geen leven hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 18:01 schreef HPLC het volgende:
huh, hoe komt HaJee zo hoog ineens?. Eén weekend een leven hebben en ik loop 40 punten achter op de top 10
Ja dat moet je ook niet doen hè.quote:
Precies, ik moet het vaker doenquote:Op maandag 17 november 2014 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen hè.
quote:
quote:
Songseksten lezen zijn sowieso lastig als je de melodie niet hoort en ik luister voornamelijk muziek zonder lyricsquote:
Ja.quote:
quote:
Hint: De zanger hiervan is in 1986 overleden aan een overdosis.quote:Op maandag 17 november 2014 18:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Songseksten lezen zijn sowieso lastig als je de melodie niet hoort en ik luister voornamelijk muziek zonder lyrics
Thin Lizzy/Phil Lynott?quote:Op maandag 17 november 2014 18:11 schreef Toto69 het volgende:
Zeg het maar, welk liedje
She plays it hard
She plays it tough
But that's enough
The love is over
Phil Lynottquote:
Eén van de beste posts die ik ooit van Braddie heb gezien.quote:Op maandag 17 november 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Facebook verwijderd
shit is aan mensen
Dat antwoord eropquote:Op maandag 17 november 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eén van de beste posts die ik ooit van Braddie heb gezien.
Geweldig.quote:Op maandag 17 november 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eén van de beste posts die ik ooit van Braddie heb gezien.
Momentje.quote:
Goudaquote:Op maandag 17 november 2014 18:35 schreef Pandaplint het volgende:
De locatie waar deze foto genomen is
[ afbeelding ]
Den Boschquote:Op maandag 17 november 2014 18:35 schreef Pandaplint het volgende:
De exacte locatie waar deze foto genomen is
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Noorderlijker..quote:
Neen.quote:
Noorderlijker.quote:
Wat?quote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh hij kent de straten hoor.![]()
En nu meer details.quote:
groningen stad?quote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En nu meer details.Streetviewfoto van het betreffende bankje als antwoord.
Yep.quote:
Nee! Exacte locatie zei ikquote:
Welkequote:
Heel closequote:Op maandag 17 november 2014 18:47 schreef Toto69 het volgende:
https://www.google.nl/map(...)5e11714a599934?hl=nl
Hier ergens vlakbij?
Dit antwoord is dus gewoon goed, zelfde haven alles.quote:Op maandag 17 november 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
https://www.google.nl/map(...)YPlu6YBb1g!2e0?hl=nl
hier zo ongeveer.
noorderhaven
Ik reken het goedquote:Op maandag 17 november 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
https://www.google.nl/map(...)YPlu6YBb1g!2e0?hl=nl
hier zo ongeveer.
noorderhaven
Oeps, overheen gelezenquote:Op maandag 17 november 2014 18:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat was ook de bedoeling volgens hem
Ommuurd oudste gedeelte van een Arabische stad.quote:Op maandag 17 november 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
er staat een medina. Het is dus NIET de stad.
Correct. Doe je zelf de stand en nieuwe vraag even?quote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ommuurd oudste gedeelte van een Arabische stad.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
En dan mijn antwoord niet goedkeuren
quote:Op maandag 17 november 2014 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, ik sta mijn punt af aan Blauwe Tijger, zijn antwoord is feitelijk echt beter.
Jou kennende is daar na vannacht weer geen spaan van heel... vlegel!quote:Op maandag 17 november 2014 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi
Flinke voorsprong zie ik
73 jaarquote:Op maandag 17 november 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe lang zouden wij met onze aardse technologie erover doen om 1 lichtjaar af te reizen?
10.000 jaarquote:Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Tip: Het is meer dan dat er tot nu toe geraden isZelfs bij elkaar
Closequote:
Nicequote:Op maandag 17 november 2014 19:13 schreef HPLC het volgende:
300.000 km/s * 60 s * 60 min * 24 * 365.5 / (wat is de snelheid van een raket?)
Doet 't niet bij mij... iets met 'shockplayer'.quote:Op maandag 17 november 2014 19:13 schreef Toto69 het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
komt allen naar de FOK! room trouwens, ook mexicanobakker en mani zijn daar
Ja same here. Heb ook geen zin om dat te installeren.quote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doet 't niet bij mij... iets met 'shockplayer'.
Macbook zeker?quote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doet 't niet bij mij... iets met 'shockplayer'.
Antwoord is 27.000 jaar.quote:
Sterrenkunde/astronomie gaat sterk tezamen met wiskunde.. iets dat mij kapot maaktquote:Op maandag 17 november 2014 19:17 schreef deadprez het volgende:
Heb jij niet een beetje de verkeerde studie gekozen, BT, aangezien je dit soort shit allemaal zo interessant vindt.
Begrijpelijk. Wiskunde.quote:Op maandag 17 november 2014 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sterrenkunde/astronomie gaat sterk tezamen met wiskunde.. iets dat mij kapot maaktHelaas
Ik zit verder de verkeerde kant op. Medische richting gekozen, maar god. Wat lopen daar een debielen rond. Je kan nog steeds dom zijn ook al heb je een universitaire opleiding.quote:Op maandag 17 november 2014 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sterrenkunde/astronomie gaat sterk tezamen met wiskunde.. iets dat mij kapot maaktHelaas
Amerikaquote:Op maandag 17 november 2014 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
Welke vijf regio's worden door de Scotch Whisky Association gebruikt om geografische wijze verschillende scotchgroepen in te delen?
Ja weet ik veelquote:Op maandag 17 november 2014 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
GastScotch kan alleen uit Schotland komen
Dan pas ik.quote:Op maandag 17 november 2014 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
GastScotch kan alleen uit Schotland komen
Graag.quote:
Ik voel me behoorlijk kansloos.quote:
kutjebefquote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is niet officieel en wordt tot de highlands gerekend
oud, tranen van gelukquote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Voor welk subforum is deze emoticon bedacht "" en wat moest die eigenlijk voorstellen/betekenen ?
Ja.quote:Op maandag 17 november 2014 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het forum is FOK! dus is OUD een subforum, of zie ik dit nou verkeerd?
Fout.quote:Op maandag 17 november 2014 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het forum is FOK! dus is OUD een subforum, of zie ik dit nou verkeerd?
Oke duidelijkquote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.KLB en OUD enzo zijn de fora, Software in DIG bijvoorbeeld is een subforum.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
wel een hele denigrerende emoticon voor OUD
heheh, neequote:
grayhathacksquote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
Welke user heeft FOK! gehackt, waardoor zijn hele school ook niet meer op de site kon komen?
nee die ging wat verder, las alleen hackquote:
Dat weet ik niet, is niet de user waar ik op doel in ieder geval.quote:
quote:
haha fout!!!!quote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef BlauweTijger het volgende:
inb4 vraag over politieke moorden of oude rap.
Had eigenlijk verwacht dat jij het wel zou weten.quote:
Als ik de username zie wss wel ja.quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat jij het wel zou weten.
Zal ik het maar gewoon zeggen? Iemand anders mag een nieuwe vraag verzinnen.
had het gezien iddquote:
Och ja. Boebiedoe.quote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
had het gezien idd![]()
Het goede antwoord was Boebiedoe.
Aightquote:
dat kereltje met die foto met pistoolquote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef Toto69 het volgende:
Welke user stond in de Telegraaf als crimineel?
geen ideequote:
Met die tas vol ballonnen?quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef Toto69 het volgende:
Welke user stond in de Telegraaf als crimineel?
beide nietquote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met die tas vol ballonnen?
Of oversight?
Oversight was van de Joker pasfoto, yildiz was met de ballonnenquote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of oversight?
dat was yildiz dusquote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of oversight?
eckte badassquote:
die pistool tho!!quote:
whehe inderdaadquote:Op maandag 17 november 2014 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
Die actie van Yildiz was wel tof trouwens
Wanneer was het ongeveer?quote:Op maandag 17 november 2014 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
Welke FOK!ker ontdekte het gelekte filmpje over Eva Jinek haar borsten?
Godver.quote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
Het was user PiRANiA
Als iemand een goeie vraag heeft moet die hem maar stellen
het rolluikenforumquote:Op maandag 17 november 2014 20:09 schreef Klaploper het volgende:
Welk forum is geopend op mijn initiatief? Mede dankzij fraude met polls.
Forum op fok dus, subforum als je wil.quote:
/ Daar zijn we dan. Het indianenforum.quote:
oh nicequote:Op maandag 17 november 2014 20:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
/ Daar zijn we dan. Het indianenforum.
Correct!
Vind mezelf nog steeds super grappig, met mijn naam Clappe l'Aupair.
Annequote:
paulquote:Op maandag 17 november 2014 20:20 schreef Klaploper het volgende:
Of welke debiel heeft goud geld betaald om -juh achter zijn naam zei te halen.
Ja ben nog aan het denken. Jij mag er ook wel een stellen als je wilt?quote:
Beide goed. Vind vragen over FOK! juist wel leuk.quote:
google gewoon op kennisvragen/quizvragenquote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ben nog aan het denken. Jij mag er ook wel een stellen als je wilt?
mobloquote:Op maandag 17 november 2014 20:22 schreef Klaploper het volgende:
Bij welke user krijg je je eigen pohi te zien als je die van diegene wilt bekijken?
Geen idee.quote:
Weet niet, maar was voor serious req.quote:
Geen idee. Recent?quote:Op maandag 17 november 2014 20:24 schreef deadprez het volgende:
Hoe heet de man van de bekende 'crocodile tears'-speech?
eerste naam waar ik aan dacht.quote:
Weet niet precies van wanneer het is. Gaat over Israël in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |