Cheers mate.quote:
Nóg niet.quote:Op zondag 16 november 2014 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet aangeschoten en zit niet op bed
Ik heb vanavond wel een pokeravondje, voor het eerst in lange tijd. Er is whiskyquote:
Wat zei ik?quote:Op zondag 16 november 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel een pokeravondje, voor het eerst in lange tijd. Er is whisky
Ik moet ook nodig weer eens naar een homegame toequote:Op zondag 16 november 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel een pokeravondje, voor het eerst in lange tijd. Er is whisky
Ik ga niet drunken of aangeschoten worden tijdens poker, dan kan ik m'n geld net zo goed door het toilet spoelenquote:
Wait, what?quote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Samzz het volgende:
'Probeer je zwanger te worden'![]()
![]()
. Tyf op met die smerige reclames
.
Daarna bedoel ikquote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet drunken of aangeschoten worden tijdens poker, dan kan ik m'n geld net zo goed door het toilet spoelen
Ik wil gewoon leuke filmpjes kijken zonder dat gejank van Clearblue ertussendoor. Dat ze dood mogen vallen.quote:
Ik heb nog wel een test liggen voor jequote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
We zullen zien. Ben morgen ook nog vrij, dus dat zal het probleem niet zijnquote:
Nee, dank je. Om zwanger te worden moet je daadwerkelijk seks hebben.quote:Op zondag 16 november 2014 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een test liggen voor je
Op youtube? Ik heb daar slechts een of twee keer reclamefilmpjes gehad....quote:Op zondag 16 november 2014 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon leuke filmpjes kijken zonder dat gejank van Clearblue ertussendoor. Dat ze dood mogen vallen.
Dat hoeft niet persé, maar ze mogen best optyfen met die reclames ja.quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Om zwanger te worden moet je daadwerkelijk seks hebben.
Enjoy bro.quote:Op zondag 16 november 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zullen zien. Ben morgen ook nog vrij, dus dat zal het probleem niet zijn
Falcon punch voor die mensenquote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
AdBlock FTW.quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op youtube? Ik heb daar slechts een of twee keer reclamefilmpjes gehad....
Ik de hele tijd. En steeds Clearblue.quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op youtube? Ik heb daar slechts een of twee keer reclamefilmpjes gehad....
Het is een tekenquote:Op zondag 16 november 2014 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik de hele tijd. En steeds Clearblue.
quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Om zwanger te worden moet je daadwerkelijk seks hebben.
Daar begint het wel meequote:Op zondag 16 november 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé, maar ze mogen best optyfen met die reclames ja.
[..]
Enjoy bro.
Een teken dat er een massamoord op handen is?quote:
Een hogere macht wil dat je je voortplantquote:Op zondag 16 november 2014 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een teken dat er een massamoord op handen is?
Ik zal wel verrekte weinig doen.. Volgensmij Treinstremming, maar ik moet de bus van die ene Rotterdamse voetbalclub meenemen, dus dan sta ik als het goed is reserve, dus doe ik geen fuck..quote:
Ethnic cleansing?quote:Op zondag 16 november 2014 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een teken dat er een massamoord op handen is?
Dat is ook een optiequote:Op zondag 16 november 2014 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar begint het wel mee. Misschien maar gewoon stoppen met seks. Bam.
Die hogere macht kan de tering krijgenquote:Op zondag 16 november 2014 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een hogere macht wil dat je je voortplant
Damn, harde woorden hieroquote:Op zondag 16 november 2014 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hogere macht kan de tering krijgen. Abortus is niet voor niks uitgevonden
.
Ahwquote:Op zondag 16 november 2014 15:55 schreef Faxie het volgende:
Om te stoppen moet je eerst begonnen zijn
Gisteren nog een discussie over met m'n vriendin, zou je 't je vriend vertellen als je zwanger zou zijn maar 't niet wilt houdenquote:
Pas na je huwelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 15:55 schreef Faxie het volgende:
Om te stoppen moet je eerst begonnen zijn
Dat moet toch kunnen vind ik trouwens. Alsof abortus zo'n taboe is.quote:
Spuit elf.quote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, wat een debiel kutland is Nederland geworden zeg. Blij dat ik er weg ben
That's......spookyquote:Op zondag 16 november 2014 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik de hele tijd. En steeds Clearblue.
Och, hier wordt een kind van 3 uitgemaakt voor racist. Dus het kan erger.quote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, wat een debiel kutland is Nederland geworden zeg. Blij dat ik er weg ben
Dat was wel echt te triest voor woorden, ja.quote:Op zondag 16 november 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, hier wordt een kind van 3 uitgemaakt voor racist. Dus het kan erger.
Vergeet niet dat je ook een fascist bent als Nederlander.quote:Op zondag 16 november 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Que?quote:
Hier? Wat nu weer?quote:Op zondag 16 november 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dat wel verteld ja..quote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren nog een discussie over met m'n vriendin, zou je 't je vriend vertellen als je zwanger zou zijn maar 't niet wilt houden. Wat een kutdiscussie was dat
.
Nou ja, I don't know. Als ik eerlijk moet zijn. Aan de ene kant ja. Aan de andere kant is het zoveel makkelijker niks te vertellen.quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dat wel verteld ja..
Geloof me, je wilt het niet lezen. Je wordt er alleen maar depressief van.quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier? Wat nu weer?
Ik mis alle onrust geloof ik
Ik krijg niet alles mee, lieverdquote:
Inderdaad. En het sterkt me alleen maar in het preventief steriliseren tot je bewezen hebt een beetje verstand te bezitten.quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt het niet lezen. Je wordt er alleen maar depressief van.
Behoorlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was wel echt te triest voor woorden, ja.
Wat zijn we niet, behalve normale mensen?quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook een fascist bent als Nederlander.
Maar goed ook. Te triest voor woorden zoals Samzz zegt. Vader in tranen en dat kind was gewoon verkleed als de Sint.quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier? Wat nu weer?
Jij zou het niet vertellen, en abortus laten plegen en doorgaan alsof er niks gebeurd was?quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, I don't know. Als ik eerlijk moet zijn. Aan de ene kant ja. Aan de andere kant is het zoveel makkelijker niks te vertellen.
Bij de sinterklaasintocht was er ook een demonstratie.quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier? Wat nu weer?
Ik weet niet wat ik zou doen. Ik vind voor beide kanten wat te zeggen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij zou het niet vertellen, en abortus laten plegen en doorgaan alsof er niks gebeurd was?
Ergens in de toekomst komt dat toch uit, en dan is hij er heul niet blij mee dat je het nooit verteld hebt..
Mjah, heb je een goed punt. Ik werd al zo enorm boos op de reacties die je leest als ze hier weer eens 250 mensen uit een gammel bootje hebben geredquote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt het niet lezen. Je wordt er alleen maar depressief van.
Stiekem zijn het gewoon kinderhaters. Ik kan me daar wel in vinden.quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de sinterklaasintocht was er ook een demonstratie.
Ik kan me bij sommige standpunten van die gasten nog best vinden, maar ga geen kinderfeest verpesten, dan kom je gewoon om te rellen en niet om je punt te maken.
Je geweten gaat knagenquote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou doen. Ik vind voor beide kanten wat te zeggen.
En hoezo komt het uit? Medische dossiers zijn nog altijd vertrouwelijk.
Ik keek inderdaad nog of ik jou er niet tussen zag staan.quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem zijn het gewoon kinderhaters. Ik kan me daar wel in vinden.
Binnen 10 jaar de bevolking gehalveerd.quote:Op zondag 16 november 2014 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. En het sterkt me alleen maar in het preventief steriliseren tot je bewezen hebt een beetje verstand te bezitten.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem zijn het gewoon kinderhaters. Ik kan me daar wel in vinden.
Dat is gewoon niet aardigquote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik keek inderdaad nog of ik jou er niet tussen zag staan.
Alleen maar voordelenquote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Binnen 10 jaar de bevolking gehalveerd.
Mensen zijn gewoon te stom en te dom tegenwoordig. Een demente apenkolonie doet het nog beter dan de mens.quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mjah, heb je een goed punt. Ik werd al zo enorm boos op de reacties die je leest als ze hier weer eens 250 mensen uit een gammel bootje hebben gered
Dat is kut.quote:
Ik was ook niet serieus Sammyquote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet aardig.
[..]
Alleen maar voordelen.
Of zo goed mogelijk voorbereid zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is kut.
Het lijkt me nog kutter dat hij het wil houden en zij niet. Daarom niks zeggen.
Dan heb je echt teveel vrije tijd en te weinig hersencellen in je hoofdquote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de sinterklaasintocht was er ook een demonstratie.
Ik kan me bij sommige standpunten van die gasten nog best vinden, maar ga geen kinderfeest verpesten, dan kom je gewoon om te rellen en niet om je punt te maken.
gewoon zorgen dat je niet zwanger wordt in zo'n gevalquote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is kut.
Common sense isn't that common anymorequote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon te stom en te dom tegenwoordig. Een demente apenkolonie doet het nog beter dan de mens.
Op watquote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of zo goed mogelijk voorbereid zijn.
Ja, dat sowieso. Maar ongelukjes gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je niet zwanger wordt in zo'n geval
Zie Quincy Gario.quote:Op zondag 16 november 2014 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel vrije tijd en te weinig hersencellen in je hoofd
Absoluut, helaasquote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op wat? Hoe kun je je voorbereiden op de mogelijkheid dat hij er misschien wel anders over denkt als het eenmaal zover is
?
[..]
Ja, dat sowieso. Maar ongelukjes gebeuren natuurlijk.
Volgens mijn moeder heb ik een zwarte man wel eens voor Zwarte Piet aangezien toen ik nog heel klein wasquote:Op zondag 16 november 2014 16:04 schreef Royco1 het volgende:
En kinderen worden echt niet racistisch door zwarte piet, in mijn jeugd kon het ook gewoon en ik heb zelfs de naam van een neger op mijn arm staan.
Sowieso had ik ook gekozen het niet te houden, maar op een andere manier.. Nu wist ik van helemaal niks..quote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is kut.
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een wigger. Beneden-Leeuwen posse for life en zulks.quote:Op zondag 16 november 2014 16:04 schreef Royco1 het volgende:
En kinderen worden echt niet racistisch door zwarte piet, in mijn jeugd kon het ook gewoon en ik heb zelfs de naam van een neger op mijn arm staan.
Nee, gewoon zorgen dat je niet zwanger raakt, bedoel ikquote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op wat? Hoe kun je je voorbereiden op de mogelijkheid dat hij er misschien wel anders over denkt als het eenmaal zover is
?
No, it is a rarity. And soon, a legend. And after that, a myth.quote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Common sense isn't that common anymore
Mja, ben je er in de gehele linie slechter van geworden?quote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso had ik ook gekozen het niet te houden, maar op een andere manier.. Nu wist ik van helemaal niks..
Ja wij hadden die hier niet dat scheelt.quote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder heb ik een zwarte man wel eens voor Zwarte Piet aangezien toen ik nog heel klein was.
Dit is dus al een paar jaar aan de gang.quote:Op zondag 16 november 2014 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel vrije tijd en te weinig hersencellen in je hoofd
Vooral kut omdat mijn argument was dat kinderen het verschil heus wel zienquote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wij hadden die hier niet dat scheelt.
Wacht wat?quote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso had ik ook gekozen het niet te houden, maar op een andere manier.. Nu wist ik van helemaal niks..
Throwing up the W for West Maas en Waalquote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een wigger. Beneden-Leeuwen posse for life en zulks.
Nope, behalve dan het leren dat ze dingen voor me heeft verzwegen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ben je er in de gehele linie slechter van geworden?
Ja, daar zit wat in.quote:Op zondag 16 november 2014 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, behalve dan het leren dat ze dingen voor me heeft verzwegen.
Dan ga je je uiteraard afvragen wat ze nog meer verzwegen heeft...
Dat was ook meteen het begin van het einde..
Zorgen dat je vantevoren al enigszins weet hoe hij over kinderen denkt misschien een idee?quote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
?
[..]
Ja, dat sowieso. Maar ongelukjes gebeuren natuurlijk.
Werk zequote:
Ja, want gedachten kunnen niet veranderen als het eenmaal mogelijk zover isquote:Op zondag 16 november 2014 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zorgen dat je vantevoren al enigszins weet hoe hij over kinderen denkt misschien een idee?
Dat kan altijd. Misschien draai ik ook nog wel bij. Maar nu, op dit moment, niet.quote:Op zondag 16 november 2014 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want gedachten kunnen niet veranderen als het eenmaal mogelijk zover is?
Racisme discrimineert niet, kerel.quote:Op zondag 16 november 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is dus al een paar jaar aan de gang.
Samenvatting: Als je een blanke Nederlander bent, ben je een racistisch, fascistisch varken dat slavernij verheerlijkt. Meeste mensen in Nederland hebben 0 verstand van de Nederlandse geschiedenis. Als je je beledigd voelt, moet de rest van de wereld zich aanpassen naar jouw wensen. Er wordt een steeds grotere kloof gecreëerd tussen autochtoon en allochtoon, niet geheel toevallig inhakend op het plaatje dat jij postte van die voetballers.
Nu ben je op de hoogte.
Ik haat roken. Maar ik vind die rauwe stemmen zo fucking sexyquote:
Dat kan altijd natuurlijkquote:Op zondag 16 november 2014 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want gedachten kunnen niet veranderen als het eenmaal mogelijk zover is?
Ik denk niet dat ik ooit nog bijdraaiquote:Op zondag 16 november 2014 16:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan altijd. Misschien draai ik ook nog wel bij. Maar nu, op dit moment, niet.
ik had ook een clearblue test reclamequote:Op zondag 16 november 2014 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat roken. Maar ik vind die rauwe stemmen zo fucking sexy.
Dat wordt al heel lang geroepen. Maar er wordt meer op bezuinigd dan wat anders.quote:Op zondag 16 november 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Racisme discrimineert niet, kerel.
En voor mij ben je een racist en/of fascist zodra jouw gedrag aan die definities voldoet. No more, no less. Het wordt tijd voor goed onderwijs, lijkt me.
Duidelijkheid is primaquote:Op zondag 16 november 2014 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit nog bijdraai. Helemaal niet na gisteren. Dus meneer heeft geen keuze wanneer hij met mij is en mocht er een bun in the oven zitten
.
Eerst even Every breath you take afluisterenquote:Op zondag 16 november 2014 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had ook een clearblue test reclame
tis zeker weekend
Maar em vind je dit ook leuk ?
Die zware stem van die ene gast
quote:Op zondag 16 november 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wordt al heel lang geroepen. Maar er wordt meer op bezuinigd dan wat anders.
[..]
Duidelijkheid is prima
Is wat anders dan het vuur aan de schenenquote:
Kennelijk kan racisme alleen richting minderheden gaan, omdat racisme ook macht bevat en de blanken hebben de macht.quote:Op zondag 16 november 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Racisme discrimineert niet, kerel.
En voor mij ben je een racist en/of fascist zodra jouw gedrag aan die definities voldoet. No more, no less. Het wordt tijd voor goed onderwijs, lijkt me.
Er is geen man op de wereld die kan zeggen dat ik hem dwong tot ongewenst vaderschapquote:Op zondag 16 november 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is wat anders dan het vuur aan de schenen
Duidelijk toch? Als meneer wel die keuze wilt hebben, dan zoekt hij die maar bij iemand anders.quote:Op zondag 16 november 2014 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit nog bijdraai. Helemaal niet na gisteren. Dus meneer heeft geen keuze wanneer hij met mij is en mocht er een bun in the oven zitten
.
Exact. Één van de fantastische eindes van één van mijn relatiesquote:Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duidelijk toch? Als meneer wel die keuze wilt hebben, dan zoekt hij die maar bij iemand anders.
Ergens zit daar natuurlijk wat in...quote:Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk kan racisme alleen richting minderheden gaan, omdat racisme ook macht bevat en de blanken hebben de macht.
Niet mijn woorden.
Het onderwijs in Nederland is niet best, dat geef ik grif toe. Het erge is alleen dat feiten totaal genegeerd worden of worden weggezet als leugens. Zowel in de discussies van de afgelopen tijd als in het onderwijs. Gewoon hard roepen dat je je beledigd voelt of dat iets racisme is/was. Dat is belangrijker dan feiten tegenwoordig.
Wel tot seks?quote:Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is geen man op de wereld die kan zeggen dat ik hem dwong tot ongewenst vaderschap.
Zo denk ik er dus op dit moment ook overquote:Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duidelijk toch? Als meneer wel die keuze wilt hebben, dan zoekt hij die maar bij iemand anders.
Ik heb juist meer en meer het gevoel dat racisme alleen gebruikt wordt als excuus om simpelweg boos te zijn. Zie dat hele militante gedrag in de Piet-"discussie". Als je een discussie voert, kom je met argumenten en luister je naar de argumenten van de andere partij. Beide zijn complete absent en worden juist expres genegeerd of verdraaid. Het zijn net twee kleine kinderen die allebei met hetzelfde speelgoed willen spelen. Beschamend.quote:Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk kan racisme alleen richting minderheden gaan, omdat racisme ook macht bevat en de blanken hebben de macht.
Niet mijn woorden.
Het onderwijs in Nederland is niet best, dat geef ik grif toe. Het erge is alleen dat feiten totaal genegeerd worden of worden weggezet als leugens. Zowel in de discussies van de afgelopen tijd als in het onderwijs. Gewoon hard roepen dat je je beledigd voelt of dat iets racisme is/was. Dat is belangrijker dan feiten tegenwoordig.
Maar... daar kan je ook toe gedwongen wordenquote:
Daar is natuurlijk niks meequote:
Precies dat. Alleen maar horen wat ze willen horen. En niets anders.quote:Op zondag 16 november 2014 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb juist meer en meer het gevoel dat racisme alleen gebruikt wordt als excuus om simpelweg boos te zijn. Zie dat hele militante gedrag in de Piet-"discussie". Als je een discussie voert, kom je met argumenten en luister je naar de argumenten van de andere partij. Beide zijn complete absent en worden juist expres genegeerd of verdraaid. Het zijn net twee kleine kinderen die allebei met hetzelfde speelgoed willen spelen. Beschamend.
Merciquote:
Dat is verkrachting, tenzij spelquote:Op zondag 16 november 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar... daar kan je ook toe gedwongen worden
"Nee, ik wil geen seks! Nee, ga weg met die flamoes! Nee!!!"
Dan mag het best ja, als spelquote:Op zondag 16 november 2014 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is verkrachting, tenzij spel
Denken een keuze te hebben in dat gevalquote:Op zondag 16 november 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar... daar kan je ook toe gedwongen worden
"Nee, ik wil geen seks! Nee, ga weg met die flamoes! Nee!!!"
Das prima, maar dan heb je in mijn ogen ook niet het recht om je bek open te trekken.quote:Op zondag 16 november 2014 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. Alleen maar horen wat ze willen horen. En niets anders.
Het is iets dat mee kan spelen, uiteraard. Zelf zie ik dat als iets als geïnstitutionaliseerd racisme. Bijvoorbeeld dat een niet-Turk niks kan krijgen uit een erfenis in Turkije.quote:Op zondag 16 november 2014 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens zit daar natuurlijk wat in...
Zekerquote:Op zondag 16 november 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is iets dat mee kan spelen, uiteraard. Zelf zie ik dat als iets als geïnstitutionaliseerd racisme. Bijvoorbeeld dat een niet-Turk niks kan krijgen uit een erfenis in Turkije.
Als een neger in Amerika een blanke vermoord uit raciale overwegingen, dan is het toch ook racistisch ondanks dat blanken de meest machtige groep zijn in Amerika?
En toch doen ze het. Het is gewoon een verkapte schreeuw om aandacht. Niet meer dan dat. En wie niet horen wil moet maar voelen is het.quote:Op zondag 16 november 2014 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das prima, maar dan heb je in mijn ogen ook niet het recht om je bek open te trekken.
Dan is het vlees toch keihardquote:Op zondag 16 november 2014 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken een keuze te hebben in dat geval.
Vertel eensquote:Op zondag 16 november 2014 16:26 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk hé, vrouwen hebben gewoon de macht in handen over mannen. Als je erover nadenkt.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:26 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk hé, vrouwen hebben gewoon de macht in handen over mannen. Als je erover nadenkt.
Nou ja, wel of niet voortplanten ligt toch echt in de handen van de vrouw. Daar kan de man vrij weinig aan doen wanneer het legaal gaat verder. Zelfde geldt voor seks, wil zij niet, dan kan hij hoog en laag springen, de enige optie is dan de hoerenquote:
Behoorlijk dom jaquote:Op zondag 16 november 2014 16:28 schreef Samzz het volgende:
Man op station overreden door trein
Dan verdien je ook gewoon een Darwin-award. Sorry hoor.
Nou ja, ik kan me niet voorstellen wat iemand bezielt om voor een bal op het spoor te springenquote:Op zondag 16 november 2014 16:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk dom jaEen bal is blijkbaar meer waard dan een mensenleven
Those people make wanna say goodbye to humanity and live my days in a cave.......while building an arsenal of nuclear bombs.......quote:Op zondag 16 november 2014 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toch doen ze het. Het is gewoon een verkapte schreeuw om aandacht. Niet meer dan dat. En wie niet horen wil moet maar voelen is het.
"OMG mijn gesigneerde bal! Ik ga hem redden al kost het me mijn lev..."quote:Op zondag 16 november 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me niet voorstellen wat iemand bezielt om voor een bal op het spoor te springen. Serieus niet.
Als we gaan, gaan we met zijn allen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Those people make wanna say goodbye to humanity and live my days in a cave.......while building an arsenal of nuclear bombs.......
Oh, ik wel. Maar zelf zou ik dan wel vergewissen dat er geen trein aankomt.quote:Op zondag 16 november 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me niet voorstellen wat iemand bezielt om voor een bal op het spoor te springen. Serieus niet.
Voor een voetbal? Gekkie.quote:Op zondag 16 november 2014 16:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Maar zelf zou ik dan wel vergewissen dat er geen trein aankomt.
Aangezien een voetbal meestal met spellen komt waar meer dan één persoon bij betrokken is, is dit goed op te lossen.
Quorn?quote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef Samzz het volgende:
Boooh, eten. Spinazie, aardappeltjes, quorn en roomsaus met blauwe kaas
. Allemaal door elkaar.
Een vleesvervanger gemaakt van een paddestoel.quote:
Ah okquote:Op zondag 16 november 2014 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vleesvervanger gemaakt van een paddestoel.
Smakelijk, al lust ik geen spinaziequote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef Samzz het volgende:
Boooh, eten. Spinazie, aardappeltjes, quorn en roomsaus met blauwe kaas
. Allemaal door elkaar.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smakelijk, al lust ik geen spinazie
Jeugdtrauma'squote:
Heb het nooit gelust maar kreeg het elke maandag toen ik nog klein wasquote:
Ik kan het me echt niet voorstellen, ik ben dól op spinaziequote:Op zondag 16 november 2014 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb het nooit gelust maar kreeg het elke maandag toen ik nog klein was
The horror als die steelpan weer op tafel werd gezet
Zonde van het weerquote:Op zondag 16 november 2014 16:59 schreef yats het volgende:
Geen idee wat de pot hier schaft. Dat zie ik dadelijk wrl. Ow,en kutregen. Maar de foto's zijn gemaakt.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:57 schreef artelligence het volgende:
Ik geen blauwe kaas en paddenstoelen
Ik lust, ondanks wat sommigen hier beweren, toch best wat groentes. Maar spinazie zal nooit mijn vriend zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen, ik ben dól op spinazie.
Ik heb dat met paprikaquote:Op zondag 16 november 2014 17:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lust, ondanks wat sommigen hier beweren, toch best wat groentes. Maar spinazie zal nooit mijn vriend zijn.
Lekker juist manquote:Op zondag 16 november 2014 17:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lust, ondanks wat sommigen hier beweren, toch best wat groentes. Maar spinazie zal nooit mijn vriend zijn.
Sorry, ik moest even naar de wc. Wat zei...quote:Op zondag 16 november 2014 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker juist manVerse spinazie roerbakken met geitenkaas, knoflook en honing
Paprika smaakt best goed in goulash.quote:
Met aardappeltjes, roomsaus, blauwe kaas en stukjes quorn (of enig ander soort vlees, denk ik)quote:Op zondag 16 november 2014 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker juist manVerse spinazie roerbakken met geitenkaas, knoflook en honing
Smakelijkquote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik krijg trek, dus ik ga eens aan het eten beginnen
Nee, met gegrilde lamskoteletjes afgeblusd met portquote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met aardappeltjes, roomsaus, blauwe kaas en stukjes quorn (of enig ander soort vlees, denk ik).
quote:Op zondag 16 november 2014 17:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even naar de wc. Wat zei...
Moment.
Blauwe kaas vind ik te sterk en paddestoelen helaas nooit lekker gevonden. Eens in de zoveel tijd probeer ik een beetje, maar neequote:
Ik vind champignons ook niet lekkerquote:Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Blauwe kaas vind ik te sterk en paddestoelen helaas nooit lekker gevonden. Eens in de zoveel tijd probeer ik een beetje, maar nee
Inferno bro'squote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind champignons ook niet lekker
Nee, wat nee?quote:Op zondag 16 november 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, met gegrilde lamskoteletjes afgeblusd met port
Ik houd van paddestoelenquote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind champignons ook niet lekker
Damn straight.quote:
Mijn vader ook, wandelende vuilnisbakquote:
Ik heb liever lamskoteletjes dan qornquote:
Over wat tussen haakjes staat lees je voor het gemak heen?quote:Op zondag 16 november 2014 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb liever lamskoteletjes dan qorn
"Cleaning up the planet, one meal at the time"quote:Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn straight.
[..]
Mijn vader ook, wandelende vuilnisbak
Ik wil het beestje te graag een naam geven, en lamskotelet kwam als eerste in me opquote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over wat tussen haakjes staat lees je voor het gemak heen?
Zoiets.quote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Cleaning up the planet, one meal at the time"
Ik ben gek op vlees, maar ik eet het eigenlijk maar 2 tot 3 keer per weekquote:
Per week een halve koe eten is dan ook mateloos overdreven.quote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben gek op vlees, maar ik eet het eigenlijk maar 2 tot 3 keer per week
Waarom niet?quote:Op zondag 16 november 2014 17:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik eet ook veels te veel vlees denk ik zomaar. Vaak wel een schnitzel bij de normale maaltijd en 315 gram door de pasta en zo. Maar ja, tis wel lekker.
Overigens geen biefstuk en karbonade en zo.
Ik toch bijna elke dag zowat. En dan toch vrij normaal. Filetlapje hier, stukje varkenshaas daar, etc.quote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben gek op vlees, maar ik eet het eigenlijk maar 2 tot 3 keer per week
Och, er zijn toch meer dan genoeg beesten.quote:Op zondag 16 november 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik toch bijna elke dag zowat. En dan toch vrij normaal. Filetlapje hier, stukje varkenshaas daar, etc.
Ja, daarom.quote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Per week een halve koe eten is dan ook mateloos overdreven.
Kipfilet is altijd goedquote:Op zondag 16 november 2014 17:29 schreef zeefje het volgende:
Hier gaat er ook veel doorheen, vooral gehakt en kipfilet
.lust je gorgonzola? Dat samen is echt hemels!quote:
Geniet ervanquote:
Ja natuurlijkquote:
Dat is geluktquote:
Ik dacht dat kinderen niet naar huidskleur keken.quote:Op zondag 16 november 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.thelocal.dk/20(...)too-white-for-sweden
Zweden
Je kan ook overdrijven, inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zweden
Daar zouden ze de Zeemancatalogus dus heel goed hebben gevonden. Of misschien was die te zwart-wit en niet divers genoeg.quote:Op zondag 16 november 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zweden
Hahahaquote:Op zondag 16 november 2014 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zouden ze de Zeemancatalogus dus heel goed hebben gevonden. Of misschien was die te zwart-wit en niet divers genoeg.
Jeugdtrauma's hé, Fasquote:Op zondag 16 november 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Ik vond het altijd vervelend dat ze knappe kinderen afbeeldden, dan zat ik grienend dat blaadje door te bladeren met de gedachte: lelijkerds als ik verdienen geen speelgoed. Maar geen haan die daar naar kraait, he!
Dat had ik altijd met kinderboeken, met de perfecte knappe hoofdpersoon.quote:Op zondag 16 november 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Ik vond het altijd vervelend dat ze knappe kinderen afbeeldden, dan zat ik grienend dat blaadje door te bladeren met de gedachte: lelijkerds als ik verdienen geen speelgoed. Maar geen haan die daar naar kraait, he!
Ik heb dat nu nog als ik naar de website van Victoria's Secret gaquote:Op zondag 16 november 2014 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had ik altijd met kinderboeken, met de perfecte knappe hoofdpersoon.
De kleuters die hier slapeloze nachten van hebben wel.quote:Op zondag 16 november 2014 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat kinderen niet naar huidskleur keken.
Zweden komt vaker door dit soort dingen in het nieuws. Erger dan Amerikaquote:
Te weinig gehandicapten en transseksuelen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zouden ze de Zeemancatalogus dus heel goed hebben gevonden. Of misschien was die te zwart-wit en niet divers genoeg.
Wij hadden geen eens geld voor speelgoed.quote:Op zondag 16 november 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Nog even en we nemen het stokje van Zweden over.quote:Op zondag 16 november 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zou mooi zijn als we Zweden de zee in zouden kunnen duwen, richting Amerika.
[..]
Zweden komt vaker door dit soort dingen in het nieuws. Erger dan Amerika
Ja. Asha ten Broeke.quote:Op zondag 16 november 2014 18:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog even en we nemen het stokje van Zweden over.![]()
Was toch ook zo'n vrouw (biologisch gezien) hier in Nederland die klaagde over reclamefolders van een speelgoedwinkel? Dat het geslachtsneutraler moest of zo.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog even en we nemen het stokje van Zweden over.![]()
Was toch ook zo'n vrouw (biologisch gezien) hier in Nederland die klaagde over reclamefolders van een speelgoedwinkel? Dat het geslachtsneutraler moest of zo.
Zegt me niks, dus ik wil haar googelen.quote:
Dat geeft hij bij mij niet als eerste voorstel hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zegt me niks, dus ik wil haar googelen.
Eerste voorstel: Asha ten Broeke verkracht.
Wat?
Een dikke zeug met kort pittig kapsel. Ik heb genoeg gezien.quote:Op zondag 16 november 2014 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat geeft hij bij mij niet als eerste voorstel hoor.
Dit is hoe Asha denkt: http://seksisme.tumblr.com/
Dank je, ik heb hard gelachen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat geeft hij bij mij niet als eerste voorstel hoor.
Dit is hoe Asha denkt: http://seksisme.tumblr.com/
Even kijken.quote:Op zondag 16 november 2014 18:13 schreef Fascination het volgende:
Die is ook anti-piet trouwens. Verrassend.
Oh, hier het fragment over de reclamefolder:
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/301277
WAT?! Ik moest controleren of dit echt waar is.quote:Op zondag 16 november 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
Ja hoor, zet ik geld op Letland en dan scoort Robin.
Kan niet toch....quote:Op zondag 16 november 2014 18:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAT?! Ik moest controleren of dit echt waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Business is business Fas, waren goede odds, zeker gezien het spel van nl de afgelopen wedstrijden.quote:Op zondag 16 november 2014 18:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAT?! Ik moest controleren of dit echt waar is.
En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, kopbal op voorzet van Robben,
Klaas Jan wordt weer door iedereen overgeslagen.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:20 schreef Chai het volgende:
Wat is hier seksistisch aan?
[ afbeelding ]
Dat de mannen in de meerderheid zijn is het niet.Misschien omdat vrouwen het belangrijk vinden dat shirts een beetje strak of iig getailleerd zijn. Ik wel iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
En klaas jan als aids.quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy pls.
Van Persie is als ebola in de selectie.
Ja daarom, als je die net zo neer gaat leggen op een foto worden ze niet gekocht.quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien omdat vrouwen het belangrijk vinden dat shirts een beetje strak of iig getailleerd zijn. Ik wel iig.
Wat dus door vrouwen zelf veroorzaakt word.quote:Op zondag 16 november 2014 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom, als je die net zo neer gaat leggen op een foto worden ze niet gekocht.Alleen dat is seksisme volgens Asha.
Is dat zo? Worden ze dan niet gekocht?quote:Op zondag 16 november 2014 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom, als je die net zo neer gaat leggen op een foto worden ze niet gekocht.Alleen dat is seksisme volgens Asha.
inb4 mensen die zeggen dat het niet bestaatquote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef artelligence het volgende:
Zomaar even een plaatje
[ afbeelding ]
Ik zit altijd diep in de friendzonequote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
inb4 mensen die zeggen dat het niet bestaat
wij zijn toch verdomme mannenquote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo waarquote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef artelligence het volgende:
Zomaar even een plaatje
[ afbeelding ]
Je zit vast wel ergens diep in, maar niet de friendzonequote:Op zondag 16 november 2014 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zit altijd diep in de friendzone
En ik maar denken dat je diep in andere zaken zat.quote:Op zondag 16 november 2014 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Roy doe nou niet alsof je alpha bent.quote:Op zondag 16 november 2014 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij zijn toch verdomme mannen
Wij laten ons niet in een zone stoppen als wij dat niet willen!!!
Waaraan merk je dat?quote:Op zondag 16 november 2014 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik doe niet aan labels Kaneelquote:Op zondag 16 november 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je diep in andere zaken zat.
[..]
Roy doe nou niet alsof je alpha bent.
Heb je even pechquote:Op zondag 16 november 2014 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij zijn toch verdomme mannen
Wij laten ons niet in een zone stoppen als wij dat niet willen!!!
Nee is een grapje. Als ik echt meer wil dan ga ik mezelf echt niet in dat verdomhoekje plaatsen. Maar het 'ik vind je leuk, maar meer als een vriend' wel eens gehoordquote:Op zondag 16 november 2014 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waaraan merk je dat?
En als jij meer dan vrienden wil zijn en zij niet dan stop je toch gewoon? Niet op de reservebank plaatsnemen.
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar inderdaad dat kun je het beste doen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waaraan merk je dat?
En als jij meer dan vrienden wil zijn en zij niet dan stop je toch gewoon? Niet op de reservebank plaatsnemen.
Welke? Friends with benefits zone?quote:Op zondag 16 november 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je diep in andere zaken zat.
Ik zeg dat jij de zone waarin je zit niet te kiezen hebtquote:Op zondag 16 november 2014 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik in de friendzone zit bij je?
Ik wilde zeggen: lichaamsopeningen. Dat klonk niet grappig.quote:Op zondag 16 november 2014 18:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Welke? Friends with benefits zone?
Ja, nou.quote:Op zondag 16 november 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij de zone waarin je zit niet te kiezen hebt.
Precies, ik kijk gewoon darten.quote:
De friendzone bestaat nietquote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah poedeliewoepsie toch.quote:Op zondag 16 november 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: lichaamsopeningen. Dat klonk niet grappig.
Kutjes klonk te plat.
10 cm diep klonk te jaloers.
Jawel, ik ben een friendzone.quote:
Dat dus. Alhoewel dat soms best lastig is en soms die vrouw andersom na een tijd gevoelens ontwikkeld terwijl jij ze dan niet meer hebt.quote:Op zondag 16 november 2014 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waaraan merk je dat?
Dat zou helemaal leuk zijn jaquote:Op zondag 16 november 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Alhoewel dat soms best lastig is en soms die vrouw andersom na een tijd gevoelens ontwikkeld terwijl jij ze dan niet meer hebt.
Hoe heet het dan als je iemand wel aardig vindt maar niet aantrekkelijk?quote:
Dan heeft ze pech en kun jij met een grote grijns op je kop naar de volgende chick.quote:Op zondag 16 november 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Alhoewel dat soms best lastig is en soms die vrouw andersom na een tijd gevoelens ontwikkeld terwijl jij ze dan niet meer hebt.
Arme fax.quote:Op zondag 16 november 2014 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou helemaal leuk zijn ja![]()
Geen last van verder
Waar je weer in de friendzone komt.... en zo is de cirkel weer rondquote:Op zondag 16 november 2014 18:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech en kun jij met een grote grijns op je kop naar de volgende chick.
Dat heb ik recent meegemaakt. Het komt dus voor. En nee,ik ben er niet op in gegaan. Ook gisteren na wat alcohol niet.Ik heb netjes in het logeerbed geslapen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou helemaal leuk zijn ja![]()
Geen last van verder
Vriendschap?quote:Op zondag 16 november 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heet het dan als je iemand wel aardig vindt maar niet aantrekkelijk?
quote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar je weer in de friendzone komt.... en zo is de cirkel weer rond
pickled cucumber hihiquote:Op zondag 16 november 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, eindelijk dat stukje van die bolle troela afgekeken. Wat een enorm zure kut zeg. Als die een komkommer eet, schijt ze een augurk.
Hoeft niet perse een vriendschap te zijn of worden?quote:
Oh ja, ik zal even reageren op die dm. :$quote:Op zondag 16 november 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zit bij jou niet meer in de friendzone he? Gewoon in de negeerlijst.
Maar je had je moobs toch gestuurd? Heeft niet gewerkt dus.quote:Op zondag 16 november 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zit bij jou niet meer in de friendzone he? Gewoon in de negeerlijst.
Deze man weetquote:Op zondag 16 november 2014 18:48 schreef artelligence het volgende:
Friendzone is als zij jou belt om samen gezellig iets te doen. En dat is het dan ook. Zij vertelt je dat ze verliefd geworden is op die hunk waar jij niet aan kan tippen.
Dat is een vriendschap toch ook?quote:Op zondag 16 november 2014 18:48 schreef artelligence het volgende:
Friendzone is als zij jou belt om samen gezellig iets te doen. En dat is het dan ook. Zij vertelt je dat ze verliefd geworden is op die hunk waar jij niet aan kan tippen.
Mijn relatie met iedere vrouw dus. Heb veel vrouwelijke vrienden, zo blijkt.quote:Op zondag 16 november 2014 18:48 schreef artelligence het volgende:
Met klein detail dat je verliefd bent op de vrouw in kwestiequote:Op zondag 16 november 2014 18:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een vriendschap toch ook?
Al wacht ik niet altijd tot de ander belt, en hebben we het niet altijd over hunks
Nogal.quote:Op zondag 16 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik bedenk me net dat ik geen mannelijke vrienden heb waar ik geen seks mee heb gehad. Best triest, eigenlijk
.
Dus ik ben je vriendje niet?quote:Op zondag 16 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik bedenk me net dat ik geen mannelijke vrienden heb waar ik geen seks mee heb gehad. Best triest, eigenlijk
.
Ah,ik vroeg me al af hoe je dat moest noemen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:48 schreef artelligence het volgende:
Als dat gewoon een van jou kwalificatie eisen is, is daar niks mis mee.quote:Op zondag 16 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
.
Hahahahahaquote:Op zondag 16 november 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |