens over hey
Ik erm, ben bezig hem naar Tranmere Rovers te halenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo een![]()
Heb nu al spijt dat ik Milik overgenomen heb![]()
Die Jovic hierboven sluit in Januari aan, kost me 8 miljoen
Lekker hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo een![]()
Heb nu al spijt dat ik Milik overgenomen heb![]()
Die Jovic hierboven sluit in Januari aan, kost me 8 miljoen
IK HAD 'M KUNNEN HEBBEN HE.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik erm, ben bezig hem naar Tranmere Rovers te halenbod van 1,2 miljoen is geaccepteerd. Ik moet echter drie spelers weten te verpatsen om het rond te krijgen
De speler zelf kreeg maar 13.000 he. Het staat echt scheef. Zelfs het bod voor de speler zelf nog (FLINK!) verhoogd, maar de zaakwaarnemer bleef vasthouden aan die 200.000quote:Op woensdag 19 november 2014 15:24 schreef Funzel het volgende:
Die lui vragen echt achterlijke bedragen soms.
Waar kun je dat instellen met die kleuren?quote:
Dijkhuizen kan met genoeg speeltijd best tot een leuke speler uitgroeien trouwens.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:53 schreef De-Hamster het volgende:
Na de promotie in de Jupiler League gaan we ons rentree maken in de Eredivisie. Dit zal met deze selectie zijn, eerste wedstrijd is al gewonnen van Go Ahead.
[ afbeelding ]
Ik kon Kramaric kopen maar hij wil niet naar ons komenVerder ben ik tevreden over de selectie, wellicht eens op zoek naar een betere keeper. Is het wellicht een redelijk vreemdelingenlegioen, maar Nederlandse spelers waren allen minder en/of duurder.
Vorig seizoen idd 33 wedstrijden 10 assists, 3 MvW en een 7,23 aan het eind. Ben benieuwd hoe hij zich dit jaar in de Eredvisie houdt.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dijkhuizen kan met genoeg speeltijd best tot een leuke speler uitgroeien trouwens.
Voorkeuren > Interface > Kleurenschemaquote:Op woensdag 19 november 2014 15:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waar kun je dat instellen met die kleuren?
Ook prachtig hoe die keeper dwars door het doel vliegt!quote:Op woensdag 19 november 2014 16:18 schreef Brammess het volgende:
http://i.gyazo.com/baf04905432ed7f4339359259c2179a1.mp4
Milik
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:24 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ook prachtig hoe die keeper dwars door het doel vliegt!
Thanks.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voorkeuren > Interface > Kleurenschema
[ afbeelding ]
Milikgod > Zivkogod.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:18 schreef Brammess het volgende:
http://i.gyazo.com/baf04905432ed7f4339359259c2179a1.mp4
Milik
Gelimiteerde afkoopsom werkt alleen met direct geld toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:49 schreef Funzel het volgende:
Verdomme, ben ik Gil Romero na een seizoen al kwijt. Die lul wilde een afkoopsom van 22M en nu betaald PSG die. Nog in termijnen ook en ik kon niet weigeren.
Patrick Robertsquote:Op woensdag 19 november 2014 14:27 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we het mee doen
Zou ook heimwee krijgen als ik bij Roda speelde!quote:Op woensdag 19 november 2014 18:02 schreef De-Hamster het volgende:
Assistent Manager geeft aan dat het zijn taak was om de 1e doelman Verbist te verkopen. Voor 0 euro aan Kuban op 31-8-2015 21:45. Dan gaan we maar een teleurgestelde doelman krijgen, ben niet gek. Zijn taak was voor 500k.
Meneer heeft trouwens heimwee als Belg bij mij (Roda JC) en wil naar Rusland![]()
Had hier precies hetzelfde met Veltman, is een bug en zal wel met de eerstvolgende update verholpen worden neem ik aanquote:Op woensdag 19 november 2014 19:36 schreef Tortugal het volgende:
In de winterstop van seizoen 1 wil Depay naar Atletico Madrid (dat niet eens lichte interesse toont) omdat zij CL spelen.
Ik zeg hem te wachten tot het einde van het seizoen en beloof hem CL-voetbal bij PSV. Letterlijk de dag na het kampioenschap is het hele team boos dat ik Depay tegen zijn zin bij de club houd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heel vaak werkt bij mij is dit (ik vertaal het ff ruwweg, ik heb de game op Engels staanquote:Op woensdag 19 november 2014 19:58 schreef Zocalo het volgende:
Wat doen jullie met spelers die klagen dat ze te weinig spelen? Soms zijn ze gewoon ook echt slechter dan de basis, maar wil ik ze niet kwijt. Maar in het gesprek komt het er dan altijd op neer dat ik ze moet gaan verkopen.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat heel vaak werkt bij mij is dit (ik vertaal het ff ruwweg, ik heb de game op Engels staan
Speler: Ik wil meer spelen baas.
Vanillekwark: Nja uh. Weet je wat, ik ga je speeltijd in de cups geven, bewijs je daar maar in.
Speler: Dat is niet genoegik moet regelmatig spelen potverdeurie
Vanillekwark: Ja hallo. Ik kan geen spelers gaan garanderen dat ze spelen, maar ik wil je niet kwijt.
Speler: Oke baas, sorry baas.
Oh, en contractstatus is ook belangrijk. Geef ze geen 'first team'-status als ze stiekem alleen spelen als iemand z'n poot breekt.
Vaak moet ik die spelers wel een bepalende speler status geven, anders kan ik ze niet genoeg salaris gevenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat heel vaak werkt bij mij is dit (ik vertaal het ff ruwweg, ik heb de game op Engels staan
Speler: Ik wil meer spelen baas.
Vanillekwark: Nja uh. Weet je wat, ik ga je speeltijd in de cups geven, bewijs je daar maar in.
Speler: Dat is niet genoegik moet regelmatig spelen potverdeurie
Vanillekwark: Ja hallo. Ik kan geen spelers gaan garanderen dat ze spelen, maar ik wil je niet kwijt.
Speler: Oke baas, sorry baas.
Oh, en contractstatus is ook belangrijk. Geef ze geen 'first team'-status als ze stiekem alleen spelen als iemand z'n poot breekt.
Ja daar ga je dan al de boot inquote:Op woensdag 19 november 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak moet ik die spelers wel een bepalende speler status geven, anders kan ik ze niet genoeg salaris geven
Ik snap het ook welquote:Op woensdag 19 november 2014 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daar ga je dan al de boot inAls jij gaat zeggen tegen 'n speler dat ie een sleutelspeler gaat worden, en 20 wedstrijden later heeft ie nog alleen de bank gezien, nogal wiedes dat ie gaat miepen.
Ik koop zo'n speler dan vaak simpelweg niet. Op korte termijn is dat dan lastiger, op langere termijn simpelerquote:Op woensdag 19 november 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel![]()
Maar daarom heb ik dus altijd ruzie met veel spelers
Ja zie het al. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gelimiteerde afkoopsom werkt alleen met direct geld toch?
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Pfff Portsmouth is echt heer en meester in de 4e divisie. Begin januari hebben ze al een voorsprong van 13 punten op nummer 2 (ikke). Zowel uit als thuis een geweldig pak slaag van ze gekregenDie zijn door financiële problemen helemaal weggezakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Naja nu zitten ze in ieder geval de 4e divisie te bazenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:20 schreef Funzel het volgende:
[..]
Die zijn door financiële problemen helemaal weggezakt.
Soms neemt mijn koopziekte het overquote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik koop zo'n speler dan vaak simpelweg niet. Op korte termijn is dat dan lastiger, op langere termijn simpeler
In Nederland gaat dat wat lastiger met die kut JL waar je niet uit kunt degraderen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:33 schreef lord_bono het volgende:
Vind Engeland wat dat betreft altijd vet, Southampton speelde in 2010/11 nog in de League One bijvoorbeeldJe kunt flink stijgen maar ook diep vallen, zoals Portsmouth bv
Gaat dat niet volgend jaar op de schop?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Nederland gaat dat wat lastiger met die kut JL waar je niet uit kunt degraderen.
Daarover moet nog wel worden gestemd. Maar dan komt er een Landelijke Divisie tussen JL en Topklasse in ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat dat niet volgend jaar op de schop?
Ben ik ook groot voorstander van. Ik heb het idee dat veel topklasseploegen van hoger niveau zijn dan sommige JL-ploegen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarover moet nog wel worden gestemd. Maar dan komt er een Landelijke Divisie tussen JL en Topklasse in ja.
Hopelijk gaan ze ook het degradatiesysteem aanpakken. Gewoon standaard 3 ploegen degraderen.
Hoop dat het doorgaat ja, Jupiler League is in niveau echt aan het aftakelen. Onderin geen spanning, want je kan niet degraderen. 3 clubs die meedoen voor spek en bonen, die elke week een ander team het veld opsturen, van Ajax met 4-5 spelers van het eerste tot Ajax met alleen A-spelers.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarover moet nog wel worden gestemd. Maar dan komt er een Landelijke Divisie tussen JL en Topklasse in ja.
Hopelijk gaan ze ook het degradatiesysteem aanpakken. Gewoon standaard 3 ploegen degraderen.
Nou met Achilles '29 viel dat nog wel tegenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben ik ook groot voorstander van. Ik heb het idee dat veel topklasseploegen van hoger niveau zijn dan sommige JL-ploegen.
Maar ze gaan nu alle beloftenteams van betaald voetbalclubs invoeren in het amateurvoetbal.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoop dat het doorgaat ja, Jupiler League is in niveau echt aan het aftakelen. Onderin geen spanning, want je kan niet degraderen. 3 clubs die meedoen voor spek en bonen, die elke week een ander team het veld opsturen, van Ajax met 4-5 spelers van het eerste tot Ajax met alleen A-spelers.
Dat zou ik prima vinden. heb zelf ook geen kritiek op de aanwezigheid van de beloftenteams. Enige wat voor mij storend is, is dat ze wekelijks met een ander elftal aantreden. Dat mogen ze wel iets beter reguleren. Ik zou bv een vaste selectie á 18 spelers aanwijzen + max 3 spelers van het eerste (per wedstrijd), of op basis van leeftijd zoals de Olympische selecties (max 21-23 jaar en ook 3 dispensatie spelers)quote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze gaan nu alle beloftenteams van betaald voetbalclubs invoeren in het amateurvoetbal.
Dus 4 klasse amateurs gaan spelen tegen de beloftenteams van TOP Oss ofzo.
Van mij mogen -alle- eredivisieclubs hun beloftenteams inschrijven, maar dan moeten die in mijn mening wel -echt- onderaan beginnen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze gaan nu alle beloftenteams van betaald voetbalclubs invoeren in het amateurvoetbal.
Dus 4 klasse amateurs gaan spelen tegen de beloftenteams van TOP Oss ofzo.
Ze mogen wat dat betreft wel wat meer naar Spanje kijken. Daar kan een Messi volgens mij ook niet even wedstrijdritme opdoen bij Barca B nadat hij geblesseerd is geweest.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat zou ik prima vinden. heb zelf ook geen kritiek op de aanwezigheid van de beloftenteams. Enige wat voor mij storend is, is dat ze wekelijks met een ander elftal aantreden. Dat mogen ze wel iets beter reguleren. Ik zou bv een vaste selectie á 18 spelers aanwijzen + max 3 spelers van het eerste (per wedstrijd), of op basis van leeftijd zoals de Olympische selecties (max 21-23 jaar en ook 3 dispensatie spelers)
De meeste komen terecht in die Landelijke Divisie met de helft van de Topklassers volgens mij dus dan is het niet echt dat ze het niet verdienen. Het is dan toch allemaal nieuw.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Van mij mogen -alle- eredivisieclubs hun beloftenteams inschrijven, maar dan moeten die in mijn mening wel -echt- onderaan beginnen.
Zivkovic is bij mij nu wel net in vormquote:Op woensdag 19 november 2014 20:51 schreef dion_v_k het volgende:
11 wedstrijden gespeeld in de eredivisie en al 6 strafschoppen gehad waarvan 0 gescoord
ZivkoNot is echt drama nu. 2 uit 11
Milik hetzelfde verhaal; 9 wedstrijden 3 doelpunten..
ik moet het echt hebben van mijn wingers momenteel, Kishna en Andersen.
Klaassen en Samper doen het ook aardig.
Voldemort is hier niet blij mee.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Lekkere deal gemaakt met Tranmere. Ik heb een nieuwe moederclub! En het is er ene uit de Premier League nota bene
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voldemort is hier niet blij mee.
Kwartje moest bij mij ook vallen, maar ze noemen zich ook "The Potters", zoals in het logo staatquote:
Och verhip. Zover had ik niet eens nagedachtquote:Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Kwartje moest bij mij ook vallen, maar ze noemen zich ook "The Potters", zoals in het logo staat
Ik heb ook de neiging om al die oud-Ajacieden terug te halen. Tot nu toe is het beperkt gebleven tot Urby. Die kostte maar 150k (begin seizoen 2).quote:
Ik had hem eigenlijk niet nodig maar ik kon hem voor 5 miljoen ophalen, en dus niet laten lopenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging om al die oud-Ajacieden terug te halen. Tot nu toe is het beperkt gebleven tot Urby. Die kostte maar 150k (begin seizoen 2).
CL gaat dit keer wel lekker (so far)
[ afbeelding ]
Thuis gewonnen van Atletico en uit bij Red Bull. Nu hopen op 1 goed resultaat tegen City en dan ben ik al vrij dicht bij plaatsing.
Tielemans en Nouri heb ik ook. V/d Beek doet het ook goed en heb Gutierrez van Twentequote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Eriksen terughalen gaat niet lukken vrees ik
[ afbeelding ]
Maar ik heb Tielemans, Odegaard en Nouri
Ik kon hazard ook halen voor 3 miljoen, stond op de transferlijst maar ik was bang dat ik het dat te veel met gekochte spelers zou gaan doen en er geen plek meer zou zijn voor Nouri etc.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Booohhhh!!!
Einde van seizoen twee komen ze pas.Kijken of ik ze vast in de winterstop kan huren.
Kan ik drie buitenlanders uitzwaaien. Raul Meireles, Diego en Stoch.
Dat is 3.1M + 4.35M + 2.25M aan jaarsalaris met misschien nog een kleine 10M aan de transferwaardes.
Transfervrij is altijd mooi meegenomen. Gaat de opvolger worden voor Diego, die kan ook centraal aanvallend staan, maar ook vanaf links. Hij is goedkoper en is in potentie denk ik ook beter.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kon hazard ook halen voor 3 miljoen, stond op de transferlijst maar ik was bang dat ik het dat te veel met gekochte spelers zou gaan doen en er geen plek meer zou zijn voor Nouri etc.
Je bent Fenerbache aan het hosselen of?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Booohhhh!!!
Einde van seizoen twee komen ze pas.Kijken of ik ze vast in de winterstop kan huren.
Kan ik drie buitenlanders uitzwaaien. Raul Meireles, Diego en Stoch.
Dat is 3.1M + 4.35M + 2.25M aan jaarsalaris met misschien nog een kleine 10M aan de transferwaardes.
Ja, had ik misschien moeten zeggen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent Fenerbache aan het hosselen of?
Ja, ik raakte ff in de war omdat je het had over buitenlanders wegdoen, maar je haalt ook alleen buitenlanders terug ervoorquote:Op woensdag 19 november 2014 22:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, had ik misschien moeten zeggen.
[ afbeelding ]
Belangrijkste in dit team is om het niveau van Turkse spelers hoog te houden. Daarom gaan Gil Romero, Balanta en Kranevitter bij een goed bod weg om toppertjes zoals Omer Toprak, Nuri Sahin en Ilkay Gundogan binnen te halen.
[ afbeelding ]
Dit gaat ook de goede kant op, heb veel van mijn grootverdieners verkocht of transfervrij (Krasic) laten gaan.
Ja mag er 5 in de basis hebben en 3 op de bank.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, ik raakte ff in de war omdat je het had over buitenlanders wegdoen, maar je haalt ook alleen buitenlanders terug ervoordaarom vroeg ik ff
Ah okequote:Op woensdag 19 november 2014 22:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja mag er 5 in de basis hebben en 3 op de bank.
Misschien de club van Babel en Donk? Kasimpasa.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ah okeKlinkt eigenlijk wel geinig. Binnenkort 's een game beginnen bij een ploeg uit de lage middenmoot. Suggesties?
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ah okeKlinkt eigenlijk wel geinig. Binnenkort 's een game beginnen bij een ploeg uit de lage middenmoot. Suggesties?
Kasimpasa is wel leuk ja. Vooral ook vanwege een paar ex-Eredivisie spelers. Malki en Issakson zitten daar ook nog.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien de club van Babel en Donk? Kasimpasa.
Haha klinkt als ' n planquote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien de club van Babel en Donk? Kasimpasa.
Malki?! Ik ben verkochtquote:Op woensdag 19 november 2014 22:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[..]
Kasimpasa is wel leuk ja. Vooral ook vanwege een paar ex-Eredivisie spelers. Malki en Issakson zitten daar ook nog.
Kijk aan kijk aan. Eerst ff Tranmere naar de Premier League leiden, dan gaan we 's richting Turkijequote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telt in ieder geval niet mee als buitenlander.
En Derdiyokquote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telt in ieder geval niet mee als buitenlander.
Viel me ook al opquote:Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef Jorwol het volgende:
brb even [Football Manager: Andere clubs dan Ajax] openen
Overigens wel net resultaatquote:Op woensdag 19 november 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, geweldige tussenstand bij rust in Camp Nou.
LOLOL
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op woensdag 19 november 2014 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is Galatasaray aan het doen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen ideevind het wel best zo. Mogen wat mij betreft nog wel een paar plaatsen zakken.
Het is friet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik friet had gezegd zou je zeggen dat het patat was.quote:
Geboren en getogen in Zuid Limburg. Voor mij is het altijd frietquote:Op woensdag 19 november 2014 23:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik friet had gezegd zou je zeggen dat het patat was.
Wanneer ga je Bilal eigenlijk oppikken?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik friet had gezegd zou je zeggen dat het patat was.
Wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, geweldige tussenstand bij rust in Camp Nou.
LOLOL
[ afbeelding ]
Friet is geen woord.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Zuid Limburg. Voor mij is het altijd friet
Denk aan het einde van seizoen 2, moet Feyenoord wel een beetje meewerken.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer ga je Bilal eigenlijk oppikken?
Hier heeft wonderkind Kishna net zijn debuut gemaakt bij een 4-0 overwinning op Turkijequote:Op woensdag 19 november 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
jeuj, Zivkogod heeft zijn eerste interland binnen (oktober 2015). En meteen een goal
Kishna valt tot nu toe tegen hier. Heb met hem en Fischer 2 goede opties op linksbuiten, maar ben van allebei nog niet onder de indruk..snap het niet echtquote:Op donderdag 20 november 2014 00:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier heeft wonderkind Kishna net zijn debuut gemaakt bij een 4-0 overwinning op Turkije
Sorry Ozz
Jezus, dat is inderdaad echt niet normaalquote:
Hij is echt verreweg mijn beste speler, speelt meestal op rechts en Fischer op links ( 1e seizoen alles op links gespeeld door de blessure van Fischer).quote:Op donderdag 20 november 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kishna valt tot nu toe tegen hier. Heb met hem en Fischer 2 goede opties op linksbuiten, maar ben van allebei nog niet onder de indruk..snap het niet echt
Ja, die valt echt heel erg tegen. Zelfs in Jong Ajax kan hij amper meekomen hierquote:Op donderdag 20 november 2014 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vind het eigenlijk best teleurstellend dat El Ghazi niet het talent heeft van Kishna in game terwijl dat in het echt toch wel omgedraaid is imo.
Engelse competitie niet geladen?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Nu tegen City in de CL en die hebben gewoon zo'n fake speler opgesteld op LM terwijl ze gasten als Eriksen, Sinclair, Navas, Nasri op de bank hebben
Lekker ook die physical stats die zo'n fake player dan krijgt..wtf
[ afbeelding ]
En dat voor iemand van 1.92
jawel, maar je krijgt soms toch zo'n donkergrijze speler als je een krappe selectie hebt ofzo. Zij hebben veel blessures en dus kwam hij erbij. Ze hadden ook wat problemen met registreren van spelers dankzij dat vreemdelingenlegioen.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Engelse competitie niet geladen?
bij de minuten die Ould-Chikh hier vorig seizoen kreeg, ik denk in het totaal zo'n 15 wedstrijden, scoorde hij gemiddeld een 7.85quote:Op donderdag 20 november 2014 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die valt echt heel erg tegen. Zelfs in Jong Ajax kan hij amper meekomen hier
Maar vergeet Cerny niet. Megatalent hier. Muric helaas niet. En Ould-Chikh doet het ook heel goed. Qua talent geen problemen, maar op dit moment lukt het op linksbuiten nog niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de eerste week nadat ik het spel geladen had voor iets meer dan 2 miljoen geloof ik. Had toen nog een jeugdcontract.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:45 schreef wieisboos het volgende:
Voor hoeveel hebben jullie Ould-Chikh gehaald? Twente wil hem niet kwijt voor minder dan 20 miljoen hier
Aan het begin tegen opleidingsvergoedingquote:Op donderdag 20 november 2014 00:45 schreef wieisboos het volgende:
Voor hoeveel hebben jullie Ould-Chikh gehaald? Twente wil hem niet kwijt voor minder dan 20 miljoen hier
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
in de eerste week nadat ik het spel geladen had voor iets meer dan 2 miljoen geloof ik. Had toen nog een jeugdcontract.
Ohh dan heb ik niet op zitten lettenquote:Op donderdag 20 november 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan het begin tegen opleidingsvergoeding
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:45 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
ib4 Fenerbachequote:Op donderdag 20 november 2014 00:51 schreef BDIL het volgende:
Is er een team aan te raden, behalve Ajax ? ( Niks tegen Ajax, zelf ook mee gespeeld afgelopen 2 jaar maar het is iets te makkelijk)
Cerny speelt hier echt nauwelijks. Omdat Kishna en Fischer hier nog steeds spelen en er nog genoeg andere opties daarvoor zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die valt echt heel erg tegen. Zelfs in Jong Ajax kan hij amper meekomen hier
Maar vergeet Cerny niet. Megatalent hier. Muric helaas niet. En Ould-Chikh doet het ook heel goed. Qua talent geen problemen, maar op dit moment lukt het op linksbuiten nog niet helemaal.
Liverpool, Southampton, Dortmundquote:Op donderdag 20 november 2014 00:51 schreef BDIL het volgende:
Is er een team aan te raden, behalve Ajax ? ( Niks tegen Ajax, zelf ook mee gespeeld afgelopen 2 jaar maar het is iets te makkelijk)
Sassuolo, prima selectie en leuk om er een echte topploeg van te makenquote:Op donderdag 20 november 2014 00:51 schreef BDIL het volgende:
Scunthorpe United, 4e divisie Engelandquote:Op donderdag 20 november 2014 00:51 schreef BDIL het volgende:
Ook harstikke leuk inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2014 07:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sassuolo, prima selectie en leuk om er een echte topploeg van te maken
Heracles hier, en drie maanden later ontslagenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:33 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hier in het 2e seizoen bij FC Groningen
Berardiquote:Op donderdag 20 november 2014 07:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sassuolo, prima selectie en leuk om er een echte topploeg van te maken
quote:
huurlingquote:
Is in het begin toch eigendom van Sassuolo en Juventus?quote:
Klopt, geen huurling. Betekent wel dat je dus meer moet bieden dan Juve na het eerste seizoen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is in het begin toch eigendom van Sassuolo en Juventus?
Hier is hij nu in het 2e seizoen volledig eigendom van Sassuolo
Vaag. Eredivisie en zelfs de JL lopen hier ook vol met allemaal wereldtalenten die clubs als Fortuna en Cambuur dan huren van Porto, Real, Juve etc.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:33 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hier in het 2e seizoen bij FC Groningen
oh dat is waar ook ja, due vage co-ownerships in Italië met die sealed bidsquote:Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is in het begin toch eigendom van Sassuolo en Juventus?
Hier is hij nu in het 2e seizoen volledig eigendom van Sassuolo
Van wat ik weet IRL: Chelsea bij Vitas, City bij Cambuur, maar Juve en Porto? En bij PS speelt die ene Mexicaan, weet niet van welke club hij komt?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag. Eredivisie en zelfs de JL lopen hier ook vol met allemaal wereldtalenten die clubs als Fortuna en Cambuur dan huren van Porto, Real, Juve etc.
Nou zijn er IRL natuurlijk ook wel huurlingen van topclubs als Man U, City, Chelsea, Juve en Porto in NL actief (of actief geweest) maar niet van het kaliber als in mijn game voor mijn gevoel. Wel handig scouten
Guardado is van Valencia, maar dat is geen talentje meer hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van wat ik weet IRL: Chelsea bij Vitas, City bij Cambuur, maar Juve en Porto? En bij PS speelt die ene Mexicaan, weet niet van welke club hij komt?
Heb dit seizoen een 17jarige keeperstalentje weggeplukt bij een vage Franse club. Kostte me toch wel 8 miljoen, maar wat een geil spelertjequote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef dion_v_k het volgende:
Ik wou de 17-jarige Veendorp overnemen van Groningen maar ze willen 13 miljoen terwijl hij maar 875k waard is
Nee, die heeft al aardig wat internationals bij Mexico gespeeld idd.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Guardado is van Valencia, maar dat is geen talentje meer hoor
bij VVV zaten gasten van Porto in het verleden. Momenteel heeft Den Bosch er 2 van Juve. Guardado van PSV (Valencia) vind ik een ander verhaal. Ze hebben ook nog Isimat van Monaco daar. NEC had er de afgelopen 10 jaar 3 of 4x een van Man U (Vermijl vorig jaar). En ADO had vorig jaar Omeruo nog van City, waar Cambuur idd ook spelers van huurt.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van wat ik weet IRL: Chelsea bij Vitas, City bij Cambuur, maar Juve en Porto? En bij PS speelt die ene Mexicaan, weet niet van welke club hij komt?
viespeukquote:Op donderdag 20 november 2014 10:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb dit seizoen een 17jarige keeperstalentje weggeplukt bij een vage Franse club. Kostte me toch wel 8 miljoen, maar wat een geil spelertje
Begin maar niet over Sainrimatquote:
Wat een spelerquote:Op donderdag 20 november 2014 10:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Begin maar niet over Sainrimat
Hier ook 2D omdat er dan meer fantasie bij komt kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:18 schreef De-Hamster het volgende:
Ik speel altijd in 2D omdat ik op een laptop speel die 3D een stuk trager afspeelde in FM13 was dat wel dacht ik. Sindsdien nooit meer gekeken naar 3D en vind het met 2D overzichtelijker.
Ik speel ook zonder geluid omdat ik in een venster speel en ondertussen nog wel eens op internet filmpjes kijk of muziek aan heb.
Moskou uit met 1-5 ingemaaktquote:Op donderdag 20 november 2014 11:18 schreef De-Hamster het volgende:
Ik speel altijd in 2D omdat ik op een laptop speel die 3D een stuk trager afspeelde in FM13 was dat wel dacht ik. Sindsdien nooit meer gekeken naar 3D en vind het met 2D overzichtelijker.
Ik speel ook zonder geluid omdat ik in een venster speel en ondertussen nog wel eens op internet filmpjes kijk of muziek aan heb.
Ik vind 3D leuker. Heb een tijd 2D geprobeerd, maar 3D vind ik leuker om me beter te kunnen inleven in de wedstrijd. Dan zie je ook de reacties van de spelers bij een dubieuze beslissing van de scheids, of zich afreageren op de grensrechter, of als ze scoren hoe ze dan juichen etc.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier ook 2D omdat er dan meer fantasie bij komt kijken.
Bijvoorbeeld met afstandschoten beeld me ik dan een bazige goal in en als je 'm dan in 3D terug zou kijken zie je een pauper goal van een stel houterige poppetjes
In principe wel, al zijn ze mentaal slecht. En t fysiek mag ook wel iets beterquote:Op donderdag 20 november 2014 11:56 schreef De-Hamster het volgende:
Twee talentjes die me scouts gevonden hebben. Zouden de potentie hebben om topspelers in de Eredivisie te worden.
[ afbeelding ]
Klopt wel, maar de ene kostte niks en de ander 35k + oefenwedstrijd. Dus daar ga ik sowieso wel winst op maken.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In principe wel, al zijn ze mentaal slecht. En t fysiek mag ook wel iets beter
Sowieso.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:11 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Klopt wel, maar de ene kostte niks en de ander 35k + oefenwedstrijd. Dus daar ga ik sowieso wel winst op maken.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:56 schreef De-Hamster het volgende:
Twee talentjes die me scouts gevonden hebben. Zouden de potentie hebben om topspelers in de Eredivisie te worden.
Ik ben reuze tevreden over FM13quote:Op donderdag 20 november 2014 13:07 schreef Vatta het volgende:
Jullie zijn tot nu toe allemaal tevreden over deze fm?
Daarom altijd iets meer salaris geven en die clausules niet accepteren.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:36 schreef Funzel het volgende:
Pff na Gil Romero ook nog Eder Balanta kwijt door de afkoopsom. Wel 28M, maar toch. Karim Rekik als vervanger gehaald. Voor Romero is dat Kyle Ebecilio, dus weer een beetje genationaliseerd.
Of anders die agent wat extra's toestoppen. Werkt beter als 'ie een hoge stat heeft bij Agent Fee.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarom altijd iets meer salaris geven en die clausules niet accepteren.
3D standaard.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat een speler
Ben ik trouwens de enige die in 3D speelt?
Middenveldertje man.quote:
De CL is bij mij sowieso zwaar kansloos.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef dion_v_k het volgende:
In Europese wedstrijden word ik continu verkracht, niet normaal hoe slecht dat gaat![]()
[ afbeelding ]
De afkoopsom was niet onderhandelbar helaas.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarom altijd iets meer salaris geven en die clausules niet accepteren.
Mijn grootste Turkse spitsen talent wilt ook maar niet scoren.quote:
FM2006quote:Op donderdag 20 november 2014 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3D standaard.
Naar rondjes kijken op een veld
Heb gemerkt dat een tactiek met hangende vleugelspitsen op links en rechts met snelheid en goed werkt. Bij mij komt al het gevaar vanaf de flanken, zou bij jou eigenlijk ook geen probleem moeten zijn met je spelersselectie.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:48 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Er gaan nu al geruchten dat ik waarschijnlijk ontslagen ga worden, zou niet verkeerd zijn want anders stop ik zelf welAllemaal potentiële wereldtoppers en niks kunnen winnen
![]()
Je bent gewoon slechtquote:Op donderdag 20 november 2014 14:48 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Er gaan nu al geruchten dat ik waarschijnlijk ontslagen ga worden, zou niet verkeerd zijn want anders stop ik zelf welAllemaal potentiële wereldtoppers en niks kunnen winnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |