je moeder ook, zemmel.quote:Op maandag 17 november 2014 02:21 schreef vigilant7 het volgende:
Ariana is blijkbaar een echte bitch irl.
Gewoon meedoen.quote:Op maandag 17 november 2014 02:21 schreef Fylax het volgende:
Nee geen trefbal.
Ik ga denk ik zeggen dat ik niet kan meegymmen
soms deed ik ook alsof ik niet kon meegymmen zodat ik vanaf het bankje kon kijken naar al mn vrouwelijke klasgenoten in hun korte broekjesquote:
quote:
Waarom niet?quote:
hlnquote:Op maandag 17 november 2014 02:23 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-onhandelbaar.dhtml
Zijn gewoon Hatersquote:Op maandag 17 november 2014 02:23 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-onhandelbaar.dhtml
Niet gewoon ,meegymen en proberen ze te droogneuken omdat je 'viel'quote:Op maandag 17 november 2014 02:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms deed ik ook alsof ik niet kon meegymmen zodat ik vanaf het bankje kon kijken naar al mn vrouwelijke klasgenoten in hun korte broekjes
Gewoon een "ik ben verliefd op Ariana" erin gooienquote:Op maandag 17 november 2014 01:37 schreef Fylax het volgende:
Waar ik trouwens ook heel bang voor ben, is als ik daar ben dat allemaal mensen mij gaan aanspreken. Dan gaat er zoveel angst door mij heen. Dat was ook een keer op een feestje. "Wat doe jij hier?" Pfff.. de angst die door mijn lichaam ging.
maar ik doe niet alsof hahaquote:Op maandag 17 november 2014 02:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms deed ik ook alsof ik niet kon meegymmen zodat ik vanaf het bankje kon kijken naar al mn vrouwelijke klasgenoten in hun korte broekjes
Waarom doe je niet mee dan?quote:
Mortaxx.quote:Op maandag 17 november 2014 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een "ik ben verliefd op Ariana" erin gooien
we moesten meestal apart gymen of in groepjes met alleen jongens/meisjes dus dat zou erg opvallend zijn geweestquote:Op maandag 17 november 2014 02:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet gewoon ,meegymen en proberen ze te droogneuken omdat je 'viel'
O,jaquote:Op maandag 17 november 2014 02:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan was ik naar hogerop gegaan als je me toch liet meegymmen
Nee, gewoon sterallures. Jouw crush op haar is gewoon goed voor haar portemonnee, she doesn't give a flying fuck about you.quote:
dan was ik gewoon weggegaanquote:Op maandag 17 november 2014 02:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
O,jaDan mag je rondjes rennen.
Mijn crush heeft nog geen ene cent van mij gehad.quote:Op maandag 17 november 2014 02:27 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Nee, gewoon sterallures. Jouw crush op haar is gewoon goed voor haar portemonnee, she doesn't give a flying fuck about you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |