Ben wel heel benieuwd hoe lang Peyton nog blijft spelen. De Bronco's hebben nog geen echte QB voor wanneer Peyton zou stoppen. Gaan ze dit jaar een QB draften? Dat zal wel met een lage pick moeten dan. Zonde want het zou heel handig zijn om een jonge qb achter Manning te laten leren.quote:Op maandag 8 december 2014 08:44 schreef PirE het volgende:
Feest in huize Brees. Peyton blijft op 51 wedstrijden (record staat op 54) staan voor het record van consecutive games met minimaal 1 TD pass.
Die hebben ze toch al met Osweiler?quote:Op maandag 8 december 2014 09:18 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe lang Peyton nog blijft spelen. De Bronco's hebben nog geen echte QB voor wanneer Peyton zou stoppen. Gaan ze dit jaar een QB draften? Dat zal wel met een lage pick moeten dan. Zonde want het zou heel handig zijn om een jonge qb achter Manning te laten leren.
Verder vind ik het prima als ze dit niet goed aanpakken want dan hebben de Chargers weer meer kans in de division. Nu hebben ze een lekkere streak van superbowl qb's eerst Flacco toen Brady en volgende week Manning, daarna nog Keap (maar die speelt niet echt op superbowl niveau nu).
Wordt dat hun franchise qb? Hmm ben benieuwd. Ik heb het idee dat die gast niet heel veel gespeeld heeft. Ook niet in college tot het laatste jaar voor de draft:quote:
2nd round pick dus ze zullen we iets in hem zien. Hij is wel FA na 2015, Manning moet dus snel stoppen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:40 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wordt dat hun franchise qb? Hmm ben benieuwd. Ik heb het idee dat die gast niet heel veel gespeeld heeft. Ook niet in college tot het laatste jaar voor de draft:
http://espn.go.com/nfl/pl(...)llege/brock-osweiler
Ja dat verbaast mij dus ook die 2nd round pick. Hoog voor een qb die eigenlijk maar een jaar college heeft gespeeld en niet bijzonder indrukwekkende stats heeft neergezet. Hij kan best heel talentvol zijn, maar lijkt mij erg lastig beoordelen. Hij is lang en redelijk mobiel, misschien was dat voldoende. Denk dat je football iq en accuracy (wisselend door de jaren) niet echt goed kan beoordelen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:53 schreef PirE het volgende:
[..]
2nd round pick dus ze zullen we iets in hem zien. Hij is wel FA na 2015, Manning moet dus snel stoppen.
Griffin was geen bust.quote:Op maandag 8 december 2014 12:49 schreef Smoofie het volgende:
Al zegt dat natuurlijk ook niet veel, zie griffin , zie brady.
Al was die pick van Brady (iets van 199?) wel logischer op basis van beschikbare info dan die van Osweiler. Ben benieuwd hoe het uitpakt en hoe lang Manning dus nog doorgaat. Dacht na al die nek operaties dat hij niet lang meer zou spelen of niet het niveau zou halen.quote:Op maandag 8 december 2014 12:49 schreef Smoofie het volgende:
Al zegt dat natuurlijk ook niet veel, zie griffin , zie brady.
Ik vind het een bust, zeker als je hem nu ziet rommelen. Nul ontwikkeling, je kan best in een slump zitten maar zorg dan in ieder geval dat de basis goed is maar zelfs dat lukt hem niet. Het begint bij de basis en dat is niet goed bij RG3 en dat kun je hem aanrekenen in zijn 3e jaar.quote:Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Griffin was geen bust.
Zijn rookie season was misschien wel een van de beste ooit voor een rookie QB
Die stats betekenen tegenwoordig niets meer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:17 schreef The_Playmaker het volgende:
Rodgers met alweer een nieuw NFL record. Hij had al het record voor meeste TD passes in zijn eerste 100 starts, nu heeft hij ook het record voor meeste passing yards in zijn eerste 100 starts.
Opmerkelijk is dat zijn winning record na 100 starts 68-32 is. Precies hetzelfde als Favre na 100 starts.
Mooi ja.quote:Op maandag 8 december 2014 19:45 schreef maerk het volgende:
Fisher stuurt 6 spelers als captain naar de coin toss die ze uiteindelijk hebben verkregen met de RG3 trade, ik mag dat wel.![]()
Dat hij vervolgens met 24-0 wint maakt het helemaal af.
Schijnt mee te vallenquote:Panthers quarterback Cam Newton injured in uptown car wreck
A car crashed and overturned on the Church Street bridge over I-277 about 12:30 p.m. and ambulances are on the scene. A second car involved in the crash is also in the road, near Hill Street.
An Observer photographer at the scene said Panthers quarterback Cam Newton was injured in the wreck. Newton was taken by ambulance to a hospital at 12:50 p.m. Tuesday.
Rescuers have closed outbound Church Street at Stonewall.
More details upcoming.
Read more here: http://www.charlotteobser(...)t.html#storylink=cpy
twitter:SteveCrumpWBTV twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 19:16:48CMPD source says no injuries to Cam Newton.He did not want to be transported. Taken to hospital as a precaution. reageer retweet
ESPNZiel mag startentwitter:JayGlazer twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 18:40:41Breaking: Johnny Manziel and Brian Hoyer have been informed that Manziel will in fact be the starter this week. #Scoopage reageer retweet
Het word tijd dat ze hem een kans geven. Wat Hoyer de laatste weken liet zien was gewoon beschamend slecht. Ik heb zelden een QB zo vaak een open WR zien missen. Met een middelmatige QB hadden ze met twee vingers in de neus van de Colts gewonnen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:54 schreef PirE het volgende:
En het gaan gebeurenESPNZiel mag startentwitter:JayGlazer twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 18:40:41Breaking: Johnny Manziel and Brian Hoyer have been informed that Manziel will in fact be the starter this week. #Scoopage reageer retweet
.
[ afbeelding ]
Hype train will stop at your ESPN station 24/7
twitter:RapSheet twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 21:35:27#Panthers PR said that Cam Newton has two transverse process fractures in his back, similar to Tony Romo. Romo missed a week, then returned reageer retweet
Eerst kijken ze naar de divisie tie-breaker voor Dallas/Philly, die gaat nu naar de Eagles (vanwege de H2H-record), maar de Eagles hebben ook een een beter record in de divisie (3-0 vs 2-2) en dat is de 2e tie-breaker. Bij een Dallas win in Philly zijn er nog niet, Eagles zijn dan 3-1 vs 3-2 in de divisie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef bambino het volgende:
Het is me nog niet helemaal 100% duidelijk met Clinched etc.
Maar in mijn geval voor Dallas, moeten ze 1 van de 3 teams zien te verslaan in win-lose ratio volgens mij:
Eagles uiteraard in eigen Division, als ze daar boven komen zijn ze hoe dan ook door.
Lions, hier hebben we niet tegen gespeeld dit jaar, dus kijken ze dan naar het "doel saldo" of wat telt als eerste?
En Seahawks, hier hebben we van gewonnen maar alsnog staat Seahawks op seed 6 terwijl Dallas er op dit moment net buiten valt.
Eagles DIV: 3-0 +80 punten
Lions DIV: 3-0 +41 punten
Seahawks DIV: 2-1 +87 punten
Dallas DIV: 2-2 +42 punten
Dus ik neem aan dat division wins eerst telt?
Goeie defense.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef Kyran het volgende:
Hebben ze een keer een winning season gaan ze nog niet naar de play-offs
Ik vind DET toch wel een kut team, snap niet hoe ze blijven winnen.
De verwachting voor mij op dit moment is dat Dallas, Seattle en Detroit 2 van de 3 games winnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Eerst kijken ze naar de divisie tie-breaker voor Dallas/Philly, die gaat nu naar de Eagles (vanwege de H2H-record), maar de Eagles hebben ook een een beter record in de divisie (3-0 vs 2-2) en dat is de 2e tie-breaker. Bij een Dallas win in Philly zijn er nog niet, Eagles zijn dan 3-1 vs 3-2 in de divisie.
Op dit moment winnen de Eagles de divisie en Dallas gaat in de wild-card groep met Detriot en Seattle. Het is een 3-way tie en er is geen h2h-sweep (DAL heeft niet van DET gewonnen, want niet gespeeld). 3e tie-breaker is win percentage in conference games. SEA en DET hebben een .778 win-percentage in die wedstrijden, Dallas. 600.
Tie-breaker rules:
http://en.wikipedia.org/w(...)ayoffs#Breaking_ties
Play-off machine, kan je alle scenario's proberen.
http://espn.go.com/nfl/playoffs/machine
Zonder Suh volgend jaar. Het maakt 'm letterlijk geen donder uit waar 'ie speelt volgend jaar. Z'n zaakwaarnemer mag de complete beslissing nemen, waar het meeste geld geboden wordt gaat hij naartoe. (quote:
Behalve tegen de Patsquote:
Ik ben alleen bang voor de Seahawks in de NFC, ook als de Packers thuisspelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve tegen de Pats. En hopelijk pakken de Lions de Packers wel. HOme field advantage voor packers = Super bowl ticket.
Dan is Broncos @ Chargers een mooi alternatief. Wel 20 minuten eerder inschakelen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef rgras het volgende:
Denk dat die laatste wedstrijd gaat tegenvallen..
Wedstrijd van Seattle kijk ik sowieso, kijk niet eens naar wat er tegenover staat.quote:Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef rgras het volgende:
Denk dat die laatste wedstrijd gaat tegenvallen..
Kan ik 20 minuten lang Omaha's tellen in een stil stadion of zouden er nu meer Chargerfans komen?quote:Op zondag 14 december 2014 13:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dan is Broncos @ Chargers een mooi alternatief. Wel 20 minuten eerder inschakelen.
Was vorige week gewoon vol , met pats supportquote:Op zondag 14 december 2014 15:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Wedstrijd van Seattle kijk ik sowieso, kijk niet eens naar wat er tegenover staat.
[..]
Kan ik 20 minuten lang Omaha's tellen in een stil stadion of zouden er nu meer Chargerfans komen?
Ik hoop met je meequote:Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
Gametime
![]()
Benieuwd naar Johhny's debut, is het erg verkeerd als ik hoop dat ie het volledig verprust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |