quote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
Het volk is dom, ik begrijp de overheid wel.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 17 november 2014 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit is het niveau van Nederland.
en dit!quote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
Dit dus. De waarheid is hard.quote:Op maandag 17 november 2014 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit is het niveau van Nederland.
Inderdaad. Da's naar schatting een kleine 90% van de Nederlandse bevolking.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Eyip het volgende:
Mensen die de Nederlandse taal niet goed kunnen of niet begrijpen gaan ook wel eens van A naar Beter.
Wat is dezequote:Op maandag 17 november 2014 19:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Inderdaad. Da's naar schatting een kleine 90% van de Nederlandse bevolking.
jammer genoeg klopt ditquote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
Helaas waar.quote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
Fixed that for you.quote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
Het volk is dom, de overheid is ook dom.
Leer eerst zelf eens schrijvenquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:18 schreef HSG het volgende:
Het is ook voor mensen als jou bedoelt TS.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:18 schreef HSG het volgende:
Het is ook voor mensen als jou bedoelt bedoeld, TS.
quote:Op maandag 17 november 2014 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit is het niveau van Nederland. de mensheid.
Liever niet. Die moeten zich er helemaal niet mee bemoeien.quote:Op maandag 17 november 2014 22:06 schreef TheMechanic het volgende:
Tokkies moeten het ook kunnen begrijpen.
Wat is er mis met "als"quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Leer eerst zelf eens schrijven
Het tast de geloofwaardigheid aan. Ik neem zo'n boodschap serieus als ik ook serieus genomen wordt, wat bij dit soort debiele filmpjes niet het geval is. Als een minister wordt ondervraagd door bijvoorbeeld Jeroen Pauw, gaat hij/zij toch ook niet praten als een kleuterjuf, zodat de minder intelligente mens het ook kan begrijpen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:48 schreef Homijn het volgende:
Ook laaggeschoolde, minder intelligente figuren moeten de boodschap snappen. En als het even kan, moet het ook nog een beetje visueel zijn en een beetje leuk. Dan krijg je dus dit soort filmpjes.
Iemand proberen te verbeteren en dan ook nog eens falenquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Leer eerst zelf eens schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |