De grote drie moeten het maar even doordrukken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:45 schreef Caland het volgende:
De clubs willen nu eerst een haalbaarheidsstudie laten doen zodat duidelijk wordt wat een samenwerking sportief en economisch gaat opleveren. Momenteel bespreken de partijen nog hoe zo'n onderzoek er precies uit zou moeten zien.
Dus ze gaan eerst vergaderen over hoe ze gaan vergaderen. Vervolgens komt er een nietszeggend onderzoek waarna de meerderheid van de clubs het afschiet en over een jaar of 3 laait dezelfde discussie weer op.
Slotje graag.
De Red Bull Croky Toblerone Keuken Kampioen BeNeAuSwissLigaquote:
Haha haags mad omdat ADO niet bij de bovenste 8 zat en dus niet naar de Beneliga zou mogen!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Flinker op met die kansloze beneliga.
Want? Volgens mij kunnen de grote clubs gewoon uit de competitie stappen als de tv rechten aflopen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je dit er bij de niet topclubs door wil krijgen moet je gewoon flink met de geldbuidel rammelen. Anders wordt het niks.
Dit ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Flinker op met die kansloze beneliga.
Kan, maar dat is wel de nuclear option natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Volgens mij kunnen de grote clubs gewoon uit de competitie stappen als de tv rechten aflopen.
Ik dan weer niet, daar is het risico dat je verzuipt als NL club te groot. België en NL zitten qua niveau veel dichter bij elkaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:47 schreef BlaZ het volgende:
Ik zie liever een samensmelting met de Bundesliga eigenlijk.
Ik ben ook bang dat wij dan de Oost-Duitse clubs achterna gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:47 schreef BlaZ het volgende:
Ik zie liever een samensmelting met de Bundesliga eigenlijk.
Dat is een mogelijk nadeel, dat ben ik zeker met je eens. Een Feyenoord kan zomaar degraderen in de Bundesliga. Enkel PSV en Ajax zie ik er zonder problemen overleven.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat wij dan de Oost-Duitse clubs achterna gaan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik als supporter van de nummer 5 ook niet op de BeNeliga zit te wachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haha haags mad omdat ADO niet bij de bovenste 8 zat en dus niet naar de Beneliga zou mogen!
Ado is gewoon aidsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik als supporter van de nummer 5 ook niet op de BeNeliga zit te wachten.
Alsof die Belgen fatsoenlijke accommodaties hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:30 schreef Klopkoek het volgende:
Wil je relevant blijven met fatsoenlijke accomodaties en begeleiding dan is dit gewoon een goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |