Eerst kijken ze naar de divisie tie-breaker voor Dallas/Philly, die gaat nu naar de Eagles (vanwege de H2H-record), maar de Eagles hebben ook een een beter record in de divisie (3-0 vs 2-2) en dat is de 2e tie-breaker. Bij een Dallas win in Philly zijn er nog niet, Eagles zijn dan 3-1 vs 3-2 in de divisie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef bambino het volgende:
Het is me nog niet helemaal 100% duidelijk met Clinched etc.
Maar in mijn geval voor Dallas, moeten ze 1 van de 3 teams zien te verslaan in win-lose ratio volgens mij:
Eagles uiteraard in eigen Division, als ze daar boven komen zijn ze hoe dan ook door.
Lions, hier hebben we niet tegen gespeeld dit jaar, dus kijken ze dan naar het "doel saldo" of wat telt als eerste?
En Seahawks, hier hebben we van gewonnen maar alsnog staat Seahawks op seed 6 terwijl Dallas er op dit moment net buiten valt.
Eagles DIV: 3-0 +80 punten
Lions DIV: 3-0 +41 punten
Seahawks DIV: 2-1 +87 punten
Dallas DIV: 2-2 +42 punten
Dus ik neem aan dat division wins eerst telt?
Goeie defense.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef Kyran het volgende:
Hebben ze een keer een winning season gaan ze nog niet naar de play-offs
Ik vind DET toch wel een kut team, snap niet hoe ze blijven winnen.
De verwachting voor mij op dit moment is dat Dallas, Seattle en Detroit 2 van de 3 games winnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Eerst kijken ze naar de divisie tie-breaker voor Dallas/Philly, die gaat nu naar de Eagles (vanwege de H2H-record), maar de Eagles hebben ook een een beter record in de divisie (3-0 vs 2-2) en dat is de 2e tie-breaker. Bij een Dallas win in Philly zijn er nog niet, Eagles zijn dan 3-1 vs 3-2 in de divisie.
Op dit moment winnen de Eagles de divisie en Dallas gaat in de wild-card groep met Detriot en Seattle. Het is een 3-way tie en er is geen h2h-sweep (DAL heeft niet van DET gewonnen, want niet gespeeld). 3e tie-breaker is win percentage in conference games. SEA en DET hebben een .778 win-percentage in die wedstrijden, Dallas. 600.
Tie-breaker rules:
http://en.wikipedia.org/w(...)ayoffs#Breaking_ties
Play-off machine, kan je alle scenario's proberen.
http://espn.go.com/nfl/playoffs/machine
Zonder Suh volgend jaar. Het maakt 'm letterlijk geen donder uit waar 'ie speelt volgend jaar. Z'n zaakwaarnemer mag de complete beslissing nemen, waar het meeste geld geboden wordt gaat hij naartoe. (quote:
Behalve tegen de Patsquote:
Ik ben alleen bang voor de Seahawks in de NFC, ook als de Packers thuisspelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve tegen de Pats. En hopelijk pakken de Lions de Packers wel. HOme field advantage voor packers = Super bowl ticket.
Dan is Broncos @ Chargers een mooi alternatief. Wel 20 minuten eerder inschakelen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef rgras het volgende:
Denk dat die laatste wedstrijd gaat tegenvallen..
Wedstrijd van Seattle kijk ik sowieso, kijk niet eens naar wat er tegenover staat.quote:Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef rgras het volgende:
Denk dat die laatste wedstrijd gaat tegenvallen..
Kan ik 20 minuten lang Omaha's tellen in een stil stadion of zouden er nu meer Chargerfans komen?quote:Op zondag 14 december 2014 13:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dan is Broncos @ Chargers een mooi alternatief. Wel 20 minuten eerder inschakelen.
Was vorige week gewoon vol , met pats supportquote:Op zondag 14 december 2014 15:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Wedstrijd van Seattle kijk ik sowieso, kijk niet eens naar wat er tegenover staat.
[..]
Kan ik 20 minuten lang Omaha's tellen in een stil stadion of zouden er nu meer Chargerfans komen?
Ik hoop met je meequote:Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
Gametime
![]()
Benieuwd naar Johhny's debut, is het erg verkeerd als ik hoop dat ie het volledig verprust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |