Wat is dit voor een vreemde uitspraak van een Irakese Christenquote:Op zondag 16 november 2014 17:52 schreef vigen98 het volgende:
Stel je eens voor, Mladic die opkomt voor de minderheden en gehakt maakt van de terroristen
Eigenlijk mis ik Bush welals hij nog in macht was dan was het full war tegen ISIS
Dat is ook weer overdreven.quote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemde uitspraak van een Irakese Christen![]()
Als er nou een groep het meeste heeft verloren bij de invasie van Bush dan zijn het Iraakse Christenen wel. Teruggedrongen van hoeveel naar hoeveel? 1 miljoen tot 10.000 ? Terwijl ze het onder Saddam gewoon goed hadden.
Welk gedeelte?quote:
Edit: check link voor plaatjetwitter:rob_spons twitterde op zondag 16-11-2014 om 22:10:02amberalerttttt....two dutch women crossing #Kobane to fight agains #ISIS ..... http://t.co/049eEyMY4L reageer retweet
quote:Op zondag 16 november 2014 22:18 schreef UpsideDown het volgende:
Edit: check link voor plaatjetwitter:rob_spons twitterde op zondag 16-11-2014 om 22:10:02amberalerttttt....two dutch women crossing #Kobane to fight agains #ISIS ..... http://t.co/049eEyMY4L reageer retweet
twitter:kovandire twitterde op zondag 16-11-2014 om 23:03:59BREAKING #ISISwithdraw some of its heavy weapon frm #Kobane to tullabayd #TwitterKurds reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door paddy op 17-11-2014 02:35:00 ]Say what?
Aan de guns te zien wel, of het Afghanistan is geen idee.quote:Op zondag 16 november 2014 23:57 schreef Slayage het volgende:
stoere foto, maar niet van het huidige conflict, ik denk amerikanen in afghanistan
Heb je de massagraven in schuren niet gezien? Vrouwen en jonge meisjes die door zijn zonen werden verkracht? Zelfs bruiden?quote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemde uitspraak van een Irakese Christen![]()
Als er nou een groep het meeste heeft verloren bij de invasie van Bush dan zijn het Iraakse Christenen wel. Teruggedrongen van hoeveel naar hoeveel? 1 miljoen tot 10.000 ? Terwijl ze het onder Saddam gewoon goed hadden.
Het 10.000 over gedeelte.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 08:18 schreef firefly3 het volgende:
After #Assad-forces retreat from #Nawa city residents found "dozens" of old mutilated corpses
waren de assadisten die in nawa zaten kanibalen ofzo? weinig over van de lijkenquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 23:33 schreef UpsideDown het volgende:
Pauze:waarom dit in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Apart iddquote:Op maandag 17 november 2014 10:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
waren de assadisten die in nawa zaten kanibalen ofzo? weinig over van de lijken
die edit, was best laat, dus zou best kunnenquote:Op maandag 17 november 2014 11:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik denk dat paddy iets dacht te zien wat er niet is, dode mensen ofzo.
Die Britse tongval maakt het helemaal af.quote:Op maandag 17 november 2014 12:31 schreef theunderdog het volgende:
De leider bij de executie video,s de laatste tijd:
Dope track.
Spijtig dat hij de keuze heeft gemaakt om voor ISIS te vechten.quote:Op maandag 17 november 2014 12:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Die Britse tongval maakt het helemaal af.
Staat er al een prijs op zijn hoofd trouwens?quote:Op maandag 17 november 2014 12:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Spijtig dat hij de keuze heeft gemaakt om voor ISIS te vechten.
Vast wel, maar beter van niet.quote:Op maandag 17 november 2014 12:41 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Staat er al een prijs op zijn hoofd trouwens?
Zo'n poppetje is snel vervangen, maar ik kan me voorstellen dat ze deze man wel levend in handen willen krijgen en hier (in 'het westen') willen berechten.quote:Op maandag 17 november 2014 12:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vast wel, maar beter van niet.
Je moet je niet richten op een persoon, we moeten het vernietigen van ISIS als streven hebben.
Denk dat het nog best tegenvalt hoe snel het te vervangen is. ISIS als groepering is verwerpelijk, maar weet vrijwel zeker dat zelfs de meeste van ISIS moeite hebben met onthoofden.quote:Op maandag 17 november 2014 12:47 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zo'n poppetje is snel vervangen, maar ik kan me voorstellen dat ze deze man wel levend in handen willen krijgen en hier (in 'het westen') willen berechten.
Er lopen vast nog wel een paar van dat soort figuren rond bij ISIS, aangezien er honderden westerlingen aanwezig zijn. Maar deze aap is inderdaad wel een verachtelijke harteloze klootzak die niet snel concurrentie zal krijgen.quote:Op maandag 17 november 2014 12:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Denk dat het nog best tegenvalt hoe snel het te vervangen is. ISIS als groepering is verwerpelijk, maar weet vrijwel zeker dat zelfs de meeste van ISIS moeite hebben met onthoofden.
Die jihadi john is niet voor niets de "leider" in de executievideo,s. Alles is compleet aan die vent, zijn manier van onthoofden, de blik als die nog even in de camera kijkt. Alsof het om een film gaat, de slachtoffers zijn alleen echte mensen, met een echte familie.
Sowieso van rapper naar ISIS strijder, ben echt benieuwd naar zijn motieven .quote:Op maandag 17 november 2014 13:02 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Er lopen vast nog wel een paar van dat soort figuren rond bij ISIS, aangezien er honderden westerlingen aanwezig zijn. Maar deze aap is inderdaad wel een verachtelijke harteloze klootzak die niet snel concurrentie zal krijgen.
Baghdadi bestaat niet eens. Hij is verzonnen door de Mossadquote:Op maandag 17 november 2014 13:06 schreef theunderdog het volgende:
Is die Baghdadi al dood door zijn verwondingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Baghdadi bestaat niet eens. Hij is verzonnen door de MossadokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Baghdadi bestaat niet eens. Hij is verzonnen door de MossadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
[..]
Baghdadi bestaat niet eens. Hij is verzonnen door de MossadDamn reptilliansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Dat is wel wat veel denk ik, maar als je naar de kaart kijkt is het geen gekke gedachte. Tussen Bagdad en Aleppo ligt nogal een afstand, alles er tussen is zowat ISIS.quote:Op maandag 17 november 2014 13:12 schreef theunderdog het volgende:
Er zijn gewoon iets van 200.000 ISIS strijders, de tering he.
Lijkt me stug dat ze 200.000 bewapende strijders hebben gezien de wapens waar ze mee rondlopenquote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel denk ik, maar als je naar de kaart kijkt is het geen gekke gedachte. Tussen Bagdad en Aleppo ligt nogal een afstand, alles er tussen is zowat ISIS.
Bizarquote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel denk ik, maar als je naar de kaart kijkt is het geen gekke gedachte. Tussen Bagdad en Aleppo ligt nogal een afstand, alles er tussen is zowat ISIS.
Iedereen die vecht met ISIS is een ISIS strijder.quote:Op maandag 17 november 2014 14:38 schreef Senor__Chang het volgende:
Ligt er ook maar net aan wat je als ISIS ziet. Tel je de stammen die meevechten mee, of zelfs de stammen die niet vechten, maar wel de ordehandhaving vormen in de dorpjes en steden in ISIS controle? Het zullen zeker geen 200k ISIS strijders zijn, maar het hele apparaat van leger en ordehandhaving zou wel in de buurt kunnen komen.
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 17-11-2014 om 14:15:41RIGHT NOW: Huge explosion in #Kobane #Syria http://t.co/WhnKEFTKSo reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 17-11-2014 om 14:17:44The explosions we just saw in #Kobane are perhaps the largest since the beginning of the battle there against #ISIS. http://t.co/CRAFcTvPvT reageer retweet
twitter:V10_Centauro twitterde op maandag 17-11-2014 om 15:06:20@centcom hey, did you drop a nuke over #Kobane??? *huge* explosion... reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |