abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146714327

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 50% gewijzigd door wyccie op 17-11-2014 18:42:40 ]
pi_146714383
there, i fixed it.
Ja doei.
pi_146714476
:o
Dank je.

Ik was al naar de pc gehobbeld. Jullie hebben wel een heel erg slechte TS aan mij, aangezien ik 95-99% van de tijd alleen via tablet Fok en mijn tablet kuren heeft met kopiëren en plakken (hij/zij/het reboot dan ;( ). En sowieso Fok ik nooit tijdens het werken. Dus als jullie loopjes in de WLWW willen hebben, kan dat even duren. :@

Sintjes en Pietjes als UI! :D
pi_146714595
Hij zal toch wel snel vol zijn met alle post-7^^ verslagen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146714628
Kiek 'm goan O+

Ja doei.
  zondag 16 november 2014 @ 17:48:11 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146714664
Ik zou heel blij zijn met een 1:13 hoor, L_T :+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_146714700
quote:
14s.gif Op zondag 16 november 2014 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou heel blij zijn met een 1:13 hoor, L_T :+
Mja het is niet eens de tijd die me dwarszit, maar het ging gewoon echt niet lekker. Heb geen moment in de flow gezeten of voor mijn plezier gelopen of zo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146714715
Maar ja, heb ik een iig een goede reden om er een keer terug te komen en mijn PR wel te vermorzelen ;)
  zondag 16 november 2014 @ 17:50:17 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146714729
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja het is niet eens de tijd die me dwarszit, maar het ging gewoon echt niet lekker. Heb geen moment in de flow gezeten of voor mijn plezier gelopen of zo.
Drukke baan + reistijd kan slopend zijn, weet er alles van. Jammer dat je niet genoten hebt :{
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_146714773
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je kunt nu eenmaal niet altijd voor je plezier lopen ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_146714777
Oh ja ik heb ook nog een hele leuke NS foto van het Utrecht reisgezelschap :) Zal hem inscannen als ik tijd heb..
pi_146714844
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja ik heb ook nog een hele leuke NS foto van het Utrecht reisgezelschap :) Zal hem inscannen als ik tijd heb..
Leuk dat het gelukt is om met een groep af te spreken. ^O^
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_146714923
MBT je nieuwe UI, Nanook:

Ja doei.
pi_146714933
Van tevoren hoorde ik trouwens veel verhalen over het enthousiaste publiek bij de 7heuvelen, maar dat viel in de regen toch wel enigszins tegen :P Al stonden er op sommige plekken nog wel veel mensen. Ik had het ook wel leuk gevonden als er meer muziek onderweg was geweest, die bandjes waren ook elke keer net aan het pauzeren als ik langs kwam!
pi_146714992
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
MBT je nieuwe UI, Nanook:

:D

Ik was gewoon toe aan wat nieuws en had niet echt inspiratie ;)
pi_146715124
quote:
2s.gif Op zondag 16 november 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Drukke baan + reistijd kan slopend zijn, weet er alles van. Jammer dat je niet genoten hebt :{
Veel mensen ervaren rennen juist als ontspannend naast een druk leven. Tijd om bij te komen.

LT, misschien moet je eens even tijdelijk een knop omdraaien om eens te lopen voor je lol, en gewoon genieten van het lopen zelf en niet aan tijden denken?
Zoals iemand anders al zei; jij bent altijd heel gefixeerd op moeten presteren. Denk dat dat je de nek om draait.

Hoorde vandaag mensen zeggen dat je per se spanning moet hebben om te lopen, anders loop je niet goed. Daar ben ik het niet mee eens. Alle keren dat ik ziekjes ben en toch ben gaan starten liep ik met het idee 'we zien wel waar het schip strandt/ gewoon lopen want anders is het zonde van mijn inschrijfgeld/ gewoon lekker duurloopje van maken'. Alle keren PR. 8-)
pi_146715179
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 18:01 schreef wyccie het volgende:

[..]

Veel mensen ervaren rennen juist als ontspannend naast een druk leven. Tijd om bij te komen.

LT, misschien moet je eens even tijdelijk een knop omdraaien om eens te lopen voor je lol, en gewoon genieten van het lopen zelf en niet aan tijden denken?
Zoals iemand anders al zei; jij bent altijd heel gefixeerd op moeten presteren. Denk dat dat je de nek om draait.

Hoorde vandaag mensen zeggen dat je per se spanning moet hebben om te lopen, anders loop je niet goed. Daar ben ik het niet mee eens. Alle keren dat ik ziekjes ben en toch ben gaan starten liep ik met het idee 'we zien wel waar het schip strandt/ gewoon lopen want anders is het zonde van mijn inschrijfgeld/ gewoon lekker duurloopje van maken'. Alle keren PR. 8-)
Ik loop altijd voor mijn lol hoor! Alleen als het gewoon echt niet lekker voelt is het moeilijk om het plezier te behouden. Denk dat het gewoon een beetje een vergissing was om me voor de marathon al in te schrijven voor een loopje daarna, ik had beter even af kunnen wachten tot ik me weer 100% fit voelde. Maar dat ga ik nu alsnog doen ;)
pi_146715340
Zie het als verlaat herstelloopje. :P
pi_146715406
Haha, daarvoor ben ik toch iets te diep gegaan vrees ik :P Maar goed, ik weet nu wel hoe het loopje is, en het is zeker de moeite waard om voor terug te komen (bij iets mooier weer?)
  zondag 16 november 2014 @ 18:14:59 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146715626
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 18:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, daarvoor ben ik toch iets te diep gegaan vrees ik :P Maar goed, ik weet nu wel hoe het loopje is, en het is zeker de moeite waard om voor terug te komen (bij iets mooier weer?)
Doe dan ook eens de Posbankloop.
pi_146715686
En Molenhoeks Makkie.
pi_146715725
Nog genoeg loopjes om te proberen! 8-)
pi_146715918
Iemand al eens de marathon van Düsseldorf gedaan? Dat parcours gaat kriskras door de stad heen. :o

En iemand die me kan helpen met de keus tussen Schoorl en de Midwintermarathon? In januari ga ik ook al naar Egmond, en twee keer kort na elkaar naar NH afreizen vind ik best pittig. Maar Schoorl schijnt wel mooi te zijn.
pi_146715960
Ik doe allebei omdat ik niet kon kiezen dus ik kan je niet helpen :P
pi_146716042
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik doe allebei omdat ik niet kon kiezen dus ik kan je niet helpen :P
Dat was ook mijn initiële plan, maar sinds mijn blessure ben ik iets banger om kort achter elkaar zulke afstanden te doen. Ik laat het nog wel even inweken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')