abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146756205
Wat jammer nou, als ik de PvdA moet geloven had hij makkelijk weer geradicaliseerd kunnen worden.
  maandag 17 november 2014 @ 21:23:41 #52
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146756285
quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bedoel je niet Superfool?
Nee.
pi_146756320
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

CIA zegt dit:

[..]

Het in kaart brengen van Alevieten zal wat lastiger worden.
Ah oke, waarschijnlijk waren de verhoudingen 60(Turk)-40(Koerd) geweest, als de Dersim-genocide niet had plaatsgevonden, toch?

Hoe kan het trouwens dat Alevieten van CHP houden(Ataturks partij), terwijl het diezelfde CHP was die de Dersim genocide uitvoerde?
pi_146756322
Hier, kunnen mensen nog een beetje fatsoenlijke samenvatting van de koran vinden als ze te lui zijn hem helemaal te lezen:

http://www.thereligionofpeace.com/quran/023-violence.htm

Islam :r
pi_146756378
quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Meteen al die mongolen aanpakken.
Ik vind 't echt triest, en het is niet eens ''mijn volk'' dat in Bagdad wordt aangevallen, maar voor een Irakees als jij zou het super stresvol moeten zijn, om te zien hoe die idioten ISIS-terroristen ophemelen, niet?
pi_146756444
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:19 schreef Jellereppe het volgende:
Mylamboisblack zou moeten dimmen. Triggershot is overduidelijk een stuk alwetender en hoogstwaarschijnlijk intelligenter.
Huh? Ik ben niet met hem aan 't discussieren over de islam, dat is iemand anders.
  maandag 17 november 2014 @ 21:27:23 #57
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146756475
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:26 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Huh? Ik ben niet met hem aan 't discussieren over de islam, dat is iemand anders.
In dat geval mijn excuses.
pi_146756522
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:24 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ah oke, waarschijnlijk waren de verhoudingen 60(Turk)-40(Koerd) geweest, als de Dersim-genocide niet had plaatsgevonden, toch?
Lijkt mij sterk, de verhoudingen zijn nooit sterk vergelijkbaar geweest, de Turken hadden qua hoeveelheden altijd een enorm voorsprong, dat kwam met name omdat de Turkse gebieden met het verdrag van Lausanne vooral in Turkse handen bleef en de gebieden met Koerdisch concentratie werd verdeeld over Iran, Irak, Syrie en Turkije. In Dersim zijn er zo een 30.000+ mensen omgekomen volgens recente onderzoeken, maar niet genoeg om de verhoudingen veel anders te maken dan nu.
quote:
Hoe kan het trouwens dat Alevieten van CHP houden(Ataturks partij), terwijl het diezelfde CHP was die de Dersim genocide uitvoerde?
De Alevieten van Turkije zijn in een beetje in de war op dat vlak denk ik, de 1993 aanvallen op Alevieten in Sivas waarbij 40 Alevieten omkwamen aan de hand van 'Soenieten', toen was ook CHP aan de macht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 21:30:05 ]
pi_146756539
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:24 schreef SuperFood het volgende:
Hier, kunnen mensen nog een beetje fatsoenlijke samenvatting van de koran vinden als ze te lui zijn hem helemaal te lezen:

http://www.thereligionofpeace.com/quran/023-violence.htm

Islam :r
Tot zover je onderzoek over de Islam en Koran. :')
pi_146756581
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:28 schreef Triggershot het volgende:
Lijkt mij sterk, de verhoudingen zijn nooit sterk vergelijkbaar geweest, de Turken hadden qua hoeveelheden altijd een enorm voorsprong, dat kwam met name omdat de Turkse gebieden met het verdrag van Lausanne vooral in Turkse handen bleef en de gebieden met Koerdisch concentratie werd verdeeld over Iran, Irak, Syrie en Turkije. In Dersim zijn er zo een 30.000+ mensen omgekomen volgens recente onderzoeken, maar niet genoeg om de verhoudingen veel anders te maken dan nu.
Ik heb het over de Alevieten in Turkije :P niet over de gehele bevolking van Turkije! De Koerden maken gemiddeld veel meer kinderen dan de Turken, maar je hebt idd wel gelijk.

Nu we het toch over de bevolking van Turkije hebben, ik denk eerlijk gezegd dat Turkije over 100 jaar voor ongeveer 50% Koerdisch is en over zo'n 150 jaar 70-80%(als er geen wereldoorlog/genocide uitbreekt).

quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:28 schreef Triggershot het volgende:
De Alevieten van Turkije zijn in een beetje in de war op dat vlak denk ik, de 1993 aanvallen op Alevieten in Sivas waarbij 40 Alevieten omkwamen, toen was ook CHP aan de macht.
Idd. Het erge is dat CHP ook nog eens doet alsof AKP de alevietenhatende-partij is.
pi_146756760
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:29 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik heb het over de Alevieten in Turkije :P niet over de gehele bevolking van Turkije!

Sorry, Koerden bleef in mijn hoofd hangen. Maar ook dat denk ik niet, Anatolie werd altijd in het Ottomaanse rijk gezien als een bolwerk van Soenieten en het was een prioriteit omdat veilig te stellen omdat dat 'the last battlefield' zou zijn, waarbij niemand van de inheemse volkeren Turken de rug zouden toe keren. Alevieten in Turkije zijn altijd wel in een forse minderheid geweest.

quote:
Idd. Het erge is dat CHP ook nog eens doet alsof AKP de alevietenhatende-partij is.
Mja, Erdogan is een beetje dubieus, hij erkent de seculier-humanistische Alevitisme niet en probeert het vooral te koppelen aan de religieuze overlappingen met Soenisme, dit stoort veel Alevieten in Turkije die niet erg religieus zijn en CHP als fundamentalistisch seculier partij biedt dit wel.
pi_146756823
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:25 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik vind 't echt triest, en het is niet eens ''mijn volk'' dat in Bagdad wordt aangevallen, maar voor een Irakees als jij zou het super stresvol moeten zijn, om te zien hoe die idioten ISIS-terroristen ophemelen, niet?
Ik heb tegenwoordig ook extreem weinig geduld met ze.
pi_146756870
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 21:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tot zover je onderzoek over de Islam en Koran. :')
ja want die quotes zijn natuurlijk niet arabisch en dus een interpretatie... :') lang leve intolerantie lang leve de koran :') hatertje.
pi_146756892
quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een Sjiet en jij bent sowieso kafir, dus eeum, gezien je alles van de Koran letterlijk moet nemen volgens deskundige SuperFood, moet jij maar gewoon lijden, ha, puh!
pi_146756897
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sorry, Koerden bleef in mijn hoofd hangen. Maar ook dat denk ik niet, Anatolie werd altijd in het Ottomaanse rijk gezien als een bolwerk van Soenieten en het was een prioriteit omdat veilig te stellen omdat dat 'the last battlefield' zou zijn, waarbij niemand van de inheemse volkeren Turken de rug zouden toe keren. Alevieten in Turkije zijn altijd wel in een forse minderheid geweest.

[..]

Mja, Erdogan is een beetje dubieus, hij erkent de seculier-humanistische Alevitisme niet en probeert het vooral te koppelen aan de religieuze overlappingen met Soenisme, dit stoort veel Alevieten in Turkije die niet erg religieus zijn en CHP als fundamentalistisch seculier partij biedt dit wel.
Ah, op die manier. Erdogan is idd sowieso niet van democratie en secularisme, meer van het Sultanaat.
pi_146756976
quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een Sjiet en jij bent sowieso kafir, dus eeum, gezien je alles van de Koran letterlijk moet nemen volgens deskundige SuperFood, moet jij maar gewoon lijden, ha, puh!
Je kan niet ontkennen dat een groot deel van de salafistische/wahabistische moslims gewoon bijna alles letterlijk neemt.

quote:
8s.gif Op maandag 17 november 2014 21:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het ergste is ook nog eens dat er van die rasidioten zijn die dingen zeggen als ''we moeten ze een tweede kans geven'' e.d. Moeten we nazi's ook een tweede kans geven? Moeten we het communisme ook een kans geven? Wat slecht is, is slecht. Die idioten en al hun sympathisanten verdienen niks anders dan straf.
pi_146756985
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:36 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ja want die quotes zijn natuurlijk niet arabisch en dus een interpretatie... :') lang leve intolerantie lang leve de koran :') hatertje.
Even serieus, ben jij zwakzinnig of snap je het echt niet?

Ik ga toch ook niet propageren dat jij intolerantie predikt door je reactie te gaan knippen waar het mij uitkomt en dat dan te presenteren als jouw oproep a la:

quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:21 schreef SuperFood het volgende:
enfin ga lekker haten. doen wij lekker intolerant
pi_146757018
quote:
15s.gif Op maandag 17 november 2014 21:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Even serieus, ben jij zwakzinnig of snap je het echt niet?

Ik ga toch ook niet propageren dat jij intolerantie predikt door je reactie te gaan knippen waar het mij uitkomt en dat dan te presenteren als jouw oproep a la:

[..]

ik predik wel degelijk intolerantie tegen intolerantie. islam is een haatgeloof en mag uitgebannen worden. liever morgen dan vandaag en zeker in het westen.
pi_146757089
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:38 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Je kan niet ontkennen dat een groot deel van de salafistische/wahabistische moslims gewoon bijna alles letterlijk neemt.

Ik kan ook moeilijk ontkennen dat Marokkanen een (groot) rol hebben gespeeld in de Nederlandse loverboy scene, Wilders heeft er geen moeite mee dit te koppelen aan de Islam, maar het is niet iets wat academisch in stand blijft. Ik heb het puur over wat de Koran voorschrijft, nml dat het ook allegorische verzen bevat.
pi_146757177
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:40 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ik predik wel degelijk intolerantie tegen intolerantie. islam is een haatgeloof en mag uitgebannen worden. liever morgen dan vandaag en zeker in het westen.
Ah, dus er is wel een context aan jouw prediken van intolerantie en volledige toelichting, waarbij je complete niet-geknipte reactie een duidelijk beeld geeft van wat je wilt vertellen, maar als het gaat om de Koran en de Islam, dan heb je er totaal geen problemen mee om een site te raadplegen die er geen context bij pakt en knipt in verzen, consequent ben je wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 21:43:33 ]
pi_146757196
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik kan ook moeilijk ontkennen dat Marokkanen een (groot) rol hebben gespeeld in de Nederlandse loverboy scene, Wilders heeft er geen moeite mee dit te koppelen aan de Islam, maar het is niet iets wat academisch in stand blijft. Ik heb het puur over wat de Koran voorschrijft, nml dat het ook allegorische verzen bevat.
wilders mag een hoop stront zijn, wat betreft het moslim geloof heeft hij het bij het rechte eind. het is een geloof van haat, onverdraagzaamheid en zit vast in de oudheid en biedt ook nauwelijks ruimte om mee te gaan in de tijd. de meeste stront op deze wereld wordt op het moment veroorzaakt in naam van de koran. fuck de koran.
pi_146757244
quote:
13s.gif Op maandag 17 november 2014 21:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah, dus er is wel een context aan jouw prediken van intolerantie en volledige toelichting, waarbij je complete niet-geknipte reactie een duidelijk beeld geeft van wat je wilt vertellen, maar als het gaat om de Koran en de Islam, dan heb je er totaal geen problemen mee om een site te raadplegen die er geen context bij pakt en knipt in verzen, consequent ben je wel.
ik heb de koran gelezen. er staan ook mooie gedachten in. het is jammer dat het overall een haatboek is welke door zoveel mensen wordt gebruikt om de door hun veroorzaakte ellende te rechtvaardigen.
pi_146757258
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:36 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Erdogan is idd sowieso niet van democratie en secularisme, meer van het Sultanaat.
Ik denk dat er historisch geen een Turks leider is die Erdogan's democratische beleid kan ervaren? En secularisme, Erdogan is niet seculier, Turkije is dit ook nooit geweest.
pi_146757397
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat er historisch geen een Turks leider is die Erdogan's democratische beleid kan ervaren? En secularisme, Erdogan is niet seculier, Turkije is dit ook nooit geweest.
erdogan is gewoon 100 stappen terug. jammer voor turkije maar ze krijgen wat ze willen. prima voor hen die erop gestemd hebben.
pi_146757427
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:43 schreef SuperFood het volgende:

[..]

wilders mag een hoop stront zijn, wat betreft het moslim geloof heeft hij het bij het rechte eind. het is een geloof van haat, onverdraagzaamheid en zit vast in de oudheid en biedt ook nauwelijks ruimte om mee te gaan in de tijd. de meeste stront op deze wereld wordt op het moment veroorzaakt in naam van de koran. fuck de koran.
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:44 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ik heb de koran gelezen. er staan ook mooie gedachten in. het is jammer dat het overall een haatboek is welke door zoveel mensen wordt gebruikt om de door hun veroorzaakte ellende te rechtvaardigen.
Ik kan ook latijnse spreuken lezen of de dialogen van de Paus en Maarten Luther, maar als ik het niet in de tijdsgeest van diens beleving plaats of de context erbij pak van wat ze willen vertellen, dan heb ik het gelezen idd, maar begrepen niet en dat laatste is vooral wat bij jou schijnt te laken, als je het niet begrijpt kom je inderdaad op conclusies zoals de jouwe uit, alsof Mohammed, Allah en de Koran niets beters te doen hadden dan 'Het Westen' in een 7e eeuwse woestijn als referentie te nemen. :')

Daarnaast geef je met meerdere lezingen aan dat je de Koran niet goed hebt gelezen, daar je dingen zegt die feitelijk tegen de Koran's inhoud in gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')