abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2014 @ 01:56:07 #201
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147382114
Hup Falcons voor morgen #birdteams.

Matty Ice in de kou, dat is een voorteken *O* *O*.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 8 december 2014 @ 03:18:37 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147382582

Vind 't wel mooi hoe Brady altijd 'boos' kan zijn. :D Die gast baalt echt van die turnovers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 8 december 2014 @ 08:44:21 #203
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147383471
Feest in huize Brees. Peyton blijft op 51 wedstrijden (record staat op 54) staan voor het record van consecutive games met minimaal 1 TD pass.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_147383803
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:44 schreef PirE het volgende:
Feest in huize Brees. Peyton blijft op 51 wedstrijden (record staat op 54) staan voor het record van consecutive games met minimaal 1 TD pass.
Ben wel heel benieuwd hoe lang Peyton nog blijft spelen. De Bronco's hebben nog geen echte QB voor wanneer Peyton zou stoppen. Gaan ze dit jaar een QB draften? Dat zal wel met een lage pick moeten dan. Zonde want het zou heel handig zijn om een jonge qb achter Manning te laten leren.

Verder vind ik het prima als ze dit niet goed aanpakken want dan hebben de Chargers weer meer kans in de division. Nu hebben ze een lekkere streak van superbowl qb's eerst Flacco toen Brady en volgende week Manning, daarna nog Keap (maar die speelt niet echt op superbowl niveau nu).
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 8 december 2014 @ 09:33:53 #205
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147383987
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:18 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ben wel heel benieuwd hoe lang Peyton nog blijft spelen. De Bronco's hebben nog geen echte QB voor wanneer Peyton zou stoppen. Gaan ze dit jaar een QB draften? Dat zal wel met een lage pick moeten dan. Zonde want het zou heel handig zijn om een jonge qb achter Manning te laten leren.

Verder vind ik het prima als ze dit niet goed aanpakken want dan hebben de Chargers weer meer kans in de division. Nu hebben ze een lekkere streak van superbowl qb's eerst Flacco toen Brady en volgende week Manning, daarna nog Keap (maar die speelt niet echt op superbowl niveau nu).
Die hebben ze toch al met Osweiler?
pi_147384074
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 09:33 schreef PirE het volgende:

[..]

Die hebben ze toch al met Osweiler?
Wordt dat hun franchise qb? Hmm ben benieuwd. Ik heb het idee dat die gast niet heel veel gespeeld heeft. Ook niet in college tot het laatste jaar voor de draft:

http://espn.go.com/nfl/pl(...)llege/brock-osweiler
pi_147384203
Blijft wel fucking spannend zo in de NFC.
Had liever gezien dat de Eagles gewoon gewonnen hadden.

Word moeilijk voor Dallas, als ze kunnen winnen van de Eagles hebben ze wel een grote kans.

Over 2 weken zal het wel duidelijk zijn wie er echt af valt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 8 december 2014 @ 09:53:41 #208
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147384289
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:40 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wordt dat hun franchise qb? Hmm ben benieuwd. Ik heb het idee dat die gast niet heel veel gespeeld heeft. Ook niet in college tot het laatste jaar voor de draft:

http://espn.go.com/nfl/pl(...)llege/brock-osweiler
2nd round pick dus ze zullen we iets in hem zien. Hij is wel FA na 2015, Manning moet dus snel stoppen.
pi_147384514
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 09:53 schreef PirE het volgende:

[..]

2nd round pick dus ze zullen we iets in hem zien. Hij is wel FA na 2015, Manning moet dus snel stoppen.
Ja dat verbaast mij dus ook die 2nd round pick. Hoog voor een qb die eigenlijk maar een jaar college heeft gespeeld en niet bijzonder indrukwekkende stats heeft neergezet. Hij kan best heel talentvol zijn, maar lijkt mij erg lastig beoordelen. Hij is lang en redelijk mobiel, misschien was dat voldoende. Denk dat je football iq en accuracy (wisselend door de jaren) niet echt goed kan beoordelen.
  maandag 8 december 2014 @ 12:49:53 #210
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_147387818
Al zegt dat natuurlijk ook niet veel, zie griffin , zie brady.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_147392675
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 12:49 schreef Smoofie het volgende:
Griffin was geen bust.
Zijn rookie season was misschien wel een van de beste ooit voor een rookie QB
if you ain't cheating you ain't trying
  maandag 8 december 2014 @ 15:55:17 #212
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147393057
Green die tegen de schouder van Browner loopt en dan een flag meekrijgt.....
pi_147393334
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 12:49 schreef Smoofie het volgende:
Al was die pick van Brady (iets van 199?) wel logischer op basis van beschikbare info dan die van Osweiler. Ben benieuwd hoe het uitpakt en hoe lang Manning dus nog doorgaat. Dacht na al die nek operaties dat hij niet lang meer zou spelen of niet het niveau zou halen.
pi_147399058
Toch een kwartier weten uit te houden, de replay van SNF kijken.
Toen had ik genoeg van het ophemelen van alles wat de Patriots is of BB/Kraft aanraakt van Michaels.
Dus nu maar even de slachting van de Saints in zijn geheel kijken *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_147401183
Fisher stuurt 6 spelers als captain naar de coin toss die ze uiteindelijk hebben verkregen met de RG3 trade, ik mag dat wel. 8-)

Dat hij vervolgens met 24-0 wint maakt het helemaal af.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 8 december 2014 @ 21:18:25 #216
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147404987
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Griffin was geen bust.
Zijn rookie season was misschien wel een van de beste ooit voor een rookie QB
Ik vind het een bust, zeker als je hem nu ziet rommelen. Nul ontwikkeling, je kan best in een slump zitten maar zorg dan in ieder geval dat de basis goed is maar zelfs dat lukt hem niet. Het begint bij de basis en dat is niet goed bij RG3 en dat kun je hem aanrekenen in zijn 3e jaar.
  dinsdag 9 december 2014 @ 03:12:06 #217
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147413799
Man die o-line van GB is zo donders goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_147414323
Rodgers met alweer een nieuw NFL record. Hij had al het record voor meeste TD passes in zijn eerste 100 starts, nu heeft hij ook het record voor meeste passing yards in zijn eerste 100 starts.

Opmerkelijk is dat zijn winning record na 100 starts 68-32 is. Precies hetzelfde als Favre na 100 starts.
pi_147414908
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:17 schreef The_Playmaker het volgende:
Rodgers met alweer een nieuw NFL record. Hij had al het record voor meeste TD passes in zijn eerste 100 starts, nu heeft hij ook het record voor meeste passing yards in zijn eerste 100 starts.

Opmerkelijk is dat zijn winning record na 100 starts 68-32 is. Precies hetzelfde als Favre na 100 starts.
Die stats betekenen tegenwoordig niets meer.
Die records zijn straks weer voor Luck en Stafford.
Different era's
pi_147414972
Neemt niet weg dat Rodgers verschrikkelijk goed is :P
pi_147416699
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:45 schreef maerk het volgende:
Fisher stuurt 6 spelers als captain naar de coin toss die ze uiteindelijk hebben verkregen met de RG3 trade, ik mag dat wel. 8-)

Dat hij vervolgens met 24-0 wint maakt het helemaal af.
Mooi ja. :D
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:45:52 #222
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147431147
quote:
Panthers quarterback Cam Newton injured in uptown car wreck

A car crashed and overturned on the Church Street bridge over I-277 about 12:30 p.m. and ambulances are on the scene. A second car involved in the crash is also in the road, near Hill Street.

An Observer photographer at the scene said Panthers quarterback Cam Newton was injured in the wreck. Newton was taken by ambulance to a hospital at 12:50 p.m. Tuesday.

Rescuers have closed outbound Church Street at Stonewall.

More details upcoming.

Read more here: http://www.charlotteobser(...)t.html#storylink=cpy
Schijnt mee te vallen
SteveCrumpWBTV twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 19:16:48 CMPD source says no injuries to Cam Newton.He did not want to be transported. Taken to hospital as a precaution. reageer retweet
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:54:38 #223
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147431474
En het gaan gebeuren

JayGlazer twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 18:40:41 Breaking: Johnny Manziel and Brian Hoyer have been informed that Manziel will in fact be the starter this week. #Scoopage reageer retweet
ESPNZiel mag starten :').

Hype train will stop at your ESPN station 24/7
pi_147435785
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:54 schreef PirE het volgende:
En het gaan gebeuren

JayGlazer twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 18:40:41 Breaking: Johnny Manziel and Brian Hoyer have been informed that Manziel will in fact be the starter this week. #Scoopage reageer retweet
ESPNZiel mag starten :').

[ afbeelding ]

Hype train will stop at your ESPN station 24/7
Het word tijd dat ze hem een kans geven. Wat Hoyer de laatste weken liet zien was gewoon beschamend slecht. Ik heb zelden een QB zo vaak een open WR zien missen. Met een middelmatige QB hadden ze met twee vingers in de neus van de Colts gewonnen.

Cam heeft dezelfde blessure als Romo.

RapSheet twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 21:35:27 #Panthers PR said that Cam Newton has two transverse process fractures in his back, similar to Tony Romo. Romo missed a week, then returned reageer retweet
pi_147443479
Clowney is geopereerd aan zijn knie. Herstel kan wel 9 maanden duren dus begin van volgend seizoen is in gevaar. Het zit vooralsnog niet mee met hem en de Texans.
  vrijdag 12 december 2014 @ 21:47:28 #226
65674 RCHY
Go Cards!
pi_147528767
Cardinals zijn zo goed als zeker in de playoffs *O* (tenzij de Eagles en Cowboys gelijk spelen)
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_147530144
Het is me nog niet helemaal 100% duidelijk met Clinched etc.

Maar in mijn geval voor Dallas, moeten ze 1 van de 3 teams zien te verslaan in win-lose ratio volgens mij:
Eagles uiteraard in eigen Division, als ze daar boven komen zijn ze hoe dan ook door.
Lions, hier hebben we niet tegen gespeeld dit jaar, dus kijken ze dan naar het "doel saldo" of wat telt als eerste?
En Seahawks, hier hebben we van gewonnen maar alsnog staat Seahawks op seed 6 terwijl Dallas er op dit moment net buiten valt.

Eagles DIV: 3-0 +80 punten
Lions DIV: 3-0 +41 punten
Seahawks DIV: 2-1 +87 punten
Dallas DIV: 2-2 +42 punten

Dus ik neem aan dat division wins eerst telt?
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:34:55 #228
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147530733
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef bambino het volgende:
Het is me nog niet helemaal 100% duidelijk met Clinched etc.

Maar in mijn geval voor Dallas, moeten ze 1 van de 3 teams zien te verslaan in win-lose ratio volgens mij:
Eagles uiteraard in eigen Division, als ze daar boven komen zijn ze hoe dan ook door.
Lions, hier hebben we niet tegen gespeeld dit jaar, dus kijken ze dan naar het "doel saldo" of wat telt als eerste?
En Seahawks, hier hebben we van gewonnen maar alsnog staat Seahawks op seed 6 terwijl Dallas er op dit moment net buiten valt.

Eagles DIV: 3-0 +80 punten
Lions DIV: 3-0 +41 punten
Seahawks DIV: 2-1 +87 punten
Dallas DIV: 2-2 +42 punten

Dus ik neem aan dat division wins eerst telt?
Eerst kijken ze naar de divisie tie-breaker voor Dallas/Philly, die gaat nu naar de Eagles (vanwege de H2H-record), maar de Eagles hebben ook een een beter record in de divisie (3-0 vs 2-2) en dat is de 2e tie-breaker. Bij een Dallas win in Philly zijn er nog niet, Eagles zijn dan 3-1 vs 3-2 in de divisie.

Op dit moment winnen de Eagles de divisie en Dallas gaat in de wild-card groep met Detriot en Seattle. Het is een 3-way tie en er is geen h2h-sweep (DAL heeft niet van DET gewonnen, want niet gespeeld). 3e tie-breaker is win percentage in conference games. SEA en DET hebben een .778 win-percentage in die wedstrijden, Dallas. 600.

Tie-breaker rules:
http://en.wikipedia.org/w(...)ayoffs#Breaking_ties

Play-off machine, kan je alle scenario's proberen.
http://espn.go.com/nfl/playoffs/machine
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 december 2014 @ 22:45:41 #229
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_147531065
Hebben ze een keer een winning season gaan ze nog niet naar de play-offs :P

Ik vind DET toch wel een kut team, snap niet hoe ze blijven winnen.
pi_147534476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef Kyran het volgende:
Hebben ze een keer een winning season gaan ze nog niet naar de play-offs :P

Ik vind DET toch wel een kut team, snap niet hoe ze blijven winnen.
Goeie defense.
pi_147540094
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Eerst kijken ze naar de divisie tie-breaker voor Dallas/Philly, die gaat nu naar de Eagles (vanwege de H2H-record), maar de Eagles hebben ook een een beter record in de divisie (3-0 vs 2-2) en dat is de 2e tie-breaker. Bij een Dallas win in Philly zijn er nog niet, Eagles zijn dan 3-1 vs 3-2 in de divisie.

Op dit moment winnen de Eagles de divisie en Dallas gaat in de wild-card groep met Detriot en Seattle. Het is een 3-way tie en er is geen h2h-sweep (DAL heeft niet van DET gewonnen, want niet gespeeld). 3e tie-breaker is win percentage in conference games. SEA en DET hebben een .778 win-percentage in die wedstrijden, Dallas. 600.

Tie-breaker rules:
http://en.wikipedia.org/w(...)ayoffs#Breaking_ties

Play-off machine, kan je alle scenario's proberen.
http://espn.go.com/nfl/playoffs/machine
De verwachting voor mij op dit moment is dat Dallas, Seattle en Detroit 2 van de 3 games winnen.
In dat geval zou Dallas dus niet door gaan.

Heb je 11-5 en ga je gewoon niet naar de Playoffs...

Met een beetje mazzel verliezen de Seahawks van 49ers en van Arizona. Dan moet Dallas het afmaken tegen Chiefs en Colts.

Detroit gaat waarschijnlijk verliezen van Green Bay en wint vrees ik van Rams en Viks.

Mocht Dallas toch van Philly winnen, dan zouden ze alle 3 kunnen winnen. Enige voordeel wat daarbij in play is, is dat Dallas on the road nog niet verloren heeft.
Maar als je naar 2 weken geleden kijkt, heeft Dallas defence geen kans. Wie weet hebben ze van die game geleerd.
pi_147544040
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:32 schreef BobW het volgende:

[..]

Goeie defense.
Zonder Suh volgend jaar. Het maakt 'm letterlijk geen donder uit waar 'ie speelt volgend jaar. Z'n zaakwaarnemer mag de complete beslissing nemen, waar het meeste geld geboden wordt gaat hij naartoe. ( :{ )
  zaterdag 13 december 2014 @ 18:08:59 #233
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_147546639
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:32 schreef BobW het volgende:

[..]

Goeie defense.
Behalve tegen de Pats :D. En hopelijk pakken de Lions de Packers wel. HOme field advantage voor packers = Super bowl ticket.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_147546816
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:08 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Behalve tegen de Pats :D. En hopelijk pakken de Lions de Packers wel. HOme field advantage voor packers = Super bowl ticket.
Ik ben alleen bang voor de Seahawks in de NFC, ook als de Packers thuisspelen. -O-
  zondag 14 december 2014 @ 12:05:01 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147565358

Mooi O+

Niet voor whiner fans :D.

Mooie avondje vanavond. Eerst Bengals @ ESPNZiel kijken en daarna Whiners @ Hawks :).
pi_147567300
Denk dat die laatste wedstrijd gaat tegenvallen..
pi_147567931
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef rgras het volgende:
Dan is Broncos @ Chargers een mooi alternatief. Wel 20 minuten eerder inschakelen. :)
  zondag 14 december 2014 @ 15:02:37 #238
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147569933
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef rgras het volgende:
Wedstrijd van Seattle kijk ik sowieso, kijk niet eens naar wat er tegenover staat.
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:48 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Dan is Broncos @ Chargers een mooi alternatief. Wel 20 minuten eerder inschakelen. :)
Kan ik 20 minuten lang Omaha's tellen in een stil stadion of zouden er nu meer Chargerfans komen?
  zondag 14 december 2014 @ 16:22:23 #239
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_147571804
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:02 schreef PirE het volgende:

[..]

Wedstrijd van Seattle kijk ik sowieso, kijk niet eens naar wat er tegenover staat.

[..]

Kan ik 20 minuten lang Omaha's tellen in een stil stadion of zouden er nu meer Chargerfans komen?
Was vorige week gewoon vol , met pats support :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_147577639
*O* Gametime *O*

Benieuwd naar Johhny's debut, is het erg verkeerd als ik hoop dat ie het volledig verprust? :@
  zondag 14 december 2014 @ 19:00:17 #241
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147577662
Ik vind het wel slim van de Browns. Met Manziel als starter is het ineens een wedstrijd die half Amerika op de tv krijgt en iedereen weet hoe goed Dalton is in big games :')
  zondag 14 december 2014 @ 19:00:50 #242
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147577690
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
*O* Gametime *O*

Benieuwd naar Johhny's debut, is het erg verkeerd als ik hoop dat ie het volledig verprust? :@
Ik hoop met je mee *O* *O*
pi_147577822
Let's go! *O*
pi_147578049
Pats blocken een FG-attempt... TD Pats!
pi_147578163
Ravens blocken ook voor een TD (een punt)
pi_147578310
Mooie drive van de Bengals
  zondag 14 december 2014 @ 19:18:51 #247
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147578420
Zou wel lachen zijn als Manziel nu een Geno Smith doet.
pi_147578424
Lol, maakt niet uit op welk moment je inschakelt bij de Chiefs, altijd hebben ze het over het gebrek aan TD's door de WRs... :P
pi_147578748
Manziel begint met een three-and-out. Helemaal prima.
pi_147579048
OBJ is alweer lekker bezig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')