Dat zou het zijn ja. Ik heb trouwens al geslapen. Werd ineens wakker van een hoop kabaal, keek naar buiten en zag drie politiebusjes staan en een kerel lopen met zo'n ram geval om duren mee in te beuken. Blijkbaar was er paar woningen verderop iets loos, geen idee wat.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 05:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ook niet, klaarwakker nog steeds![]()
Ik ook.quote:Op zondag 16 november 2014 05:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ook niet, klaarwakker nog steeds![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 05:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou het zijn ja. Ik heb trouwens al geslapen. Werd ineens wakker van een hoop kabaal, keek naar buiten en zag drie politiebusjes staan en een kerel lopen met zo'n ram geval om duren mee in te beuken. Blijkbaar was er paar woningen verderop iets loos, geen idee wat.
Blquote:
quote:
Idd, dat vermoeden had ik ook al. Zullen wel iets hebben uitgevreten wat niet door de beugel kanquote:
Ik was ook superdrukquote:Op zondag 16 november 2014 05:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gevaarlijke combinatie met cola.
Politie was ter plaatse, dus zal vast allemaal opgelost zijn. Dat stelt je dan wel weer gerust.quote:Op zondag 16 november 2014 05:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd, dat vermoeden had ik ook al. Zullen wel iets hebben uitgevreten wat niet door de beugel kan
Ik mis je kwaliteitpostsquote:
Klopt, maakte me er verder ook niet zo druk om. Maar wel raar wakker worden als je ineens kabaal hoort en het kunt plaatsen waar het vandaan komt.quote:Op zondag 16 november 2014 06:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Politie was ter plaatse, dus zal vast allemaal opgelost zijn. Dat stelt je dan wel weer gerust.
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 november 2014 06:03 schreef bondage het volgende:
Ik ga nog ff proberen te slapen, heb nog maar 5 uur gehad ofzo. Trusten BBQ, LB en BL
Eigenlijk nooit problemen hier in de straatquote:Op zondag 16 november 2014 06:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Stiekem woont bondage in the hood
Idd. Kan ik me goed voorstellen.quote:Op zondag 16 november 2014 06:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maakte me er verder ook niet zo druk om. Maar wel raar wakker worden als je ineens kabaal hoort en het kunt plaatsen waar het vandaan komt.
Jaquote:
Trustenquote:Op zondag 16 november 2014 06:03 schreef bondage het volgende:
Ik ga nog ff proberen te slapen, heb nog maar 5 uur gehad ofzo. Trusten BBQ, LB en BL
Ik heb dus 2 rondjes gerendquote:Op zondag 16 november 2014 06:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rip.
Viel bij mij wel mee, maar d'r is ook vrij weinig om druk mee te doen hier.
Nopequote:Op zondag 16 november 2014 06:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat.
En dat heeft niet geholpen?
Trustenquote:Op zondag 16 november 2014 06:03 schreef bondage het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2014 06:07 schreef BBQSausage het volgende:
Als ik 2 rondjes zou rennen, zouden alle bejaarden die blijkbaar ook laat slapen hier in de buurt, mij heel raar aankijken, en zou m'n vader mij vragen of ik ziek ben.
Ik lurk nog genoeg.quote:Op zondag 16 november 2014 06:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ja Bl, kan echt niet dit. Je bent te afwezig.
Postenquote:
Mijn ouders hebben vaak niet zoveel begrip voor dingen die ik doe.quote:Op zondag 16 november 2014 06:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn ma vond 't wel slim omdat ze weet dat ik druk word dan
Ohja, want dat zijn kwaliteitposts.quote:Op zondag 16 november 2014 06:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oké, ik zal wat vaker hoi zeggen en weer weggaan.
https://m.bol.com/nl/p/het-groene-boekje/1001004002524810/quote:Op zondag 16 november 2014 06:10 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n Nederlands is bagger aan t worden bl
quote:Op zondag 16 november 2014 06:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
https://m.bol.com/nl/p/het-groene-boekje/1001004002524810/
Beter wacht je daar nog een jaartje mee. Dan komt de nieuwe versie.quote:Op zondag 16 november 2014 06:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
https://m.bol.com/nl/p/het-groene-boekje/1001004002524810/
Het is iets.quote:Op zondag 16 november 2014 06:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat telt gewoon als afwezig zijn.
Mooi dat je jezelf al tegenspreekt.quote:Op zondag 16 november 2014 06:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het is iets.
Eigenlijk niet, maar toch.
Ik heb meestal ook weinig toe te voegen.quote:Op zondag 16 november 2014 06:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, want dat zijn kwaliteitposts.
Bullshit.quote:Op zondag 16 november 2014 06:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook weinig toe te voegen.
Ik maak voortaan wel spelfoutenquote:Op zondag 16 november 2014 06:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook weinig toe te voegen.
Somsquote:Op zondag 16 november 2014 06:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje grammar nazi's.
Ohquote:Op zondag 16 november 2014 06:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Volgens Google komt 'ie hier pas om 08:00 op.
Een pedofiel.quote:Op zondag 16 november 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik date ook meisjes. Wat maakt dat mij?
quote:
Yupquote:
Wel goed verderquote:
Weet ik niet, dus niet echt denk ikquote:
Huh?quote:Op zondag 16 november 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet, dus niet echt denk ik
Succesquote:
Zelfvertrouwen in een keer de deur uit, ik snap er geen kut van. Ik moet echt met mijn psych afspreken want er gaat iets mis ergensquote:
Hoi Amaquote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 16 november 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen in een keer de deur uit, ik snap er geen kut van. Ik moet echt met mijn psych afspreken want er gaat iets mis ergens
Oh hm okéquote:Op zondag 16 november 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen in een keer de deur uit, ik snap er geen kut van. Ik moet echt met mijn psych afspreken want er gaat iets mis ergens
Ik weet het dus niet. Het is creepy manquote:
* Ama ookquote:Op zondag 16 november 2014 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie geeft een knuffel
quote:Op zondag 16 november 2014 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie geeft een knuffel
Halve week vrij voor een toets of 2?quote:Op zondag 16 november 2014 11:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt goed denk ikecht chille dagen
Maandag 1 toets, dinsdag 1 toets, woensdag 2 toetsen (in de ochtend en middag). Donderdag vrijquote:Op zondag 16 november 2014 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Halve week vrij voor een toets of 2?
#huilenquote:Op zondag 16 november 2014 12:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maandag 1 toets, dinsdag 1 toets, woensdag 2 toetsen (in de ochtend en middag). Donderdag vrijen vrijdag 3 toetsen
Mijn toetsweek is gelukkig verspreid in een maandquote:Op zondag 16 november 2014 12:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maandag 1 toets, dinsdag 1 toets, woensdag 2 toetsen (in de ochtend en middag). Donderdag vrijen vrijdag 3 toetsen
Dat is wel chillerquote:Op zondag 16 november 2014 12:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn toetsweek is gelukkig verspreid in een maand
quote:
Arme schatquote:Op zondag 16 november 2014 12:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]volgende toetsweek wordt een hel
Veel plezier met pik zuigenquote:
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 16 november 2014 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel plezier met pik zuigen
quote:Op zondag 16 november 2014 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel plezier met pik zuigen
Meet. Toekito gaat zijn haar afscheren voor tegen kanker. Zie topic in GC.quote:Op zondag 16 november 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
[..]
Lievquote:Op zondag 16 november 2014 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze lag eigenlijk zo, te slapen:
[ afbeelding ]
Maar foto is mislukt
Ze is ook wel een kleine bandiet hoorquote:
Sorry ik snap die laatste zin nietquote:Op zondag 16 november 2014 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat had ik door ja.
Does what it says on the tin I guess.
Dat het label overeenkomt met de inhoud.quote:Op zondag 16 november 2014 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry ik snap die laatste zin niet
Ooooooohquote:Op zondag 16 november 2014 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat het label overeenkomt met de inhoud.
quote:Op zondag 16 november 2014 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemiddag. Weet iemand nog iets om te vragen voor sinterklaas? Gaan straks lootjes trekken maar ik weet niets
Ja wat? Ik heb alles al.quote:
We doen gewoon surprises met de hele familie. Toch gezellig Chinees eten met oma & oom/tante/nichten etc..quote:Op zondag 16 november 2014 14:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd nog Sinterklaas vieren
Of heb je al kinderen
Oh wel gezellig dan. Ik vier al jaren geen Sinterklaas meer.quote:Op zondag 16 november 2014 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We doen gewoon surprises met de hele familie. Toch gezellig Chinees eten met oma & oom/tante/nichten etc..
Jaquote:
Welke kat lust dat nietquote:Op zondag 16 november 2014 15:32 schreef Ro-ald het volgende:
Vorige baasjes van mijn poes zeiden dat ze geen natte voer lustte, wel dus.
Onze kitten is er ook dol opquote:Op zondag 16 november 2014 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik had toen ik haar net in huis ook nat voer gegeven lust ze gewoon.
Jaquote:Op zondag 16 november 2014 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Broro luisterde jij nou naar Bonobo?
quote:
Ouders wilden dingen doen, ik wil naar huisquote:
Dus je ging naar je ouders en meteen weer terug?quote:Op zondag 16 november 2014 19:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ouders wilden dingen doen, ik wil naar huis
Ze gaan me helpen aangezien ik in december waarschijnlijk met een dubbele huur zit. Ik moet echt weg bij deze huisbaasquote:
Ging vrijdag naar m'n ouders. Vandaag zou ik dus naar huis gaan en eventueel een kamer bekijken. Zij wilden naar een kennis in Etten-Leur gaan en nu vertrek ik dus daar om vervolgens naar Rotterdam te gaan.quote:Op zondag 16 november 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus je ging naar je ouders en meteen weer terug?
Sup supquote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze gaan me helpen aangezien ik in december waarschijnlijk met een dubbele huur zit. Ik moet echt weg bij deze huisbaas
Komt zijn afspraken niet na om dingen te fixen, of heel laat. (Lees, vorig weekend gefixed, 1 september beloofd)quote:
Wat. Klinkt niet goed dat.quote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze gaan me helpen aangezien ik in december waarschijnlijk met een dubbele huur zit. Ik moet echt weg bij deze huisbaas
Oh, dat heb ik eerder gelezen idd.quote:Op zondag 16 november 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt zijn afspraken niet na om dingen te fixen, of heel laat. (Lees, vorig weekend gefixed, 1 september beloofd)
In plaats daar van komt hij met piepschuimplaten om voor mijn ruiten te plakken, want dat zou isoleren.
Klopt, maar die dingen zijn er voor om licht door te laten. Hij snapte niet dat hij dat niet mocht doen.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt zijn afspraken niet na om dingen te fixen, of heel laat. (Lees, vorig weekend gefixed, 1 september beloofd)
In plaats daar van komt hij met piepschuimplaten om voor mijn ruiten te plakken, want dat zou isoleren.
Klopt, maar die dingen zijn er voor om licht door te laten. Hij snapte niet dat hij dat niet mocht doen.
Ach, hij had ook net één model duurder kunnen kiezen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer.
Ik > Ik heb een camera besteld
Hij > Oh, nice. Wat voor?
Ik > Deze.
Hij > Oh netjes, ik moet er ook nog eentje hebben denk ik, is wel handig ofzo.
Ik > Oh
Hij > Welke was het ook alweer?
Ik > Deze
Hij > Ok, dan bestel ik die ook even.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer.
Ik > Deze.
Ik > Oh
Ik > Deze
Dat heb ik veel liever.quote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, hij had ook net één model duurder kunnen kiezen.
zie het probleem niet echt?quote:Op zondag 16 november 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer.
Ik > Deze.
Ik > Oh
Ik > Deze
Moest het Google'en, ken het niet.quote:Op zondag 16 november 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
Nog minder dan 24 uur voordat ik de nieuwe Dragon Age kan spelen.
Is awesome, zit minstens al een half op de hypetrain door dat spel.quote:Op zondag 16 november 2014 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moest het Google'en, ken het niet.
neequote:
Wat.quote:Op zondag 16 november 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is awesome, zit minstens al een half op de hypetrain door dat spel.
Tja, je moet er van houden.quote:Op zondag 16 november 2014 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat.Ziet er wel geinig uit, maar zou het zelf wss. nooit spelen.
Da's toch net iets anders. Hij drinkt de zelfde cola, omg!1!!!!1 Nee, het gaat om gebruiksvoorwerpen, shit die je jarenlang gebruikt, dat identiek is aan dat van mij.quote:Op zondag 16 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
zou dat als een compliment opvatten
dat je een goede smaak hebt
zou wat zijn, alles wat ik hetzelfde heb als mijn broertje en daar een probleem van maken
hij rookt hetzelfde merk sigaretten![]()
wat een eikel
wij hebben beide een playstation 3quote:Op zondag 16 november 2014 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's toch net iets anders. Hij drinkt de zelfde cola, omg!1!!!!1 Nee, het gaat om gebruiksvoorwerpen, shit die je jarenlang gebruikt, dat identiek is aan dat van mij.
Weer zoiets dat totaal niet te vergelijken is.quote:Op zondag 16 november 2014 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hebben beide een playstation 3
maar nee ik kan daar echt niet bij
lekker fucking boeiend dat hij hetzelfde heeft. hoe oud ben je
was een grapjequote:Op zondag 16 november 2014 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weer zoiets dat totaal niet te vergelijken is.
ja huil huil huilquote:Op zondag 16 november 2014 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
Maakt ook niet uit, met jou valt toch niet te praten.
ken je hem?quote:Op zondag 16 november 2014 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Die broer van BBQ heeft ook niet echt een eigen smaak
Als het eenmalig een ding is, prima. Maar het komt constant voor. En dat is best eh, eng.quote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was een grapje
maar wat is dan precies het probleem? waarom mag hij niet dezelfde spullen als jij hebben? kan je dat niet aan, raak je in de war of ben je gewoon zuur en maak je er graag een probleem van?
Jaquote:
Dit dus.quote:Op zondag 16 november 2014 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Die broer van BBQ heeft ook niet echt een eigen smaak
dan zeg je toch tegen hem dat je het niet fijn vind ipv op fok huilerig te komen doen?quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als het eenmalig een ding is, prima. Maar het komt constant voor. En dat is best eh, eng.
Kleding idem, hij heeft de zelfde broeken.
Ik huil gewoon graag op FOK!. Net als 450 andere mensen die dagelijks in dit topic komen huilen, niks mis mee.quote:Op zondag 16 november 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zeg je toch tegen hem dat je het niet fijn vind ipv op fok huilerig te komen doen?
ik begrijp ook eigenlijk niet waarom je hier zo'n probleem van maakt. soms heb je mensen die niet zo hun eigen stijl ontwikkelen, niks mis mee.
Jaquote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
werkt hij ook op dezelfde dagen als jij?
Get used to itquote:Op zondag 16 november 2014 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
Verder is het gewoon kut als mensen je nadoen. Kan ik slecht handelen.
Eentje meer of minder maakt niet heel veel uit hier.quote:Op zondag 16 november 2014 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zul je altijd met zelfmedelijden moeten leven (gelieve niet op fok)
in r&p misschienquote:Op zondag 16 november 2014 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eentje meer of minder maakt niet heel veel uit hier.
en altijd van dezelfde personen jaquote:Op zondag 16 november 2014 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, in elke SC kom je constant gehuil tegen. Get used to it.
Denk dat je daar toch redelijk een vertekend beeld van hebt.quote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en altijd van dezelfde personen ja
diezelfde personen die ook in het echte leven niet opkomen waar ze voor staan en over zich heen laten lopen
weet je broer dat je het niet fijn vind dat hij jou "na doet"?quote:Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk dat je daar toch redelijk een vertekend beeld van hebt.
Ja.quote:Op zondag 16 november 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je broer dat je het niet fijn vind dat hij jou "na doet"?
Waar heb jij het nou weer over?quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
en alsnog gaat hij door?
dat noem ik over je heen laten lopen
ik denk helemaal niet simpel en als je er echt een probleem mee hebt vind ik het niet raar om te verbiedenquote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
Beetje jammer dat je zo simpel denkt, dat gaat gewoon niet.
Ja joh, ik verbied m'n broer wel even om de zelfde dingen te kopen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk helemaal niet simpel en als je er echt een probleem mee hebt vind ik het niet raar om te verbieden
jij denkt te moeilijk en laat over je heen lopen. i don't give a shit verder maar je liegt alleen jezelf voor.
heb je het lef niet voorquote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja joh, ik verbied m'n broer wel even om de zelfde dingen te kopen.
quote:Op zondag 16 november 2014 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
Of wacht, mag ik je wel gelijk geven? Of laat ik dan weer over mezelf heen lopen?![]()
Ik zit straks ook in de trein.quote:Op zondag 16 november 2014 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Die jongens hier in de treinnet apen
quote:Op zondag 16 november 2014 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Die jongens hier in de treinnet apen
Niet richting CS neem ik aanquote:
van Schiphol naar cs. En dan overstappen naar Zaandam.quote:Op zondag 16 november 2014 20:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet richting CS neem ik aan
Amsterdam jaquote:Op zondag 16 november 2014 20:51 schreef Bart het volgende:
[..]
van Schiphol naar cs. En dan overstappen naar Zaandam.
Ja, Amsterdam CS.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 20:52 schreef Bart het volgende:
Maar eerst nog even drie uur in het vliegtuig.
Lissabonquote:
Coolquote:
quote:
Jaquote:
Ik heb hem op mijn computer, dus ik ben m nu weer aan het kijkenquote:Op zondag 16 november 2014 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
al ga ik hem denk ik dit jaar niet kijken even proberen een paar jaar te skippen en dan weer kijken
Pyama aan, lekker drinken pakken en chillen met de billenquote:
Check, check, check. Film staat klaarquote:Op zondag 16 november 2014 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pyama aan, lekker drinken pakken en chillen met de billen
Jaquote:
Welke film? Ik ga Teamviewer eens aanslingeren en er een downloaden.quote:Op zondag 16 november 2014 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Check, check, check. Film staat klaar
hoezo teamviewerquote:Op zondag 16 november 2014 22:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Welke film? Ik ga Teamviewer eens aanslingeren en er een downloaden.
Teamviewer op 3G?quote:Op zondag 16 november 2014 22:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Welke film? Ik ga Teamviewer eens aanslingeren en er een downloaden.
ohquote:Op zondag 16 november 2014 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Via telefoon de download starten op zijn pc waarschijnlijk
En ditquote:Op zondag 16 november 2014 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Via telefoon de download starten op zijn pc waarschijnlijk
Werkt dat fijn ja?quote:
Ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |