Ik dm je laterquote:
40 cm denk ikquote:
Meeste jaquote:
Deze zeer waarschijnlijk ookquote:
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op maandag 17 november 2014 11:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Deze zeer waarschijnlijk ook
Inderdaad en dat is maar goed ookquote:Op maandag 17 november 2014 11:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Je vindt het wel interessant hequote:Op maandag 17 november 2014 11:05 schreef Dingflofbips het volgende:
Je hebt gewoon een klein strak kutje ts. Geef maar toe
Ik dm jou ook laterquote:Op maandag 17 november 2014 11:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is maar goed ook
Je ontwijktquote:Op maandag 17 november 2014 11:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je vindt het wel interessant he
Gastquote:
Je wil m'n kutjequote:
quote:
Dan kanker je toch lekker opquote:
Opkankeren. Netjes.quote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kanker je toch lekker op
Krijg je als je een kleine pik hebt, en geen manieren, en een algehele debiel.quote:
Kenner gespotquote:Op maandag 17 november 2014 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg je als je een kleine pik hebt, en geen manieren, en een algehele debiel.
Ga maar janken in een hoekjequote:
Kom ze vaak tegen hier op FOK! ja, ben hier dan ook al een tijdje.quote:
Ik zou het niet weten. Ben gelukkig een vrouw.quote:Op maandag 17 november 2014 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Manieren in klbquote:Op maandag 17 november 2014 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar over? Omdat jij zegt dat ik moet opkankeren?quote:Op maandag 17 november 2014 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga maar janken in een hoekje
Ja dat vindt je toch zo onbeleefdquote:Op maandag 17 november 2014 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar over? Omdat jij zegt dat ik moet opkankeren?
Klopt, had van jou echter niets anders verwacht, dus ik kan het wel handelen hoor, jochie.quote:Op maandag 17 november 2014 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat vindt je toch zo onbeleefd![]()
Oke. En nu?quote:Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, had van jou echter niets anders verwacht, dus ik kan het wel handelen hoor, jochie.
Nee hij wil niet zonder condoomquote:Op maandag 17 november 2014 11:19 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Heeft hij ook al je kontje geraakt?
Ts heeft een kut.quote:Op maandag 17 november 2014 11:19 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Heeft hij ook al je kontje geraakt?
Dat is jammerquote:Op maandag 17 november 2014 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hij wil niet zonder condoom
en dan kan je geen komt meer hebbenquote:
Iddquote:
Hij komt?quote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en dan kan je geen komt meer hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |