SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door wyccie op 17-11-2014 18:42:40 ]![]()
![]()
![]()
Dank je.
Ik was al naar de pc gehobbeld. Jullie hebben wel een heel erg slechte TS aan mij, aangezien ik 95-99% van de tijd alleen via tablet Fok en mijn tablet kuren heeft met kopiëren en plakken (hij/zij/het reboot dan). En sowieso Fok ik nooit tijdens het werken. Dus als jullie loopjes in de WLWW willen hebben, kan dat even duren.
Sintjes en Pietjes als UI!![]()
![]()
Hij zal toch wel snel vol zijn met alle post-7^^ verslagen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zou heel blij zijn met een 1:13 hoor, L_T
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mja het is niet eens de tijd die me dwarszit, maar het ging gewoon echt niet lekker. Heb geen moment in de flow gezeten of voor mijn plezier gelopen of zo.quote:Op zondag 16 november 2014 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou heel blij zijn met een 1:13 hoor, L_TIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar ja, heb ik een iig een goede reden om er een keer terug te komen en mijn PR wel te vermorzelen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Drukke baan + reistijd kan slopend zijn, weet er alles van. Jammer dat je niet genoten hebtquote:Op zondag 16 november 2014 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja het is niet eens de tijd die me dwarszit, maar het ging gewoon echt niet lekker. Heb geen moment in de flow gezeten of voor mijn plezier gelopen of zo.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je kunt nu eenmaal niet altijd voor je plezier lopenquote:Op zondag 16 november 2014 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja het is niet eens de tijd die me dwarszit, maar het ging gewoon echt niet lekker. Heb geen moment in de flow gezeten of voor mijn plezier gelopen of zo.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Oh ja ik heb ook nog een hele leuke NS foto van het Utrecht reisgezelschapZal hem inscannen als ik tijd heb..
Leuk dat het gelukt is om met een groep af te spreken.quote:Op zondag 16 november 2014 17:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja ik heb ook nog een hele leuke NS foto van het Utrecht reisgezelschapZal hem inscannen als ik tijd heb..
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Van tevoren hoorde ik trouwens veel verhalen over het enthousiaste publiek bij de 7heuvelen, maar dat viel in de regen toch wel enigszins tegenAl stonden er op sommige plekken nog wel veel mensen. Ik had het ook wel leuk gevonden als er meer muziek onderweg was geweest, die bandjes waren ook elke keer net aan het pauzeren als ik langs kwam!
quote:
Ik was gewoon toe aan wat nieuws en had niet echt inspiratie
Veel mensen ervaren rennen juist als ontspannend naast een druk leven. Tijd om bij te komen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Drukke baan + reistijd kan slopend zijn, weet er alles van. Jammer dat je niet genoten hebt
LT, misschien moet je eens even tijdelijk een knop omdraaien om eens te lopen voor je lol, en gewoon genieten van het lopen zelf en niet aan tijden denken?
Zoals iemand anders al zei; jij bent altijd heel gefixeerd op moeten presteren. Denk dat dat je de nek om draait.
Hoorde vandaag mensen zeggen dat je per se spanning moet hebben om te lopen, anders loop je niet goed. Daar ben ik het niet mee eens. Alle keren dat ik ziekjes ben en toch ben gaan starten liep ik met het idee 'we zien wel waar het schip strandt/ gewoon lopen want anders is het zonde van mijn inschrijfgeld/ gewoon lekker duurloopje van maken'. Alle keren PR.![]()
![]()
Ik loop altijd voor mijn lol hoor! Alleen als het gewoon echt niet lekker voelt is het moeilijk om het plezier te behouden. Denk dat het gewoon een beetje een vergissing was om me voor de marathon al in te schrijven voor een loopje daarna, ik had beter even af kunnen wachten tot ik me weer 100% fit voelde. Maar dat ga ik nu alsnog doenquote:Op zondag 16 november 2014 18:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Veel mensen ervaren rennen juist als ontspannend naast een druk leven. Tijd om bij te komen.
LT, misschien moet je eens even tijdelijk een knop omdraaien om eens te lopen voor je lol, en gewoon genieten van het lopen zelf en niet aan tijden denken?
Zoals iemand anders al zei; jij bent altijd heel gefixeerd op moeten presteren. Denk dat dat je de nek om draait.
Hoorde vandaag mensen zeggen dat je per se spanning moet hebben om te lopen, anders loop je niet goed. Daar ben ik het niet mee eens. Alle keren dat ik ziekjes ben en toch ben gaan starten liep ik met het idee 'we zien wel waar het schip strandt/ gewoon lopen want anders is het zonde van mijn inschrijfgeld/ gewoon lekker duurloopje van maken'. Alle keren PR.
Haha, daarvoor ben ik toch iets te diep gegaan vrees ikMaar goed, ik weet nu wel hoe het loopje is, en het is zeker de moeite waard om voor terug te komen (bij iets mooier weer?)
Doe dan ook eens de Posbankloop.quote:Op zondag 16 november 2014 18:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, daarvoor ben ik toch iets te diep gegaan vrees ikMaar goed, ik weet nu wel hoe het loopje is, en het is zeker de moeite waard om voor terug te komen (bij iets mooier weer?)
Nog genoeg loopjes om te proberen!
Iemand al eens de marathon van Düsseldorf gedaan? Dat parcours gaat kriskras door de stad heen.![]()
En iemand die me kan helpen met de keus tussen Schoorl en de Midwintermarathon? In januari ga ik ook al naar Egmond, en twee keer kort na elkaar naar NH afreizen vind ik best pittig. Maar Schoorl schijnt wel mooi te zijn.![]()
Ik doe allebei omdat ik niet kon kiezen dus ik kan je niet helpen
Dat was ook mijn initiële plan, maar sinds mijn blessure ben ik iets banger om kort achter elkaar zulke afstanden te doen. Ik laat het nog wel even inweken.quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik doe allebei omdat ik niet kon kiezen dus ik kan je niet helpen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: