Ik probeer het zoveel ik kan.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je weer T2K luisteren dit jaar?
Tijdens het dartsen
EEEE-BOOO-LAAAAALAAAA. Let it disappear in AfricaaaaEEEEEBOLAAAALAA.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie lettergrepen, bekt niet lekker.
Is dit echtquote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef Cee het volgende:
Jan Rot schreef E-mail to Berlin, ik hoop op z'n minst dit niveau te horen nu.
30 toch?quote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef waxmask het volgende:
Ruim 20 jaar terug alweer.... en wat is de wereld er op vooruit gegaan he?
30 jaarquote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef waxmask het volgende:
Ruim 20 jaar terug alweer.... en wat is de wereld er op vooruit gegaan he?
En Karina een gevoel van verliefdheid door Hem had.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Toen George Michael nog niet homo was.
quote:
Ik heb ter compensatie even strange machines van the Gathering geluisterd ondertussen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me mentaal voorbereiden op de enorme ooraids.
Nee joh. Toen ik hem zag bij Wham in zijn roze broekje wist ik het alquote:Op maandag 17 november 2014 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
En Karina een gevoel van verliefdheid door Hem had.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Double_Datequote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is dit echt![]()
Dat was een nummertje he
quote:Op verzoek van de NOS maakten ze een nummer voor het Nationaal Songfestival 1999. Jan Rot werd gevraagd de tekst te schrijven. Het duo klopte aan bij Barbara Kuylenburg, met de vraag of zij het lied wilde zingen. Dit wilde ze, maar alleen als haar zus ook meedeed.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |