Gaat wrs volgend jaar gebeuren. playoffs worden 7 teams per conference, alleen de beste 2 divisie winnaars worden nr. 1 en 2 geseed. De rest op record.quote:Op zondag 14 december 2014 20:59 schreef Guard het volgende:
Schande dat de winnaar van de NFC South een playoff game mag hosten.
Seeding moet echt een keer op record gaan gebeuren, dat de winnaars van de divisies hoe dan ook in de playoffs komen vind ik nog wel enigsinds terecht.
7 teams? Hoeveel krijgen er dan een bye?quote:Op zondag 14 december 2014 21:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Gaat wrs volgend jaar gebeuren. playoffs worden 7 teams per conference, alleen de beste 2 divisie winnaars worden nr. 1 en 2 geseed. De rest op record.
Het is natuurlijk bij de beesten af dat het eigenlijk niks meer uitmaakt wat de Falcons tegen de Steelers doen, zolang ze de resterende divisie wedstrijden maar winnen.
Het enige mogelijke antwoord hierop is 1.quote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef Guard het volgende:
[..]
7 teams? Hoeveel krijgen er dan een bye?
Oh ja een sheet van 8 heb je dan nodig, dat had ik ook kunnen verzinnenquote:Op zondag 14 december 2014 21:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Het enige mogelijke antwoord hierop is 1.
Voor de division race gaat het niet veel uitmaken, week 17 gaat beslissend worden.quote:
Meer MVP kans voor JJ, dankzij de Bills defensequote:
Seahawks @ Cardinals gaat waarschijnlijk de #1 seed beslissen volgende week. Ik hoop op een stunt van de Cards.quote:Op zondag 14 december 2014 22:16 schreef BobW het volgende:
[..]
Voor de division race gaat het niet veel uitmaken, week 17 gaat beslissend worden.
Seahawks hebben nu de #1 seed voor het grijpen en ik zie niemand ze verslaan daar.
QB-rating van 27.3quote:Op zondag 14 december 2014 20:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Met die Manziel als QB lijken de Browns weer op....de Browns zoals we ze kennen. Wat een prutser zeg
Eerst maar eens van de whiners winnen. Defense staat goed, offensief kan het nog steeds veel beter. En die andere 2 wedstrijden zijn ook geen sure wins.quote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef RCHY het volgende:
[..]
Seahawks @ Cardinals gaat waarschijnlijk de #1 seed beslissen volgende week. Ik hoop op een stunt van de Cards.
Nog altijd beter dan de rating van Dalton in de eerste ontmoeting in 2014: 2.0quote:
twitter:AroundTheNFL twitterde op zondag 14-12-2014 om 23:17:13Peyton Manning to the locker room following a lead block that injured Chargers LB Donald Butler. reageer retweet
Chargers doen aardig hun best om dat niet te laten gebeurenquote:Op maandag 15 december 2014 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Laat de broncos ook maar verliezen, dan zijn de pats zo goed als zeker van 1st seed. Kunnen ze laatste regular game mensen sparen.
Een Peyton Manning penaltyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |