wel zijn miljoenen potentiele kinders verloren gegaan toen je naar haar picas zat te kijkenquote:Op maandag 17 november 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn crush heeft nog geen ene cent van mij gehad.
quote:Op maandag 17 november 2014 02:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel zijn miljoenen potentiele kinders verloren gegaan toen je naar haar picas zat te kijken
Apart gymen? Schande. Gewoon gemixt basketballen en het mooiste meisje 'perongeluk' op dr kont slaanquote:Op maandag 17 november 2014 02:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we moesten meestal apart gymen of in groepjes met alleen jongens/meisjes dus dat zou erg opvallend zijn geweest
en als we wel samen gingen was het hoogspringen ofzo en dan is het een beetje raar als ik ineens omkeer en naar de meisjes toe ren om dan te vallen
Dan kom je mijn les niet meer in.quote:Op maandag 17 november 2014 02:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
zou ik laten veranderen door hogerop omdat probs.
Vind ik juist fijn.quote:Op maandag 17 november 2014 02:29 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dan kom je mijn les niet meer in.
Dit. Geen goede redenquote:Op maandag 17 november 2014 02:29 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dan kom je mijn les niet meer in.
Ze is getrouwdquote:
ja, gewoon een streep door de midden van de gymzaal en allebei apart. ze vonden dat jongens te hard sportten ofzoquote:Op maandag 17 november 2014 02:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Apart gymen? Schande. Gewoon gemixt basketballen en het mooiste meisje 'perongeluk' op dr kont slaan
wat voor problemen.quote:Op maandag 17 november 2014 02:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
School weet van mn problemen dus komt wel goed
quote:Op maandag 17 november 2014 02:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, gewoon een streep door de midden van de gymzaal en allebei apart. ze vonden dat jongens te hard sportten ofzo
Wie is GGMM?quote:Op maandag 17 november 2014 01:31 schreef Tassendief het volgende:
Je kan een hossel les volgen bij GGMM.
Deze fantastische gozer heeft deadprez alles geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |