Ja dus? Ik nietquote:Op zondag 16 november 2014 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb ook gewoon een OP als ik em mobiel maak
Ik ben al wakker hoorquote:Op zondag 16 november 2014 13:01 schreef rival het volgende:
En ik doe niet onaardig tegen hem... Ik probeer zijn ogen te openen
Ik moet er zo ook weer doorheenquote:
Dan zou ik er echt met een grote lach doorheen fietsenquote:Op zondag 16 november 2014 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet er zo ook weer doorheen
Voor 200% uurloon, dat wel
En toch zit vanmiddag veel liever in Arnhem met een jointje, FOK! en mijn xboxquote:Op zondag 16 november 2014 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zou ik er echt met een grote lach doorheen fietsen
quote:Op zondag 16 november 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En toch zit vanmiddag veel liever in Arnhem met een jointje, FOK! en mijn xbox
Logischquote:Op zondag 16 november 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En toch zit vanmiddag veel liever in Arnhem met een jointje, FOK! en mijn xbox
werkze!quote:Op zondag 16 november 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga me richting mijn werk begeven
Dikke knuffel, kusje voor de dames en vanavond kom ik gezellig doen.
Ik wist dat het te lang net iets te goed leek te gaan. En ziehier een dipje
Lobi
Werkzequote:Op zondag 16 november 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga me richting mijn werk begeven
Dikke knuffel, kusje voor de dames en vanavond kom ik gezellig doen.
Ik wist dat het te lang net iets te goed leek te gaan. En ziehier een dipje
Lobi
Dan staat t er bij jou beter voor dan bij mijquote:Op zondag 16 november 2014 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, computer lekker aan het opruimen, externe harde schijf weer op orde
Mijn externe harde schijf gaf aan geen ruimte meer te hebben. Toen herinnerde ik me dat mijn oude externe harde schijf nog boven lag, dus ging checken of die het nog deed. Nou heb ik een externe harde schijf voor alleen mn series en films (die alsnog zo goed als vol isquote:Op zondag 16 november 2014 14:52 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dan staat t er bij jou beter voor dan bij mij
[ afbeelding ]
Een klein deel van wat ik nog moet sorteren
Al zijn al mn externe hdds wel netjes
quote:Op zondag 16 november 2014 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Chocolade addicts hier![]()
jullie maken Fok stuk
quote:Op zondag 16 november 2014 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Chocolade addicts hier![]()
jullie maken Fok stuk
Whahahaquote:
quote:
2 Grote pluspunten?quote:Op zondag 16 november 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha
[..]Ik heb er zelfs twee
Maak er niet zo'n punt van johquote:Op zondag 16 november 2014 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
Er staat toch echt geen punt in die zinnen.
Niet aan de knieen hoor, daar hou ik niet zo vanquote:Op zondag 16 november 2014 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ja daar kan je nog een puntje aan zuigen.
.
puntige ellebogen?quote:Op zondag 16 november 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet aan de knieen hoor, daar hou ik niet zo van
Met dit weer mag dat ook welquote:Op zondag 16 november 2014 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh
Tis zo'n dag. lekker luieren, rommelen, beetje in de keuken staan enzo.
Ja het is echt triest, het houdt niet op met regenenquote:Op zondag 16 november 2014 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met dit weer mag dat ook wel
Heb hier de gordijnen maar weer dicht getrokkenquote:Op zondag 16 november 2014 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is echt triest, het houdt niet op met regenen
Inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is echt triest, het houdt niet op met regenen
ook met de gordijnen open is het donkerquote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb hier de gordijnen maar weer dicht getrokken
Ik heb iets van 6 externe hdds, en wat de post hier onder zegt kan ik t maar beter gelijk ordenen want anders loopt t echt uit de hand. Had eens gekeken eerst, met al mn hdds, interne, externe, nog lege interne in de verpakking, zit ik aan de 25TB ofzoquote:Op zondag 16 november 2014 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn externe harde schijf gaf aan geen ruimte meer te hebben. Toen herinnerde ik me dat mijn oude externe harde schijf nog boven lag, dus ging checken of die het nog deed. Nou heb ik een externe harde schijf voor alleen mn series en films (die alsnog zo goed als vol is) en eentje voor mn documenten, foto's etc.
En mn laptop weer opgeruimt![]()
Nu boodschappen doen. Chocoladeletterrrrr
Ik heb mijn vriend naar de winkel gestuurdquote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar toen ik net ging merkte ik er weinig van, gelukkig
quote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend naar de winkel gestuurd![]()
I have the pussy, I make the rulesquote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend naar de winkel gestuurd![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 16:07 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik heb alleen een piemel.Wie komt me troosten? Ok niemand? Ok
Goed om te horenquote:Op zondag 16 november 2014 16:08 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Liev. Mijn dag is ook weer goed.
Ja soms heel hard nodigquote:
Nee want ik heb wel licht aan hoorquote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook met de gordijnen open is het donker
Hardquote:Op zondag 16 november 2014 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed om te horen
[..]
Ja soms heel hard nodig
hihi hard
Ja, hoi.quote:
Ga dan straks je vriend gewoon bespringen en kom daarna hier erover vertellenquote:Op zondag 16 november 2014 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed om te horen
[..]
Ja soms heel hard nodig
hihi hard
Ohquote:Op zondag 16 november 2014 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee want ik heb wel licht aan hoor
oh dan val ik al af...quote:
Met een dikke pik is alles strakquote:Op zondag 16 november 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
strak
[..]
Dat krijg je he, ouderdom en 2 kinderen
quote:Op zondag 16 november 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
strak
[..]
Dat krijg je he, ouderdom en 2 kinderen
quote:
Liefquote:Op zondag 16 november 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Maakt voor mij ook niet zoveel uit trouwensKom maar hier
Wat?quote:Op zondag 16 november 2014 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Lief![]()
mijn tieten compenseren wel![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief![]()
pics or didnt happen!quote:Op zondag 16 november 2014 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Lief![]()
Wauw .. waar komt dit vandaan.quote:Op zondag 16 november 2014 16:24 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
pics or didnt happen!
ik sta trouwens nog steeds achter mijn suggestie voor jou om je vriend te bespringen en ons daarna van een vunzig verhaaltje te voorzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |