Okéquote:Op woensdag 19 november 2014 10:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat er eigenlijk geen verschil is, het zijn allemaal terroristen.
Ik trek gewoon een vergelijking.
Wel wat hypocriet van Erdoboy, 'terroristen' als argument gebruiken om de moordpartijen op minderheden in Syrië goed te praten, maar ondertussen zelf wel terroristen aldaar steunen.quote:
Oké, stuur hem een brief ofzoquote:Op woensdag 19 november 2014 10:34 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wel wat hypocriet van Erdoboy, 'terroristen' als argument gebruiken om de moordpartijen op minderheden in Syrië goed te praten, maar ondertussen zelf wel terroristen aldaar steunen.
Wrm? Hij is mijn leider/vertegenwoordiger niet (gelukkig).quote:Op woensdag 19 november 2014 10:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oké, stuur hem een brief ofzo
Omdat je al een half uur offtopic zit te klagen over andere groepen.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wrm? Hij is mijn leider/vertegenwoordiger niet (gelukkig).
Alle Koerden die in Syrië wonen zijn terroristen? Wat ben jij toch een enge fascist.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Terroristen die elkaar afmaken
Niks mis mee
Neuh, ik constateer alleen maar een enorme berg hypocrisie bij veel (nationalistische) Turken die hier posten. Komt nogal beperkt over soms.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat je al een half uur offtopic zit te klagen over andere groepen.
Het zit blijkbaar diep.
Okéquote:Op woensdag 19 november 2014 10:47 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Neuh, ik constateer alleen maar een enorme berg hypocrisie bij veel (nationalistische) Turken die hier posten. Komt nogal beperkt over soms.
Ik weet niet hoe jij die schakels en vergelijkingen maakt maar wat ik wel kan zeggen is dat jij serieuze mentale problemen hebt wat eigenlijk vrij gebruikelijk is voor Koerden.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat er eigenlijk geen verschil is, het zijn allemaal terroristen.
Ik trek gewoon een vergelijking.
Niet mee eens, de SAA heeft zo erg personeel tekort in het zuiden dat de rebellen straks vanuit het zuiden in de hoofdstad komen.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:25 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Wie doet het beter dan de SAA volgens jou dan? Ze doen het allemaal shit, maar de SAA doet het minst slecht.
Wie doet het dan beter dan de SAA?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet mee eens, de SAA heeft zo erg personeel tekort in het zuiden dat de rebellen straks vanuit het zuiden in de hoofdstad komen.
Dat zei ClapClap dus wel. Zijn haat voor de Koerden ligt veel dieper dan het PKK-conflict, zijn haat gaat terug naar het Ataturk-fascisme waarin wordt geindoctrineerd dat alle inwoners van Turkije etnische Turken zijn. Iedereen die daar dus van af wil wijken, zoals de Koerden maar ook bijvoorbeeld Arabieren of Armeniers, zijn volgens het ataturk-fascisme verraders en dus ook automatisch schuldig.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef Toga het volgende:
Het lijkt me verstandig voor de discussie als we burgers en militanten gescheiden houden. Burgers kiezen er zelden voor om geïdentificeerd te worden met heethoofdige militanten die terroristishe daden plegen uit hun naam. Dat geldt voor Koerden, Palestijnse vluchtelingen, Oeigoeren of wie dan ook.
Laten we dus niet gaan roepen "alle Koerden moeten dood want het zijn allemaal terroristen", want dan kom je zelf ook een keer aan de beurt.
Aldus zeggende...
Aldus een Kemal-aanbidder die Turken superieur vindt aan andere volkeren, maar zelf in NL uitkering trekt.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij die schakels en vergelijkingen maakt maar wat ik wel kan zeggen is dat jij serieuze mentale problemen hebt wat eigenlijk vrij gebruikelijk is voor Koerden.
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:58 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Aldus een Kemal-aanbidder die Turken superieur vindt aan andere volkeren, maar zelf in NL uitkering trekt.
Hij is de troll van dit topic, niet teveel op ingaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:46 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dit is zware propaganda. Assad doet het beter dan welke andere groep dan ook in deze oorlog.
Jouw haat zit wel heel diep volgens mij. Ik was hier een hele tijd weg. Een jaar geleden zat je ook al te zeiken over Turken en nu nog steeds. Volgens mij zit die obsessie wel heel diepquote:Op woensdag 19 november 2014 12:58 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Aldus een Kemal-aanbidder die Turken superieur vindt aan andere volkeren, maar zelf in NL uitkering trekt.
De YPG en/of PKK worden door iedereen als helden gezien, behalve door Turkije en jihadistische groeperingen. Er is steun voor de YPG vanuit letterlijk elk werelddeel, van Noord-Amerika, tot Rusland, tot India.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Jouw haat zit wel heel diep volgens mij. Ik was hier een hele tijd weg. Een jaar geleden zat je ook al te zeiken over Turken en nu nog steeds. Volgens mij zit die obsessie wel heel diep. Beter dat je YPG/PKK gaat joinen maar dan krijg je geen uitkering meer he?
Haat?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Jouw haat zit wel heel diep volgens mij. Ik was hier een hele tijd weg. Een jaar geleden zat je ook al te zeiken over Turken en nu nog steeds. Volgens mij zit die obsessie wel heel diep. Beter dat je YPG/PKK gaat joinen maar dan krijg je geen uitkering meer he?
twitter:ShamiWitness twitterde op woensdag 19-11-2014 om 11:15:23#Breaking Reports that #IS fighters killed the commander of Assad regime's Suqour al Sahra militia in reef Homs battles. #Syria reageer retweet
twitter:ShamiWitness twitterde op woensdag 19-11-2014 om 11:22:29@shamiwitness Confirmed: Colonel Mohsen Hussein,cmdr of Suqour al Sahra killed in battles with #IS in Jabal Shaer,yesterday. reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op woensdag 19-11-2014 om 10:35:20BREAKING: Unconfirmed reports at least 4 people have died in bombing targeting government building in Erbil, Kurdistan. reageer retweet
twitter:zaidbenjamin twitterde op woensdag 19-11-2014 om 10:33:10#Iraq | A car-bomb targets the entrance of Arbil province building - Local Media http://t.co/ZPWlQzHKeF reageer retweet
twitter:zaidbenjamin twitterde op woensdag 19-11-2014 om 10:26:14#Iraq | A car bomb targets #Arbil province building - Local Media http://t.co/uE6JwgPdAf reageer retweet
Jij als Hitlertje mag dus wel zeggen wat andere landen moeten doen. Maar als Turkije iets zegt over Nederland en hoe dingen moeten volgens de mensenrechten dan voel jij je op je pikje getrapt. Jij bent wel heel hypocriet of niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:12 schreef mylamboisblack het volgende:
het beste juist nu een goed vredesplan sluiten met de PKK en de YPG steunen, nu is daar het juiste moment voor. Vijandig blijven doen zal alleen maar in het nadeel van Turkije werken want sociale media laat zien dat de YPG en PKK goede organsaties zijn die de bevolking beschermen.
In de gebieden die YPG controleert, zijn allerlei etnische groeperingen te vinden(Assyriers/Armeniers/Turkmenen/Koerden/Arabieren), in geen ander rebellengroep kan je dat vinden. Ik wil je nergens toe dwingen, alleen ee
Ik zeg duidelijk dat ik 't alleen als advies geef, geen dwang. Vijandigheid brengt niks positiefs mee.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij als Hitlertje mag dus wel zeggen wat andere landen moeten doen. Maar als Turkije iets zegt over Nederland en hoe dingen moeten volgens de mensenrechten dan voel jij je op je pikje getrapt. Jij bent wel heel hypocriet of nie? PVV zeker?
Ja mag ook advies geven maar ik vind het beetje raar dat je advies geeft waar jezelf niet in gelooft.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:19 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik zeg duidelijk dat ik 't alleen als advies geef, geen dwang.
Reageren op TeenWolfquote:Op woensdag 19 november 2014 13:24 schreef UpsideDown het volgende:
Atak kan alleen maar op de man spelen, goede argumenten heeft hij niet en kan daarom niet inhoudelijk reageren. De discussie wordt altijd meteen doodgemaakt, want zijn opponent heeft standaard mentale en psychische problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |