Minder moeite, sneller geld...quote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even een domme vraag. Waarom niet een nieuw liedje maken. Waarom 6x hetzelfde nummer
Zelfs al zou hij het telefoonboek zingen, dan zou ik nog luisterenquote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef Cee het volgende:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:41 schreef ChatGirl het volgende:
Whut!? Echt?quote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef Cee het volgende:
Jan Rot schreef E-mail to Berlin, ik hoop op z'n minst dit niveau te horen nu.
Kijk ons eens betrokken zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste versie is an sich wel tof, al vind ik die hele USA for Africa achtige initiatieven enorm overdreven..
Heet jij Atze ?quote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste versie is an sich wel tof, al vind ik die hele USA for Africa achtige initiatieven enorm overdreven..
Nee, gelukkig niet.quote:
Het zit nu wel meteen in mijn kopquote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
We are the world
Wat een godvergeten kutlied was dat.
Dat zou ook een mooi refrein geweest zijn, maar dan met EBOLA EBOLA.quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS
quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou ook een mooi refrein geweest zijn, maar dan met EBOLA EBOLA.
Drie lettergrepen, bekt niet lekker.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou ook een mooi refrein geweest zijn, maar dan met EBOLA EBOLA.
Ga je weer T2K luisteren dit jaar?quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
WE ARE THE WOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
WE ARE THE ONCE TO MAKE A BETTER DAAIAIAIAIAIAIAIAIAYYYYYYYYYYYY
Ik probeer het zoveel ik kan.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je weer T2K luisteren dit jaar?
Tijdens het dartsen
EEEE-BOOO-LAAAAALAAAA. Let it disappear in AfricaaaaEEEEEBOLAAAALAA.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie lettergrepen, bekt niet lekker.
Is dit echtquote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef Cee het volgende:
Jan Rot schreef E-mail to Berlin, ik hoop op z'n minst dit niveau te horen nu.
30 toch?quote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef waxmask het volgende:
Ruim 20 jaar terug alweer.... en wat is de wereld er op vooruit gegaan he?
30 jaarquote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef waxmask het volgende:
Ruim 20 jaar terug alweer.... en wat is de wereld er op vooruit gegaan he?
En Karina een gevoel van verliefdheid door Hem had.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Toen George Michael nog niet homo was.
quote:
Ik heb ter compensatie even strange machines van the Gathering geluisterd ondertussen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me mentaal voorbereiden op de enorme ooraids.
Nee joh. Toen ik hem zag bij Wham in zijn roze broekje wist ik het alquote:Op maandag 17 november 2014 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
En Karina een gevoel van verliefdheid door Hem had.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Double_Datequote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is dit echt![]()
Dat was een nummertje he
quote:Op verzoek van de NOS maakten ze een nummer voor het Nationaal Songfestival 1999. Jan Rot werd gevraagd de tekst te schrijven. Het duo klopte aan bij Barbara Kuylenburg, met de vraag of zij het lied wilde zingen. Dit wilde ze, maar alleen als haar zus ook meedeed.
quote:
anders houd hij zich altijd een beetje afzijdig als het om goede doelen projecten gaat iddquote:Op maandag 17 november 2014 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel leuk dat Bono nu ook een keer meedoet met zo'n project.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef Evertjan het volgende:
EBOOOLLAAAAHHEEEEE EBOOOLLAALALALA!!!!!
Inclusief het verplichte rap-gedeelte.quote:Op maandag 17 november 2014 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
In NL laten ze b artiesten opdraven.
Je hoort slechts wat je wil horen, C.quote:
en Jan Dulles.quote:Op maandag 17 november 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ken ik daar dus niemand van he. Behalve Jan Rot dan.
Nee toch?quote:Op maandag 17 november 2014 19:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Inclusief het verplichte rap-gedeelte.
Wel een goede onbewuste woordspeling.quote:
Nee, van die vrouwquote:
Doe eens het Poephoofd gifje plaatsen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die moet vanavond bij Pauw vertellen over zijn talenten.
Ik versta er nog steeds niks van.quote:Op maandag 17 november 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
Dat begin was dramatisch onverstaanbaar...
Niet haten op Ed, panda.quote:Op maandag 17 november 2014 19:50 schreef Pandaplint het volgende:
Edje heeft zich er ook weer tussen gefietst
Band Aids, bedoel jequote:
C-garnituurquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Is dit de muziek-elite van Nederland?
Bitterballengarnituur komt meer in de buurt.quote:
Zij is van mijquote:
AIVD dit is een grapjenquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
BOMMEN OP DE DWDD STUDIO ZE MOETEN ALLEMAAL DOOD
VI HOOLIGANS ZIJN ONDERWEG!quote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet eens het IBAN-nummer van mijn rekeningquote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Davy, Mexicano, Stijn en Karina gaan nu massaal doneren.
MANI JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Sinterklaas is toch al verkankert.quote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
Sinterklaas net 2 dagen in het land en we baggeren al over Kerst ...
vroeger in mijn gezellige periode kon ik hele schalen van die bitterballen wegwerkenquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bitterballengarnituur komt meer in de buurt.
Wel makkelijk, hoef ik geen kadootjes te verzinnenquote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou de kerstsfeer is dus geef geld.
Nou nou nouquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Als ik geld van GGMM krijg wel.quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Davy, Mexicano, Stijn en Karina gaan nu massaal doneren.
Doei.quote:Op maandag 17 november 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo gek doen he. Dan doe ik niet meer mee in het topic.
Zit je vast ofzoquote:Op maandag 17 november 2014 19:53 schreef KingRoland het volgende:
kutzooi moet nu gtst kijkenbeetje gay voor 30 min jongens
Hahahaquote:Op maandag 17 november 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
als met dit in Afrika zien dan doneren ze geld aan ons voor oordoppen
Dat zijn wij . Hup naar auschwitz met onsquote:Op maandag 17 november 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ebola is niet langer het gevaar voor de samenleving.
Echt onbegrijpelijk..zie er gewoon de humor van inquote:Op maandag 17 november 2014 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoveel aandacht voor die selfie door 7 mensen
Eerste item vond ik ook nog wel leuk.quote:Op maandag 17 november 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
Goed nog even gamen en dan VI kijken. Ik heb volgens mij niet veel gemist aan DWDD de laatste tijd, dit was ook weer kut. Alleen dat Sintonderwerpje was wel leuk.
Dit dusquote:Op maandag 17 november 2014 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoveel aandacht voor die selfie door 7 mensen
DWDD is pure kots idd tegenwoordig. VI VI VI VI VI VI VI VI VI VI VIquote:Op maandag 17 november 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
Goed nog even gamen en dan VI kijken. Ik heb volgens mij niet veel gemist aan DWDD de laatste tijd, dit was ook weer kut. Alleen dat Sintonderwerpje was wel leuk.
Heb ik niet gezien ik zat Spangas eerst te kijkenquote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste item vond ik ook nog wel leuk.
Flopshowquote:NOC*NSF lanceert dinsdag 18 november de campagne “laat je sportclub niet in z’n hempie staan” omdat bij sportverenigingen het aantal leden, vrijwilligers en de financiën teruglopen. Erben is één van de ambassadeurs hiervan (net als Kees Jansma en Minke Booij). Erben zit vanavond aan tafel met 11 kinderen van de schaatsclub van zijn zoons, inclusief zijn twee zoons.
Hij is één van de meest invloedrijke mannen uit de geschiedenis, er zijn al honderden boeken over hem geschreven en er is niks wat je niet over Napoleon kunt vinden. Toch vond Bart van Loo nog een invalshoek om een nieuw boek te schrijven over deze grootheid. Bart Van Loo gaat op zoek naar de mens achter de mythe. Vanavond vertelt hij ons meer.
Zelf kan hij er niet meer bij zijn maar deze maand zou 'De vader van de saxofoon' 200 jaar zijn geworden. Tijd voor een feestje! Overal ter wereld zijn festiviteiten om het leven van Adolphe Sax te vieren. Wij vroegen aan de twee jazz liefhebbers Wilfried de Jong en Michel Egmond naar hun kijk op jazz. Ze vertellen ons de leukste jazz anecdotes en laten de bijzonderste optredens zien. And last maar zeker niet least komt de wereldberoemde jazzsaxofonist Branford Marsalis spelen!
Op South By Southwest gaf hij een memorabel optreden en sindsdien wordt Benjamin Booker gezien als 'de redder' van de rock 'n' roll. De internationale pers was laaiend enthousiast over zijn debuut album vol met punk, folk, soul, rock 'n' roll en blues. Dit weekend speelt hij op Le Guess Who in Utrecht, maar vanavond eerst bij ons!
Tafeldame: Halina Reijn
Ondertussen zeker Spangas kijken?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme weer een tafel vol kinderen.
Ik sla over.
Mad?quote:
Gefrustreerd. Maar het zijn geen bakfietskinderen dit keer dus misschien valt het mee.quote:
Altijd iets te zeiken hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:07 schreef Caland het volgende:
Halina Rein. Die acteert zelfs nog dat ze slaapt.
Zusje van Corrie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Halina aan de drugs. Over 10 jaar is ze nog steeds alleen en zuipt ze elke dag 4 flessen sherry.
Ik zet het net op jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen zeker Spangas kijken?
Kijken wel, maar luisteren...quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:11 schreef Klepper272 het volgende:
Ik kan er uren naar kijken, naar Halina dan.
Succes met je leven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme weer een tafel vol kinderen.
Ik sla over.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:08 schreef schoolstudent het volgende:
Ze acteert hoe ze thee drinkt.
Tevens: Barry Lyndon soundtrack.
Wow ben jij even tegendraads.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
Stanley Kubrick.heeft voornamelijk kutfilms gemaakt.
En uiteindelijk krijg je er toch ook gewoon koppijn van.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef Klepper272 het volgende:
Halina is als een goede wijn, met de jaren wordt ze steeds mooier.
Dat moet je gewoon incalculeren, maar je hebt wel genoten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En uiteindelijk krijg je er toch ook gewoon koppijn van.
Nee, ik vind echt veel van z'n films gewoon kut.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:20 schreef tong80 het volgende:
GGMM
Ik hoop dat je ironisch of sarcastisch was.
Ik hoorde dat tong80 bij dat optreden achter de coulissen zat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:20 schreef DrDentz het volgende:
Bij tong80 mochten ze vroeger niet naar André van Duin kijken maar stiekem vond hij het wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |