Ja, want met een gemiddelde dieselprijs van ¤ 1,22 en ¤ 4.000 aan brandstofkosten en een verbruik van 1 op 20 betekent dat al 65.573 km.... en dat in een afgetrapte Mondeo die 7½ maand in bezit isquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:18 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Je vergeet de bullshitfactor waardoor alles door tien gedeeld moet worden.
Lijkt me geen straf met die auto, en veel beter voor de auto natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:45 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar ik kan moeilijk een half uur gaan omrijden als mijn werk maar 10 minuten rijden is
Hoe snel is supersnel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:45 schreef junkiexp het volgende:
...
Kachel is wel supersnel warm trouwens, dat is echt fijn.
Maar het is een 7-serie, zou goed kunnen dat er een voorverwarmapparaat oid inzit.
Daarom geef in de vergelijking. In mijn auto rond de 5 liter. Met een verbruik van 1 op 20. Bij 10 liter met een verbruik van 1 op 5 is er per liter overduidelijk meer verbuik. En daarom meer restwarmte.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:23 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, dit is een verschrikkelijk groot motorblok met iets van 10 liter olie.
Dat is een dikke brok massa, dat warmt zomaar niet even op hoor.
Koelwater gaat snel maar de olie dat duurt zomaar eens een half uur.
En waar is de restwarmte als ik 's ochtends mijn auto instap???
Niet gemiddeld. Veel gereden in Duitsland en bergen. Gemiddeld denk ik 1 op 15 ofzo... en diesel was 1.40 a 1.50. Doe de berekening dan nog eens opnieuwquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want met een gemiddelde dieselprijs van ¤ 1,22 en ¤ 4.000 aan brandstofkosten en een verbruik van 1 op 20 betekent dat al 65.573 km.... en dat in een afgetrapte Mondeo die 7½ maand in bezit is
Minuut of 8 in de stad, dan begint hij al lekker heet te worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe snel is supersnel?
Bij mij begint de kachel na 3 km 50 km/u weg ongeveer te werken.
Veel sneller zal idd. wel wat extra verwarming vergen.
Heb je geen lijst van BMW met alle extra's op jouw bak?
Kan je via de dealer opvragen. Weet alleen niet wanneer ze daar mee begonnen zijn.
Mijn 2001 BMW zit wel in het systeem.
Nee, eerst ff netjes maken, leer heeft al 5 jaar geen onderhoud gehad denk ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:36 schreef Tinos85 het volgende:
Al foto's gemaakt?toch wel vet om zo'n ding te hebben.
En in de regen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:48 schreef junkiexp het volgende:
...
Ik heb de auto in het donker gekocht.
Klopt, en dan ook nog onder zo'n nieuwe lantaarnpaal met zo'n gasontladingslamp.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En in de regen waarschijnlijk.![]()
Dan zie je dus 0,0 van het plaatwerk/ lak.
Don't ask me, how I know
Kom je op 40.000 km uit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Niet gemiddeld. Veel gereden in Duitsland en bergen. Gemiddeld denk ik 1 op 15 ofzo... en diesel was 1.40 a 1.50. Doe de berekening dan nog eens opnieuw
Klopt idd nog steeds niet. Sorry. Een gedeelte heb ik in die Fiesta gereden en die was zuiniger. Heb mijn vorige tankbeurt precies 50.000km gereden dit jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:35 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Kom je op 40.000 km uit.
Nog steeds bullshit dus.
Zelfs nog geen foto voor WhatsApp gemaakt?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, eerst ff netjes maken, leer heeft al 5 jaar geen onderhoud gehad denk ik![]()
Buitenkant is ook flink mishandeld door de krasstraat en nu in het licht zie ik toch wel wat roest en putjes.
Ik heb de auto in het donker gekocht.
Maargoed, voor het bedrag wat ik heb betaald ga ik niet klagen
Een 7 serie is in een standaard donkere kleur al pooier genoegquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik een E38 mat zwart ga maken, word ik dan gebanned in PTA?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:02 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Wat nou mat zwart![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ja echt he, en dan van die hele fout 5 spaaks 20 inch velgen eronder.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:06 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Een 7 serie is in een standaard donkere kleur al pooier genoeg
Nee Honingraat vind ik niks, en kut met schoonmaken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:50 schreef Catch22- het volgende:
Honingraat of alpina eronder en verder zo houden
Jammer dat je niet aan de overkant woont. Onder oa. de Montevideo heb je dikke parkeergarages waar wel meer kostbaar blik staat.quote:Op zondag 21 december 2014 09:28 schreef junkiexp het volgende:
Nee eerst kijken of de basis goed is, daar heb je helemaal gelijk in![]()
Ga wel aan de voorkant ook PDC inbouwen, aan de achterkant zit het er al op.
Even voor jullie idee hoe groot de auto is, die staat momenteel in een enkel parkeervak en die zijn zijn voor Rotterdamse begrippen echt al groot, in een winkelstraat vermoed ik dat deze 10cm korter zijn.
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |