abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146754052
quote:
De jihadstrijder die vorige week een bomaanslag pleegde bij de ingang van een politiehoofdkwartier in de Iraakse hoofdstad Bagdad, zou in Maastricht hebben gewoond. Eerder gingen al geruchten dat een Nederlander de dader was, nu meldt De Limburger op basis van bronnen dat het zou gaan om Sultan Berzel.

Op sociale netwerken in Maastricht circuleert onder moslimjongeren ook zijn naam en staan condoleances van vrienden en bekenden. Volgens de krant rouwt zijn familie om het verlies. Burgemeester Onno Hoes stelt dat 'bevestiging alleen kan via de overheden ter plekke'.

Bij de aanslag in Irak vielen vijf doden en tien gewonden, allen politieagenten. Na de aanslag liet IS op Twitter weten dat 'Abu Abdullah al-Hollandi', de strijdersnaam van Berzel, met een explosievenriem de aanval had uitgevoerd.

Berzel zou voorafgaand aan de aanslag als laatste hebben gezegd: Geef iedereen van mij de salaam (vrede) en met name Mohammed Bouyeri. 'Ik zal hem niet vergeten in mijn dua (smeekbede).' Bouyeri zit in Nederland een levenslange gevangenisstraf uit voor de moord op Theo van Gogh
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)uit-Maastricht.dhtml

Sultan Berzel, klinkt niet echt als een Maastrichtenaar, meer als een Marokkaan. Te triest voor woorden dat een Marokkaan helemaal naar Irak afreist om zichzelf op te blazen. Ik vraag mij altijd af waarom zulke idioten de jihad niet verkondigen in hun eigen land? Marokko is met haar prostitutienetwerk en drank niet echt bepaald islamitisch te noemen. Waarom ''verbeteren''(oftewel terroriseren) ze Marokko niet, maar Irak wel? Toch stiekem een beetje nationalisme in ze, blijkbaar.
pi_146754224
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:34 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)uit-Maastricht.dhtml

Sultan Berzel, klinkt niet echt als een Maastrichtenaar, meer als een Marokkaan. Te triest voor woorden dat een Marokkaan helemaal naar Irak afreist om zichzelf op te blazen. Ik vraag mij altijd af waarom zulke idioten de jihad niet verkondigen in hun eigen land? Marokko is met haar prostitutienetwerk en drank niet echt bepaald islamitisch te noemen. Waarom ''verbeteren''(oftewel terroriseren) ze Marokko niet, maar Irak wel? Toch stiekem een beetje nationalisme in ze, blijkbaar.
Niet echt kwestie van nationalisme, maar eerder sprake van sektarische haat jegens Sjieten en Alevieten, volgens veel Wahabies zijn deze groepen vogelvrij verklaard.
pi_146754311
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet echt kwestie van nationalisme, maar eerder sprake van sektarische haat jegens Sjieten en Alevieten, volgens veel Wahabies zijn deze groepen vogelvrij verklaard.
Er zijn toch ook ongelovigen in Marokko, die drinken ed? Wat over die hoerenclubs in Marokko? Ze noemen Marokko ook wel soms de Afrikaanse versie van Pattaya. Waarom terroriseren ze dat dan niet?
pi_146754342
Hier trouwens, een foto van zijn vriendjes, die hem allemaal als een goed persoon zien en allemaal hem ''een plek in de hemel toewensen''. Blijkbaar is dat onderzoek over de ISIS-sympathisanten toch gewoon waar.

maandag 17 november 2014 @ 20:41:57 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_146754403
Ik wens hem verder het allerbeste. Doeiiii.
  maandag 17 november 2014 @ 20:43:22 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_146754475
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef mylamboisblack het volgende:
Hier trouwens, een foto van zijn vriendjes, die hem allemaal als een goed persoon zien en allemaal hem ''een plek in de hemel toewensen''. Blijkbaar is dat onderzoek over de ISIS-sympathisanten toch gewoon waar.

[ afbeelding ]
En meteen met naam en al in het register van de AIVD terecht komen. Prima toch.
pi_146754485
quote:

[..]

Er zijn toch ook ongelovigen in Marokko, die drinken ed? Wat over die hoerenclubs in Marokko? Ze noemen Marokko ook wel soms de Afrikaanse versie van Pattaya. Waarom terroriseren ze dat dan niet?
It aint the same, strijden tegen de Sjieten of tegen je eigen volk, met de Soenieten in eigen gebied proberen ze ook zo veel mogelijk een alliantie te sluiten en onder hun hoede te nemen ipv te bestrijden, de 'nuances' en 'tolerantie' die ze Soenitische groepen bieden krijgen de andere groepen niet eens een fractie van. Daarnaast Is Syrie en Irak interessanter vanwege de Islamitische eschatologie.
pi_146754499
Limburger én IS-mongool weg. Dubbel win.
Alleen jammer van de andere doden en gewonden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146754543
nou ja weet je als moslim terrorist heb je ook altijd vervelende mensen in een groepje zitten. allah heeft daarvoor bedacht dat ze eer kunnen behalen door zichzelf op te blazen. ze stemmen dan democratisch wie nu voor de 70 maagden mag gaan en zo ben je snel genoeg de zeikerds kwijt. yolo!
  maandag 17 november 2014 @ 20:45:19 #10
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_146754548
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Boeien. Liever daar dan in Maastricht.
pi_146754568
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 20:45 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Boeien. Liever daar dan in Maastricht.
Ik ken niemand in Maastricht.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146754615
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

It aint the same, strijden tegen de Sjieten of tegen je eigen volk, met de Soenieten in eigen gebied proberen ze ook zo veel mogelijk een alliantie te sluiten en onder hun hoede te nemen ipv te bestrijden, de 'nuances' en 'tolerantie' die ze Soenitische groepen bieden krijgen de andere groepen niet eens een fractie van. Daarnaast Is Syrie en Irak interessanter vanwege de Islamitische eschatologie.
Strijden tegen je ''eigen volk'', dus je geeft toe dat het toch om nationalisme gaat? Een ongelovige is namelijk gewoon een ongelovige. En in Marokko is niet iedereen Soenniet.

Deze mensen zijn gewoon zelf stiekem nationalistisch, maar ze weigeren dat toe te geven.
pi_146754623
ow ja en ik dacht altijd van wow dat zijn wel mensen die heel overtuigd zijn van hun oorlog maar na een reportage denk ik nu dat het makkelijk beïnvloedbare personen zijn die naar een antwoord in hun leven zoeken, een mogelijkheid om goed te maken wat ze mis hebben gedaan. en dan 1 of andere malloot tegenkomt die ze de mogelijkheid biedt om zichzelf op te blazen voor de 'jihad'.
  maandag 17 november 2014 @ 20:47:49 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_146754657
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik ken niemand in Maastricht.
Misschien woont je toekomstige vriend nu wel in Maastricht.
pi_146754691
quote:

[ afbeelding ]
Walgelijk!
Zonder wrijving geen glans
pi_146754696
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 20:47 schreef Twiitch het volgende:
Misschien woont je toekomstige vriend nu wel in Maastricht.
Misschien was een van die agenten wel mijn toekomstige vriend geweest.
pi_146754745
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

misschien heeft hij net iemand zo boos gemaakt dat die persoon zichzelf gaat opblazen in nederland en jouw toekomstige vriend daarmee opblaast en dat je dan zo forever alone remi zit te zijn -O-
  maandag 17 november 2014 @ 20:50:16 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_146754764
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Veel kasthomo's onder moslims inderdaad, dat had ook gekund.
pi_146754772
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:46 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Strijden tegen je ''eigen volk'', dus je geeft toe dat het toch om nationalisme gaat? Een ongelovige is namelijk gewoon een ongelovige. En in Marokko is niet iedereen Soenniet.

Deze mensen zijn gewoon zelf stiekem nationalistisch, maar ze weigeren dat toe te geven.
Een concept als 'Marokko' is en nationalisme is wat anders dan sektarisch geweld, het wordt niet gevoed door etniciteit maar door karakteristieke ( sektarische) kenmerken. Concepten als nationalisme is er verre van te zoeken gezien men bereid is zijn leven te geven voor een land waar het qua identiteitsvorming niets mee heeft gehad, dat is in strijd met de definities die van nationalisme worden gehanteerd, daarnaast is ISIS te etnisch divers om als nationalistisch gekenmerkt te worden. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 20:51:28 ]
pi_146754782
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:49 schreef SuperFood het volgende:
misschien heeft hij net iemand zo boos gemaakt dat die persoon zichzelf gaat opblazen in nederland en jouw toekomstige vriend daarmee opblaast en dat je dan zo forever alone remi zit te zijn -O-
Ook dan weet ik dat niet, dus.. boeie.
pi_146754805
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ook dan weet ik dat niet, dus.. boeie.
ok remi.
pi_146754844
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een concept als 'Marokko' is en nationalisme is wat anders dan sektarisch geweld, het wordt niet gevoed door etniciteit maar door karakteristieke ( sektarische) kenmerken. Concepten als nationalisme is er verre van te zoeken gezien men bereid is zijn leven te geven voor een land waar het qua identiteitsvorming niets mee heeft gehad, dat is in strijd met de definities die van nationalisme worden gehanteerd.
Er is geen logische redenering waarom men zichzelf wel zou opblazen in Syrie en Irak(waar ongelovigen blijkbaar zijn) of in Marokko(die ook worden gezien als ongelovig).

En dan heb ik het niet alleen over dit voorbeeld, maar gewoon over alle foreign-fighters die zelfmoordaanslagen plegen.

Hoe zit 't trouwens met de alevieten in Turkije? Worden die ook erg bejegend door de Soennieten daar?
pi_146754900
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:52 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Er is geen logische redenering waarom men zichzelf wel zou opblazen in Syrie en Irak(waar ongelovigen blijkbaar zijn) of in Marokko(die ook worden gezien als ongelovig).

En dan heb ik het niet alleen over dit voorbeeld, maar gewoon over alle foreign-fighters die zelfmoordaanslagen plegen.

Hoe zit 't trouwens met de alevieten in Turkije? Worden die ook erg bejegend door de Soennieten daar?
er is altijd een reden. rationeel, irrationeel - denk niet dat je vanaf deze kant daar goed over kunt oordelen. als je er voor wilt vechten wil je ervoor sterven als het moet. dus...
pi_146754922
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:53 schreef SuperFood het volgende:

[..]

er is altijd een reden. rationeel, irrationeel - denk niet dat je vanaf deze kant daar goed over kunt oordelen. als je er voor wilt vechten wil je ervoor sterven als het moet. dus...
Maar waarom zou je dat wel willen in Syrie en Irak, maar niet in Marokko? Dat vraag ik me af.
pi_146754968
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:54 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Maar waarom zou je dat wel willen in Syrie en Irak, maar niet in Marokko? Dat vraag ik me af.
is daar al een flinke oorlog gaande (zo ja dan heb ik die gemist)
pi_146754982
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:52 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Je moet sowieso geen logische verklaring zoeken als het gaat om jezelf op te blazen, de tot standkoming van zo een daad gaat gepaard met brainwashing en indoctrinatie. En nogmaals wat ik al zei, in Syrie en Irak is er sprake van een sektarische oorlog, in Marokko is dit niet het geval en Syrie is nogmaals qua Islamitisch eschatologie voor Jihadisten veel interessanter.

quote:
De Alevieten zijn tot 2/3 x op groot schaal slachtoffer geweest van sektarisch geweld, maar over het algemeen is het vrij stabiel geweest.
pi_146755080
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef SuperFood het volgende:

[..]

is daar al een flinke oorlog gaande (zo ja dan heb ik die gemist)
Ook voordat deze oorlog begon, waren er dagelijks zelfmoordexplosies te vinden in Bagdad.
pi_146755115
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je moet sowieso geen logische verklaring zoeken als het gaat om jezelf op te blazen, de tot standkoming van zo een daad gaat gepaard met brainwashing en indoctrinatie. En nogmaals wat ik al zei, in Syrie en Irak is er sprake van een sektarische oorlog, in Marokko is dit niet het geval en Syrie is nogmaals qua Islamitisch eschatologie voor Jihadisten veel interessanter.

[..]

De Alevieten zijn tot 2/3 x op groot schaal slachtoffer geweest van sektarisch geweld, maar over het algemeen is het vrij stabiel geweest.
Hoeveel procent van de Alevieten is Koerd en hoeveel Turk? Kon er niks over vinden op google.
pi_146755174
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ook voordat deze oorlog begon, waren er dagelijks zelfmoordexplosies te vinden in Bagdad.
joh. gezellig.

islam is vrede, je weet tog!
pi_146755257
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:58 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de Alevieten is Koerd en hoeveel Turk? Kon er niks over vinden op google.
CIA zegt dit:
quote:
Turkish 70-75%, Kurdish 18%, other minorities 7-12% (2008 est.)
Het in kaart brengen van Alevieten zal wat lastiger worden.
pi_146755491
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:59 schreef SuperFood het volgende:

[..]

joh. gezellig.

islam is vrede, je weet tog!
Ja en van de Koran moet je alles letterlijk nemen toch :')
Bespaar je de vernedering en ga je eerst fatsoenlijk inlezen.
pi_146755529
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja en van de Koran moet je alles letterlijk nemen toch :')
Bespaar je de vernedering en ga je eerst fatsoenlijk inlezen.
ow mag je de koran in de huidige tijdsgeest uitleggen jah? vertel joh.
pi_146755558
quote:

[ afbeelding ]
Meteen al die mongolen aanpakken.
pi_146755574
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:08 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ow mag je de koran in de huidige tijdsgeest uitleggen jah? vertel joh.
Als je de Koran eens fatsoenlijk had doorgelezen hoefde ik je dit niet eens te vertellen, laat staan uitleggen dat je de Koran op sommige plekken ook allegorisch moet lezen / uitleggen.
pi_146755598
quote:
15s.gif Op maandag 17 november 2014 21:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als je de Koran eens fatsoenlijk had doorgelezen hoefde ik je dit niet eens te vertellen, laat staan uitleggen dat je de Koran op sommige plekken ook allegorisch moet lezen / uitleggen.
jij mag niets uitleggen vrind. dat is al voor je gedaan.
pi_146755639
maar laten we even tot de kern komen he. kan een goede moslim tevens ook homofiel zijn?
pi_146755666
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:10 schreef SuperFood het volgende:

[..]

jij mag niets uitleggen vrind. dat is al voor je gedaan.
:')

je zou een kopje koffie moeten drinken met Baghdadi, jullie zijn het op veel vlakken eens.
pi_146755735
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 21:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:')

je zou een kopje koffie moeten drinken met Baghdadi, jullie zijn het op veel vlakken eens.
ik denk dat jij en hitler elkaar ook wel hadden kunnen waarderen, en dat jij en de triangel josti veel op elkaar lijken. heb je ook inhoudelijke argumenten vrind :)
pi_146755849
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:13 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ik denk dat jij en hitler elkaar ook wel hadden kunnen waarderen, en dat jij en de triangel josti veel op elkaar lijken. heb je ook inhoudelijke argumenten vrind :)
Goeie comeback, hier zal men het nog jaren over hebben, nee echt.

Wat voor inhoudelijke argumenten wil je hebben, ik zeg net tegen jou dat als je de Koran fatsoenlijk had doorgelezen dat je dan zelf zou zien hoe fout je met je standpunt zit dat alles in de Koran letterlijk genomen dient te worden en jij komt met een idiote dooddoener zonder dat je je eigen standpunt al hard kunt maken icm de Koran.

Zoals ik al zei, je geeft je qua overtuiging over wat de Islam is op een vlak met Al-Baghdadi.

I'm not your vrind, buddy.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 21:16:47 ]
pi_146755897
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goeie comeback, hier zal men het nog jaren over hebben, nee echt.

Wat voor inhoudelijke argumenten wil je hebben, ik zeg net tegen jou dat als je de Koran fatsoenlijk had doorgelezen dat je dan zelf zou zien hoe fout je met je standpunt zit dat alles in de Koran letterlijk genomen dient te worden en jij komt met een idiote dooddoener zonder dat je je eigen standpunt al hard kunt maken icm de Koran.

Zoals ik al zei, je geeft je qua overtuiging over wat de Islam is op een vlak met Al-Baghdadi.
ga lekker anders denkenden haten en je jihad voorbereiden man.
pi_146755961
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:16 schreef SuperFood het volgende:

[..]

Mijn Jihad is het wijzen van mensen zoals jij op juiste informatie over de Koran, maar ik zie dat de uitdaging niet eens veel vereist.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 21:18:19 ]
pi_146756001
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 21:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn Jihad is een het wijzen van mensen zoals jij op juiste informatie over de Koran, maar ik zie dat de uitdaging niet eens veel vereist.
je hebt niets aangewezen alleen gesuggereerd. je komt me daarbij erg onkundig over voor iemand die anderen iets wil leren.
pi_146756033
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:16 schreef SuperFood het volgende:

[..]

Als jij je tot de Islam bekeert ben je meteen zo radicaal dat je direct ontploft.
  maandag 17 november 2014 @ 21:19:47 #44
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146756071
Mylamboisblack zou moeten dimmen. Triggershot is overduidelijk een stuk alwetender en hoogstwaarschijnlijk intelligenter.
  maandag 17 november 2014 @ 21:19:56 #45
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_146756080
quote:

[ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel dubieus.
pi_146756085
quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Als jij je tot de Islam bekeert ben je meteen zo radicaal dat je direct ontploft.
dat is mijn voornaamste reden (naast dat het een haat geloof is en daar mijn hart per definitie niet ligt) om het niet te doen ^O^
pi_146756088
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:18 schreef SuperFood het volgende:

[..]

je hebt niets aangewezen alleen gesuggereerd. je komt me daarbij erg onkundig over voor iemand die anderen iets wil leren.
Je hebt geen poot om om te staan wat betreft je standpunt, zelfs de meest idiote geindotrineerde Jihadist zal accepteren dat er in de Koran allegorische verzen zijn, itt een 'kundig' figuur zoals jij.
pi_146756134
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:19 schreef Jellereppe het volgende:
Mylamboisblack zou moeten dimmen. Triggershot is overduidelijk een stuk alwetender en hoogstwaarschijnlijk intelligenter.
Bedoel je niet Superfool?
pi_146756146
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je hebt geen poot om om te staan wat betreft je standpunt, zelfs de meest idiote geindotrineerde Jihadist zal accepteren dat er in de Koran allegorische verzen zijn, itt een 'kundig' figuur zoals jij.
je begrijpt het niet he. of wilt het niet begrijpen.

enfin ga lekker haten. doen wij lekker intolerant tegen intoleranten ok. ^O^
pi_146756204
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:21 schreef SuperFood het volgende:

[..]

je begrijpt het niet he. of wilt het niet begrijpen.

enfin ga lekker haten. doen wij lekker intolerant tegen intoleranten ok. ^O^
Dat is lef hebben, eerst stellen dat je de Koran in alles letterlijk moet nemen, als je dat niet kunt hardmaken, onderbouwen of verdedigen, maar de ander verwijten van onbegrip. :')
pi_146756205
Wat jammer nou, als ik de PvdA moet geloven had hij makkelijk weer geradicaliseerd kunnen worden.
  maandag 17 november 2014 @ 21:23:41 #52
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146756285
quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bedoel je niet Superfool?
Nee.
pi_146756320
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

CIA zegt dit:

[..]

Het in kaart brengen van Alevieten zal wat lastiger worden.
Ah oke, waarschijnlijk waren de verhoudingen 60(Turk)-40(Koerd) geweest, als de Dersim-genocide niet had plaatsgevonden, toch?

Hoe kan het trouwens dat Alevieten van CHP houden(Ataturks partij), terwijl het diezelfde CHP was die de Dersim genocide uitvoerde?
pi_146756322
Hier, kunnen mensen nog een beetje fatsoenlijke samenvatting van de koran vinden als ze te lui zijn hem helemaal te lezen:

http://www.thereligionofpeace.com/quran/023-violence.htm

Islam :r
pi_146756378
quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Meteen al die mongolen aanpakken.
Ik vind 't echt triest, en het is niet eens ''mijn volk'' dat in Bagdad wordt aangevallen, maar voor een Irakees als jij zou het super stresvol moeten zijn, om te zien hoe die idioten ISIS-terroristen ophemelen, niet?
pi_146756444
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:19 schreef Jellereppe het volgende:
Huh? Ik ben niet met hem aan 't discussieren over de islam, dat is iemand anders.
  maandag 17 november 2014 @ 21:27:23 #57
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146756475
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:26 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Huh? Ik ben niet met hem aan 't discussieren over de islam, dat is iemand anders.
In dat geval mijn excuses.
pi_146756522
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:24 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ah oke, waarschijnlijk waren de verhoudingen 60(Turk)-40(Koerd) geweest, als de Dersim-genocide niet had plaatsgevonden, toch?
Lijkt mij sterk, de verhoudingen zijn nooit sterk vergelijkbaar geweest, de Turken hadden qua hoeveelheden altijd een enorm voorsprong, dat kwam met name omdat de Turkse gebieden met het verdrag van Lausanne vooral in Turkse handen bleef en de gebieden met Koerdisch concentratie werd verdeeld over Iran, Irak, Syrie en Turkije. In Dersim zijn er zo een 30.000+ mensen omgekomen volgens recente onderzoeken, maar niet genoeg om de verhoudingen veel anders te maken dan nu.
quote:
Hoe kan het trouwens dat Alevieten van CHP houden(Ataturks partij), terwijl het diezelfde CHP was die de Dersim genocide uitvoerde?
De Alevieten van Turkije zijn in een beetje in de war op dat vlak denk ik, de 1993 aanvallen op Alevieten in Sivas waarbij 40 Alevieten omkwamen aan de hand van 'Soenieten', toen was ook CHP aan de macht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 21:30:05 ]
pi_146756539
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:24 schreef SuperFood het volgende:
Hier, kunnen mensen nog een beetje fatsoenlijke samenvatting van de koran vinden als ze te lui zijn hem helemaal te lezen:

http://www.thereligionofpeace.com/quran/023-violence.htm

Islam :r
Tot zover je onderzoek over de Islam en Koran. :')
pi_146756581
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:28 schreef Triggershot het volgende:
Lijkt mij sterk, de verhoudingen zijn nooit sterk vergelijkbaar geweest, de Turken hadden qua hoeveelheden altijd een enorm voorsprong, dat kwam met name omdat de Turkse gebieden met het verdrag van Lausanne vooral in Turkse handen bleef en de gebieden met Koerdisch concentratie werd verdeeld over Iran, Irak, Syrie en Turkije. In Dersim zijn er zo een 30.000+ mensen omgekomen volgens recente onderzoeken, maar niet genoeg om de verhoudingen veel anders te maken dan nu.
Ik heb het over de Alevieten in Turkije :P niet over de gehele bevolking van Turkije! De Koerden maken gemiddeld veel meer kinderen dan de Turken, maar je hebt idd wel gelijk.

Nu we het toch over de bevolking van Turkije hebben, ik denk eerlijk gezegd dat Turkije over 100 jaar voor ongeveer 50% Koerdisch is en over zo'n 150 jaar 70-80%(als er geen wereldoorlog/genocide uitbreekt).

quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:28 schreef Triggershot het volgende:
De Alevieten van Turkije zijn in een beetje in de war op dat vlak denk ik, de 1993 aanvallen op Alevieten in Sivas waarbij 40 Alevieten omkwamen, toen was ook CHP aan de macht.
Idd. Het erge is dat CHP ook nog eens doet alsof AKP de alevietenhatende-partij is.
pi_146756760
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:29 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik heb het over de Alevieten in Turkije :P niet over de gehele bevolking van Turkije!

Sorry, Koerden bleef in mijn hoofd hangen. Maar ook dat denk ik niet, Anatolie werd altijd in het Ottomaanse rijk gezien als een bolwerk van Soenieten en het was een prioriteit omdat veilig te stellen omdat dat 'the last battlefield' zou zijn, waarbij niemand van de inheemse volkeren Turken de rug zouden toe keren. Alevieten in Turkije zijn altijd wel in een forse minderheid geweest.

quote:
Idd. Het erge is dat CHP ook nog eens doet alsof AKP de alevietenhatende-partij is.
Mja, Erdogan is een beetje dubieus, hij erkent de seculier-humanistische Alevitisme niet en probeert het vooral te koppelen aan de religieuze overlappingen met Soenisme, dit stoort veel Alevieten in Turkije die niet erg religieus zijn en CHP als fundamentalistisch seculier partij biedt dit wel.
pi_146756823
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:25 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik vind 't echt triest, en het is niet eens ''mijn volk'' dat in Bagdad wordt aangevallen, maar voor een Irakees als jij zou het super stresvol moeten zijn, om te zien hoe die idioten ISIS-terroristen ophemelen, niet?
Ik heb tegenwoordig ook extreem weinig geduld met ze.
pi_146756870
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 21:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tot zover je onderzoek over de Islam en Koran. :')
ja want die quotes zijn natuurlijk niet arabisch en dus een interpretatie... :') lang leve intolerantie lang leve de koran :') hatertje.
pi_146756892
quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een Sjiet en jij bent sowieso kafir, dus eeum, gezien je alles van de Koran letterlijk moet nemen volgens deskundige SuperFood, moet jij maar gewoon lijden, ha, puh!
pi_146756897
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sorry, Koerden bleef in mijn hoofd hangen. Maar ook dat denk ik niet, Anatolie werd altijd in het Ottomaanse rijk gezien als een bolwerk van Soenieten en het was een prioriteit omdat veilig te stellen omdat dat 'the last battlefield' zou zijn, waarbij niemand van de inheemse volkeren Turken de rug zouden toe keren. Alevieten in Turkije zijn altijd wel in een forse minderheid geweest.

[..]

Mja, Erdogan is een beetje dubieus, hij erkent de seculier-humanistische Alevitisme niet en probeert het vooral te koppelen aan de religieuze overlappingen met Soenisme, dit stoort veel Alevieten in Turkije die niet erg religieus zijn en CHP als fundamentalistisch seculier partij biedt dit wel.
Ah, op die manier. Erdogan is idd sowieso niet van democratie en secularisme, meer van het Sultanaat.
pi_146756976
quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een Sjiet en jij bent sowieso kafir, dus eeum, gezien je alles van de Koran letterlijk moet nemen volgens deskundige SuperFood, moet jij maar gewoon lijden, ha, puh!
Je kan niet ontkennen dat een groot deel van de salafistische/wahabistische moslims gewoon bijna alles letterlijk neemt.

quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het ergste is ook nog eens dat er van die rasidioten zijn die dingen zeggen als ''we moeten ze een tweede kans geven'' e.d. Moeten we nazi's ook een tweede kans geven? Moeten we het communisme ook een kans geven? Wat slecht is, is slecht. Die idioten en al hun sympathisanten verdienen niks anders dan straf.
pi_146756985
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:36 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ja want die quotes zijn natuurlijk niet arabisch en dus een interpretatie... :') lang leve intolerantie lang leve de koran :') hatertje.
Even serieus, ben jij zwakzinnig of snap je het echt niet?

Ik ga toch ook niet propageren dat jij intolerantie predikt door je reactie te gaan knippen waar het mij uitkomt en dat dan te presenteren als jouw oproep a la:

quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:21 schreef SuperFood het volgende:
enfin ga lekker haten. doen wij lekker intolerant
pi_146757018
quote:
15s.gif Op maandag 17 november 2014 21:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Even serieus, ben jij zwakzinnig of snap je het echt niet?

Ik ga toch ook niet propageren dat jij intolerantie predikt door je reactie te gaan knippen waar het mij uitkomt en dat dan te presenteren als jouw oproep a la:

[..]

ik predik wel degelijk intolerantie tegen intolerantie. islam is een haatgeloof en mag uitgebannen worden. liever morgen dan vandaag en zeker in het westen.
pi_146757089
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:38 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Je kan niet ontkennen dat een groot deel van de salafistische/wahabistische moslims gewoon bijna alles letterlijk neemt.

Ik kan ook moeilijk ontkennen dat Marokkanen een (groot) rol hebben gespeeld in de Nederlandse loverboy scene, Wilders heeft er geen moeite mee dit te koppelen aan de Islam, maar het is niet iets wat academisch in stand blijft. Ik heb het puur over wat de Koran voorschrijft, nml dat het ook allegorische verzen bevat.
pi_146757177
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:40 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ik predik wel degelijk intolerantie tegen intolerantie. islam is een haatgeloof en mag uitgebannen worden. liever morgen dan vandaag en zeker in het westen.
Ah, dus er is wel een context aan jouw prediken van intolerantie en volledige toelichting, waarbij je complete niet-geknipte reactie een duidelijk beeld geeft van wat je wilt vertellen, maar als het gaat om de Koran en de Islam, dan heb je er totaal geen problemen mee om een site te raadplegen die er geen context bij pakt en knipt in verzen, consequent ben je wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 21:43:33 ]
pi_146757196
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik kan ook moeilijk ontkennen dat Marokkanen een (groot) rol hebben gespeeld in de Nederlandse loverboy scene, Wilders heeft er geen moeite mee dit te koppelen aan de Islam, maar het is niet iets wat academisch in stand blijft. Ik heb het puur over wat de Koran voorschrijft, nml dat het ook allegorische verzen bevat.
wilders mag een hoop stront zijn, wat betreft het moslim geloof heeft hij het bij het rechte eind. het is een geloof van haat, onverdraagzaamheid en zit vast in de oudheid en biedt ook nauwelijks ruimte om mee te gaan in de tijd. de meeste stront op deze wereld wordt op het moment veroorzaakt in naam van de koran. fuck de koran.
pi_146757244
quote:
13s.gif Op maandag 17 november 2014 21:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah, dus er is wel een context aan jouw prediken van intolerantie en volledige toelichting, waarbij je complete niet-geknipte reactie een duidelijk beeld geeft van wat je wilt vertellen, maar als het gaat om de Koran en de Islam, dan heb je er totaal geen problemen mee om een site te raadplegen die er geen context bij pakt en knipt in verzen, consequent ben je wel.
ik heb de koran gelezen. er staan ook mooie gedachten in. het is jammer dat het overall een haatboek is welke door zoveel mensen wordt gebruikt om de door hun veroorzaakte ellende te rechtvaardigen.
pi_146757258
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:36 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Erdogan is idd sowieso niet van democratie en secularisme, meer van het Sultanaat.
Ik denk dat er historisch geen een Turks leider is die Erdogan's democratische beleid kan ervaren? En secularisme, Erdogan is niet seculier, Turkije is dit ook nooit geweest.
pi_146757397
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat er historisch geen een Turks leider is die Erdogan's democratische beleid kan ervaren? En secularisme, Erdogan is niet seculier, Turkije is dit ook nooit geweest.
erdogan is gewoon 100 stappen terug. jammer voor turkije maar ze krijgen wat ze willen. prima voor hen die erop gestemd hebben.
pi_146757427
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:43 schreef SuperFood het volgende:

[..]

wilders mag een hoop stront zijn, wat betreft het moslim geloof heeft hij het bij het rechte eind. het is een geloof van haat, onverdraagzaamheid en zit vast in de oudheid en biedt ook nauwelijks ruimte om mee te gaan in de tijd. de meeste stront op deze wereld wordt op het moment veroorzaakt in naam van de koran. fuck de koran.
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:44 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ik heb de koran gelezen. er staan ook mooie gedachten in. het is jammer dat het overall een haatboek is welke door zoveel mensen wordt gebruikt om de door hun veroorzaakte ellende te rechtvaardigen.
Ik kan ook latijnse spreuken lezen of de dialogen van de Paus en Maarten Luther, maar als ik het niet in de tijdsgeest van diens beleving plaats of de context erbij pak van wat ze willen vertellen, dan heb ik het gelezen idd, maar begrepen niet en dat laatste is vooral wat bij jou schijnt te laken, als je het niet begrijpt kom je inderdaad op conclusies zoals de jouwe uit, alsof Mohammed, Allah en de Koran niets beters te doen hadden dan 'Het Westen' in een 7e eeuwse woestijn als referentie te nemen. :')

Daarnaast geef je met meerdere lezingen aan dat je de Koran niet goed hebt gelezen, daar je dingen zegt die feitelijk tegen de Koran's inhoud in gaan.
pi_146757465
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Ik kan ook latijnse spreuken lezen of de dialogen van de Paus en Maarten Luther, maar als ik het niet in de tijdsgeest van diens beleving plaats of de context erbij pak van wat ze willen vertellen, dan heb ik het gelezen idd, maar begrepen niet en dat laatste is vooral wat bij jou schijnt te laken, als je het niet begrijpt kom je inderdaad op conclusies zoals de jouwe uit, alsof Mohammed, Allah en de Koran niets beters te doen hadden dan 'Het Westen' in een 7e eeuwse woestijn als referentie te nemen. :')

Daarnaast geef je met meerdere lezingen aan dat je de Koran niet goed hebt gelezen, daar je dingen zegt die feitelijk tegen de Koran's inhoud in gaan.
volgens mij is de paus niet betrokken bij de helft van de oorlogen op de wereld. maar ok dat is een detail natuurlijk.
pi_146757489
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:47 schreef SuperFood het volgende:

[..]

erdogan is gewoon 100 stappen terug. jammer voor turkije maar ze krijgen wat ze willen. prima voor hen die erop gestemd hebben.
Als Erdogan 100 stappen terug is, dan weet je ook feitelijk niets waar Turkije was voor Erdogan en waar het nu staat.
pi_146757563
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als Erdogan 100 stappen terug is, dan weet je ook feitelijk niets waar Turkije was voor Erdogan en waar het nu staat.
dat is jouw mening en die mag je hebben knul. nog wel eens in turkije geweest?

ow en als je nog even wilt genieten van wat je prachtige geloof de wereld dagelijks brengt kan ik je http://www.bestgore.com aanraden. echt top. de paus komt er niet voor. gekkies die jihad schreeuwen wel. of is dat is te concreet en reëel voor je. niet academisch genoeg?
pi_146757570
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:49 schreef SuperFood het volgende:

[..]

volgens mij is de paus niet betrokken bij de helft van de oorlogen op de wereld. maar ok dat is een detail natuurlijk.
Dear God, vervang Paus met Shakespeare, Voltaire, Willem van Oranje, Erasmus, het gaat een methodologie die je toepast bij het benaderen en onderzoeken van een stuk historie en contextueel tekst.
pi_146757597
quote:
15s.gif Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dear God, vervang Paus met Shakespeare, Voltaire, Willem van Oranje, Erasmus, het gaat een methodologie die je toepast bij het benaderen en onderzoeken van een stuk historie en contextueel tekst.
je zit er vol mee he, shit.
pi_146757628
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:44 schreef SuperFood het volgende:

[..]

HISTORISCHE CONTEXT OHMIGADO
pi_146757698
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:50 schreef SuperFood het volgende:

[..]

dat is jouw mening en die mag je hebben knul. nog wel eens in turkije geweest?
Iets, iets, iets, ik weet niet wat het is, maar iets doet mij vermoeden dat ik vaker in Turkije kom dan jij en dat ik daar in meer varierende kringen kom dan jij.

quote:
ow en als je nog even wilt genieten van wat je prachtige geloof de wereld dagelijks brengt kan ik je http://www.bestgore.com aanraden. echt top. de paus komt er niet voor. gekkies die jihad schreeuwen wel. of is dat is te concreet en reëel voor je. niet academisch genoeg?
Dus je zet een site op met wandaden van een Karst T, Tristan, Volkert en je hebt daarmee de Nederlandse samenleving en normen en waarden gedefinieerd, of ga nog een stap verder en pluk daar een Hitler, Fritzl, Breivik bij en maak een site waarbij als een ideoloog iets wegzet als de pracht van de niet-Islamitische samenleving.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 21:55:28 ]
pi_146757742
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wens hem verder het allerbeste. Doeiiii.
Dit.
Ура для россии
pi_146757745
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef SuperFood het volgende:

[..]

je zit er vol mee he, shit.
Wordt het te zwaar voor je?
pi_146757754
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iets, iets, iets, ik weet niet wat het is, maar iets doet mij vermoeden dat ik vaker in Turkije kom dan jij en dat ik daar in meer varierende kringen kom dan jij.

[..]

Dus je zet een site op met wandaden van een Karst T, Tristan, Volkert en je hebt daarmee de Nederlandse samenleving en normen en waarden gedefinieerd, of ga nog een stap verder en pluk daar een Hitler, Fritzl, Breivik bij en maak een site waarbij als een ideoloog iets wegzet.
ik vermoed dat jij ook dichter bij de terroristische kringen komt als ik. en ik wens je er veel plezier.

en ja die site is natuurlijk iets te concreet voor je dat begrijp ik wel. want laten we het vooral niet over de afschuwelijke daden hebben die vandaag de dag dagelijks worden gepleegd in naam van allah.
pi_146757761
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Inderdaad, maar het gaat uiteindelijk om wat de (fanatieke) moslims waarnemen. Communisme is in theorie een van de beste systemen, maar in praktijk is 't anders.

quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkije is in theorie in beginsel een democratische rechtsstaat(in praktijk werden er heel veel coups gepleegd), dus wel seculier.
pi_146757841
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ik vermoed dat jij ook dichter bij de terroristische kringen komt als ik. en ik wens je er veel plezier.

en ja die site is natuurlijk iets te concreet voor je dat begrijp ik wel. want laten we het vooral niet over de afschuwelijke daden hebben die vandaag de dag dagelijks worden gepleegd in naam van allah.
Goede inhoudelijke reacties, je weet waar je het over hebt, springt niet van de hak op de tak en mist niet compleet het punt ^O^
pi_146757872
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef SuperFood het volgende:

[..]

Ik snap dat als je geen poot hebt om op te staan en niet inhoudelijk kunt reageren dat je aannames moet hanteren om nog te kunnen reageren, op zich niet erg, wel amuserend hoe belachelijk je jezelf maakt en zoals ik al zei, jij hanteert definities en interpretaties van ISIS, niet ik. Zelfs Wilders en Ayaan zijn genuanceerder dan jij en dat zijn mensen die moeten vrezen voor hun levens door radicale moslim idioten.

quote:
Heb het er vooral over, ik geniet alleen maar van de manier waarop jij naar de wereld kijkt, het is te grappig voor woorden.
pi_146757908
de haatdaden van moslims is nu juist waar het allemaal om draait.
pi_146757963
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik snap dat als je geen poot hebt om op te staan en niet inhoudelijk kunt reageren dat je aannames moet hanteren om nog te kunnen reageren, op zich niet erg, wel amuserend hoe belachelijk je jezelf maakt en zoals ik al zei, jij hanteert definities en interpretaties van ISIS, niet ik. Zelfs Wilders en Ayaan zijn genuanceerder dan jij en dat zijn mensen die moeten vrezen voor hun levens door radicale moslim idioten.

[..]

Heb het er vooral over, ik geniet alleen maar van de manier waarop jij naar de wereld kijkt, het is te grappig voor woorden.
heel goed hoe je het feit dat de meerderheid van de oorlogen in naam van allah worden gevochten weet te relativeren op niet inhoudelijke gronden. hou dat vol jij komt er wel :')
pi_146757993
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Inderdaad, maar het gaat uiteindelijk om wat de (fanatieke) moslims waarnemen. Communisme is in theorie een van de beste systemen, maar in praktijk is 't anders.

Het is eigenlijk heel simpel, je handelt naar je situatie, een mooi voorbeeld is dat Jezus in het Germaanse Westen een blonde jongen was met blauwe ogen en in Egypte een typische Kopt, religieuze sentimenten worden ingevuld met je persoonlijke referentiekader en daarmee ook naar gehandeld, denk niet dat als je een Marcouch als Kalief van Isis wegzet het resultaat hetzelfde zal zijn als status quo.

quote:
Turkije is in theorie in beginsel een democratische rechtsstaat(in praktijk werden er heel veel coups gepleegd), dus wel seculier.
Secularisme defineer je met scheiding van kerk en staat, Turkije heeft deze 2 zaken nooit van elkaar gescheiden, in geen periode van haar rijken of moderne structuur.
pi_146758050
wat :') 8)7
pi_146758061
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:59 schreef SuperFood het volgende:

[..]

heel goed hoe je het feit dat de meerderheid van de oorlogen in naam van allah worden gevochten weet te relativeren op niet inhoudelijke gronden. hou dat vol jij komt er wel :')
Noem eens 1 moslimland die in de afgelopen 100 jaar een invasie heeft gepleegd van een Westers land.
Als dat te moeilijk voor je is, een tweede vraag, noem eens 1 moslimland die in de afgelopen 100 jaar niet bezet is geweest door een Westers land. Over meerderheid van oorlogen gesproken zeg. Ik zou oppassen met je 'feiten'

Even serieus, hoe blind en selectief ben jij?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 22:02:58 ]
pi_146758397
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 22:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Noem eens 1 moslimland die in de afgelopen 100 jaar een invasie heeft gepleegd van een Westers land.
Als dat te moeilijk voor je is, een tweede vraag, noem eens 1 moslimland die in de afgelopen 100 jaar niet bezet is geweest door een Westers land. Over meerderheid van oorlogen gesproken zeg. Ik zou oppassen met je 'feiten'

Even serieus, hoe blind en selectief ben jij?
we hadden het over hoe heerlijk intolerant de islam is. niet over hoe moslims westerse landen invallen (dat kunnen ze nml niet bij gebrek aan power :D tov het westen).

kijk eens wikipedia heeft een speciale pagina van jouw pracht geloof en geweld. weg met dat haatgeloof en dat haatboek zou een stap voorwaarts zijn in de geschiedenis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_and_violence
pi_146758566
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zelfs Wilders en Ayaan zijn genuanceerder dan jij en dat zijn mensen die moeten vrezen voor hun levens door radicale moslim idioten.

wat zeg je daar precies :') sukkel.
pi_146758615
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:09 schreef SuperFood het volgende:

[..]

we hadden het over hoe heerlijk intolerant de islam is. niet over hoe moslims westerse landen invallen (dat kunnen ze nml niet bij gebrek aan power :D tov het westen).
Ik heb met geen woord gerept over de eventuele tolerantie van de Islam, kan je ook nergens teruglezen in mijn reacties, als je ze al uberhaupt hebt gelezen dan. Jij hebt het over :" het feit dat de meerderheid van de oorlogen in naam van allah worden gevochten" en daar reageer ik op.

Een land als Turkije heeft Griekenland in een korte middagje al op haar knieen gebracht, maar dat terzijde.

quote:
kijk eens wikipedia heeft een speciale pagina van jouw pracht geloof en geweld. weg met dat haatgeloof en dat haatboek zou een stap voorwaarts zijn in de geschiedenis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_and_violence
Het bizarre is, dat je maar steeds op hetzelfde uitdraait en niemand in twijfel brengt dat ook moslims geweldadig kunnen zijn, dat is niet iets wat iemand moslim of niet uberhaupt in dit topic tegen in is gegaan, het punt meer wat ik probeer te maken is, voor zover dat ook tot je kan doordringen, dat je enorm laakt in je methodologie, blind bent voor een groot hoeveelheid zaken wat in je 'eigen tuintje' vallen en dat je niet heel erg consequent bent.
pi_146758657
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef SuperFood het volgende:

[..]

wat zeg je daar precies :') sukkel.
Dat de twee prominenste anti-Islam figuren in de Nederlandse politiek zelfs een genuanceerder opvatting op na houden over de Islam en moslims dan jij, zwakzinnige. :')
pi_146759026
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit.. zou mooi zijn als al die idioten zichzelf opblazen, alleen dan zonder onschuldige slachtoffers te maken graag
pi_146760602
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit.. zou mooi zijn als al die idioten zichzelf opblazen, alleen dan zonder onschuldige slachtoffers te maken graag
ja, maar ja dan zijn ze wel weer lief en hoeven ze niet perse dood. dilemma's!
  Eindredactie Games maandag 17 november 2014 @ 23:51:44 #100
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_146762321
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ja, maar ja dan zijn ze wel weer lief en hoeven ze niet perse dood. dilemma's!
Prachtig om te zien hoe jij reactie na reactie opnieuw in het dommenhoekje gezet wordt door Triggershot :D Volhouden!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_146762441
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 23:51 schreef 2dope het volgende:

[..]

Prachtig om te zien hoe jij reactie na reactie opnieuw in het dommenhoekje gezet wordt door Triggershot :D Volhouden!
ik heb hem werkelijk waar nog niet 1 zinnig antwoord zien formuleren maar fijn te weten dat ie populair is in nws kringen ^O^ een beetje extremist in wording dat moet je koesteren.
pi_146762606
Tjah, ineens heb je het, je wordt extremist!
Ik zou wel een toffe troetel-extremist zijn denk ik, gewoon een Knuffel-terrorist.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2014 00:03:00 ]
pi_146762928
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:01 schreef Triggershot het volgende:
Ik zou wel een toffe troetel-extremist zijn denk ik, gewoon een Knuffel-terrorist.
meestal groeit dat wat je post historie overigens mooi laat zien :)
pi_146762965
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:15 schreef SuperFood het volgende:

[..]

meestal groeit dat wat je post historie overigens mooi laat zien :)
Ah een stalker erbij, pas op dat je geen karakter geen extreme vormen aanneemt.
pi_146762969
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:01 schreef Triggershot het volgende:
:D
pi_146762990
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah een stalker erbij, pas op dat je geen karakter geen extreme vormen aanneemt.
even snel gescand maar het is te saai om allemaal door te gaan nemen. sorry ;(
pi_146763027
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:18 schreef SuperFood het volgende:

[..]

even snel gescand maar het is te saai om allemaal door te gaan nemen. sorry ;(
Uiteraard.
pi_146763286
Het is maar goed dat het een doorgedraaid individu is die het slachtoffer is van rascisme in Europa en een sociaal economische achterstand, anders zou je toch al snel burgeroorlogen en massamoorden kunnen krijgen in een land als Irak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')