Cheers mate.quote:
Nóg niet.quote:Op zondag 16 november 2014 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet aangeschoten en zit niet op bed
Ik heb vanavond wel een pokeravondje, voor het eerst in lange tijd. Er is whiskyquote:
Wat zei ik?quote:Op zondag 16 november 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel een pokeravondje, voor het eerst in lange tijd. Er is whisky
Ik moet ook nodig weer eens naar een homegame toequote:Op zondag 16 november 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel een pokeravondje, voor het eerst in lange tijd. Er is whisky
Ik ga niet drunken of aangeschoten worden tijdens poker, dan kan ik m'n geld net zo goed door het toilet spoelenquote:
Wait, what?quote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Samzz het volgende:
'Probeer je zwanger te worden'![]()
![]()
. Tyf op met die smerige reclames
.
Daarna bedoel ikquote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet drunken of aangeschoten worden tijdens poker, dan kan ik m'n geld net zo goed door het toilet spoelen
Ik wil gewoon leuke filmpjes kijken zonder dat gejank van Clearblue ertussendoor. Dat ze dood mogen vallen.quote:
Ik heb nog wel een test liggen voor jequote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
We zullen zien. Ben morgen ook nog vrij, dus dat zal het probleem niet zijnquote:
Nee, dank je. Om zwanger te worden moet je daadwerkelijk seks hebben.quote:Op zondag 16 november 2014 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een test liggen voor je
Op youtube? Ik heb daar slechts een of twee keer reclamefilmpjes gehad....quote:Op zondag 16 november 2014 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon leuke filmpjes kijken zonder dat gejank van Clearblue ertussendoor. Dat ze dood mogen vallen.
Dat hoeft niet persé, maar ze mogen best optyfen met die reclames ja.quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Om zwanger te worden moet je daadwerkelijk seks hebben.
Enjoy bro.quote:Op zondag 16 november 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zullen zien. Ben morgen ook nog vrij, dus dat zal het probleem niet zijn
Falcon punch voor die mensenquote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
AdBlock FTW.quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op youtube? Ik heb daar slechts een of twee keer reclamefilmpjes gehad....
Ik de hele tijd. En steeds Clearblue.quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op youtube? Ik heb daar slechts een of twee keer reclamefilmpjes gehad....
Het is een tekenquote:Op zondag 16 november 2014 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik de hele tijd. En steeds Clearblue.
quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Om zwanger te worden moet je daadwerkelijk seks hebben.
Daar begint het wel meequote:Op zondag 16 november 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé, maar ze mogen best optyfen met die reclames ja.
[..]
Enjoy bro.
Een teken dat er een massamoord op handen is?quote:
Een hogere macht wil dat je je voortplantquote:Op zondag 16 november 2014 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een teken dat er een massamoord op handen is?
Ik zal wel verrekte weinig doen.. Volgensmij Treinstremming, maar ik moet de bus van die ene Rotterdamse voetbalclub meenemen, dus dan sta ik als het goed is reserve, dus doe ik geen fuck..quote:
Ethnic cleansing?quote:Op zondag 16 november 2014 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een teken dat er een massamoord op handen is?
Dat is ook een optiequote:Op zondag 16 november 2014 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar begint het wel mee. Misschien maar gewoon stoppen met seks. Bam.
Die hogere macht kan de tering krijgenquote:Op zondag 16 november 2014 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een hogere macht wil dat je je voortplant
Damn, harde woorden hieroquote:Op zondag 16 november 2014 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hogere macht kan de tering krijgen. Abortus is niet voor niks uitgevonden
.
Ahwquote:Op zondag 16 november 2014 15:55 schreef Faxie het volgende:
Om te stoppen moet je eerst begonnen zijn
Gisteren nog een discussie over met m'n vriendin, zou je 't je vriend vertellen als je zwanger zou zijn maar 't niet wilt houdenquote:
Pas na je huwelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 15:55 schreef Faxie het volgende:
Om te stoppen moet je eerst begonnen zijn
Dat moet toch kunnen vind ik trouwens. Alsof abortus zo'n taboe is.quote:
Spuit elf.quote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, wat een debiel kutland is Nederland geworden zeg. Blij dat ik er weg ben
That's......spookyquote:Op zondag 16 november 2014 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik de hele tijd. En steeds Clearblue.
Och, hier wordt een kind van 3 uitgemaakt voor racist. Dus het kan erger.quote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, wat een debiel kutland is Nederland geworden zeg. Blij dat ik er weg ben
Dat was wel echt te triest voor woorden, ja.quote:Op zondag 16 november 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, hier wordt een kind van 3 uitgemaakt voor racist. Dus het kan erger.
Vergeet niet dat je ook een fascist bent als Nederlander.quote:Op zondag 16 november 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Que?quote:
Hier? Wat nu weer?quote:Op zondag 16 november 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dat wel verteld ja..quote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren nog een discussie over met m'n vriendin, zou je 't je vriend vertellen als je zwanger zou zijn maar 't niet wilt houden. Wat een kutdiscussie was dat
.
Nou ja, I don't know. Als ik eerlijk moet zijn. Aan de ene kant ja. Aan de andere kant is het zoveel makkelijker niks te vertellen.quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dat wel verteld ja..
Geloof me, je wilt het niet lezen. Je wordt er alleen maar depressief van.quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier? Wat nu weer?
Ik mis alle onrust geloof ik
Ik krijg niet alles mee, lieverdquote:
Inderdaad. En het sterkt me alleen maar in het preventief steriliseren tot je bewezen hebt een beetje verstand te bezitten.quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt het niet lezen. Je wordt er alleen maar depressief van.
Behoorlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was wel echt te triest voor woorden, ja.
Wat zijn we niet, behalve normale mensen?quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook een fascist bent als Nederlander.
Maar goed ook. Te triest voor woorden zoals Samzz zegt. Vader in tranen en dat kind was gewoon verkleed als de Sint.quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier? Wat nu weer?
Jij zou het niet vertellen, en abortus laten plegen en doorgaan alsof er niks gebeurd was?quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, I don't know. Als ik eerlijk moet zijn. Aan de ene kant ja. Aan de andere kant is het zoveel makkelijker niks te vertellen.
Bij de sinterklaasintocht was er ook een demonstratie.quote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier? Wat nu weer?
Ik weet niet wat ik zou doen. Ik vind voor beide kanten wat te zeggen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij zou het niet vertellen, en abortus laten plegen en doorgaan alsof er niks gebeurd was?
Ergens in de toekomst komt dat toch uit, en dan is hij er heul niet blij mee dat je het nooit verteld hebt..
Mjah, heb je een goed punt. Ik werd al zo enorm boos op de reacties die je leest als ze hier weer eens 250 mensen uit een gammel bootje hebben geredquote:Op zondag 16 november 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt het niet lezen. Je wordt er alleen maar depressief van.
Stiekem zijn het gewoon kinderhaters. Ik kan me daar wel in vinden.quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de sinterklaasintocht was er ook een demonstratie.
Ik kan me bij sommige standpunten van die gasten nog best vinden, maar ga geen kinderfeest verpesten, dan kom je gewoon om te rellen en niet om je punt te maken.
Je geweten gaat knagenquote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou doen. Ik vind voor beide kanten wat te zeggen.
En hoezo komt het uit? Medische dossiers zijn nog altijd vertrouwelijk.
Ik keek inderdaad nog of ik jou er niet tussen zag staan.quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem zijn het gewoon kinderhaters. Ik kan me daar wel in vinden.
Binnen 10 jaar de bevolking gehalveerd.quote:Op zondag 16 november 2014 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. En het sterkt me alleen maar in het preventief steriliseren tot je bewezen hebt een beetje verstand te bezitten.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem zijn het gewoon kinderhaters. Ik kan me daar wel in vinden.
Dat is gewoon niet aardigquote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik keek inderdaad nog of ik jou er niet tussen zag staan.
Alleen maar voordelenquote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Binnen 10 jaar de bevolking gehalveerd.
Mensen zijn gewoon te stom en te dom tegenwoordig. Een demente apenkolonie doet het nog beter dan de mens.quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mjah, heb je een goed punt. Ik werd al zo enorm boos op de reacties die je leest als ze hier weer eens 250 mensen uit een gammel bootje hebben gered
Dat is kut.quote:
Ik was ook niet serieus Sammyquote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet aardig.
[..]
Alleen maar voordelen.
Of zo goed mogelijk voorbereid zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is kut.
Het lijkt me nog kutter dat hij het wil houden en zij niet. Daarom niks zeggen.
Dan heb je echt teveel vrije tijd en te weinig hersencellen in je hoofdquote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de sinterklaasintocht was er ook een demonstratie.
Ik kan me bij sommige standpunten van die gasten nog best vinden, maar ga geen kinderfeest verpesten, dan kom je gewoon om te rellen en niet om je punt te maken.
gewoon zorgen dat je niet zwanger wordt in zo'n gevalquote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is kut.
Common sense isn't that common anymorequote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon te stom en te dom tegenwoordig. Een demente apenkolonie doet het nog beter dan de mens.
Op watquote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of zo goed mogelijk voorbereid zijn.
Ja, dat sowieso. Maar ongelukjes gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je niet zwanger wordt in zo'n geval
Zie Quincy Gario.quote:Op zondag 16 november 2014 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel vrije tijd en te weinig hersencellen in je hoofd
Absoluut, helaasquote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op wat? Hoe kun je je voorbereiden op de mogelijkheid dat hij er misschien wel anders over denkt als het eenmaal zover is
?
[..]
Ja, dat sowieso. Maar ongelukjes gebeuren natuurlijk.
Volgens mijn moeder heb ik een zwarte man wel eens voor Zwarte Piet aangezien toen ik nog heel klein wasquote:Op zondag 16 november 2014 16:04 schreef Royco1 het volgende:
En kinderen worden echt niet racistisch door zwarte piet, in mijn jeugd kon het ook gewoon en ik heb zelfs de naam van een neger op mijn arm staan.
Sowieso had ik ook gekozen het niet te houden, maar op een andere manier.. Nu wist ik van helemaal niks..quote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is kut.
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een wigger. Beneden-Leeuwen posse for life en zulks.quote:Op zondag 16 november 2014 16:04 schreef Royco1 het volgende:
En kinderen worden echt niet racistisch door zwarte piet, in mijn jeugd kon het ook gewoon en ik heb zelfs de naam van een neger op mijn arm staan.
Nee, gewoon zorgen dat je niet zwanger raakt, bedoel ikquote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op wat? Hoe kun je je voorbereiden op de mogelijkheid dat hij er misschien wel anders over denkt als het eenmaal zover is
?
No, it is a rarity. And soon, a legend. And after that, a myth.quote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Common sense isn't that common anymore
Mja, ben je er in de gehele linie slechter van geworden?quote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso had ik ook gekozen het niet te houden, maar op een andere manier.. Nu wist ik van helemaal niks..
Ja wij hadden die hier niet dat scheelt.quote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder heb ik een zwarte man wel eens voor Zwarte Piet aangezien toen ik nog heel klein was.
Dit is dus al een paar jaar aan de gang.quote:Op zondag 16 november 2014 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel vrije tijd en te weinig hersencellen in je hoofd
Vooral kut omdat mijn argument was dat kinderen het verschil heus wel zienquote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wij hadden die hier niet dat scheelt.
Wacht wat?quote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso had ik ook gekozen het niet te houden, maar op een andere manier.. Nu wist ik van helemaal niks..
Throwing up the W for West Maas en Waalquote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een wigger. Beneden-Leeuwen posse for life en zulks.
Nope, behalve dan het leren dat ze dingen voor me heeft verzwegen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ben je er in de gehele linie slechter van geworden?
Ja, daar zit wat in.quote:Op zondag 16 november 2014 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, behalve dan het leren dat ze dingen voor me heeft verzwegen.
Dan ga je je uiteraard afvragen wat ze nog meer verzwegen heeft...
Dat was ook meteen het begin van het einde..
Zorgen dat je vantevoren al enigszins weet hoe hij over kinderen denkt misschien een idee?quote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
?
[..]
Ja, dat sowieso. Maar ongelukjes gebeuren natuurlijk.
Werk zequote:
Ja, want gedachten kunnen niet veranderen als het eenmaal mogelijk zover isquote:Op zondag 16 november 2014 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zorgen dat je vantevoren al enigszins weet hoe hij over kinderen denkt misschien een idee?
Dat kan altijd. Misschien draai ik ook nog wel bij. Maar nu, op dit moment, niet.quote:Op zondag 16 november 2014 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want gedachten kunnen niet veranderen als het eenmaal mogelijk zover is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |