Shitquote:Op maandag 17 november 2014 10:19 schreef Anne het volgende:
Misschien even verduidelijken: Het gaat om je usericon (ofwel: je avatar)!
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 17 november 2014 10:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
Niemand zag deze aankomen;
[ afbeelding ]
[..]
Shit![]()
Emo sint wordt wel opgenomen in de Fok! Emoticon familie?
quote:Op maandag 17 november 2014 11:05 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zet die van mij er gewoon bij
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Lastig. De eerste is wat grappiger, de tweede is visueel wat aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]![]()
Of zal ik met deze meedoen...
[ afbeelding ]
Beide cool! De tweede is idd visueel aantrekkelijker maar de eerste leuker en meer een 'statement'.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]![]()
Of zal ik met deze meedoen...
[ afbeelding ]
Ik heb m een beetje aangepast. Ooit gekregen van iemand in icoon aanvraag topicquote:Op woensdag 19 november 2014 11:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Die van jou is ook tof.
Wiens stijl was dat ook alweer? Ik heb daar ook een icoontje van!
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Die van jou is ook tof.
Wiens stijl was dat ook alweer? Ik heb daar ook een icoontje van!
Heb even gezocht en dit was het: RLS / Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:36 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik heb m een beetje aangepast. Ooit gekregen van iemand in icoon aanvraag topic
mag ik nu nog wel meedoen ? Als ik win mag prijs naar originele maker van mijn UI. Heb m alleen maar rood/geel gemaaktquote:Op woensdag 19 november 2014 15:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Heb even gezocht en dit was het: RLS / Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan.
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:02 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
mag ik nu nog wel meedoen ? Als ik win mag prijs naar originele maker van mijn UI. Heb m alleen maar rood/geel gemaakt
Dus.. dat magquote:Op maandag 17 november 2014 08:30 schreef Anne het volgende:
Ik ben niet zo creatief.. Wat nu?
Geen zorgen, ook dit jaar hebben we weer een topic vol creatieve users die je graag voorzien van een leuk Sint-icoontje! Geef je voorkeur door of geef de designwonders de vrije hand. Je icoontje mag in ieder geval zeker meedoen aan deze wedstrijd.
Ja, daar ging het mij ook niet om. Ik werd zelf ook nieuwsgierig wat die stijl ook weer was omdat er op zeker moment heel veel van dat soort avatars voorbij kwamen.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:02 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
mag ik nu nog wel meedoen ? Als ik win mag prijs naar originele maker van mijn UI. Heb m alleen maar rood/geel gemaakt
Mijn post geldt echter nog steeds. Als ik win mag post naar de makertquote:Op woensdag 19 november 2014 16:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, daar ging het mij ook niet om. Ik werd zelf ook nieuwsgierig wat die stijl ook weer was omdat er op zeker moment heel veel van dat soort avatars voorbij kwamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |