Owhquote:
Doe alsjeblieft ff normaal, thanksquote:Op zondag 16 november 2014 02:18 schreef d4v1d het volgende:
Wij komen op, op, voor gratis wiet, gratis wiet.
Watquote:Op zondag 16 november 2014 02:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft ff normaal, thanks
Vind hem wel coolquote:
Intimiderendquote:
SV bierbaasquote:
Finallyquote:
quote:
Trustenquote:
Nopequote:
Watquote:Op zondag 16 november 2014 02:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, is zo'n emo-sceneboii. En beginnend Youtuber:_
quote:
Gvdquote:Op zondag 16 november 2014 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
ik noem je nu geen ui hoor, maar heb het over je UI haha
Ik ben badboy. En mwahquote:Op zondag 16 november 2014 02:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik praat altijd gangsta tegen VA
VA is van de straat.quote:Op zondag 16 november 2014 02:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik praat altijd gangsta tegen VA
Even luisteren brbquote:
Kaneelstokjequote:
Nigguhhhquote:
LittleBrownie.quote:
. Haha uiquote:
Wat watquote:Op zondag 16 november 2014 02:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LittleBrownie.
Zojuist je mede redactielid Games de deur uit gewerkt. Hoe was jouw avond?
Ik kan niet blanker zijn dan ditquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 16 november 2014 02:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niet blanker zijn dan dit
2happy4u was op bezoek.quote:
Jaquote:Op zondag 16 november 2014 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
zou hij nu weer misschien denken dat ik hem ui noem?![]()
![]()
Bleken is helemaal hip tegenwoordigquote:Op zondag 16 november 2014 02:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niet blanker zijn dan dit
Ohhhh vergeten dat hij ook in redactie games zatquote:Op zondag 16 november 2014 02:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2happy4u was op bezoek.Hij is ongeveer 12 uur lang gebleven.
we hadden het niet over mijn anusquote:Op zondag 16 november 2014 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bleken is helemaal hip tegenwoordig
White girl problemsquote:
VA, ik las dat je vrolijk was.quote:Op zondag 16 november 2014 02:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we hadden het niet over mijn anus
ik heb het idee dat we een beetje langs elkaar heen aan het praten zijn, dit gaat niet goed.quote:Op zondag 16 november 2014 02:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we hadden het niet over mijn anus
Ja ik ben stoned.quote:Op zondag 16 november 2014 02:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA, ik las dat je vrolijk was.
Je hebt nieuwe stash gekocht?
Ik wil ook wel eens watquote:Op zondag 16 november 2014 02:39 schreef DrNick het volgende:
En ik wil meer sinten bij onlineplaatjes.
Weet ik niet, wist niet dat je meets hadquote:Op zondag 16 november 2014 02:42 schreef DrNick het volgende:
Om 13.09 alweer in de trein. Waarom heb ik zoveel meets?
Bijzonder veel. Deze maand al 4 ofzo.quote:Op zondag 16 november 2014 02:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet, wist niet dat je meets had
stoerquote:Op zondag 16 november 2014 02:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bijzonder veel. Deze maand al 4 ofzo.
whyquote:
Teveel energiequote:
quote:Op zondag 16 november 2014 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Gevecht gestopt want oortje kapot
Jaquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Gevecht gestopt want oortje kapot
Top! Daar?quote:
Net niet?quote:
Ohquote:Op zondag 16 november 2014 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik maakte me zorgen om Fylax
Moet jij niet naar bed?quote:
Ik lig in bedquote:
Whyquote:Op zondag 16 november 2014 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik maakte me zorgen om Fylax
quote:Op zondag 16 november 2014 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nu al een relatie of wordt DrNick nog steeds gefriendzoned![]()
picsquote:
wild?quote:
Ik LB.quote:
Wat is er wild aan mij?quote:
quote:
Nee jij bent homo.quote:
Zo gaan die dingenquote:Op zondag 16 november 2014 03:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ouch, pijnljk voor hem.
Na alles wat ie gezegd heeft in dm
Homo's.quote:
Jij wil nick daten. Dan ben je homo.quote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 03:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou zo homo worden voor Nick
Dan ben je wel heel wanhopig. Ik heb bijna medelijden.quote:Op zondag 16 november 2014 03:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou zo homo worden voor Nick
Onschuldigquote:Op zondag 16 november 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik date ook meisjes. Wat maakt dat mij?
Logisch logischquote:Op zondag 16 november 2014 03:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben verliefd op "hetzalallemaalwel"
Hahahaquote:Op zondag 16 november 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
Haha snap je want Fylax heet Nick en Fylax praat vaak in derde persoon hahahah
Fylax jouw wallen zijn nog groter dan die in amsterdam.quote:Op zondag 16 november 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
Haha snap je want Fylax heet Nick en Fylax praat vaak in derde persoon hahahah
Grquote:
Komt omdat ik hoer benquote:Op zondag 16 november 2014 03:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Fylax jouw wallen zijn nog groter dan die in amsterdam.
colaquote:
Watquote:Op zondag 16 november 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
Hier kun je Fylax pakken natuurlijk, de Sinterklaaspijper
quote:Op zondag 16 november 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
Hier kun je Fylax pakken natuurlijk, de Sinterklaaspijper
Vechten ten alle tijden in rood zwart en groenquote:
lol deze wedstrijd was ik bij, gingen we europa in. Nek werd gek, wij aan het einde het veld op, zij stadion slopen en stoeltje slopenquote:Op zondag 16 november 2014 03:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vechten ten alle tijden in rood zwart en groen
quote:Op zondag 16 november 2014 03:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hee LB veel over je mogen horen , hoe is het nou hier in de SC?
NEC niet NEKquote:Op zondag 16 november 2014 03:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol deze wedstrijd was ik bij, gingen we europa in. Nek werd gek, wij aan het einde het veld op, zij stadion slopen en stoeltje slopen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 03:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou van de meets enzo, dat je helemaal dronken was en dat je naar huis gebracht moest worden
Zie UIquote:
Japanquote:
Poes is kut xdxdquote:Op zondag 16 november 2014 03:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen op plaatjes, en als ze klein zijn. Verder zijn ze kut.
Ik had laatst een kattenpic gepost, vraag me af wat voor ras dat isquote:Op zondag 16 november 2014 03:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij hadden Poeki=lief, Sambo= zwart en ondeugend, en Katja, bang als een hond.
Ook geen verstand van, die fok business is absurd.. In mijn SC hebben ze katten zo groot als tijgerwelpenquote:Op zondag 16 november 2014 03:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had laatst een kattenpic gepost, vraag me af wat voor ras dat is
Utopiaquote:Op zondag 16 november 2014 04:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook geen verstand van, die fok business is absurd.. In mijn SC hebben ze katten zo groot als tijgerwelpen
Ff kijkenquote:Op zondag 16 november 2014 04:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is dat niet geweoon een Perzische?
Ik ben echt nieuw hoor, mijn hond heeft dit account toentertijd aangemaaktquote:Op zondag 16 november 2014 04:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
nieuw vanag 2009 ja hoorrrrrrrr, ik ben tenminste echt nieuw
Fok is groot geworden door RLS zegt de oude gardequote:
Klopt ook wel. Ik heb ook nog actief meegepost in RLS fora.quote:Op zondag 16 november 2014 04:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Fok is groot geworden door RLS zegt de oude gardeMaar is wel lachen hoor, lekker trollen en al die stijd om niks
Ken je Banny al?quote:Op zondag 16 november 2014 04:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuw hoor, mijn hond heeft dit account toentertijd aangemaakt
lol hier busted.. ik ben het nu onderhand ook wel zat, maar dat livestream gekanker was wel hilarischquote:Op zondag 16 november 2014 04:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Ik heb ook nog actief meegepost in RLS fora.
Nou jij met je kerstmuts wel hoor!quote:Op zondag 16 november 2014 04:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee... moet ik daar voor vrezen?
Onze Banny, die niet snapt dat onze Coca Cola Santa Claus.. (pfff) een aftreksel is van het ouderwetse christelijke St. Nicolaas.quote:Op zondag 16 november 2014 04:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoezo? Wie haat er nou o ook kerst?
Ik heb nachten doorgehaald om livestreams te kijken, en elke nacht kwam het wel voor dat zo'n stream er een uur lang uit lag. Rellen joh, complete chaos. En dat op doordeweekse nachten.quote:Op zondag 16 november 2014 04:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hier busted.. ik ben het nu onderhand ook wel zat, maar dat livestream gekanker was wel hilarisch
lol klopt STREAMLOCK!!!!! en ZENDERKAMER = SCIPTING komt nog vaak voorquote:Op zondag 16 november 2014 04:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nachten doorgehaald om livestreams te kijken, en elke nacht kwam het wel voor dat zo'n stream er een uur lang uit lag. Rellen joh, complete chaos. En dat op doordeweekse nachten.
Precies dat ja.quote:Op zondag 16 november 2014 04:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol klopt STREAMLOCK!!!!! en ZENDERKAMER = SCIPTING komt nog vaak voor
Die heeft hier een account toch?quote:Op zondag 16 november 2014 04:13 schreef Joezi het volgende:
Big Brother Bart was er vanavond nog effe
Jep en goudenkooi Huub ook, die in de redactie van Utopia zit, die kwam eerst ook vaak, maar werd zo afgekankerd met allemaal trieste vragen over de belichting enzoquote:Op zondag 16 november 2014 04:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heeft hier een account toch?
Trustenquote:Op zondag 16 november 2014 04:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen, trusten
Slaap lekker lieverd, dikke vieze natte lebber kusquote:Op zondag 16 november 2014 04:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen, trusten
Wat.quote:Op zondag 16 november 2014 04:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep en goudenkooi Huub ook, die in de redactie van Utopia zit, die kwam eerst ook vaak, maar werd zo afgekankerd met allemaal trieste vragen over de belichting enzo
lol belichting had te maken met het opnemen.. allles wat we zien wordt opgenomen en belicht voor TVquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 04:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol belichting had te maken met het opnemen.. allles wat we zien wordt opgenomen en belicht voor TVMaar nu komt ie niet meer terug omdat we e bewoners zo afkankeren, zoals enen Robin.. waar ie nu een relatie mee heeft
Ja vage shizle, ik kom hier pas sinds utopiaquote:
Oh elk programma met livestreams heb je hier wel rellen.quote:Op zondag 16 november 2014 04:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja vage shizle, ik kom hier pas sinds utopiaMaar tijdens DGK waren er allemaal rellen hier ofzo?
lol jep, dus ik kom er gelijk goed inquote:Op zondag 16 november 2014 04:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh elk programma met livestreams heb je hier wel rellen.Big Brother, DGK, Secret Story, er is altijd wel iets dat uit de hand loopt.
quote:Op zondag 16 november 2014 04:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol jep, dus ik kom er gelijk goed in
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
De duurste reallifeproductie ooit, aldus de SBS Groep. Maar als er actie in de KVDW is er geen capaciteit meer om op vier streams beeld uit te zenden.
PBquote:Op zondag 16 november 2014 04:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Even een beetje terug lopen zoeken, et voila;
[..]
Huh wat.quote:Op zondag 16 november 2014 04:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
PB, op de cam is ze echt lekker FFM enzo
quote:Op zondag 16 november 2014 05:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, maar dat komt omdat ik heel UTO niet volg denk ik.![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 05:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, maar dat komt omdat ik heel UTO niet volg denk ik.![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 05:23 schreef bondage het volgende:
Pearlbitch? Ken die naam alleen van de topickaap stats die ik mijn server uit heb laten schijten. Kwam nogal prominent naar boven.
Zijn we wel gewend hier.quote:Op zondag 16 november 2014 05:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Bijna dikke rel man, dat dit kan in Nederland.
Het is nog vroeg.quote:Op zondag 16 november 2014 05:50 schreef bondage het volgende:
Rustig trouwens, heel kort AT lijstje enzo
True, maar dat was grotendeels ook RLS volk.quote:Op zondag 16 november 2014 05:50 schreef bondage het volgende:
Vroeger, toen FOK!kers gewoon 24/7 op waren, dat waren pas tijden.
Voor mij is het laat ja.quote:Op zondag 16 november 2014 05:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken natuurlijk
Idd. Hele avond/nacht streams volgenquote:Op zondag 16 november 2014 05:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, maar dat was grotendeels ook RLS volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |