Ik dm je laterquote:
40 cm denk ikquote:
Meeste jaquote:
Deze zeer waarschijnlijk ookquote:
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op maandag 17 november 2014 11:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Deze zeer waarschijnlijk ook
Inderdaad en dat is maar goed ookquote:Op maandag 17 november 2014 11:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Je vindt het wel interessant hequote:Op maandag 17 november 2014 11:05 schreef Dingflofbips het volgende:
Je hebt gewoon een klein strak kutje ts. Geef maar toe
Ik dm jou ook laterquote:Op maandag 17 november 2014 11:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is maar goed ook
Je ontwijktquote:Op maandag 17 november 2014 11:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je vindt het wel interessant he
Gastquote:
Je wil m'n kutjequote:
quote:
Dan kanker je toch lekker opquote:
Opkankeren. Netjes.quote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kanker je toch lekker op
Krijg je als je een kleine pik hebt, en geen manieren, en een algehele debiel.quote:
Kenner gespotquote:Op maandag 17 november 2014 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg je als je een kleine pik hebt, en geen manieren, en een algehele debiel.
Ga maar janken in een hoekjequote:
Kom ze vaak tegen hier op FOK! ja, ben hier dan ook al een tijdje.quote:
Ik zou het niet weten. Ben gelukkig een vrouw.quote:Op maandag 17 november 2014 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Manieren in klbquote:Op maandag 17 november 2014 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar over? Omdat jij zegt dat ik moet opkankeren?quote:Op maandag 17 november 2014 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga maar janken in een hoekje
Ja dat vindt je toch zo onbeleefdquote:Op maandag 17 november 2014 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar over? Omdat jij zegt dat ik moet opkankeren?
Klopt, had van jou echter niets anders verwacht, dus ik kan het wel handelen hoor, jochie.quote:Op maandag 17 november 2014 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat vindt je toch zo onbeleefd![]()
Oke. En nu?quote:Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, had van jou echter niets anders verwacht, dus ik kan het wel handelen hoor, jochie.
Nee hij wil niet zonder condoomquote:Op maandag 17 november 2014 11:19 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Heeft hij ook al je kontje geraakt?
Ts heeft een kut.quote:Op maandag 17 november 2014 11:19 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Heeft hij ook al je kontje geraakt?
Dat is jammerquote:Op maandag 17 november 2014 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hij wil niet zonder condoom
en dan kan je geen komt meer hebbenquote:
Iddquote:
Hij komt?quote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en dan kan je geen komt meer hebben
Bij deze ts wel. Kut nog ongebruikt. Anders ass to mouthquote:Op maandag 17 november 2014 11:22 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Kontje is strakker want nog niet uitgewoond!
Mijn excuses!quote:Op maandag 17 november 2014 11:22 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Bij deze ts wel. Kut nog ongebruikt. Anders ass to mouth
Sorry kontquote:
quote:
Je tussen echte bazen te begeven, maar je bent terug dus je hebt het met je begeleider gesproken, ergo het is geen keiharde waarheid meer maar slechts een harde waarheid.quote:
Weten mensen om je heen dat je geen coherente gedachte kan formuleren? Lijkt me een behoorlijke beperking in het dagelijks leven, hoe ga je daar mee om? Beetje wijzen naar dingen en dan iets roepen in de hoop dat je moeder inmiddels weet hoe ze met je mentale handicap om moet gaan?quote:Op maandag 17 november 2014 11:59 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Je tussen echte bazen te begeven, maar je bent terug dus je hebt het met je begeleider gesproken, ergo het is geen keiharde waarheid meer maar slechts een harde waarheid.
Welkom terug!
Komt het in grote lijnen wel op neer. Paar details zijn anders.quote:Op maandag 17 november 2014 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje wijzen naar dingen en dan iets roepen in de hoop dat je moeder inmiddels weet hoe ze met je mentale handicap om moet gaan?
Een weerwoord te geven in deze kwaliteitsfittiequote:
Een weerwoord op wat?quote:Op maandag 17 november 2014 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een weerwoord te geven in deze kwaliteitsfittie
Op wat ik net zeiquote:
Dat ik je raak? Of doel je op en nu? Beide hebben geen weerwoord nodig omdat jij nog steeds een kutuser bent, zoals ik mijn originele post zei. Is weinig aan veranderd.quote:
Je raakt me zo hardquote:Op maandag 17 november 2014 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik je raak? Of doel je op en nu? Beide hebben geen weerwoord nodig omdat jij nog steeds een kutuser bent, zoals ik mijn originele post zei. Is weinig aan veranderd.
Vervelend voor je, maat. Shit is hoe het is.quote:Op maandag 17 november 2014 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je raakt me zo hardik ben zo verdrietig dat je dat zegt.
gelukkig dat je begrip kan opbrengenquote:Op maandag 17 november 2014 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vervelend voor je, maat. Shit is hoe het is.
quote:Op maandag 17 november 2014 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet al een pik van 30+ cm hebben
ho ho daar kan ik dus niets aan doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |