Nee want ik ben er misschien bij.quote:
Mjah, voor Thijs en Faxie ook niet.. Maar meer zuiderlijk dan komt bijv. Art weer in de problemen..quote:Op zondag 16 november 2014 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dank je.
[..]
Klopt. Utrecht is voor mij namelijk ook niet dichtbij.
Klopt. Maar voor mij nóg verder wegquote:Op zondag 16 november 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, voor Thijs en Faxie ook niet.. Maar meer zuiderlijk dan komt bijv. Art weer in de problemen..
Het blijft altijd lastig zo'n meeting in elkaar zetten..
Maar die BBQ kan dan dus niet, want geen tuin/balkonquote:Op zondag 16 november 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, voor Thijs en Faxie ook niet.. Maar meer zuiderlijk dan komt bijv. Art weer in de problemen..
Het blijft altijd lastig zo'n meeting in elkaar zetten..
Kom maar hier, gaan we carpoolenquote:Op zondag 16 november 2014 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor mij nóg verder weg.
Jij mag vast wel met Fax meerijden toch?quote:Op zondag 16 november 2014 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor mij nóg verder weg.
Wel als men bereid zou zijn extra kosten te maken voor dat restaurant in Houten...quote:Op zondag 16 november 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar die BBQ kan dan dus niet, want geen tuin/balkon
Dibs op bovenin de stalquote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Royco1 het volgende:
Anders gaan we gewoon een weekend naar Samzz
Oh zo, maar dan moet je daar wel weer heen. En auto's bij mij voor de deur kunnen niet (nja kan wel, maar betaal je je lam aan het dikke centrum tarief)quote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel als men bereid zou zijn extra kosten te maken voor dat restaurant in Houten...
Ik dacht even dat je ging zeggen: Dibs op bovenop Samzz. Gelukkig had ik het mis.quote:
Eens. Belachelijke tarievenquote:Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh zo, maar dan moet je daar wel weer heen. En auto's bij mij voor de deur kunnen niet (nja kan wel, maar betaal je je lam aan het dikke centrum tarief)
Nou zijn we benieuwd wat het is.quote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef artelligence het volgende:
Ik heb Fas zojuist een foto gestuurd. Ik hoop dat ze nu weet dat het altijd erger kan.
De hele nacht bovenop samzz is ook niet fijn.quote:Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging zeggen: Dibs op bovenop Samzz. Gelukkig had ik het mis.
Dibs op überhaupt een slaapplek.quote:
Goed om te wetenquote:Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh zo, maar dan moet je daar wel weer heen. En auto's bij mij voor de deur kunnen niet (nja kan wel, maar betaal je je lam aan het dikke centrum tarief)
Ik heb geen plek voor zoveel FOK!ers, hoorquote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Royco1 het volgende:
Anders gaan we gewoon een weekend naar Samzz
Dat denk ik welquote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij mag vast wel met Fax meerijden toch?
Dan wil ik Samzz laptop wel, lekker warmquote:Op zondag 16 november 2014 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De hele nacht bovenop samzz is ook niet fijn.
Gewoon langs Samzz is beter.
In Breda zou ik met geluk een slaapplek hebben. Een vriendin van me woont daar.quote:Op zondag 16 november 2014 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed om te weten
Heeft Utrecht zo'n P&R systeem als Amsterdam en Rotterdam hebben? Volgensmij niet he?
Naast. Niet langs..quote:Op zondag 16 november 2014 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De hele nacht bovenop samzz is ook niet fijn.
Gewoon langs Samzz is beter.
Ja, half. Na half 1 ben je dan alsnog genaaid want kom je niet echt lekker meer naar de P&Rquote:Op zondag 16 november 2014 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed om te weten
Heeft Utrecht zo'n P&R systeem als Amsterdam en Rotterdam hebben? Volgensmij niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |