Het is maandag, en ik had juist notabene expres lopen wachten omdat ik dat dat jij wilde lapohunten, luie hondquote:
Ik ben heul niet lui, ik ben hard aan het werk hieroquote:Op maandag 17 november 2014 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is maandag, en ik had juist notabene expres lopen wachten omdat ik dat dat jij wilde lapohunten, luie hond
Wel tof man, ben benieuwdquote:Op maandag 17 november 2014 13:08 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, ik heb gevraagd of het appartement nog niet verhuurd is en of ik hem kan bezichtigen.
Alleen al om dat uitzicht op dat fort zou ik het al willen!quote:Op maandag 17 november 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
Balkon aan de zuidzijde, vrij zicht op Grand Harbour
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
Balkon aan de zuidzijde, vrij zicht op Grand Harbour
[ afbeelding ]
Ja he? Tis verder niet zo'n groot appartement, maar zoveel heb ik eigenlijk ook niet nodig. Ben benieuwd of hij nog vrij is....quote:Op maandag 17 november 2014 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen al om dat uitzicht op dat fort zou ik het al willen!
Waarom dequote:
Hoezo is dat twijfelen aan je intelligentie?quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Wacht, wat.Soms twijfel ik echt aan mijn intelligentie.
Als ik misselijk word van de pil kan ik hem natuurlijk beter voor het slapen innemen.
Omdat de oplossing zo simpel is en ik er niet eerder aan heb gedacht.quote:Op maandag 17 november 2014 13:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoezo is dat twijfelen aan je intelligentie?
Dan kom je ook hier wonen. Zat werk voor een vertaler.quote:
Klopt, ik zie vaak zat vacatures voor vertalers van pokergamesquote:Op maandag 17 november 2014 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kom je ook hier wonen. Zat werk voor een vertaler.
Maar dan ben je overdag misselijk, ook niet echt heel handig lijkt mij?quote:Op maandag 17 november 2014 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat de oplossing zo simpel is en ik er niet eerder aan heb gedacht.
Wat houdt je tegen dan?quote:Op maandag 17 november 2014 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt, ik zie vaak zat vacatures voor vertalers van pokergames
Ik hou niet van pokergames vertalenquote:
Kun je dan wel in slaap komen? Ik zou dan een hele nacht wakker liggen van misselijkheid.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Wacht, wat.Soms twijfel ik echt aan mijn intelligentie.
Als ik misselijk word van de pil kan ik hem natuurlijk beter voor het slapen innemen.
Je kunt het ook niet fijn vinden om 's nachts misselijk te zijn. Dan slaap ik slecht enzo en daar kan ik niet tegen. Ben ik persoonlijk liever overdag misselijk. Tis eerder perspectief dan intelligentiequote:Op maandag 17 november 2014 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat de oplossing zo simpel is en ik er niet eerder aan heb gedacht.
Nee, ik ben het nu overdag. Dan hopelijk tijdens het slapen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan ben je overdag misselijk, ook niet echt heel handig lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |